Eihän Wafa nenälleen mitäänvoi.Eihän talent oo missikisa.Mutta se on totta, että ei pitäisi hehkuttaa kaunottareksi sellaista joka ei ole.Eikä se ole hyvä tanssijakaan,sekin on tosi.Mitä hyvää sitten voisi sanoa?Että Wafa on eksoottinen ja villi.Saikkosen kommntit oli ala-arvoisia,sekin on tosi
ulkonäön haukunta rumaa
13
956
Vastaukset
- moike
oih. minun silmiin hän on kaunotar. todella kaunis. Mut makuasioita.
- heippa wafa
Wafa taas kirjoittelee itse,eikö sillä oo muuta tekemistä?
- ei voi verrata
heippa wafa kirjoitti:
Wafa taas kirjoittelee itse,eikö sillä oo muuta tekemistä?
Wafa ö-luokan ketkuttelija,Laura taitava todella
- Miinatt
ei voi verrata kirjoitti:
Wafa ö-luokan ketkuttelija,Laura taitava todella
Laura tanssii nätisti ja puhtaasti, onnea hänelle, lahjakas tyttö.
Wafalta tanssi kumpuaa verenperintönä, villiä ja vapaata ja vahvaa.Wafa on myös kaunis ihminen,
ihmisen sielu heijastuu liikkeessä.Rehelliset ja rennot liikkeet, harva itämaista Suomessa tanssiva pystyy tuohon.
Läpinäkyvää panetella lahjakasta tyttöä ja sitten asettua toisen tanssijan puolelle. Joka tanssista
ymmärtää ja siitä nauttii ei näin tekisi.Tanssi on isompaa kuin yksittäinen ego, vuorotellen sen parasta pintaa eri henkilöt heijastaa.
Tanssijattaria kuten Kleopatraakan eivät arviot nenänpiirteistä saa häiritä.
Intialaisessa tanssissa tanssitaan sieraimilla. nenän arvioijat siirtykööt tuolle estradille mielipiteineen.
Nautimme molempien tanssijattarien esityksistä!Pidämme peukkuja jatkoon tälle taiteenlajille! - olkaa rehellisiä
Miinatt kirjoitti:
Laura tanssii nätisti ja puhtaasti, onnea hänelle, lahjakas tyttö.
Wafalta tanssi kumpuaa verenperintönä, villiä ja vapaata ja vahvaa.Wafa on myös kaunis ihminen,
ihmisen sielu heijastuu liikkeessä.Rehelliset ja rennot liikkeet, harva itämaista Suomessa tanssiva pystyy tuohon.
Läpinäkyvää panetella lahjakasta tyttöä ja sitten asettua toisen tanssijan puolelle. Joka tanssista
ymmärtää ja siitä nauttii ei näin tekisi.Tanssi on isompaa kuin yksittäinen ego, vuorotellen sen parasta pintaa eri henkilöt heijastaa.
Tanssijattaria kuten Kleopatraakan eivät arviot nenänpiirteistä saa häiritä.
Intialaisessa tanssissa tanssitaan sieraimilla. nenän arvioijat siirtykööt tuolle estradille mielipiteineen.
Nautimme molempien tanssijattarien esityksistä!Pidämme peukkuja jatkoon tälle taiteenlajille!wafan tanssi on surkeaa ja mistä se olis kaunis?
- 34
olkaa rehellisiä kirjoitti:
wafan tanssi on surkeaa ja mistä se olis kaunis?
se nyt vaan on niin
ulkonäkövaatimuksiakin saa olla ja useinkaan suomalaisnaisen pärstä vaan ei istu vatsatanssiin - kyllästynyt123
34 kirjoitti:
se nyt vaan on niin
ulkonäkövaatimuksiakin saa olla ja useinkaan suomalaisnaisen pärstä vaan ei istu vatsatanssiinsäälittävää itse kokoajan korostaa ulkomaisten paremmuutta
- kauotar1234
kyllästynyt123 kirjoitti:
säälittävää itse kokoajan korostaa ulkomaisten paremmuutta
myös suomalaisten haukunta on rumaa
- kaunotar1234
kauotar1234 kirjoitti:
myös suomalaisten haukunta on rumaa
jatkan vielä, olen siis itse suomalainen ja ylpeä siitä ja itämaisen harrastaja
- asiantuntija 899
34 kirjoitti:
se nyt vaan on niin
ulkonäkövaatimuksiakin saa olla ja useinkaan suomalaisnaisen pärstä vaan ei istu vatsatanssiinItämainen tanssi ei ole Suomessa mikään seksilaji, vaan ennenkaikkea terveellinen ja ihana harrastus!Sääli jos eräät "napatanssijat" pilaa lajin mainetta
- jo riittäää
34 kirjoitti:
se nyt vaan on niin
ulkonäkövaatimuksiakin saa olla ja useinkaan suomalaisnaisen pärstä vaan ei istu vatsatanssiinliian iso nenä ei istu siihen myöskään
- pikkunälkä
kyllä julkkiksia saa arvostella ihan mistä vaan
- Fani...
Aijjai, kyllä Elmerissä silmä lepää. Nam, mikä mies=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976