oli kun huomasin että kykenen itkemään :), ennen luulin, että en pysty itkemään tai näyttämään tunteitani ainakaan itkemällä, mutta eräs päivä ukkini soitti minulle ja kyseli kuulumisia, puhelun lopuksi sanoi että soittele sinäkin minulle. Puhelun jälkeen romahdin täysin ja aloin itkemään ja tajusin kuinka itsekäs, ajattelematon olin ollutkaan, vanha hän on ja varmaan yksinäinen vaikka mummi onkin elossa siinä vierellä, mutta erittäin ymmärrettävää on että haluaa olla yhteydessä lapsenlapsiin vielä kun voi. Hän on käynyt läpi keuhkosyövän ja sydärin ja vaikka mitä eläessään, on selvinnyt kaikesta. On ajatellut aina parastani ja pitänyt yhteyttä kun vertaa itseeni niin en niin usein kummiskaan. Hän on yksi elämäni sankareista kuitenkin ja itseasiassa aion käydä ukin luona heti viikonloppuna, muu saa jäädä.
Eräänlainen käännekohta
df<r
2
529
Vastaukset
- :)))))
Käy ihmeessä niin paljon ukkisi ja mummisi luona kuin voit! Minäkin olen huomannut kuinka itsekäs joskus olen. Sen jälkeen kun sain tietää ettei mummuni enää kauan elä, on muuttunut ääni kellossa. Käyn aina kun on mahdollista!
- pullukka_paavo
onhan vanhuksillakin monilla laaja tuttava piiri eikä välttämättä kaipaa jatkuvaa paapomista.
Jos eripaikkakunnalla asuu 2 soittoa/viikossakin voi ilahduttaa kummasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890