Oliko se Siwa vai Valintatalo joka mainosti kaalta, olipas halpaa. Kaalikääryleet ovat hyviä mutta aivan liian monimutkaisia minun keittotaidoille, mitä helppoa ja halpoja kaaliruokia? Entä muita hyviä, halpoja, terveellisiä aineksia on, mistä parhaat ruokavinkit?
Kaali on sikahalpaa, mitä ruokaa siitä?!
7
1364
Vastaukset
- kaalia..
ja kokeiltu on. Kaali jauhelikeitto. Lammaskaalipata ja kaali jauhelihalaatikko. Tuo kaalilammaslihapata on ehkä paras eikä ede kallis.
- melko halpaa
Ostin pienimmän kaalin mitä löyty ja sekin painoi joku 2 kiloa,halkasin sen ja pilkoin ja tein kaalilaatikon.Voiko muuten tuoreen kaalin pakastaa.
- kaalista on moneksi
melko halpaa kirjoitti:
Ostin pienimmän kaalin mitä löyty ja sekin painoi joku 2 kiloa,halkasin sen ja pilkoin ja tein kaalilaatikon.Voiko muuten tuoreen kaalin pakastaa.
Kaali täyttää koko jääkaapin. No, onhan siellä tilaa.
Minä teen näin. Revin päälimmäiset lehdet pois jo kaupassa. Syön sitten kaalia lehti kerrallaan. Revin aina lehtiä tarpeen mukaan. Säilyy tosi pitkään - loppuun saakka. Leikkuupinta tupaa kuivumaan ikävästi.
Kaali on ihan hyvää vaikka sellaisenaan leivän päällä.
Se kova keskiruoti voi jostakusta tuntua ikävältä. Se kypsyy/pehmeneekin hitaammin. Sen voi poistaa.
Kaali on hyvä C-vitamiin lähde. - vanhapoikaaaaaaa
kaalista on moneksi kirjoitti:
Kaali täyttää koko jääkaapin. No, onhan siellä tilaa.
Minä teen näin. Revin päälimmäiset lehdet pois jo kaupassa. Syön sitten kaalia lehti kerrallaan. Revin aina lehtiä tarpeen mukaan. Säilyy tosi pitkään - loppuun saakka. Leikkuupinta tupaa kuivumaan ikävästi.
Kaali on ihan hyvää vaikka sellaisenaan leivän päällä.
Se kova keskiruoti voi jostakusta tuntua ikävältä. Se kypsyy/pehmeneekin hitaammin. Sen voi poistaa.
Kaali on hyvä C-vitamiin lähde.Niin kyllähän kaali varmaankin säilyy hyvin pitkään kun heh kysyin sen pakastamista mutta saanen anteeksi kun olen poikamies,joo eipä sitä kaalia varmaankaan tuoreena kannata lähteä pakastamaan,keitin kaalin suolavedessä ja sitten laitoin pakkaseen.
- ,,,
puolikas kaalia, 1 porkkana, pieni pala lihaa, sipuli, liemikuutio. Porkkana ja liha käristetään pannulla, pannun huuhdevesi talteen. Keitin 1 / 2 tuntia. Kiitos vihjeestä!
- miljoona reseptiä
googlaamaan vaan sanoilla "kaaliruuat, kaali jne".
Samoin porkkanaa, punajuurta, lanttua, perunoita kannattaa nyt ostaa isommassa säkissä ja jemmata kellariin.
Halvempaa kun ostaa sydäntalvella pienessä pussissa. - wowowwokki
Hei, itse teen usein tällaista kaaliwokkia
- silppua kaalta ohuina soiroin awokkipannulle
- öljyä, sipulia, valkosipuli jne maun mukaan, chiliä
- paista sekoittaen, lisää öljyä tarpeen tullen
- paista kunne al dente
- sitruuna sopii hyvin
- lisukkeeksi jos käytät paljon chiliä sopii maustamaton jugurtti
kokeile samaa kanan tai katkarapujen kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796