Olen viimein huomannut sen kuinka paljon kuntoilemalla saa naisilta hyväksyviä ja mukavia katseita verrattuna siihen jos olet vain luihu nörtti. Minä olin vielä lukiossa sellainen pienikokonoinen hieman hiljainen ja ujo poika josta harvat pitivät. Muutamalta ihan mukavan näköiseltä tytöltä sain silloin katseita, mutta suurin osa oli niitä tyhjiä katseita.
Onkohan palstalla muitakin miehiä jotka ovat kokeneet sen kun tilanteen kun et ole komea jotta sinua katsottaisiin etkä niin ruma jotta sinua katsottaisiin vaan olet sitä harmaata massaan jonka läpi vain tuijotetaan? Minä olin tälläinen nuorempana.
Armeijan jälkeen aloitin kovan kuntoilun, aloin käydä salilla paljon ja oma itsetuntoni parani roimasti ja uskallan nykyään jo puhua reippaasti muille. Huomasin tässä muuttaessani takaisin synnyinpaikkakunnalleni ja käydessäni täällä salilla/jumpassa missä käy näitä samoja naisia jotka olivat kanssani koulussa samoilla luokilla. Nykyään ne kaikki naiset jotka silloin katsoivat vain ohi jäävät tuijottamaan pitkiksi aikaan ja hakevat katsettani, peilien kautta näen helposti kuinka he tuijottavat nykyään pitkään.
En tiedä tunnistavatko he minua samaksi kaveriksi, mutta onhan se kieltämättä aika hauskaa miten silloin nuorena ja hintelänä en ollut mitään, mutta nyt vähän vanhempana ja paremmassa kunnossa olevana saan niiltä kaikilta samoil naisilta paljon katseita jotka eivät ennen kiinnittäneet mitään huomiota minuun.
Kuntoilu kannattaa
50
4280
Vastaukset
- .................
olet lutka.
- miehenkuvotus
Itsekkin elämän tapani urheilullisemmaksi muuttaneena olen huomannut sen piristävän ja helpottavan elämää. Olen urheilun (ja ruokavalion uudistuksen) avulla puottanut painoa n. 25 kiloa, pudotettavaa löytyy kyllä vieläkin. Arki on helpottunut huomattavasti. Jaksan tehdä enemmän, ja arjen askareet helpotuneet. Saan töissä ja opiskeluissani enemmän aikaan.
Naisrintamalla asiat eivät vain ole parantuneet, ehkä jopa menneet huonommaksi. Ennen en ollut juuri kiinnostunut naisista, ja enkä saanut heiltä mitään huomiota. Nykyään saan naisilta hieman huomiota, ja uskallan jopa joskus menemään juttelemaan heille. Nopeasti he kuitenkin huomaavat, että minusta ei ole seurustelukumppaniksi (en ole seurustellut aikaisemmin, olen ollut lihava ja varmasti muutakin.) Olen pilannut mahdollisuuteni menneisyydessä, kun en alkanut seurustelemaan kun siihen on ollut mahdollisuus, ja päästin aikoinaan itseni lihomaan.
Suosittelen kuitenkin liikuntaa kaikille, jaksaa paremmin. Pystyy kehittämään itseään paremmin asioissa, jotka kiinnostavat- yks nainen*
Hienoa, että olet ottanut liikunnan osaksi elämääsi. MUTTA älä lähde sille tielle, että alennat itseäsi. Et muka voisi olla seurustelukumppani??!! Ei se niin mene. Keskity nyt omaan elämääsi ja itsesi "kehittämiseen". Älä luo turhia paineita itsellesi, kaikki aikanaan! Itsevarmuutesi kasvaa ja joku neitokainen iskee ennen pitkää kiinni! :)
Tsemppiä syksyyn! :) - miehenkuvotus
yks nainen* kirjoitti:
Hienoa, että olet ottanut liikunnan osaksi elämääsi. MUTTA älä lähde sille tielle, että alennat itseäsi. Et muka voisi olla seurustelukumppani??!! Ei se niin mene. Keskity nyt omaan elämääsi ja itsesi "kehittämiseen". Älä luo turhia paineita itsellesi, kaikki aikanaan! Itsevarmuutesi kasvaa ja joku neitokainen iskee ennen pitkää kiinni! :)
Tsemppiä syksyyn! :)Kyllähän se on vaikea olla tekemättä sitä johtopäätöstä, ettei kelpaa, kun muunlaista viestiä ei saa. Vapailta naisilta siis. Kavereiden tyttöystävä, jotka tuntevat, väittävät muuta. Varsinkin kun olen kysellyt mitä pitäisi muuttaa, että omaisin edes pienen mahdollisuuden, en saa vastausta. Vain sitä perus diipadaapaa "moni nainen haluaisi, sun kaltaisen.." Eihän se voi pitää paikkaansa, kun ei kelpaa. Puhuisivat edes rehellisesti, joko mitä pitää korjata, tai sanoisivat, että peli on hävitty. Mutta on tuntuu olevan liikaa vaadittu saada rehellistä vastausta.
Olen tässä keskittynyt elämässäni opiskeluihin, työntekoon ja urheiluun. Kyllähän sillä saapi itsensä pidettyä kiireisenä suurimman osan ajasta. Joskus viikonloppuisin vain iskee yksinäisyys, kun kaveri piiri on suureksi osaksi pariutunutta porukkaa, joilla on omat menot.
Yritän kyllä ottaa elämästäni kaiken irti. Ja onhan vapaudella omat hyvätkin puolensa, ja en kylläkään mihinkään suhteeseen alkaisi vain suhteen vuoksi. Mutta olisi hauska tutustua, joihinkin naisiin vähän syvällisemmin - Nykyisin aviossa
miehenkuvotus kirjoitti:
Kyllähän se on vaikea olla tekemättä sitä johtopäätöstä, ettei kelpaa, kun muunlaista viestiä ei saa. Vapailta naisilta siis. Kavereiden tyttöystävä, jotka tuntevat, väittävät muuta. Varsinkin kun olen kysellyt mitä pitäisi muuttaa, että omaisin edes pienen mahdollisuuden, en saa vastausta. Vain sitä perus diipadaapaa "moni nainen haluaisi, sun kaltaisen.." Eihän se voi pitää paikkaansa, kun ei kelpaa. Puhuisivat edes rehellisesti, joko mitä pitää korjata, tai sanoisivat, että peli on hävitty. Mutta on tuntuu olevan liikaa vaadittu saada rehellistä vastausta.
Olen tässä keskittynyt elämässäni opiskeluihin, työntekoon ja urheiluun. Kyllähän sillä saapi itsensä pidettyä kiireisenä suurimman osan ajasta. Joskus viikonloppuisin vain iskee yksinäisyys, kun kaveri piiri on suureksi osaksi pariutunutta porukkaa, joilla on omat menot.
Yritän kyllä ottaa elämästäni kaiken irti. Ja onhan vapaudella omat hyvätkin puolensa, ja en kylläkään mihinkään suhteeseen alkaisi vain suhteen vuoksi. Mutta olisi hauska tutustua, joihinkin naisiin vähän syvällisemminPakkoko sinun on suureen ääneen kailottaa ettet ole aikaisemmin seurustellut? Sanot vain että jotain on joskus ollut, mutta et halua menneitä muistella tai jotain. Vaikka keksit jonkun menneisyyden heilan itsellesi. Niin minäkin tein silloin kun olin täysin kokematon naisrintamalla (tosin tämä oli alle parikymppisenä). Siinä vaiheessa kun tyttöystävä ehkä lopulta tajuaa, ettei sulla koskaan ollutkaan virallista naisystävää, onkin sitten jo ihan yksi hailee.
Jos se nostaa kytkintä niin niin seuraavalla ei sitten tarvi valehdella.
"Olen tässä keskittynyt elämässäni opiskeluihin, työntekoon ja urheiluun."
Keskityppä välillä siihen naistenetsintään. Laskeskelin joskus että ehdin sinkkuna käydä jotain 20-100 kertaa raflassa jokaista tyttöystävää kohden. Eli omalla kohdallani kyseessä on ihan puhdas työvoitto kun ei tuo iskeminen ole koskaan ollut oikein minun heiniä. - miehenkuvotus
Nykyisin aviossa kirjoitti:
Pakkoko sinun on suureen ääneen kailottaa ettet ole aikaisemmin seurustellut? Sanot vain että jotain on joskus ollut, mutta et halua menneitä muistella tai jotain. Vaikka keksit jonkun menneisyyden heilan itsellesi. Niin minäkin tein silloin kun olin täysin kokematon naisrintamalla (tosin tämä oli alle parikymppisenä). Siinä vaiheessa kun tyttöystävä ehkä lopulta tajuaa, ettei sulla koskaan ollutkaan virallista naisystävää, onkin sitten jo ihan yksi hailee.
Jos se nostaa kytkintä niin niin seuraavalla ei sitten tarvi valehdella.
"Olen tässä keskittynyt elämässäni opiskeluihin, työntekoon ja urheiluun."
Keskityppä välillä siihen naistenetsintään. Laskeskelin joskus että ehdin sinkkuna käydä jotain 20-100 kertaa raflassa jokaista tyttöystävää kohden. Eli omalla kohdallani kyseessä on ihan puhdas työvoitto kun ei tuo iskeminen ole koskaan ollut oikein minun heiniä.mielestäni mahdollisen parisuhteen pitäsi perustua rehellisyyteen. Enkä kylläkään osaa valehdella luentevasti.
Voishan siihen naistenetsintäänkin keskittyä, nyt vain ei ole rahaa eikä aikaa. Kuukaudessa jää hyvin vähän käyttörahaa, joten ravintelissa käynti on mahdollista n. 2 krt kuussa (hyvänä kuuna.) Joten sun raflailta/tyttöystävä suhteella menisi n. 2-8 vuotta tyttöystävän saantiin, omalla luultavasti enemmän. - ---------
yks nainen* kirjoitti:
Tsemppiä syksyyn! :)lässytystä tyhjillä korulauseilla. Olisit vielä sanonut että Se Oikea osuu kohdalle kun sitä vähiten odottaa ja pari hymiötä perään.
- Vitun lumput
--------- kirjoitti:
lässytystä tyhjillä korulauseilla. Olisit vielä sanonut että Se Oikea osuu kohdalle kun sitä vähiten odottaa ja pari hymiötä perään.
Helvetin hyvin sanottu. Totuus on se että tuokin ylipirteä jeesustelija ei olisi vilkaissutkaan sitä kynäniskaa vaan valitsisi sen hyväkuntoisen ja komean miehen ja häntä ei olisi kiinnostanut kynäniskan itsensä alentaminen pätkän vertaa.
PIKKUJOULU TEEMAT
Minkä teeman sinä valitsisit?
Nils Gustafsson -pikkujoulu:
Et muista mitään, mutta teltta ei näytä kuitenkaan enää olevan
pystyssä.
Taru Sormusten Herrasta -pikkujoulu:
Muistat eronneesi ystävistäsi, tavanneesi kääpiöitä, tapelleesi
kauheasti, puhuneesi puille, kävelleesi aivan helvetin pitkiä matkoja
ja hävitit sormuksesikin heittämällä sen Tuomiokapitulin takana
viemäriin.
Nils Holgersson -pikkujoulu:
Huomaat lentäneesi etelään jonkun hanhen kanssa.
Kristoffer Kolumbus -pikkujoulut:
Et tiedä mihin olit menossa, etkä perille päästyäsi tiedä missä mahdat
olla, mutta koko reissu menee valtion piikkiin.
Tuhkimo-pikkujoulut:
Tulet kotiin ilman toista(kin) kenkää ja haiset epämääräisesti
kurpitsalle.
Prinsessa Ruusunen-pikkujoulut:
Sammut sadaksi vuodeksi. Saatat herätä, kun joku suutelee sinua, mutta
prinssi se ei takuuvarmasti ole.
Pieni Merenneito -pikkujoulut:
Jalat eivät aamulla irtoa toisistaan ja haisevat silakalle.
Peilistä sinua
tuijottaa eilisillan Arielin sijasta tämän aamun Ursula-merennoita.
Lumikki-pikkujoulut:
Heräät aamulla seitsemän miehen keskeltä.
Punahilkka-pikkujoulut:
Heräät isoäidin kanssa samasta vuoteesta. Lisäpojoja, jos kyseessä on
jonkun toisen isoäiti.
Keisarin uudet vaatteet -pikkujoulut:
Heräät aamulla alasti kadulla, koska kukaan ei ole illalla
uskaltanut/viitsinyt/kehdannut mainita sinulle, ettei sinulla ole
vaatteita päällä. Ohitsesi päiväkotiin kulkeva pikkulapsi taas pitää
asiaa erittäin huvittavana ja ilmoittaa äidilleen kovaan ääneen, että
"sedän pili on ihan sininen".
Ruma ankanpoikanen -pikkujoulut:
Aamulla vieressäsi on väärät munat.
Nalle Puh -pikkujoulut:
Aamukankeudessa et saa sormia varpaisiin ja hampaissa on plakkia kuin
olisit pessyt ne hunajalla. Tilannetta pahentaa ylipirteä kaverisi,
joka on herännyt täysin ilman krapulaa ja pomppii nyt maanisesti ympäri
asuntoasi.
Roope Ankka -pikkujoulut:
Olet hommannut ison kasan rahaa ilman housuja. Äänesi on muuttunut
kummalliseksi vaakkumiseksi, ja jostain kummasta syystä sinulle on
iskostunut skottilaisaksentti.
Mikki Hiiri -pikkujoulut:
Korvasi ovat turvonnet palloiksi ja käsissäsi on valkoiset käsineet,
mutta frakista ei ole tietoakaan.
Iso Paha Susi -pikkujoulut:
Henki haisee niin pahalle, että voit puhaltamalla kaataa ladon.
Ympärillesi laonneet ihmiset eivät siis ole sammuneita vaan...
Hannu ja Kerttu -pikkujoulut:
Aamulla voit kätevästi suunnistaa vessaan yöllä laatoitettua vanaa
seuraillen.
Peppi Pitkätossu -pikkujoulut:
Heräät aamulla hevosen ja apinan välistä.
Kultakutri-pikkujoulut:
Heräät partnerisi "Kuka on nukkunut minun sängyssäni?"-kysymykseen.
Joona ja valas -pikkujoulut:
Jokin hakkaa sisuskalujasi ja tahtoo ulos.
Perinteinen Suomalainen pikkujoulu:
Lompakko on tyhjä, kännykkä on hukassa, päässä soi tango delirium etkä
uskalla edes vilkaista kuka vieressäsi kuorsaa.- ei kysytä!
miehenkuvotus kirjoitti:
mielestäni mahdollisen parisuhteen pitäsi perustua rehellisyyteen. Enkä kylläkään osaa valehdella luentevasti.
Voishan siihen naistenetsintäänkin keskittyä, nyt vain ei ole rahaa eikä aikaa. Kuukaudessa jää hyvin vähän käyttörahaa, joten ravintelissa käynti on mahdollista n. 2 krt kuussa (hyvänä kuuna.) Joten sun raflailta/tyttöystävä suhteella menisi n. 2-8 vuotta tyttöystävän saantiin, omalla luultavasti enemmän.Kysyykö kaikki naiset sulta, että oletko seurustellut? Vai kerrotko sen kysymättä? Mä en ole koskaan miehiltä kysynyt heidän edellisistä seurustelukumppaneistaan. Rehellinen voi olla vaikka ei heti kerro kaikkea elämästään! Ja jos kysytään mun mielestä voi vastata ihan hyvin epämääräisesti, että ei ole ollut mitään vakavampaa.
Ehkä itsetunnossasikin on vikaa, kun nimimerkkikin on "miehenkuvotus". Ymmärrän sen kyllä hyvin, kun on ollut huonoja kokemuksia, että itsetunto ei kovin helposti nouse. - ulkonäkö sivuseikka
miehenkuvotus kirjoitti:
Kyllähän se on vaikea olla tekemättä sitä johtopäätöstä, ettei kelpaa, kun muunlaista viestiä ei saa. Vapailta naisilta siis. Kavereiden tyttöystävä, jotka tuntevat, väittävät muuta. Varsinkin kun olen kysellyt mitä pitäisi muuttaa, että omaisin edes pienen mahdollisuuden, en saa vastausta. Vain sitä perus diipadaapaa "moni nainen haluaisi, sun kaltaisen.." Eihän se voi pitää paikkaansa, kun ei kelpaa. Puhuisivat edes rehellisesti, joko mitä pitää korjata, tai sanoisivat, että peli on hävitty. Mutta on tuntuu olevan liikaa vaadittu saada rehellistä vastausta.
Yritän kyllä ottaa elämästäni kaiken irti. Ja onhan vapaudella omat hyvätkin puolensa, ja en kylläkään mihinkään suhteeseen alkaisi vain suhteen vuoksi. Mutta olisi hauska tutustua, joihinkin naisiin vähän syvällisemminKyllä se on tärkeintä, että mies on mukava ja ulkonäkö on toissijaista. Olin itse nuorena kaunis ja miehet kiinnostuivat minusta pelkän ulkokuoren takia. En halunnut sellaista. Halusin miehen, joka oikeasti rakastaa. Nappasin sitten itselleni sellaisen laiheliinin nörtin, joka on maailman ihanin mies vielä tänänkin päivänä, vaikka me ollaan jo saatu iän tuomia ryppyjä enkä minäkään enää ole kaunis ja hoikka, vaan alan vanhentua niin kuin muutkin ja kilojakin on kertynyt. Meille riittääkin se, että me ollaan onnellisia. Ulkonäkö on pelkkää ulkokuorta eikä sillä tee mitään. Minulle ainakin oli nuorena pelkkää harmia siitä, että näytti hyvälle, koska silloin oli vaikea löytää oikeaa rakkautta. Kun aloin silloin seurustella, minulle sanottiin, että saisin paremmankin näköisen miehen, mutta ihan turhaa se sellainen on, kun en seurustele ulkonäön kanssa vaan ihmisen kanssa. MInulle tärkeintä on persoona. Ehkä siksi jaksan rakastaa ihanaa miestäni vuodesta toiseen, koska alusta alkaen rakastuin hänessä siihen, mitä hän on eikä siihen, miltä hän näyttää. Nautin siitä, että voimme tehdä asioita yhdessä, koska meillä on paljon samoja kiinnostuksen kohteita ja molemmat ovat aktiivisia. Myös halumme hemmotella toisiamme on säilynyt alkuajoista asti, vaikkei enää niin nuoria ollakaan.
- miehenkuvotus
ei kysytä! kirjoitti:
Kysyykö kaikki naiset sulta, että oletko seurustellut? Vai kerrotko sen kysymättä? Mä en ole koskaan miehiltä kysynyt heidän edellisistä seurustelukumppaneistaan. Rehellinen voi olla vaikka ei heti kerro kaikkea elämästään! Ja jos kysytään mun mielestä voi vastata ihan hyvin epämääräisesti, että ei ole ollut mitään vakavampaa.
Ehkä itsetunnossasikin on vikaa, kun nimimerkkikin on "miehenkuvotus". Ymmärrän sen kyllä hyvin, kun on ollut huonoja kokemuksia, että itsetunto ei kovin helposti nouse.naiset on sen monesti melko aikasin kysyneet, ja viimeisin meni vastaukseni jälkeen aika vaikeaksi. En kyllä seurustelemattomuuttani ala kertomaan ilman kyselyjä, mutta jos suoraan kysytään vastaan suoraa.
Kyllähän itsetunnossa vikaa on. Olen miettinyt miten saisi sen nousemaan, en vain ole vielä keksinyt.
Mutta palatakseni ketjun alkuperäiseen aiheeseen, lähden nyt salille.
- Cranky_geek
koska intissä sitä innostuin itsekin liikkumaan ja vaikka heti intin jälkeen olikin jonkin aikaa taukoa, niin nyt olen lähemmäs viimeiset 3v kohennellut säännöllisesti kuntoa. Kyllähän tosta kommentteja silloin tällöin tulee. Pitäisi olla haukkaria näyttämässä ja sen sellaista. Että vaikuttaahan tuo siihen miten naiset näkee kun kuitenkin luonne on edelleen sama mitä ennenkin.
- Hämärän rajoilta
Olen tullut siihen tulokseen, ettei ATM:ksi julistautuminen puheissa riitä mihinkään, vaan ryhdyin panostamaan siihen myös teoissa. Esimerkiksi pukeutumisessa en tingi puhtaudesta, mutta tietoisesti pyrin valitsemaan mahdollisimman epäseksikkäät ja luuseriutta huokuvat vaatteet, periaatteella "näitä äiti suosittelisi". Myöskään hiustyyli(ttömyyde)stäni tuskin tarvitsee mitään sanoa; kampausta minulla ei koskaan ole ollut, ja hiuksia leikkautan vasta sitten, kun alkaa tuntua epämukavalta.
Mutta siis, aloituksen aiheeseen viimein mennäkseni, olen toiminut näin myös kuntoilun kohdalla. Muut kehittävät lihasmassaa, mutta itse olen valikoinut liikuntamuodot niin, etteivät ne muuta ulkonäköäni ainakaan myönteisesti. Juoksun avulla säilytän kynäniskaisen olemukseni, ja lihaskuntoilu on puhtaasti kiinteyttävää; en vahingossakaan tee mitään sellaista, mikä voisi lisätä lihasmassaa. Kuntoiluni ainoa tarkoitus on edistää terveyttä ja jaksamista ja lisätä elinikää (jotta tuottamattomana yksilönä tulisin yhteiskunnalle mahdollisimman kalliiksi), mitään pinnallisia syitä sille ei ole.
Kuka vain voi sanoa olevansa ATM, mutta mielestäni kyse on sellaisesta representaatiosta, joka täydellistyäkseen vaatii tietoista tuottamista ja uusintamista. Monet - minä itsekin - ovat kieltämättä tässä hyviä luonnostaankin, mutta huolellisuudella ja paneutumisella luuserius on mahdollista hioda huippuunsa. Mitä pienemmästä asiasta statuksen muuttaminen on kiinni, sitä suuremmalla syyllä sitä on periaatteen vuoksi vastustettava! Oppi-isänänne kerron teille: jos nainen mainitsee, että flaksi voisi parantua, jos et vuorottelisi kahta virttynyttä paitaa vaan hankkisit uusia, vain heikko sortuu vaateostoksille. Oikealla tiellä voi katsoa olevansa, jos ei piittaa ohjeesta vaan jatkaa entiseen malliin; kuitenkin todellinen ATM ottaisi neuvosta vaarin ja jättäisi jatkossa noista kahdesta paidasta vain siistimmän pois!
Miksi tyytyä olemaan näkymätön, kun kerran voi olla vastenmielinenkin?- fioofijqi
"Miksi tyytyä olemaan näkymätön, kun kerran voi olla vastenmielinenkin?"
*reps* :D :D :D - Supernörtti
Tuossa alkaa jo olemaan asennetta :D
Ole nyt kuitenkin varovainen. Tuohan kuulostaa pahasti siltä, että sinulla olisi kanttia olla välittämättä naisten ohjeista, eli et pyri miellyttämään naisia.
AT-miehen syvin olemushan kuitenkin liittyy hänen luonteeseensa. Ulkoisia luuseriuden merkkejä tärkeämpää on paska luonne. Sehän on nimenomaan yksi tärkeimpiä' AT-ominaisuuksia, että on sellainen perässä vedettävä joo-joo-nössö, joka on ylikiltti ja yrittää miellyttää naisia kaikin keinoin, itsestä välittämättä. - Lord_Boredom
Vau. Minulla on kyllä kurottavaa. Minulla taitaa olla jopa neljä paitaa. Pidän jokaista viikon, sitten pesen ne ja aloitan kierroksen alusta. Saatan kyllä varioida järjestystä, mikä on huono asia - ATM:nä pitää olla myös ennalta-arvattava, n:n jälkeen tulee n 1, toisin kuin ylemmän tason logiikoilla. Kaiken kukkuraksi vielä kampaan hiukseni tietyllä tavalla. Puolustuksekseni voin kyllä sanoa, että kampaus ei pysy minulla koskaan, vaan kun seuraavan kerran joudun peilin eteen, on kampaukseni muuttunut jonkinlaiseksi epäkampaukseksi. Parturissa en sen sijaan käy, vaikka toisinaan minulle taidetaan vihjailla siitä.
Terveyden ja jaksamisen edistäminen on vähän kaksiteräinen miekka. Luuserin pirtaan kuuluu oleellisesti sellainen väsähtäneisyys ja vuotava nenä, eikö? On kylläkin varottava sitä, ettei vaikuta pilviveikolta, jolloin osakkeet lähtisivät välittömään nousuun.
- mies..
Muistan yhden hepun koulu ajoilta 1990-luvulta, sillä alkoi yht'äkkiä kasvamaan lihakset helevetn isoksi?
Kun se käveli kerran bussiin, erityisesti kiinnitimme huomiota hänen kasvaneeseen leukaan?
Eli varmaan jotain hormonibillereitä syönyt kaveri? Huh huh! En tiedä onko vielä kaveri elossa?
Mutta itse asiaan?
Minä taasen olen pyrkinyt kutistumaan ja olen päässyt tavoitteeseen lenkkeilemällä. Parhaiten laihduin 96Kg -> 75Kg ja huomasin heti naisista, miten niiden kiinnostus lisääntyi :)- ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
teette kaikki vain mielyttääksenne naisia
- sdgsh
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ kirjoitti:
teette kaikki vain mielyttääksenne naisia
Kaikki vain naisten takia. Oksettavaa sakkia.
- Cranky_geek
sdgsh kirjoitti:
Kaikki vain naisten takia. Oksettavaa sakkia.
ei tosiaan voi olla mitään muuta hyötyä. Kaikki fyysistä ponnistelua vaativat hommat käy yhtä kepeästi vaikka ei olisi koulun liikuntatuntien lisäksi päivääkään harrastanut liikuntaa eikä lihakset tule yhtään kipeiksi. Etkä ole ilmeisesti koskaan kuullut sitäkään, että joku voisi oikeasti pitää liikunnasta ja että se on oiva tapa viettää aikaa ja harrastaa kavereiden kanssa.
- hahhahha
Mun kuntoilulla ei ole ollut mitään vaikutusta naisten osoittamaan kiinnostukseen. En tule yhdellekään normaalille naiselle ikinä kelpaamaan, ja muut eivät kelpaa mulle. Joten jatkan elämääni yksin, vapaa-ajat kuntoillen. Näin on mennyt jo 25 vuotta...
- ....................
ovat nykyään läskejä fyysisesti 40v näköisiä feministilesbo yyhoita., jotka lukioaikoina pilkkasivat nörttejä ja jotka nykyään itkevät kuinka miehet sorvata heitä yhteiskunnassa............
- Lenkkeily kannattaa
Ite laihdutin viime tammikuun ja kesäkuun välisenä aikana 16kg ja senkin jälkeen lähtenyt vielä muutamia kiloja. Isoin ero naamassa kun kasvot ovat kaventuneet. Naisilta olen saanut varsinkin nyt menneenä kesänä hyvää palautetta ja katseita. Yksikin baarissa huikkas, että näytät hyvältä. Enpä _ikinä_ aikasemmin ole moisia kohteliaisuuksia naisilta kuullut.
- fasfas
nyt taas haaveilu seis ja palaa siihen WoWin pariin
- Mies1985
Onhan tässä menty luihusta, normaaliksi, lihavaksi ja takaisin vähän normaalia rotevammaksi mikä on kai nykykynto.
-
Naiset eivät kuitenkaan aloitteita tee eikä niitä itsekkään kerkeä tehdä kuin osalle naisista ja lisäksi osalle naisista ne lihakset joko ei merkkaa (väittävät ainakin) tai eivät sitten riitä.
-
Vaikka rasvaprosenttini lienee ihan OK niin kasvot tuntuu silti olevan alituiseen turvoksissa kenties imusolmukkeista johtuen niin että edes 'hyväkuntoisuus' ei välttämättä pelasta. - Nykyään onneton
olen sellainen ujo, pieni ja hintelä, painankin vain 61kg, tytöt katselevat ohi, tukkakin on täysharmaa, mutta ikää on vasta 71v ?
- Kokemusta omaava
Mene hyvä ihminen kuntosalille, mutta ole tarkkana millasen shopparin teet!!! Kun en pysty käymään salilla, niin maksut juoksee tai jos irtisanon sopimuksen, joutuisin maksamaan maksut mitä on vuoden shopparista jäljellä.. hyväuskoisia vedetään höplästä.
- 29
Ite oon huomannu ihan saman. Asia koskee myös pukeutumista, hiustyyliä jne. Oon testannu tätä juttuu pari kertaa:
1. Meen opistolle normaaleissa vaatteissa enkä ole laittanut hiuksia mitenkään geelillä. Ihmiset eivät oikein tule itse juttelemaan ja suhtautuvat muutenkin minuun vähän ohimennen.
2. Seuraavana päivänä laitan parhaimmat vermeet ylle, nukun edellisenä yönä kunnon yöunet, laitan hiukset hyvin jne. Porukka tervehtii, hymyilee jne. Sit jotkut tuntemattomatkin tyypit tulee juttelee:" Hei mitä sä teet viikonloppuna? Lähehhä joraa meidän kans eiks nii?"
En kyllä yleistä mutta itse olen kyllä huomannut jotain tälläista toimintaa.- taas.......
kuntoilin itselleni pyykkilautavatsan,jotain 2 vuotta siinä meni aikaa.Olo ja kunto on huomattavasti parempi,kuin parikymppisenä ollessani.Kuntoilu kannattaa vielä näin neljäkymppisenäkin. Minulla ei ole taas ollut koskaan ongelmia saada naisia,enempi on saanut tehdä töitä, ettei aina ole joku vonkaamassa ;)
- 12312377
Sulla on tosiaan ollut huono itsetunto kropastasi koska ero on noin iso ja huomaat sen itsekin. Olet varmaan "luihuna" ollut hiljainen ja ehkä kateellinen lihaksikkaampien poikien fysiikalle ja sitä kautta ehkä normaalia alemmuudentuntoisempi. Nyt kun olet treenannut, kropankuvasi on niin paljon muuttunut että itsetunto ja sosiaalinen elämä on muuttunut itse asiassa enemmän kuin kroppa. Kun ennen laihana sinulla oli kroppaasi heikompi itsetunto, nyt sinulla on kroppaasi parempi itsetunto - näin kärjistäen. Tai asian voi nähdä eri tavoin mutta näin itse sen näen.
Naiset arvostavat miehessä nimenomaan itsetuntoa ja itsekunnioitusta, eli että esim. osaat flirttailla kääntämättä päätäsi ja tunnet olevasi - no, itsetuntoinen. Miehen ulkomuoto on toissijainen seikka siihen miten mies osaa käyttäytyä - mikäli nyt ei ole selvästi normaalista poikkeava kroppa. On tottakai paljon naisia jotka katsovat lähinnä miehen kroppaa eivätkä ole kiinnostuneita mitä päässä on. Suurin osa miehistä ja naisista on sellaisia että molemmat asiat vaikuttavat. Ja kyllähän se ensivaikutelma tulee jo ulkomuodosta, lihaksista, muodoista ja siisteydestä.
Jos tunnet olevasi rehellinen ja itsetuntosi on hyvä, kaikki on kunnossa. Ongelmia voi tulla jos kropankuvasi ottaa ylivallan(esim. monella bodybuilderilla käy näin) ja kropastasi tulee tärkeämpi asia kuin omasta henkisestä elämästäsi.
Olen itse käynyt tätä samaa asiaa läpi ja huonon kropankuvan voi muuttaa kolmella tavalla: 1) treeniä niin että ulkomuoto muuttuu 2) ajatusmallien muutoksia niin että itsetunnon ongelmat poistuvat vaikka kroppa ei muutu 3) molempia yhtäaikaisesti.
Moni entinen luikku on treenannut kovaa kroppaansa ja on tavallaan ruumiinsa "vanki" eli ylikorostunut tietous entisessä laihassa elämässä - eli se nolous tai kateus jne on vain muuttunut egoistiseksi kontrolliksi omasta kropasta ja terveysihanteiseksi elämäntavaksi jossa säännöistä ei poiketa. Tai sitten mennään aidan alapuolelta ja otetaan hormooneja joista on omat huonot puolensa..
Ihan tuttu juttu on että moni pieni mies tai entinen laiheliini on treenannut itselleen valtavan kropan, siis paljon keskivertokroppaa "paremman", eli on tavallaan kiinni edelleen fysiikkakuvassaan niin tiukasti että se on joko tai. Laiheliinia on haukuttu tai hyljeksitty(aktiivisesti tai passiivisesti) joten poika ajattelee että hänen vikansa on hänen kroppansa ja muuttaa sen - mahdollisimman hyväksi. Se ei välttämättä poista niitä ongelmia tai syitä ja seurauksia joita psyykeeseen on muodostunut mahdollisen kiusaamisen tai tunneblokkien takia. Jos näitä ei käy läpi, ihmiselle voi muodostua narsistisia taipuimuksia ja egoistisuutta vaikka kroppa olisikin hyvä ja itsetunto hyvä, tai jopa korostunut huonommassa tapauksessa. Tälläinen itsetunto ei ole aivan aito koska sen voima löytyy ulkomuodon ihailemisesta, tässä tapauksessa oman.
Sekä mies että nainen tekevät usein tätä samaa, ja ajatusmalli toimii missä tahansa asiassa elämässä:
Isommat rinnat naisella saavat aikaan katseita - nainen tykkää siitä ja saattaa nostaa itseään korkeammalle jalustalle statushierarkiassa. Statushierarkia on asia jota ihmiset tekevät normaalisti, siihen yhteiskunta pitkälti perustuu(isompi auto kuin naapurilla-juttuja). Miehellä saman voi tehdä iso miehuus tai lihakset tai raha(miksei naisellakin), jotka korostuneesti vaikuttavat egoon ja ohjaavat käytöstä - enemmän kuin moni kuvittelee. Toinen esim. julkisuuden henkilö joka on saanut aikaan nimeä, voi kokea niin paljon kehua ja palvontaa että hänelle nousee ns kusi päähän tai jalat irti maasta. Kokonaiskuva itsestä hajoaa ja lopulta korkealta pudotaan ja kovaa. Tähän malliin käy yhteen usein päihteet, pettämiset ja muut korostuneen egon käytösmallit.
Naisilla nykymaailmassa on kovempaa elää kuin miehillä ulkonäkökeskeisessä maailmassa, mutta selvästi miestenkin elämässä alkaa näkyä tarkempi syynääminen ulkomuotoon. Käytetään tuotteita mitä ennen vain naiset käyttivät, ajellaan karvoja jne. Moni pitää tätä neitämäisyytenä, tai epämiehekkäänä - mutta kyse on vain siitä että ulkonäköseikat ovat meille yhä tärkeämpiä ja vaikuttavat sosiaaliseen toimintaamme.
Tuulimyllyjä vastaan on aika turha sotia, mutta ei niitä kannata lähetä rakentamaankaan. Ulkonäkökeskeisyys vie joskus pointin kokonaisuudelta ja asian ytimeltä. Ulkonäkö kuitenkin meillä kaikilla katoaa ennen kuin kuolemme. Samoin ruma ihminen pärjää huonommin vaikka olisi muuten parempi ehdokas tiettyyn asiaan.- eewgg
Kyllä se ulkonäkö merkkaa, kun katselet ympärillesi et varmasti valitse ihmistä, joka on mielestäsi huononnäköinen. Se on se ensimmäinen tietoinen ja myös alitajuinen kriteeri ja sen jälkeen vasta tulee miehen keskustelukyky. Ujous saattaa joskus olla myös seksikästä, pitää vaan tietää, missä menee ujouden ja huonon itsetunnon raja, toiseen suntaan normaali itsetunto - ylevä pullistelu rehentely voimillaan...
Aika usein mies sitäpaitsi alkaa toitottaa treeneistään (paljonko nostaa penkistä yms.), ei kiinnosta. Tai jos kiinnostaakin niin maximissaan minuutin. Normaali itsetunto ei vaadi pullistelua.
Kunnon pelimies kertoo asioita perheestään. Sosiaalinen elämä on paljon kiintoisempaa kuin penkkipunnerruksen salat.
- INRI
Jeesukselle, kuntoilu kannattaa AINA! Itse pelaan sählyä välillä ja pyöräilen mm. työmatkat. Käyn uimas, jos pääsen ja ehdin. Työs kuluttaa valtavasti energiaa. Lisäksi oon lakto-ovo-vegetaristi eli kala, kananmuna ja maitotaloustuotteet käy. Mut ennen kaikkea Jeesus, elämäni Herra, antaa elämääni ne terveelliset arvot, kun ei käytä alkoholia eikä tupakoi. Liikkuu kovasti ja katsoo, mitä suuhunsa laittaa. Muistaa ennen kaikkea, et "ilo Herrassa on meidän väkevyytemme" ja "ei omin ihmisvoimin vaan voimalla ja Hengellä Jumalan". Amen! Jumalan siunausta
- analyyttinen
Jos katsoo henkilöä pitkään silloin on kiinnostunut eli verrannollinen siis mitä katsoo pitkään sitten lumps!!
Todella mielenkiintoista... . - Big Jorma
Alfa urosta muijat tuijottaa vaik se kulkis perunasäkki päällään,se on katsos
geeniperimä eikä mikään proteiinipirtelö.- nyky-KTM
Pelkät hyvät geenit eivät nykyisin riitä kuin KTM-statukseen. Nykyinen alfa-uros (super-alfa) on genotyyppiväärennös, hormonibodari jolla on värjätyt hiukset, kuorintavoiteet, partavedet, peniksenpidennysleikkaus, ehkä kasvojenkohotusleikkauksessakin käynyt jos ikää yli 40. Naiset kutsuvat tätä "itsestään huolehtimiseksi" eivätkä viitsi innostua geneettisestä valioyksilöstä jota ei ole nykymenetelmin trimmattu.
- åopåpoåp
nyky-KTM kirjoitti:
Pelkät hyvät geenit eivät nykyisin riitä kuin KTM-statukseen. Nykyinen alfa-uros (super-alfa) on genotyyppiväärennös, hormonibodari jolla on värjätyt hiukset, kuorintavoiteet, partavedet, peniksenpidennysleikkaus, ehkä kasvojenkohotusleikkauksessakin käynyt jos ikää yli 40. Naiset kutsuvat tätä "itsestään huolehtimiseksi" eivätkä viitsi innostua geneettisestä valioyksilöstä jota ei ole nykymenetelmin trimmattu.
Ei pidä paikkaansa. Tuommoisia feikkejä ei katso kukaan normaali nainen.
Hyvät geenit => hyvä itsetunto, hyvä kunto ja naiset lakoaa. Sitä voi korostaa pukeutumisella ja muulla sellaisella mutta naiset näkevät kauempaa miehen eleet jotka kertovat itsevarmuudesta eli hyvästä itsetunnosta ja ryhdin joka kertoo terveydestä. Lihakset, kasvot, pukeutuminen ja sen sellainen näkyy vasta läheltä. Sen vuoksi hyväkuntoiset joilla on hyvä ryhti ja rento esiintyminen saavat huomiota enemmän.
- jusu76
Itse olen mielestäni ruma , enkä varmaan istu siihen muottiin mitä naiset nyky-Suomessa miehestä hakee . Mutta eipä sillä niin suurta merkitystä olekkaan . Olen tyytyväinen itseeni , ja itsetunto paranee kokoajan , lenkkeilemällä , uimalla ja salilla käymällä . Tietty kuntoilu on yksi suurimmista tekijöistä työssäjaksamiseen . T . Talonrakentaja .
- aisamies
Joskus ihminen kuvittelee, että toiset tuijottavat -tai tykkäävät. Ehkäpä treenaaminen on nostanut itsetuntoasi ja oletat kaikkien naisten automaattisesti himoavan sinua. Kokemuksesta tiedän, että naisilta saa muutakin kuin katseita, vaikkei treenaakkaan, kunhan menee hyvällä itsetunnolla juttelemaan ja ei ota ensimmäisitä pakeista taka-askelta. Toisella tai kolmannella kerralla lohkeaa -muutakin kuin katseita.
- Alfalfa
Sanoit tärkeimmän "kunhan menee hyvällä itsetunnolla juttelemaan ja ei ota ensimmäisitä pakeista taka-askelta." ja erityisesti "ja ei ota ensimmäisitä pakeista taka-askelta."
Pakkeja tulee vaikka olisi kuinka alfauros koska jotkut naiset säikähtävät itsevarmaa ja komeaa miestä ja haluavat rypeä huonossa itsetunnossaan koska tietävät etteivät koskaan pääse miehen tasolle.
- åpåoåp
Allekirjoitan aloituksesi täysin! Kuntoilu ei ole kaikki kaikessa vaan ensimmäisenä tulee hyvä ryhti ja hyvä itsetunto ja sen saa vain olemalla terveessä hyvässä kunnossa ja varsinkin hyvillä vatsalihaksilla varustettuna. Vasta sen jälkeen tulee se hyvä kunto johon itse luen kuuluvaksi näkyvät isot lihakset käsissä, jaloissa harteilla jne. Tämän olen lukuisia kertoja huomannut kun olen kokeillut erilaisia käyttäytymismalleja esimerkiksi ravintoloissa ja muissa julkisissa tiloissa ja näytellyt huonoryhtistä ja muuten epätervettä henkilöä. Kukaan ei katso huonoryhtiseen päinkään koska se näyttää sairaalta. Terveys näkyy kasvoista ja hiuksista jopa pukeutumisesta, lihaksia taas ei näe ellei ole ilman vaatteita, mutta terveyden näkee erityisesti ryhdistä ja maneereista jotka näkyvät niin kauas ettei ihmisen kasvoja tai pukeutumista voi vielä tarkkaan tunnistaa.
Ei ole mikään ihme että useat naiset hullaantuvat hyvistä vatsalihaksista. Niiden merkitystä ei ole syytä väheksyä koska vatsalihakset ovat pääsyy sille millainen ihmisen ryhti on! Hyvä ryhti kertoo naiselle siitä että miehellä on hyvät vatsalihakset ja mies elää näinollen tervettä elämää ja on lapsille hyvä isä ja suojelija ja mahdollisesti hyvillä geeneillä varustettu. Kai nyt hyväkuntoisessa kropassa on parempi olla ku huonokuntoisessa. Ei tarvi olla Einstein tajuakseen sen.
- estudiante
Olen käynyt läpi samantyyppisen muutoksen kuin sinäkin, mutten ole kyllä rehellisesti sanottuna huomannut, että naiset yhtään sen enempää katselisivat kuin ennenkään.
Voin joka tapauksessa suositella kaikille sosiaalisista ongelmista tai heikosta itsetunnosta kärsiville nuorille miehille massakuurin aloittamista salilla, niin pinnalliselta kuin se kuulostaakin. Oma tarinani on seuraava:
Olen aina ollu hiljainen ja ujo, En ole koskaan pitänyt ulkonäöstäni (varmaan menee siihen kuuluisaan "average Joe" -kastiin) ja minulla on pieni r-vika (monet sanoneet, etteivät ole edes huomanneet ennen kuin olen ottanut asian puheeksi). Ylä-asteella ja lukiossa vielä vaivasi kohtuu paha akne ja kropaltani siis olin vielä lukion alussa todella hintelä. Voitte kuvitella, ettei kyseinen keitto ole tehnyt minusta sosiaalista ihmistä. Aikoinaan ylä-asteella ja lukiossa koitin vain minimoida ajan ihmisten ilmoilla (teen sitä valitettavasti vieläkin).
Muutaman sattuman kautta aloitin salitreenin lukion alussa. Aluksi homma oli luonnollisesti hieman noloa, kun painoja ei noussut yhtään. Pääsin kuitenkin nopeasti yli tästä miehille hyvin tyypillisestä ego-ongelmasta ja käytin OIKEIN SUURUISIA PAINOJA. Luin netistä perusohjeet massatreenaamiseen ja aloitin säännöllisen puntin. Hedelmää alkoi syntyä HYVIN NOPEASTI. Kolmen vuoden salitreenin jälkeen (joista vuosi vähemmän aktiivisesti) esimerkiksi käden ympärysmitta on n. 37-40cm raspaprosentista riippuen (vrt. alusssa arvioilta 12cm).
Muuttuminen hintelästä lihaksikkaaksi ja urheilulliseksi on ennen kaikkea tehnyt itsetunnolleni todella hyvää, vaikka se on vieläkin hyvin alhainen. Jälkikäteen ajateltuna salitreenin aloittaminen on parasta, mitä on minulle on toistaiseksi tapahtunut. Miksi? Uskon, että ilman edes tätä pientä itsetunnon kohentumista olisin tänä päivänä todella syrjäytynyt ja sosiaaliset pelkoni olisivat edelleen yhtä voimakkaat kuin aikoinaan. En varmaan uskaltaisi mennä edes työhaastatteluun sinä samana "hintelänä itsenäni".
Joistakin tarinani saattaa kuulostaa kovin pinnalliselta. Voin kuitenkin huomattauttaa, että minua ette nää kuntosalilla hihattomassa/kireässä paidassa. Minua ette nää ilman paitaa /hihattomassa / kireässä paidassa missään. Ette kuule minun kehuvan "kuinka satasella menee kahdeksan sarjoja" ettekä näe minua suorittamassa liikkeitä suurilla painoilla täysin epäpuhtaasti. Tavallaan siis olen käynyt läpi vain sisäisen muutoksen, vaikka ulkoinen habitukseni on muuttunut täysin.
Valitettavasti edellinenkään ei ole auttanut täysin, vaan olen tavallaan se sama hiljainen, heikon itsetunnon omaava poika, mutta nyt vain urheilullisessa kropassa. En esimerkiksi uskalla lähestyä naisia alkuunkaan. Nytkin olen ihastunut erääseen samassa koulussa opiskelevaan naiseen, mutten todennäköisesti uskalla tehdä mitään asian eteen. En edelleenkään pidä ulkonäöstäni (=naamasta, kroppaani olen ihan tyytyväinen). Mutta suosittelen silti salia kaikille kaltaisilleni, se oikeasti auttaa ja ainahan reenin voi lopettaa kesken, jos siltä tuntuu.
Nimm. Stadilainen 21v- stadis2213313
Iso mulkke ja metroseksuaali. Raha ja yberitsetunto plussaa.
T: blondi 24v
- M24.
alkaa kuntosaleilee. Saada lihakset, jolla iskeä naiset. Kun ei muuten ulkonäöllä saa tai luoteella vaikkei olekaan vikaa..
kuvailemasi entinen sinä sai minut muistelemaan yhtä sivaria joka oli lukiossani yhtenä vuonne töissä. Tyyppi oli keskivertoa pitempi, melkoinen tikku, luonnonkiharteinen ponihäntä ja pukeutui semmoisiin luomukuteisiin. Kasvoiltaan ja erityisesti silmiltään kuitenkin mielestäni hyvin kaunis. Oli hiljainen ja ujo. Muistan kun annoin hänelle ennen joululoman alkua joulukortin ja hyvä että tyyppi pääsi kapuamaan portaat ylös! Luulin jo hetken että hän rupeaa kyynelehtimään kun puheessaan kangerteli että minulleko? voi hitsit, k-kiitos o-oikein paljon..! (aww) yläportaiden kohdalla jatkui tyyliin "minä menen nyt..tuota..mihinkäs.." "töihin?" "juu, just! tavaroita siirteleen"
- m24....
JES!!! Kerranki yks tällänen viesti.
Itse ihmettelen joskus kaveriporukassa kävellessäni kun kaverit töllöttää sellasten ihme pornokorkkari, stringi pissiksien takapuolia kaupungilla. Ja sitten naureskelevat joillekkin luontotytöille, jotka eivät ulkoisella olemuksella tyrkytä itseään miehille.En itse kykene katselemään näitä tyrkkyjä tai muita ihme menestyjä naisia.
Naiset jotka pukeutuu hipihtävästi tai konservatiivisesti on mun makuuni. En tajua myöskään liiallista meikkaamista tai hiusten värjäämistä. Tästä kauneusihanteesta, vai miksikä tätä nyt kutsuisi. On aika vaikea kertoa puolituttu kavereille, koska tiedän että saan lähinnä vaan naurut tai jotain outoja kysymyksiä.
Just tänään bussiin istuutui parin penkkirivin päähän sellainen lyhyehkö leveä lanteinen suunilleen mun ikäinen tyttö. Sillä oli hieman finnejä kasvoissa, samettihousut ja joku likainen partioreppu... NAM!!!... Hitto kun ei ole pokkaa mennä juttelemaan vaan extempore naisille. - adogjsogjoejrojgojo
m24.... kirjoitti:
JES!!! Kerranki yks tällänen viesti.
Itse ihmettelen joskus kaveriporukassa kävellessäni kun kaverit töllöttää sellasten ihme pornokorkkari, stringi pissiksien takapuolia kaupungilla. Ja sitten naureskelevat joillekkin luontotytöille, jotka eivät ulkoisella olemuksella tyrkytä itseään miehille.En itse kykene katselemään näitä tyrkkyjä tai muita ihme menestyjä naisia.
Naiset jotka pukeutuu hipihtävästi tai konservatiivisesti on mun makuuni. En tajua myöskään liiallista meikkaamista tai hiusten värjäämistä. Tästä kauneusihanteesta, vai miksikä tätä nyt kutsuisi. On aika vaikea kertoa puolituttu kavereille, koska tiedän että saan lähinnä vaan naurut tai jotain outoja kysymyksiä.
Just tänään bussiin istuutui parin penkkirivin päähän sellainen lyhyehkö leveä lanteinen suunilleen mun ikäinen tyttö. Sillä oli hieman finnejä kasvoissa, samettihousut ja joku likainen partioreppu... NAM!!!... Hitto kun ei ole pokkaa mennä juttelemaan vaan extempore naisille.Mielestäni turha lähteä "tuomitsemaan" missäkään asiassa. Ei se, että joku pitää "yleisesti kauniina pidetyistä" naisista sen pitäisi tarkoittaa, ettei joku voi "hipeistä" pitää. Ja vastaavasti jos joku pitää "hipeistä" ei sen pitäisi tarkoittaa tälle henkilölle ettei joku voisi pitää "tavanomaisesti kauniina pidetyistä" naisista.
Kohtelemme mielipiteitämme kuin omaisuutta. Jos joku uhkaa mielipiteitämme, puolustaudumme kuin joku yrittäisi ryöstää talomme. Tämä on mielestäni järjetöntä. Sama efekti näkyy kaikkialla. Esimerkiksi koulussa on väittelyä opiskelijoiden välillä matematiikan hyödyllisyydestä. Matematiikkaa osaavat hehkuttavat kuinka hyödyllistä matematiikka on ja matematiikassa huonot vastaavasti ihmettelet miksi tällaista turhaa mutakakun leipomista täytyy opetella. Miksi teemme kaikista asioita mustavalkoisia?
- m24.....
No niin kannattaaki, mutta mä en jaksa kuntoilla XD
- kuntoiluuu
Kuka klikkaa ekana? ;D http://Jutta77.mondozoo.com - kannattaa, on meinaan niiiin kiva peli :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845