Tarvitaanko lähettejä?

avarakatseinen

jos pakanat tulevat jo kuullolle Suomeen?

http://vastaanottokeskusinfo.wikidot.com/kajaani

Täältähän kristinuskoon kasteut pakanat voivat levitää ilosanomaa perheelleen, sukulaisilleen ja koko kyläyhteisölle kirjeitse, puhelimitse ja jopa Internetin välityksellä paljon uskottavammin kuin valkoihoiset papit ja muut "lähetystyön" tekijät siellä paikan päällä.

8

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanni

Jumalalla on monenlaista työsarkaa.

• työsarkoja

"Jumalalla on monenlaista työsarkaa"

MItähän oikein tarkoitit tuolla? Käsite työsarka sisältää ajatuksen että pitää tehdä työtä ja työhön kuluu aikaa. Eihän se voi kaikkivaltiaan tapauksessa pitää paikkaansa. Kaikkivaltiaalle kaikki mahdolliset asiat ovat äärettömän helppoja ja suoritettavissa nollan mittaisessa ajassa ilman mitään vaivaa.

• jhgfdfghj

Mitä järkeä on kertoilla lähi-idän paimentolaisten keskuudessa kerrottuja nuotiotarinoita "pakanoille".
      Miksi pakana vaihtaisi oman tutun ja turvallisen jumalansa kristinuskon taikaolentoihin. Miten niin ilosanomaa? Raamattu on täynnä veritekoja ja rikoksia, sekä ihmisten mutta ennenkaikkea jumalan hirmutekoja. loppuuko tämä taikausko koskaan jos sitä vieläkin jotkut haluavat levittää?

• kuulija

Jeesusksen paluu tapahtuu,sillä hetkellä kun pakanain luku on täysi,silloin temmataan täältä ylön yhdessä niiden kanssa jotka ovat uskossa ensin nukkuneet pois ja meidä jos olemme vielä elossa yhtä aikaa heidän kansaa ylä ilmoihin jeesusta vastaan ottamaan.
        Kaikki muut jäävät tänne siihen suureen ahdistukseen joka tuleen,niin kuin sanaan on kirjoitettu.
        Tää onkin maailmalle hullutta.

• aito ateisti

Jos ilosanomaa haluat levittää, niin kokeile vaikka Fingerpori-sarjakuvia. Mä vähän epäilen, että ku kerrot, että joku on syntämästä asti syntinen ja huono ihminen, ja joutuu ikuiseen kärsimykseen, voi se ilosanoman käsite vähän hämärtyä.

• Tarve on

uskon että kyllä tarvitaan lähettejä viemään evankeliumia ympäri maailman Jeesuksen lähetyskäskyn mukaan.

• häääää

On ihminen ihmeellinen, kun se tottelee jotain kaksituhatta vuotta sitten elänyttä, jonka olemassaolosta ei tiedä, onko vai ei ollut.

Eikös ole itserakkautta levittää "omaa", sitä mihin itse uskoo, ympäri maailman? Minä uskon kaksoiskantapään olevan parempi kuin yksinkertaisen. Lähtisenkö sitä levittämään.

Lähetystyöntekijät tekevät myös hyvää työtä, ovat hyviä, tunnen heitä muutaman. Mutta tunnen lähettipariskunnan, joista voin sanoa, eivät näe rikkaa omassa silmässään.

• kuulija
        häääää kirjoitti:

On ihminen ihmeellinen, kun se tottelee jotain kaksituhatta vuotta sitten elänyttä, jonka olemassaolosta ei tiedä, onko vai ei ollut.

Eikös ole itserakkautta levittää "omaa", sitä mihin itse uskoo, ympäri maailman? Minä uskon kaksoiskantapään olevan parempi kuin yksinkertaisen. Lähtisenkö sitä levittämään.

Lähetystyöntekijät tekevät myös hyvää työtä, ovat hyviä, tunnen heitä muutaman. Mutta tunnen lähettipariskunnan, joista voin sanoa, eivät näe rikkaa omassa silmässään.

Se kuuluu kaikille kritityille,jos olet pelastunut et voi olla siitä kertomatta toiselle.Se vapaus joka on uudestisyntyneillä kristityillä. Maailma ei sitä tunne koska se on hulluutta maailmalle kuten myös nimi kristyillekin kuoleita omiin synteihinsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1708
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1316
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      214
      830
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe