miehen treffisivujen selailu

vsnonbohngk

Löysin miesystäväni evästeiden joukosta evästeet suomi24 treffeistä ja suomi 24 galleriasta. Miesystäväni sanoi että kone on ollut hänellä kauan aikaa, niin ehkä on joskus käynyt sellaisilla sivuilla. Hän myös kertoi että konetta ovat saattaneet käyttää hänen kaverit. Olenko liian sinisilmäinen jos uskon miestäni? Onkohan hänellä aikomusta pettää minua vai voisiko hän selata sivuja mielenkiinnosta? Miehen parilla kaverilla on kyllä profiilit suomi.24ssä

12

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehellä on profiili vain ja ainoastaan siitä syystä että katselee josko tapais sinua paremman ja kun mielestään tapaa jäät kuin nalli kalliolle.Miehet nyt vaan toimii niin.
      Miksi muuten olis ilmoituksia treffisivustoilla jos ei sieltä seuralaista hakisi.
      Samalla voit katsoa kaikki muutkin deittimestat,löytyy todennäköisesti ilmoitus niistäkin.

• xnkl

mies voisi käytännössä estää kaveitaan laittamasta profiileitaan ja ilmoituksiaan deittisivustoille?

• tyuio99

joskus treffisivuja ihan uteliaisuudesta eikä mulla ole tarkotustakaan laittaa profiilia. Ei se sitä meinaa et, olisin tyytymätön ja ettisin jotain. Mut jos sillä ukolla on salanen profiili niin sit voit jo epäillä mitä se puuhaa.

• vsnonbohngk

Ei hänellä ole tietääkseni profiilia siellä. Olen katsonut niitä profiileita läpi kyllä.

• dayum
        vsnonbohngk kirjoitti:

Ei hänellä ole tietääkseni profiilia siellä. Olen katsonut niitä profiileita läpi kyllä.

Siis säkin katselet treffi-ilmoja, joo joo. Ja taas nähdään, ettei koskaan ikinä pitäisi olla yhtään mitenkään utelias.

No juu, olen samoilla linjoilla tuon edellisen kanssa. Voi ehkä katsella vain mielenkiinnosta tai aikaa kuluttaakseen. Tai katselee siinä mielessä, että josko löytyisi joku kiinnostava tapaus. Ei ehkä ole varma teidän juttunne (orastavan?) tulevaisuudesta, tai sinusta ja sinun haluamisista.

• dmsöl
        dayum kirjoitti:

Siis säkin katselet treffi-ilmoja, joo joo. Ja taas nähdään, ettei koskaan ikinä pitäisi olla yhtään mitenkään utelias.

No juu, olen samoilla linjoilla tuon edellisen kanssa. Voi ehkä katsella vain mielenkiinnosta tai aikaa kuluttaakseen. Tai katselee siinä mielessä, että josko löytyisi joku kiinnostava tapaus. Ei ehkä ole varma teidän juttunne (orastavan?) tulevaisuudesta, tai sinusta ja sinun haluamisista.

se ongelma ei ollutkaan, että ap katsoo treffi-ilmoituksia, vaan että sen mies katselee niitä, mikä sika!

• rusalkaa

tuolle miehelle. Tyhmä mies pitää tommosia koneessa tallessa tai käytössä.

Minäkin tuuppaan roskikseen kaikki viestit enkä mitään säilyttele. Vai pitäskö säilyttää? Pyh. Galtsun vieraskirjankin tyhjennän koko ajan.

EI NIITÄ TARTTE SÄILYTTÄÄ.

Katoppa, että mies hävittää evästeet ja osotteet. Sitten voit tsekata käyttääkö niitä vielä jonkin ajan päästä. Jos käyttää, aivan ilmeisesti haluaa ärsyttää sinua. Fiksut miehet pitää tuommoset asiat OMANA TIETONAAN.

Ei myöskään tarvitse alkaa spekuloimaan, mitä miehellä on tekeillä...

• tyuio99

tarpeeksi fiksu älytäkseen, että luottamusta ei voi saavuttaa kyyläämällä.

• rusalkaa
        tyuio99 kirjoitti:

tarpeeksi fiksu älytäkseen, että luottamusta ei voi saavuttaa kyyläämällä.

Voipi olla että tuo asia jää sitten naisen arvioitavaksi.

• 5+17
    • epävarma miehesi tunteista sinuaa kohtaan.

Galleriakuvien selaaminen ei tarkoita pettämistä.
      Sinänsä maailmalta löytyy paljon ihmisiä, jotka heikon itsetuntonsa ansiosta, pitävät sitä pettämisenä,

• vsnonbohngk

Juu, olen epävarma hänen tunteistaan varsinkin tämän jälkeen. Niin eihän se ole pettämistä, mutta pakostikin sitä alkaa pelkäämään pahinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      120
      9935
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      103
      9795
    3. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      34
      9101
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7901
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6284
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5488
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      10
      4952
    8. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4802
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      39
      4438
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      40
      4425
    Aihe