Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Valtion tuottavuusohjelma

410 €/kk

Teki minusta työttömän, pitkäaikaistyöttömän ja nyt jo pelkän työmarkkinatuen varassa hengissä kärsivän.

Minä olen tästä lamasta maksanut kalliisti.

1

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent. rehell. yrit.

      Voisin vastata niinkuin meille on tähän asti vastattu, voivoi.
      Meillä nelihenkisen perheen tulot 510 E/kk, joista 300 E velkaa ja loppu lapsilisiä.
      Vaimoni tuomittiin yrittäjäksi, kun rehellisesti toimittuani työllistin hänet (2x4 kk 7. vuoden aikana), häneltä evätty kaikki tuet, sossu, kela(peruspr. ja työttöm.pr) ja ansiosidonnainen.
      Itsekään en vielä saa palkkaa kuin ehkä 2-3 vuoden kulutua, kun on vaihdettu tuotantosuuntaa ja investoitu.
      Näin saatiin tilastoista siivottua yksi pois, ns. yrittäjäksi, mutta todellisuudessa siellä on kohta kaksi kortistossa, jos näin käy niin en enään ikinä, enkä koskaan, milloinkaa tee päivääkään töitä.
      Kamelinkin selkä joskus taituu.
      Kukaan ei ole kiinnostunut, kukaan ei välitä.
      Vietäppä tässä sitten kulutus juhlia, onneksi lapset saavat edes lämpöisen ruuan koulussa.
      Ootanpa kauhulla kun nää syömä velat lankeavat maksuun, sitten taitaa olla tän tarinan loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe