Proteesini ovat menneet tummiksi tupakasta ja mistä lie, enkä saa niitä puhtaaksi millään keinoin.
Onkohan hammasteknikoilla käytettävissä keinoja? Siis hampaan istutusjuuressa tumma raita ja yms.
proteesin puhdistus
3
7573
Vastaukset
- etikka käy moneen
etikassa yön yli. Etikkaliotuksen neuvoi hammaslääkäri kun sain eka kerran proteesit. Säännöllinen liotus etikassa tai vedessä jossa on etikkaa runsaasti pitää proteesin puhtaana ja liotuksen jälkeen ylimääräinen töhkä lähtee helposti harjaamalla. Proteesiin kertyy hammaskiveä joka tummuu yhtä lailla kuin oikeisiin hampaisiin jos ei puhdista kunnolla ja säännöllisesti.
- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Erikoishammasteknikolla tai hammaslaboratoriolla on useita keinoja poistaa pinttymät ja palauttaa proteesin pintakiilto.
Hammasproteesien pesu hammastahnalla ja yöllä kuivattaminen edesauttaa epähygieenisyyttä.
Erityinen proteesitahna, Fairy ja poretabletit ovat oikeita tapoja puhdistaa hammasproteesi. Lisäksi täällä jo aiemmin mainittu etikka, on etenkin laimennettuna turvallinen myös proteesimateriaalille.- Voisin kokeiilla
Paljonko sitä etikkaa pitää laittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078