SAUNA-ILTA ?

-- Tuutko meille saunaan tänään perjantai-iltana?

== No katoppas, se ei vaan käy. Se on nääs pyhäilta, se tuota ... on siis sapatti-ilta, semmoinen lepopäiväilta

-- Jassoo. Eikös sitten saunominen käy levosta? Onhan se melko rentouttavaakin. No ... antaa olla, se siitä.
Miten olisi huomenna, lauantai-iltana, sen saunomisen kanssa? Kun tänään estää sapatti saunomisen.

== No katoppa, sapatti jatkuu lauantaina ja jotkut pastorit on sitä mieltä että ihan lauantai-iltaan asti.
Että totanoin, en viittis lauantai-iltanakaan saunomaan tulla.

-- Eiköhän tässä joku päivä löydy sentään ... mites olis sunnuntaina?

== Napakymppi! De passar jaa. Meidän (adventistien) ei passaa hyväksyä sunnuntain pyhhyyttä, jotennka
sunnuntai soppii erinomasesti saunomiseen ja kylpemiseen ja peseytymiseen ja rentoutumiseen.
Kiitos vaan kutsusta, tulemme mielellämme sunnuntaisaunaan.

Ei kun saunaan

7

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saunominen...

      Mualiman parannuspaikkoja, --asut niin kaukana, etten pääse.
      Kuttusitko vielä tällaisen tavallisen tallaajan? Haittaako ihotautini sinua?
      No jospa en tulisikaan. Entäpä jos veljesi ei esimerkkisi tapauksessa ollut halukas, miksi sitten tuollainen aloitus?
      Raamattu opettaa sinulle, ettei sanasi ollut kultaa ja miksi?
      Rakkauden käskyn mukaan, jos joku veljellesi on loukkaus, sitä ei sinun pidä tehdä, no teitkö nyt?
      Mulle on sama, milloin saunon, mutta olen esteellisistä syistä kieltäytynyt saunomasta milloin kenenkin kanssa, enkä nyt muista, koska viimeksi saunassa kävin, se lauman haju on hyvä olla olemassa ja siksi en taida adventismillekaan tuoksua.

      • akla

        Nyt ei ole kyse sellaisesta loukkaavuudesta joka on esillä tuossa kohdassa jota lainaat.
        Teidän tapojenne loukkaavuus on tieten tehty a-kirkkonne opetuksena.


      • b- kansalainen
        akla kirjoitti:

        Nyt ei ole kyse sellaisesta loukkaavuudesta joka on esillä tuossa kohdassa jota lainaat.
        Teidän tapojenne loukkaavuus on tieten tehty a-kirkkonne opetuksena.

        No sinullako on oikeus loukata lähimmäistäsi, vaikka uskomatonta naapuria? Mikäs sen oikeuttaa?


      • saunominen...
        akla kirjoitti:

        Nyt ei ole kyse sellaisesta loukkaavuudesta joka on esillä tuossa kohdassa jota lainaat.
        Teidän tapojenne loukkaavuus on tieten tehty a-kirkkonne opetuksena.

        Erileiriläisiä kohtaan. Hmm.. ymmärrän Antti sitten kirjoituksesi, mutta ymmärtääkö Isä?


      • b- kansalainen kirjoitti:

        No sinullako on oikeus loukata lähimmäistäsi, vaikka uskomatonta naapuria? Mikäs sen oikeuttaa?

        Näet suurissa kanaloissa kanoita katkaisttan nokka etteivät ne voi tahallisesti toisiaan nokkia. Anrilta ei ole Antin isäntä vielä katkaisut nokkaa, siksi hän nokkii, näet pelkkä nokkiminen on tämä Antin pyhyyden ilmaisu.


    • Tässä jutunjuurta pe tai la tai sunnuntaisaunjille - ollako vai eikö olla ...
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8542785
      Infrapunasauna - onko se raamatullinen, onko se terveellinen, onko se OK?

      INFRAPUNAsauna Turun seudulla, Raisiossa - 15 eurolla 2 henkilöä ...
      http://www.raisionkeilailukeskus.com/index.phtml/art/11040/t/articles1

      http://www.infrapunasauna.fi/infrared.htm - miksi juuri Relax?
      http://www.kaaleppi.fi/?gclid=CMDv3q3ewp0CFVWF3godyX_WsQ -- syystarjous infrapunasaunat
      http://www.suvitar.fi/ -- pieni Suvitar-infrapunasauna

      • Punapäät

        Onko ip-sauna aito vai onko aito-kiuas aito? Mitä sanoo raamattu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe