Löysin miesystäväni evästeiden joukosta evästeet suomi24 treffeistä ja suomi 24 galleriasta. Miesystäväni sanoi että kone on ollut hänellä kauan aikaa, niin ehkä on joskus käynyt sellaisilla sivuilla. Hän myös kertoi että konetta ovat saattaneet käyttää hänen kaverit. Olenko liian sinisilmäinen jos uskon miestäni? Onkohan hänellä aikomusta pettää minua vai voisiko hän selata sivuja mielenkiinnosta? Miehen parilla kaverilla on kyllä profiilit suomi.24ssä
miehen treffisivujen selailu
12
184
Vastaukset
Miehellä on profiili vain ja ainoastaan siitä syystä että katselee josko tapais sinua paremman ja kun mielestään tapaa jäät kuin nalli kalliolle.Miehet nyt vaan toimii niin.
Miksi muuten olis ilmoituksia treffisivustoilla jos ei sieltä seuralaista hakisi.
Samalla voit katsoa kaikki muutkin deittimestat,löytyy todennäköisesti ilmoitus niistäkin.- xnkl
mies voisi käytännössä estää kaveitaan laittamasta profiileitaan ja ilmoituksiaan deittisivustoille?
- tyuio99
joskus treffisivuja ihan uteliaisuudesta eikä mulla ole tarkotustakaan laittaa profiilia. Ei se sitä meinaa et, olisin tyytymätön ja ettisin jotain. Mut jos sillä ukolla on salanen profiili niin sit voit jo epäillä mitä se puuhaa.
- vsnonbohngk
Ei hänellä ole tietääkseni profiilia siellä. Olen katsonut niitä profiileita läpi kyllä.
- dayum
vsnonbohngk kirjoitti:
Ei hänellä ole tietääkseni profiilia siellä. Olen katsonut niitä profiileita läpi kyllä.
Siis säkin katselet treffi-ilmoja, joo joo. Ja taas nähdään, ettei koskaan ikinä pitäisi olla yhtään mitenkään utelias.
No juu, olen samoilla linjoilla tuon edellisen kanssa. Voi ehkä katsella vain mielenkiinnosta tai aikaa kuluttaakseen. Tai katselee siinä mielessä, että josko löytyisi joku kiinnostava tapaus. Ei ehkä ole varma teidän juttunne (orastavan?) tulevaisuudesta, tai sinusta ja sinun haluamisista. - dmsöl
dayum kirjoitti:
Siis säkin katselet treffi-ilmoja, joo joo. Ja taas nähdään, ettei koskaan ikinä pitäisi olla yhtään mitenkään utelias.
No juu, olen samoilla linjoilla tuon edellisen kanssa. Voi ehkä katsella vain mielenkiinnosta tai aikaa kuluttaakseen. Tai katselee siinä mielessä, että josko löytyisi joku kiinnostava tapaus. Ei ehkä ole varma teidän juttunne (orastavan?) tulevaisuudesta, tai sinusta ja sinun haluamisista.se ongelma ei ollutkaan, että ap katsoo treffi-ilmoituksia, vaan että sen mies katselee niitä, mikä sika!
- rusalkaa
tuolle miehelle. Tyhmä mies pitää tommosia koneessa tallessa tai käytössä.
Minäkin tuuppaan roskikseen kaikki viestit enkä mitään säilyttele. Vai pitäskö säilyttää? Pyh. Galtsun vieraskirjankin tyhjennän koko ajan.
EI NIITÄ TARTTE SÄILYTTÄÄ.
Katoppa, että mies hävittää evästeet ja osotteet. Sitten voit tsekata käyttääkö niitä vielä jonkin ajan päästä. Jos käyttää, aivan ilmeisesti haluaa ärsyttää sinua. Fiksut miehet pitää tuommoset asiat OMANA TIETONAAN.
Ei myöskään tarvitse alkaa spekuloimaan, mitä miehellä on tekeillä...- tyuio99
tarpeeksi fiksu älytäkseen, että luottamusta ei voi saavuttaa kyyläämällä.
- rusalkaa
tyuio99 kirjoitti:
tarpeeksi fiksu älytäkseen, että luottamusta ei voi saavuttaa kyyläämällä.
Voipi olla että tuo asia jää sitten naisen arvioitavaksi.
- 5+17
Täältä löytyisi paljon parempia naisia kuin suomi24:sta
http://www.sexwork.net/ epävarma miehesi tunteista sinuaa kohtaan.
Galleriakuvien selaaminen ei tarkoita pettämistä.
Sinänsä maailmalta löytyy paljon ihmisiä, jotka heikon itsetuntonsa ansiosta, pitävät sitä pettämisenä,- vsnonbohngk
Juu, olen epävarma hänen tunteistaan varsinkin tämän jälkeen. Niin eihän se ole pettämistä, mutta pakostikin sitä alkaa pelkäämään pahinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1209935- 1039795
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä349101- 217901
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776284Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585488Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?104952Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304802- 394438
- 404425