Esa A. & Marko & Minna & Sampo

Häätöäänestys

Noista neljästä häätöäänestykseen joutuneesta Esa A:lla on varmaankin turvallisin asema, ja tiukin pudotuskisa käytäneen Minnan ja Markon välillä. Tosin ei sen Samponkaan tippuminen harmittaisi. Kyllä se taitaa Minna tipahtaa.

4

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänestäjä
      • Heikoilla hangilla

        Tuon BB-Plazan alustavan gallupin mukaan näyttäisi siltä, että kovin pudotuspeli olisi Sampon ja Minnan välillä, joten Marko taitaa selvitä tälläkin kertaa olemalla vähemmän ärsyttävä ja Esa A:n pitäisi olla tukevasti plussan puolella.

        http://bbplaza.net/


      • nvugf

        mä en tajuu mitä te näätte tossa esassa..se on niin tylsä ja totinen..tajuutteko te että tää on viihdeohjelma.........no ei toi markokaan nyt niin kummallinen oo ,,taitaa pitää itseään vähän liian vanhana ja ulkonaolevana tossa porukassa....


      • ...?...
        nvugf kirjoitti:

        mä en tajuu mitä te näätte tossa esassa..se on niin tylsä ja totinen..tajuutteko te että tää on viihdeohjelma.........no ei toi markokaan nyt niin kummallinen oo ,,taitaa pitää itseään vähän liian vanhana ja ulkonaolevana tossa porukassa....

        Kaikkien ei tarvitse olla spedejä viihdyttääkseen.

        Miten viihdyttää Sami?
        - Hänen alituinen jodlaamisensa, jatkuva muiden lauseiden jatkaminen ja päättäminen sekä yleinen älämölö ei ole hyvää viihdettä. Hyvää viihdettä ei myöskään ole ylimielisyys ja jatkuva muiden mollaaminen (edes läpällä) ja samalla itsensä esiin kohottaminen.

        Miten viihdyttää Minna?
        - Ollut koko ajan seinätapetti lukuun ottamatta räväköitä panopuuhia, jotka nekin loppuivat Esa J:n lähdettyä. Eikä tuo aikuisviihdekään kaikkia (minua ainakaan) tässä formaatissa kiinnosta.

        Miten viihdyttää Marko?
        - Marko on parantanut tuppisuusuuttaan kuin sika juoksua, mutta häneltä ovat jo loppuneet sanonnat, sillä hän joutuu toistelemaan niitä.

        Miten viihdyttää Sampo?
        - Niin... miten???

        Miten viihdyttää Toni?
        - Slummin puolella nukkuu ja mököttää, paratiisissa heittää niin väsynyttä läppää ettei mitään rajaa!

        Ainoat kiinnostavat siis ovat Esa, Aso, Kätlin ja Dana. Heillä riittää kiinnostavaa puhetta, heittoja, ajatuksia, hölmöilyjä. Tosin Asonkin kannattaisi hillitä jodlaussessioitaan jo - ainakin sen yhden youtube-veisun osalta ettei mene överiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe