oli kun huomasin että kykenen itkemään :), ennen luulin, että en pysty itkemään tai näyttämään tunteitani ainakaan itkemällä, mutta eräs päivä ukkini soitti minulle ja kyseli kuulumisia, puhelun lopuksi sanoi että soittele sinäkin minulle. Puhelun jälkeen romahdin täysin ja aloin itkemään ja tajusin kuinka itsekäs, ajattelematon olin ollutkaan, vanha hän on ja varmaan yksinäinen vaikka mummi onkin elossa siinä vierellä, mutta erittäin ymmärrettävää on että haluaa olla yhteydessä lapsenlapsiin vielä kun voi. Hän on käynyt läpi keuhkosyövän ja sydärin ja vaikka mitä eläessään, on selvinnyt kaikesta. On ajatellut aina parastani ja pitänyt yhteyttä kun vertaa itseeni niin en niin usein kummiskaan. Hän on yksi elämäni sankareista kuitenkin ja itseasiassa aion käydä ukin luona heti viikonloppuna, muu saa jäädä.
Eräänlainen käännekohta
df<r
2
557
Vastaukset
- :)))))
Käy ihmeessä niin paljon ukkisi ja mummisi luona kuin voit! Minäkin olen huomannut kuinka itsekäs joskus olen. Sen jälkeen kun sain tietää ettei mummuni enää kauan elä, on muuttunut ääni kellossa. Käyn aina kun on mahdollista!
- pullukka_paavo
onhan vanhuksillakin monilla laaja tuttava piiri eikä välttämättä kaipaa jatkuvaa paapomista.
Jos eripaikkakunnalla asuu 2 soittoa/viikossakin voi ilahduttaa kummasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2344641Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4483333Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142288Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa221942Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja91243Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat271090- 741063
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691045- 77996
- 54936