Sianpossuista

Röhnäke

Voiko juutalainen syödä porsasta? Siis siten, että hänen elimistönsä kestää tämän. Ja jos hän ei heti pasko ja ripuloi housuihinsa syötyään possua, niin eikö ole luonnotonta kieltäytyä herkulliselsa sianpossun nauttimiselta joihinkin typeriin ja vanhoihin uskonnollisiin perinteisiin viitaten? Minäkin syön lammasta, mutta kyllä se possukin maistuu. Miten joku voi olla noin herkkä syömisistään? Juutalaisten pitäisi olla suvaitsevaisempia ruuan suhteen. Minä väitänkin, jotta jos juutalainen joutuisi näkemään nälkää, niin kyllä silloin possukin maistuisi, heh heh.

10

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diana-ad-rem

      Eikö joku laulanut aikoinaan, että ihminen on sitä, mitä syö.

      Tiedä häntä, mutta sinä ainakin myönnät olevasi koska nikki on mikä on.

      • yliolento ja puhdas sinä luulet olevasi sikaan verrattuna? Kenties jalompi ihmisporsas? Siis vaikkapa jollain typerällä uskonhömpällä jalostettu emakkoihminen. Karsinassa asuva porsas. Minä en aliarvioi enkä halveksi sikaa yhtään sen kummemmin kuin mitä tahansa muutakaan elukkaa taikka ihmistä.


    • ttkk

      Arvomaailma on köyhä sellaisilla ihmisillä, jotka ei kykene kunnioittamaan toisten vakaumusta!
      Jumala antoi Mooseksen Lain Siinailla Israelin kansalle ja vaatii sen noudattamisen Tuomiopäivään asti ainakin! Iäisestä liitosta Raamattu puhuu nuiden yhteydessä!

      Kirjottaja voi herkutella siis itse possupaisteilla, ei juutalaiset kilpaile siinä lajissa!

    • Aatteleppaite

      syömättämyys on samanlaista taikauskoa kuin kanojen heiluttelu pään yllä,ei sioissa mitään vikaa ole.
      Israelin maaperä vaan on niin saastunutta että tekee sioista huonon makuista,ja tämä on syy miksi alikehittyneet ihmiset aikoinaan uskoivat sian edustavan jotain pahaa.

      • Kerrakseen

        Mitenkäs siellä teillä on ollut tapana siat maahan istuttaa? Saparo ylös vaiko sittenkin alas?


      • Aatteleppaite
        Kerrakseen kirjoitti:

        Mitenkäs siellä teillä on ollut tapana siat maahan istuttaa? Saparo ylös vaiko sittenkin alas?

        niin niistä saa oivan pyörätelineen;()


    • On tainnut vetää aivosi läskiksi. Tai paremminkin täyttänyt läskillä sen tyhjän pääkoppasi.

      • ccvxxv

        sinun jutuissasi ei ole yht'ään mitään järkeä,olet koko suomi24 pohjanoteeraus.


      • talitintti.
        ccvxxv kirjoitti:

        sinun jutuissasi ei ole yht'ään mitään järkeä,olet koko suomi24 pohjanoteeraus.

        näyt pääsevän vielä reilusti alle hänen joten hyvää jatkoa vaan sinne syvyyksiin


      • Aatteleppaite
        talitintti. kirjoitti:

        näyt pääsevän vielä reilusti alle hänen joten hyvää jatkoa vaan sinne syvyyksiin

        kehdannut omalla nm vastata,heh heh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe