Kuinka niin Wafa ei osannut itämaistatanssia? Mietin vain kuinka moni suomalainen nainen pystyy vatsallaan samaan? Nenällä ja leggingseillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Leggingsien käytön Wafa jopa perusteli...uskoisinkin, että jos hän ei olisi niihin pukeutunut, olisi häntä haukuttu vilauttelijaksi. Wafalla on jalat maassa ja järki päässä.
Mistä näitä kateellisia riittää?
Nainen-22-
3
255
Vastaukset
- tumma kaunotar
olen itse ulkolainen napatanssia harastava nainen ja olen nähnyt kymmeniä parempia kuin wafa,itse en voisi esiintyä julkisesti puolipukeissakaan, se häpäisisi perheeni maine, tuollasen miehen edessä
- Mies-33-
Koska hän ei tehnyt mitään näyttäviä tai vaikeita liikkeitä toisin kuin esim. Laura.
- kaunis18v
Itse masentuisin jos mulla olis tollanen nenä jamua "riisuttais" tv:ssä puheella. siis vanha äijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976