Tarvitaanko lähettejä?

avarakatseinen

jos pakanat tulevat jo kuullolle Suomeen?

http://vastaanottokeskusinfo.wikidot.com/kajaani

Täältähän kristinuskoon kasteut pakanat voivat levitää ilosanomaa perheelleen, sukulaisilleen ja koko kyläyhteisölle kirjeitse, puhelimitse ja jopa Internetin välityksellä paljon uskottavammin kuin valkoihoiset papit ja muut "lähetystyön" tekijät siellä paikan päällä.

8

912

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanni

Jumalalla on monenlaista työsarkaa.

• työsarkoja

"Jumalalla on monenlaista työsarkaa"

MItähän oikein tarkoitit tuolla? Käsite työsarka sisältää ajatuksen että pitää tehdä työtä ja työhön kuluu aikaa. Eihän se voi kaikkivaltiaan tapauksessa pitää paikkaansa. Kaikkivaltiaalle kaikki mahdolliset asiat ovat äärettömän helppoja ja suoritettavissa nollan mittaisessa ajassa ilman mitään vaivaa.

• jhgfdfghj

Mitä järkeä on kertoilla lähi-idän paimentolaisten keskuudessa kerrottuja nuotiotarinoita "pakanoille".
      Miksi pakana vaihtaisi oman tutun ja turvallisen jumalansa kristinuskon taikaolentoihin. Miten niin ilosanomaa? Raamattu on täynnä veritekoja ja rikoksia, sekä ihmisten mutta ennenkaikkea jumalan hirmutekoja. loppuuko tämä taikausko koskaan jos sitä vieläkin jotkut haluavat levittää?

• kuulija

Jeesusksen paluu tapahtuu,sillä hetkellä kun pakanain luku on täysi,silloin temmataan täältä ylön yhdessä niiden kanssa jotka ovat uskossa ensin nukkuneet pois ja meidä jos olemme vielä elossa yhtä aikaa heidän kansaa ylä ilmoihin jeesusta vastaan ottamaan.
        Kaikki muut jäävät tänne siihen suureen ahdistukseen joka tuleen,niin kuin sanaan on kirjoitettu.
        Tää onkin maailmalle hullutta.

• aito ateisti

Jos ilosanomaa haluat levittää, niin kokeile vaikka Fingerpori-sarjakuvia. Mä vähän epäilen, että ku kerrot, että joku on syntämästä asti syntinen ja huono ihminen, ja joutuu ikuiseen kärsimykseen, voi se ilosanoman käsite vähän hämärtyä.

• Tarve on

uskon että kyllä tarvitaan lähettejä viemään evankeliumia ympäri maailman Jeesuksen lähetyskäskyn mukaan.

• häääää

On ihminen ihmeellinen, kun se tottelee jotain kaksituhatta vuotta sitten elänyttä, jonka olemassaolosta ei tiedä, onko vai ei ollut.

Eikös ole itserakkautta levittää "omaa", sitä mihin itse uskoo, ympäri maailman? Minä uskon kaksoiskantapään olevan parempi kuin yksinkertaisen. Lähtisenkö sitä levittämään.

Lähetystyöntekijät tekevät myös hyvää työtä, ovat hyviä, tunnen heitä muutaman. Mutta tunnen lähettipariskunnan, joista voin sanoa, eivät näe rikkaa omassa silmässään.

• kuulija
        häääää kirjoitti:

On ihminen ihmeellinen, kun se tottelee jotain kaksituhatta vuotta sitten elänyttä, jonka olemassaolosta ei tiedä, onko vai ei ollut.

Eikös ole itserakkautta levittää "omaa", sitä mihin itse uskoo, ympäri maailman? Minä uskon kaksoiskantapään olevan parempi kuin yksinkertaisen. Lähtisenkö sitä levittämään.

Lähetystyöntekijät tekevät myös hyvää työtä, ovat hyviä, tunnen heitä muutaman. Mutta tunnen lähettipariskunnan, joista voin sanoa, eivät näe rikkaa omassa silmässään.

Se kuuluu kaikille kritityille,jos olet pelastunut et voi olla siitä kertomatta toiselle.Se vapaus joka on uudestisyntyneillä kristityillä. Maailma ei sitä tunne koska se on hulluutta maailmalle kuten myös nimi kristyillekin kuoleita omiin synteihinsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe