TAPASIN EX-RAKASTETTUNI 10V.JÄLKEEN JA SE TUNTUI SAMALTA IHANALTA RAKKAUSELTA,KUIN EROASIMME SILLOIN ENNEN SYYSTÄ JA TOISESTA. KAHDEN VUODEN JÄLKEEN PYSTYIMME OIKEESTI YHESSÄ TAAS ELÄMÄÄN TON MOMEN VUODEN JÄLKEEN, RAKASTUIN JA HALUSIN JA NIIN HÄNKIN.
RAKASTELIMME KAIKET VAPAA AIKAMME,JOLLOIN TÄÄ MIES SANOI,ETTEI JAKSA ENEE TÄLLÄISÄT HIMO RAKASTELUA!
EN TAJUNNUT SILLOIN,ETTÄ HÄLLÄ VANHA SUOLA JANOTTI JA HALUS KÄYVÄ VÄLILLÄ ENTISENSÄ LUONNA,VAIKKA KUIN MINUT ANELI JA HALUS LUOKSEEN. JOPA MUUTIN JA 150KM MATKASTA HÄNEN LUO. SAIN TÖITÄ JA TULIN JOPA RASKAAKSI,VAIKKEN OIKEESTI VOINA TULLA. NIINHÄN LÄÄKÄRI TEKI JO DIAKNOOSIN 15V SITTEN.(HÄN JÄI PETTÄMISESTÄ KII,KUN TULIN RASKAAKS)
RAKASTIN SILTI JA ANNOIN ANTEEKS. JATKETTU ON 4V. POIKAMME ON 3,4KK. IHANA LAPSI,MUT MIEHENI ON TÄYS PETTURI JA TÄYS ALKOHOLISITIJA MIELENTERVEYSKUNTOUTUJA. HALUU MUT POIS MEIJÄN KODISTA,MUT TUSKINPA ONNISTAA,KUN HÄÄ ON PIKKASEN HEIKOILLA MUN SUHTEEN. MINÄ TÖISSÄ JA HÄN SAIKULLA ,KUN MIELI JÄRKKYY JA VIINA MAISTUU!!!!!!!!! IHMINEN EI OSAA RAHA-ASIOITAAN HOITAA,
SAATIKA MUIDEN! MUN VAAN PITÄS KESTEE!!!!!!!!!!!!!!TUSKINTARVIIS???????????MUT EN OO LUOVUTTAJA!! MUT EI TIETTY PITÄS RUIKUTTOOKAN!! KAKKA OLO!
NÄINKIN VOI KÄYDÄ
henriikkamasi
3
711
Vastaukset
- sakbgfaskbfsbf
/CAPSLOCK off.
- MehiläinenM
Kyse ei ole sun ja sun suhteesta mieheesi.
Tärkeintä on nyt lapset, pilaat täyttä päätänsä heidän eläämänsä.- samatekijä
yksikössä se lapsi näköjään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658416KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4487560Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743864Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563629Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542745Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211681