Mulla on aika varattu kyseiselle plastiikkakirurgille. Onko kenelläkään kokemusta rasvaimuista tai rintojen suurennuksesta hänen tekemänään?
Plastiikkakirurgi Popov
3
1023
Vastaukset
- TT
Olen käynyt rintojen pienennysleikkauksessa Popov nimisellä plastiikkakirurgilla. En tiedä onko sama tyyppi, mutta tosiaan sukunimi on ainakin sama :)
Sitä Popovia jolla minä kävin, en suosittele kenellekään. Toisaalta kävin kunnallisella puolella, yksityisellä sektorilla ja varsinkin rintojen suurennusleikkauksen ollessa kyseessä, hän voi varmastikin olla mukava. Minun tapauksessa hän ei tuntunut kuuntelevan toivettani pienennyksestä vaan rinnat jäivät liian suuriksi. Voi siis olla että hän on siis hyvä valinta rintojen suurrennusleikkaukseen :)
Tsemppiä jatkoon. - dd
Olen käynyt hänellä poistamassa kasvoista luomia ja arpia ei juuri huomaa.
- Anonyymi
Teitä en voi enää auttaa, koska viestinne ovat vuodelta 2009. Sinä, joka luet tätä nyt: jos vielä voit välttää vahingon, tee se. Tämä neuvo olisi ollut minulle kultaakin kalliimpi. Oma kokemukseni on, että kyseinen lääkäri vähät välittää potilaan hyvinvoinnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163471
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212372En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321965- 181881
- 821858
- 261582
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361427Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334