Rukoustaistelu : äiti Amma Jeesukselle

tkari

Rukoustaistelu äiti Amman puolesta

Äiti Amma tulee taas 5.-6.10 eksyttämään ihmisiä, rukoilkaa Kaikkivaltiaalta Jumalta, että Pyhä Henki valtaisi äiti Amman ja hän alkaisi julistamaan Jeesuksen veren voimaa ja että vain Jeesukseen uskomalla voimme pelastua. Aloitetaan siis rukoustaistelu !

8

182

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Väittääköhän myös tämä Intian uus ämmä ettei miehestä mitään tiedä? Jeesus kumosi ainakin "oikeaoppisten uskovaisten" mielettömän väitteen lihallisen Marian ainaisesta neitsyydestä, kun ei kutsunut häntä edes äidikseen, vaan sanoilla:

Johannes 2
        4 "Jeesus sanoi hänelle: »Mitä sinä tahdot minusta,   v a i m o?   Minun aikani ei ole vielä tullut.«"

No! On paljon parempi halata kuin hakata! Pitäisikö se tehdä Annalta salassa? Jumala näkee sen kuitenkin.

• ekivaari kirjoitti:

Väittääköhän myös tämä Intian uus ämmä ettei miehestä mitään tiedä? Jeesus kumosi ainakin "oikeaoppisten uskovaisten" mielettömän väitteen lihallisen Marian ainaisesta neitsyydestä, kun ei kutsunut häntä edes äidikseen, vaan sanoilla:

Johannes 2
        4 "Jeesus sanoi hänelle: »Mitä sinä tahdot minusta,   v a i m o?   Minun aikani ei ole vielä tullut.«"

No! On paljon parempi halata kuin hakata! Pitäisikö se tehdä Annalta salassa? Jumala näkee sen kuitenkin.

Niiin... Kuka voisi olla olla ihanampi kuin sinä Jeesus?

• herätystä
        ekivaari kirjoitti:

Väittääköhän myös tämä Intian uus ämmä ettei miehestä mitään tiedä? Jeesus kumosi ainakin "oikeaoppisten uskovaisten" mielettömän väitteen lihallisen Marian ainaisesta neitsyydestä, kun ei kutsunut häntä edes äidikseen, vaan sanoilla:

Johannes 2

Mitä kaikkea lie sinäkin polonen jäänyt vaille kun pitää kaiken kansan palstoille rääpystellä noita Intian uus ämmä maria anna miehestä mitään tiedä höpötyksiäsi. Kokeileppa tarjota nuo tarinat seuraavassa aamukokouksessa hell.srk:ssasi :))) Meneekö läpitte?

• herätystä kirjoitti:

Mitä kaikkea lie sinäkin polonen jäänyt vaille kun pitää kaiken kansan palstoille rääpystellä noita Intian uus ämmä maria anna miehestä mitään tiedä höpötyksiäsi. Kokeileppa tarjota nuo tarinat seuraavassa aamukokouksessa hell.srk:ssasi :))) Meneekö läpitte?

arvovaltaa seurakunnassani ole ja sen vuoksi en siellä puhukaan omiani, vaan minkä puhun, niin sen puhun Raamatusta lainaten, josta joutuvat sanomaan että "ai ihanaa! Onko tuollaistakin Raamatussa, kun emme ole siitä aikaisemmin kuulleet".

• Joo... rukoilin jo.

• vanKreutz

ei tietysti tule äiti amman, eikä muiden vastaavien humppalullien taholta. Raamattu tekee selväksi, että todellinen eksytys alkaa Jumalan huoneesta, Hänen lastensa keskuudesta. Se onkin jo alkanut, eivätkä uskovat suureksi osaksi edelleenkään, monien varoituksista huolimatta, ole silmiään tälle avanneet. Eivätkä he ehkä kaiketi itse voikaan, koska eksytys on Jumalan itsensä lähettämä ja antama.

Äiti amman kaltaiset gurut tai gurudissat, eivät voi Jumalan lapsia eksyttää. Maailmaahan ei tarvitse eksyttää, koska se eksyksissä jo on. Kyseinen äiti-amma voi todella pelastua, ja se on Jumalan tahtokin. Rukoilla sopii, että kristityt itse voisivat kertoa ko. hlölle pelastuksen tien.

• Ola.

Eihän sokea voi sokeaa taluttaa.....
      Kas kun Amma ei ole sokea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      600
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe