ulkonäön haukunta rumaa

faktat123

Eihän Wafa nenälleen mitäänvoi.Eihän talent oo missikisa.Mutta se on totta, että ei pitäisi hehkuttaa kaunottareksi sellaista joka ei ole.Eikä se ole hyvä tanssijakaan,sekin on tosi.Mitä hyvää sitten voisi sanoa?Että Wafa on eksoottinen ja villi.Saikkosen kommntit oli ala-arvoisia,sekin on tosi

13

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moike

oih. minun silmiin hän on kaunotar. todella kaunis. Mut makuasioita.

• heippa wafa

Wafa taas kirjoittelee itse,eikö sillä oo muuta tekemistä?

• ei voi verrata
        heippa wafa kirjoitti:

Wafa taas kirjoittelee itse,eikö sillä oo muuta tekemistä?

Wafa ö-luokan ketkuttelija,Laura taitava todella

• Miinatt
        ei voi verrata kirjoitti:

Wafa ö-luokan ketkuttelija,Laura taitava todella

Laura tanssii nätisti ja puhtaasti, onnea hänelle, lahjakas tyttö.
        Wafalta tanssi kumpuaa verenperintönä, villiä ja vapaata ja vahvaa.Wafa on myös kaunis ihminen,
        ihmisen sielu heijastuu liikkeessä.Rehelliset ja rennot liikkeet, harva itämaista Suomessa tanssiva pystyy tuohon.
        Läpinäkyvää panetella lahjakasta tyttöä ja sitten asettua toisen tanssijan puolelle. Joka tanssista
        ymmärtää ja siitä nauttii ei näin tekisi.Tanssi on isompaa kuin yksittäinen ego, vuorotellen sen parasta pintaa eri henkilöt heijastaa.
        Tanssijattaria kuten Kleopatraakan eivät arviot nenänpiirteistä saa häiritä.
        Intialaisessa tanssissa tanssitaan sieraimilla. nenän arvioijat siirtykööt tuolle estradille mielipiteineen.
        Nautimme molempien tanssijattarien esityksistä!Pidämme peukkuja jatkoon tälle taiteenlajille!

• olkaa rehellisiä
        Miinatt kirjoitti:

Laura tanssii nätisti ja puhtaasti, onnea hänelle, lahjakas tyttö.
        Wafalta tanssi kumpuaa verenperintönä, villiä ja vapaata ja vahvaa.Wafa on myös kaunis ihminen,
        ihmisen sielu heijastuu liikkeessä.Rehelliset ja rennot liikkeet, harva itämaista Suomessa tanssiva pystyy tuohon.
        Läpinäkyvää panetella lahjakasta tyttöä ja sitten asettua toisen tanssijan puolelle. Joka tanssista
        ymmärtää ja siitä nauttii ei näin tekisi.Tanssi on isompaa kuin yksittäinen ego, vuorotellen sen parasta pintaa eri henkilöt heijastaa.
        Tanssijattaria kuten Kleopatraakan eivät arviot nenänpiirteistä saa häiritä.
        Intialaisessa tanssissa tanssitaan sieraimilla. nenän arvioijat siirtykööt tuolle estradille mielipiteineen.
        Nautimme molempien tanssijattarien esityksistä!Pidämme peukkuja jatkoon tälle taiteenlajille!

wafan tanssi on surkeaa ja mistä se olis kaunis?

• 34
        olkaa rehellisiä kirjoitti:

wafan tanssi on surkeaa ja mistä se olis kaunis?

se nyt vaan on niin

ulkonäkövaatimuksiakin saa olla ja useinkaan suomalaisnaisen pärstä vaan ei istu vatsatanssiin

• kyllästynyt123
        34 kirjoitti:

se nyt vaan on niin

ulkonäkövaatimuksiakin saa olla ja useinkaan suomalaisnaisen pärstä vaan ei istu vatsatanssiin

säälittävää itse kokoajan korostaa ulkomaisten paremmuutta

• kauotar1234
        kyllästynyt123 kirjoitti:

säälittävää itse kokoajan korostaa ulkomaisten paremmuutta

myös suomalaisten haukunta on rumaa

• kaunotar1234
        kauotar1234 kirjoitti:

myös suomalaisten haukunta on rumaa

jatkan vielä, olen siis itse suomalainen ja ylpeä siitä ja itämaisen harrastaja

• asiantuntija 899
        34 kirjoitti:

se nyt vaan on niin

Itämainen tanssi ei ole Suomessa mikään seksilaji, vaan ennenkaikkea terveellinen ja ihana harrastus!Sääli jos eräät "napatanssijat" pilaa lajin mainetta

• jo riittäää
        34 kirjoitti:

se nyt vaan on niin

liian iso nenä ei istu siihen myöskään

• pikkunälkä

kyllä julkkiksia saa arvostella ihan mistä vaan

• Fani...

Aijjai, kyllä Elmerissä silmä lepää. Nam, mikä mies=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3966
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2032
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      846
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      764
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      728
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      728
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      712
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      705
    9. 35
      664
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe