Jep, eli on ollut tällänen ihme oire jo pian pari viikkoa... Eli yskiessä yms tuntuu kipua ylävatsassa. Muuten ei ole mitenkään kipeä, pientä yskää on myös ollut jonkin aikaa, mutta vain pientä, että ei se ainakaan yskimisestä johdu. Tuntuu myös kun nousee makuulta istumaan (vatsalihasliike).
Voiko nuo vatsalihakset jotenkin revähtää? Tosin en muista niitä missään satuttaneeni... Vai mikä siellä mättää?
Olen tässä odotellut että se katoaisi ajanmyötä, mutta ei...
Ylävatsan kipu yskiessä
5
11767
Vastaukset
- Nainen 40+
Moro,
Viime vuonna mulle tapahtui juuri noin. Aattelin että joku paikka on revähtänyt, kun kipu tuntui yskiessä juuri ylävatsaan, kylkiluiden kohtaan. Mulla oli tuolloin kova flunssa päällä. Kyllä se aikaa myöten meni ohi.
Mä luulen että flunssassa kun lihakset ovat heikot, niin raskas työ saattaa rasittaa niitä.
Voithan sä toki kertoo lääkärille, ja jos käväset siellä niin tuu kertomaan mikä oli kyseessä.- mmkkoo
Nyt viikonlopun aikana on tuo lakannut vähittellen ja nyt on jo muisto vain... Mitään raskasta en tuolloin tehnyt kun tuo iski ja flunssakaan ei kovin paha ollut... Mutta nyt olen kyllä touhunnut, kun alkoi hiipumaan. Eli vähän toiste päin kuin sinulla... Raskaisiin töihin vain...
- Järjenjättiläinen
Kyllä ne vahvatkin lihakset kipeytyvät jos 2 viikkoa hakkaava yskä on päällä.
- Anonyymi
Mulla on tota samaa nyt ja satruu kurkkuunkin yskiessä. Mulla johtuu vaan pitkästä kovasta yskästä niin rasittuu vatsa ja kurkku
- Anonyymi
Tässä yks aamu kun nauratti yks juttu sattui ihan pirusti On se kummaa kun nauraminen voi aiheuttaa kovaa kipua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2067096
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434484- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247