Joista silmälasipäisellä ei ainakaan ole mitään karismaa, ei kaunista puheääntä, ei ulkonäköä, ei sitten mitään. On sen ääni sentään parempi kuin toisella, mutta kun ulkonäkö ei kompensoi sitä niin paikka ei ole tv-ruudussa.
Toisenkin ääni on kuin eunukilla, sentään ulkonäköä sentään.
Miksi yksi juontaja ei riittänyt - ei kukaan halua maksaa kahden palkkaa.
Valittaminen on tietysti myöhäistä,
mutta semifinaalissa ei tarvita missään nimessä kahta miestä. Valinta on vaikea, kumpi noista miehistä, koska kummassakaan ei ole sitä jotain, juontajan karismaa. Sitäkin saisi olla, ei ne talentit silti varjoon jää.
Onni - eihän sen esityksessä ollut mitään, ei mitään karismaa, joten mitä järkeä tuomaroinnissa.
miksi kaksi miesjuontajaa
5
263
Vastaukset
- Talent-Suomi
Jos minä saisin valita kahdesta juontajasta toisen, ottaisin sen, jolla ei ole silmälaseja. Perusteluja on vähän vaikea antaa. Hän vain on jotenkin... en osaa sanoa :-(
Onnin esityksessä ei tosiaankaan ollut mitään. Soitti jonkun kappaleen kertosäkeen monta kertaa peräkkäin. En itse ainakaan nähnyt mitään, mikä olisi vienyt esityksen jatkoon.- Hyvät juontajat
juontajat hyviä,yrittävät järkevästi suomentaa tuomareitten töppäilyt
- 23
Hyvät juontajat kirjoitti:
Kaks miesjuontajaa? Tä? Mä ainakin näin vaan kaks hintti neitiä.
- sain tarpeeksi
23 kirjoitti:
Kaks miesjuontajaa? Tä? Mä ainakin näin vaan kaks hintti neitiä.
En halua maksaa sellaisesta.
- tökkii pahasti
Hyvät juontajat kirjoitti:
kilpatanssin paikka ei ole talentissa,
aivan oikein, minusta se oli todella tylsä,
aivan, hyvin sanottu, liian aikuismaista ja teennäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976