Ihmettelen

joidenkin

väitöstä että kun on ns. puska niin on anonyymi?
Minulle rekistöröitynyt nimimerkki on yhtälailla anonyymi kuin joku puskakin.
Siksi ihmettelen kun tämän tuosta törmää lauseeseen, että mitä siellä puskassa huudellaan nimettömänä?!
Oli se sitten nimimerkillä tai ilman niin yhtä anonyymejä ihmiset on toisilleen jos ei ihan naapureita tai hyvänpäivän tuttuja ole?
Vai mitä?

23

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+14

      valmistautua, että saat pahojen puskien tekoset niskaasi ja sitten ei auta ulista, etten se minä ollut.

    • siinä mielessä, että vieraita suurin osa ollaan toisillemme. Tuolla tarkoitetaan ymmärtääkseni sitä, että et voi varmasti tietää, onko siellä aina sama tyyppi. Ihan yksinkertaisesti näin.

      Ja kun viestiketjussa sitten tulee vastaus siihen malliin jotta mitä horiset, en ole sama tyyppi......

      Enkä oikein ymmärrä, mitä pelättävää on rekisteröitymisessä? Jos on vainoharhainen, voi antaa tiedot hanurista. Vai onko porukka niin ujoa, ettei edes nimimerkin suojissa uskalla sanoa mitään, ettei vaan pilkata?

      • Tulee kuva

        että hirveän tärkeänä pidätte näitä keskustelupalstoja?
        Itse en viitsi rekistöröityä kun en pidä näitä kovin tärkeänä ja minulle on ihan sama kuka juttujen takana on.
        Kaikki ovat minulle anonyymejä. Myös sinä vaikka sinisellä nimellä oletkin.


      • Tulee kuva kirjoitti:

        että hirveän tärkeänä pidätte näitä keskustelupalstoja?
        Itse en viitsi rekistöröityä kun en pidä näitä kovin tärkeänä ja minulle on ihan sama kuka juttujen takana on.
        Kaikki ovat minulle anonyymejä. Myös sinä vaikka sinisellä nimellä oletkin.

        on tuo. Ei sillä ole mitään tekemistä tärkeyden kanssa, se on pikemminkin kohteliaisuutta.


    • Mil-laN

      ...jos ei omalla nimellä ole rekkautunut, niin anonyymi on...ja harva on vissiin omalla nimellään rekkautunut...anonyymi mikä anonyymi, oli sitten rekattu tai ei.

    • ......

      ei rekatut ymmärrä lämmetä näin hyvälle provolle.

      • 244988x

        sakkia.
        Kun eivät ymmärrä tapella verissäpäin vaikka pöytä on katettu valmiiksi.
        Huuhaalta pti tuoda rulliksen tämäkin tänne.


      • 244988x kirjoitti:

        sakkia.
        Kun eivät ymmärrä tapella verissäpäin vaikka pöytä on katettu valmiiksi.
        Huuhaalta pti tuoda rulliksen tämäkin tänne.

        mikä se rullis on?


    • Adria

      Ihmettele nyt sitten. Minulle on paljonkin eroa ja väliä onko joku nikki tuttu. Tutumman nikin kohdalla vertaan vaistomaisesti hänen aiempaa palstakäyttäytymistään senhetkiseen sanomaansa. Näin tutumpi nikki saa mun mielessä raamit sanomalleen ja auttaa mua ymmärtämään ko. kontekstin paremmin ja nopeemmin.

      • on tärkeimpiä.

        Ei niiden takana olevat ihmiset.
        Niin tietenkin jos ei täältä hae jotain mutta mielstäni senssipalstat on sitä varten.


      • Puhurix
        on tärkeimpiä. kirjoitti:

        Ei niiden takana olevat ihmiset.
        Niin tietenkin jos ei täältä hae jotain mutta mielstäni senssipalstat on sitä varten.

        Mä luulen et suurin osa meistä ei hae senssiseuraa, mutta on se kiva tunnistaa nämä tutut nikit. Vuosien takaa "tuttuja". Totuus on, että muutamista tiedän ihan oikean etunimenkin, mutta sitä ei käytetä taas näissä yhteyksissä.


      • Adria
        Puhurix kirjoitti:

        Mä luulen et suurin osa meistä ei hae senssiseuraa, mutta on se kiva tunnistaa nämä tutut nikit. Vuosien takaa "tuttuja". Totuus on, että muutamista tiedän ihan oikean etunimenkin, mutta sitä ei käytetä taas näissä yhteyksissä.

        Sinuakin yrittänyt vonkaa jo ties kuinka kauan. Dee dee.


      • Puhurix
        Adria kirjoitti:

        Sinuakin yrittänyt vonkaa jo ties kuinka kauan. Dee dee.

        Kyl se on ollu niin KAUHEETA! No, nyt ne näpit irti! Hih hih!!


    • wirniksi ejk

      Kyllä tossa Adrian vastauksessa on asian ydin. Joka palstalle muodostuu tietty kirjoittajien joukko jotka ovat tuttuja toisilleen, ja samat kirjoittavat tietysti muillekin palstoille. Siinä mielessä nimimerkillä on merkitystä; nikillisen kanssa vältytään turhilta väärinkäsityksiltä ja yhteentörmäyksiltä. Toisaalta en ymmärrä miksei nikittömän kanssa voisi jutella asiallisesti, jos hän itse käyttäytyy samalla tavoin. Valitettavan usein vaan nikittömältä tulee ns. puskakiekunaa tyyliin ”mikä sä luulet taas olevasi”. Kaikki tietävät että palstakaveri siellä säkki päässä raakkuu, ei kai outo voisi tietää mikä toinen TAAS on. Olen muuten puskahuutelijoista pahin, tämän on kertonut hää joka itse on kärynnyt pusikosta mutta ei se mitään. Juu ei ole todisteita kun ei tässä kerkiä kaikkea tallentelemaan. Toiset ehtii, toiset ei. Enkä niitä tietysti palstoilla kertoisi,

      • Adria

        Moi wirniksi.

        Satunnaiset asiapitoiset tekstit, vaikkapa tietokoneviruksista ja niiden torjunnasta sopii ihan hyvin vaikka tyjsdvg-nimimerkillä ja vastaus öomfvtg-nimmarilla, ei haittaa.

        Mun mielestä keskustelupalstan luonteeseen kuuluu paremmin keskustella 'kasvot' vastakkain nimimerkillä, varsinkin jos samojen ihmisten kanssa niitä näitä heittelee aina silloin tällöin.


    • tietenkin kaikki, niin puskat kuin rekatutkin. Rekatuilla on rekisteröity nimimerkki joka mahdollistaa kirjoitusten kohdistamisen määrätylle nimimerkille kuuluviksi, eli niissä on tietynlainen tunnistettavissa oleva jatkumo saman ihmisen kirjoituksia, nimimerkin takaa, toisin kuin nimimerkittömänä kirjoittavien kirjoituksissa.

      • ette vastanneet

        Paljonko saatte tästä palstatyöskentelystä palkkaa, yhä uudelleen ja uudelleen jauhatte ihastuksissanne samoja stooreja aivan kun täysin uutta hih hih...

        *odottaa omaa tilipussiaan jostain syystä viipyy*


      • ette vastanneet kirjoitti:

        Paljonko saatte tästä palstatyöskentelystä palkkaa, yhä uudelleen ja uudelleen jauhatte ihastuksissanne samoja stooreja aivan kun täysin uutta hih hih...

        *odottaa omaa tilipussiaan jostain syystä viipyy*

        liittyi avauksen aiheeseen ? :)


      • ette vastanneet kirjoitti:

        Paljonko saatte tästä palstatyöskentelystä palkkaa, yhä uudelleen ja uudelleen jauhatte ihastuksissanne samoja stooreja aivan kun täysin uutta hih hih...

        *odottaa omaa tilipussiaan jostain syystä viipyy*

        Nimimerkki turhautunut kysyy:
        Hyvä Leo
        Lähdin töihin, mieheni jäi katselemaan televisiota. Olin ajanut runsaan kilometrin kun moottorii piiputti ja auto pysähtyi. Kävelin takaisin kotiin-ja löysin mieheni rakastelemasta naapurin rouvan kanssa. Miehen isai potkut töistä puoli vuotta sitten ja hän sanoo tunteneensa olonsa siitä lähtien masentuneeksi ja arvottomaksi. Rakastan hänät kovasti mutta en enää luota häneen. Mitä minun pitäisi tehdä?

        Leo vastaa: Hyvä turhautunut......


















        Moottorin piiputtaminen voi johtua monestakin syystä. Tarkista ettei polttonesteputkessa ole roskia. Jos se on puhdas, tarkista letkunkiristäjät jotka liittävät tyhjöputket imusarjaan. Saattaa myös olla että polttoainepumppu on viallinen ja polttoainetta menee imukammion tyhjiöputkeen liian alhaisella paineella.
        Toivottavasti tästä oli apua.


      • NK:-
        TaikisN kirjoitti:

        Nimimerkki turhautunut kysyy:
        Hyvä Leo
        Lähdin töihin, mieheni jäi katselemaan televisiota. Olin ajanut runsaan kilometrin kun moottorii piiputti ja auto pysähtyi. Kävelin takaisin kotiin-ja löysin mieheni rakastelemasta naapurin rouvan kanssa. Miehen isai potkut töistä puoli vuotta sitten ja hän sanoo tunteneensa olonsa siitä lähtien masentuneeksi ja arvottomaksi. Rakastan hänät kovasti mutta en enää luota häneen. Mitä minun pitäisi tehdä?

        Leo vastaa: Hyvä turhautunut......


















        Moottorin piiputtaminen voi johtua monestakin syystä. Tarkista ettei polttonesteputkessa ole roskia. Jos se on puhdas, tarkista letkunkiristäjät jotka liittävät tyhjöputket imusarjaan. Saattaa myös olla että polttoainepumppu on viallinen ja polttoainetta menee imukammion tyhjiöputkeen liian alhaisella paineella.
        Toivottavasti tästä oli apua.

        'reps* Ei tuota voi paremmin sanoa.-)


      • hih hih
        NK:- kirjoitti:

        'reps* Ei tuota voi paremmin sanoa.-)

        reps reps

        itkettää..


    • NK:-

      Joskus palstahistoriani alkuaikoina käytin nimimerkkiä: Anonyymi. Harmikseni tuon käyttämäni nikin ehti joku rekata ennen minua. Muutoin olisin varmaan edelleenkin Anonyymi:-)

      • sehän oli sun lempinimi :) Olisikohan tuo rekkaamaton vielä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe