kokemuksia sprite alpinesta

ci sprite

eli pieni ja katsastusvapaa vaunu hakusessa,mutta poksi silti vähän turhan pieni.
eli kaikki joilla otsikon mukainen vaunu ollut/on,niin kuulisin mielelläni kokemuksia. vm.87-92

5

4208

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karavaanari jopa jäsen

Se oli todella pieni joten mieti nyt vielä kerran! Onko se katsastus joka toinen vuosi niin hankala?
      Heti kun ostat 4,7--4,9 m vaunu niin elämä hymyilee!

• ci sprite

vaunussa ei ole tarkoitus asua,vaan käyttää sitä retkeilyyn,joten keveys/vedettävyys on tärkein kriteeri.

• Sprite 33
        ci sprite kirjoitti:

vaunussa ei ole tarkoitus asua,vaan käyttää sitä retkeilyyn,joten keveys/vedettävyys on tärkein kriteeri.

Teltta on pieni ja halpa.
        Ja kevyt viedä .Jaksaa enemmän viedä laarseenia repussa
        Miksei joku pressukin olisi hyvä

• Pink Lady
        ci sprite kirjoitti:

Se on tapetoitu teltta,paremman saat partiokaupasta,eikä tarvitse katsastaa ja repiä perässä!

• AATU KAATU EIKÄ YLÖS

Tervehdys
      Mulla tollanen -83 mallinen Alpine ihan hyvä vaunu eikä ne ole vuotoherkkiä tuokin ihan kuiva vielä. nukkumapaikat kolmelle mutta yksin tai kaksin ihan hyvä vielä.Vesieskuslämmitys ja sähköpatruuna niin sillä tarkenee kylmemmälläkin ilmalla.Tuo pitää kyllä katsastaa joka toinen vuosi mutta siinä ei ole ongelmia kun jarrut ja valot pelaa leimattu sammutuspullo on. Sama vaunu puhallinlämmityksellä (Truma) on katsastusvapaa. Mulla on vaunu pienentynyt kun lapset eikä kukaan muukaan ole mukana, yksin se on ihan hyvä kalareissulla ja kyllä sillä matkailee, kevyt vetää tulee melkein huomaamatta perässä.Ennen oli puolta painavampi telivaunu ei sitä näillä polttoainehinnoilla kannata perässä yksin vedellä.Kun ostaa itselle vaunun eika muille mitään esitettävää niin kyllä sillä kehtaa kulkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59