Kirkkojen parkkipaikoista

Marcel Fessier

Onko kanonien mukaista se, että kaikenlaisilla ruostelinnoilla ja autonromuilla täytetään kirkkojen parkkipaikat? Herran päivänä paraatipaikalla seisoo ruosteisia Nissanin-raatoja, Ladan-rumiluksia ja Volvo 242:ia. Tuollaiset autojen irvikuvat tulisi parkeerata kauemmas kirkosta pajupusikkojen katveeseen. Ihmisten hävyttömyydellä ja tyylitajuttomuudella ei ole mittaa - tulla nyt sunnuntaina Jumalan parkkialueelle ilveilemään ja tekemään kaikkivaltiaasta pilaa. Minulle on tullut monta kertaa paha mieli.

10

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÖkyKökynen

      niin, eikö olekin kamalaa ja sitten on kamalaa kun vanhat, vammaiset, köyhät, työttömät ja muut huonot tulevat kirkkoon. Eivätkö ne älyä että me professorit, tohtorit, psykiatrit ja muut paremmat haluamme edes kirkossa olla rauhassa. On se nyt kumma kun eivät tajua!

      • LikiLaskunen

        Homot ja yhteyslike ja melkeinrikolliset unohtuivat.


      • Koverskoi
        LikiLaskunen kirjoitti:

        Homot ja yhteyslike ja melkeinrikolliset unohtuivat.

        Jos joku Hengen mies sattuisi tulemaan aasilla pääsiäisyön palvelukseen niin mihin hän sitoisi kulkuneuvonsa?


      • T. Ollo
        Koverskoi kirjoitti:

        Jos joku Hengen mies sattuisi tulemaan aasilla pääsiäisyön palvelukseen niin mihin hän sitoisi kulkuneuvonsa?

        kun se aasi pyöräyttäisi läjän peräsuolestaan sinne parkkipaikalle? Voi kauhistus!


      • Koverskoi
        T. Ollo kirjoitti:

        kun se aasi pyöräyttäisi läjän peräsuolestaan sinne parkkipaikalle? Voi kauhistus!

        Muistaakseni parisen tuhatta vuotta sitten eräs Hengen mies ajeli aasilla jossain pääsiäisjuhlassa. Olisiko Pyhässä Kirjassa tarkenpaa mainintaa miten silloin hoidettiin parkkipaikkaongelmat ja päästöt?


      • Marcel Fessier
        Koverskoi kirjoitti:

        Muistaakseni parisen tuhatta vuotta sitten eräs Hengen mies ajeli aasilla jossain pääsiäisjuhlassa. Olisiko Pyhässä Kirjassa tarkenpaa mainintaa miten silloin hoidettiin parkkipaikkaongelmat ja päästöt?

        Älähän kuule sotke asioita, Jeesus kurvasi aasilla temppelin pihaan (vertautuu nykyisten synagogien parkkialueisiin). Minä taas tarkoitan kristittyjen pyhäköitten parkkipaikkoja.

        Alle 200 hevosvoimaiset kinnerit tulisi parkkeerata yli 300 m päähän kirkosta. Sanoohan tuon nyt jo järkikin, ja samaa mieltä on taivasten Jumala. Ajakaa nyt helvetissä ne 80-luvun Corollanne jorpakkoon sieltä kirkon pihalta maisemaa rumentamasta ja mieltä pahoittamasta.


      • 31796+
        Marcel Fessier kirjoitti:

        Älähän kuule sotke asioita, Jeesus kurvasi aasilla temppelin pihaan (vertautuu nykyisten synagogien parkkialueisiin). Minä taas tarkoitan kristittyjen pyhäköitten parkkipaikkoja.

        Alle 200 hevosvoimaiset kinnerit tulisi parkkeerata yli 300 m päähän kirkosta. Sanoohan tuon nyt jo järkikin, ja samaa mieltä on taivasten Jumala. Ajakaa nyt helvetissä ne 80-luvun Corollanne jorpakkoon sieltä kirkon pihalta maisemaa rumentamasta ja mieltä pahoittamasta.

        Sama koskee varmaankin invatakseja ja mopoautoja. Polkupyöristä puhumattakaan. Saako sokeainkepin tuoda kirkkoon?


      • Marcel Fessier
        31796+ kirjoitti:

        Sama koskee varmaankin invatakseja ja mopoautoja. Polkupyöristä puhumattakaan. Saako sokeainkepin tuoda kirkkoon?

        että ei vahingossakaan naarmuta sillä kepillä meikän Meseä parkkipaikalla. Sokeat usein heiluvat avaamattomasti keppinsä kanssa.


      • yx-autoilija vaan
        Marcel Fessier kirjoitti:

        että ei vahingossakaan naarmuta sillä kepillä meikän Meseä parkkipaikalla. Sokeat usein heiluvat avaamattomasti keppinsä kanssa.

        Eikös ne audi-kuskit ainakin heiluttele keppejään hyvinkin arvaamattomasti kaikenlaisilla kaduilla ja väleissä minne sitten sopivatkin, että kyllä ne on pahempia kuin sokeat kirkon parkkipaikalla.


      • Marcel Fessier
        yx-autoilija vaan kirjoitti:

        Eikös ne audi-kuskit ainakin heiluttele keppejään hyvinkin arvaamattomasti kaikenlaisilla kaduilla ja väleissä minne sitten sopivatkin, että kyllä ne on pahempia kuin sokeat kirkon parkkipaikalla.

        nimeni on Marcel Fessier, vannon, etteivät Audi-miehet kolhi isoilla kepeillään toisten menopelien kupeita lommolle kirkkojen parkkialueella. (Volvo 242-miehet eivät edes vahinkoa saisi aikaan, vaikka huolimattomasti heiluttelisivatkin) Pysytään nyt kuitenkin alkuperäisessä miljöössä, ort. kirkkojen parkkipaikolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe