...olisi voitu vaikka ylentää poliisipäälliköksi, niin ehkä olisi pysynyt sarjassa.
Philille olisi voitu kirj isompi rooli
4
649
Vastaukset
- markdon
Halusi itse pois sarjasta. Hänellä ja vaimolla on oma tuotantoyhtiö nimeltään Joepop, johon he nyt panostavat kaikkensa. Mark on jo ohjannut yhden lyhytelokuvan "To the sea again", jota on esitetty eri filmifestivaaleilla.
Siinä vaiheessa kun hääkellot kilkatti Philille ja Ginalle oli jo aika selvää, että Phil kuolee väkivaltaisesti. Sarjan poliisien parisuhteet eivät ole juurikaan olleet kovin pitkäikäisiä ja kun jo kaksi sarjan poliisia on puolisonsa haudannut, oli aika helppoa päätellä, että tällä kertaa hautaan päätyy poliisimies.
- pellamy
oli tekemätön paikka. Philin roolihan oli alusta pitäen olla se täysin pöljä ja vastuuntunnoton poliisi, joka meni aina yli siitä mistä aita oli matalin. Ei siitä uranousua nyt enää voinut kehittää.
- emmerda
Olisiko Philin kaltaisella peruspoliisilla ollut kykyjä esim. poliisipäälliköksi. Phil ei ollut ihan terävimmästä päästä ja oli mielestäni helposti johdateltavissa. Siviilielämän sotkujakin oli.
Ei päässyt edes ylikonstaapeliksi. Ajoittain pääsi vain ylikonstaapelin sijaiseksi ja siinäkin sijaisuus nousi joskus hattuun. Muistan tilanteen kun Phil väitteli sijaisena ollessa toisen konstaapelin kanssa ja väittämänsä tueksi näytti hihastaan ylikonstaapelin natsoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238