-- Tuutko meille saunaan tänään perjantai-iltana?
== No katoppas, se ei vaan käy. Se on nääs pyhäilta, se tuota ... on siis sapatti-ilta, semmoinen lepopäiväilta
-- Jassoo. Eikös sitten saunominen käy levosta? Onhan se melko rentouttavaakin. No ... antaa olla, se siitä.
Miten olisi huomenna, lauantai-iltana, sen saunomisen kanssa? Kun tänään estää sapatti saunomisen.
== No katoppa, sapatti jatkuu lauantaina ja jotkut pastorit on sitä mieltä että ihan lauantai-iltaan asti.
Että totanoin, en viittis lauantai-iltanakaan saunomaan tulla.
-- Eiköhän tässä joku päivä löydy sentään ... mites olis sunnuntaina?
== Napakymppi! De passar jaa. Meidän (adventistien) ei passaa hyväksyä sunnuntain pyhhyyttä, jotennka
sunnuntai soppii erinomasesti saunomiseen ja kylpemiseen ja peseytymiseen ja rentoutumiseen.
Kiitos vaan kutsusta, tulemme mielellämme sunnuntaisaunaan.
Ei kun saunaan
SAUNA-ILTA ?
7
93
Vastaukset
- saunominen...
Mualiman parannuspaikkoja, --asut niin kaukana, etten pääse.
Kuttusitko vielä tällaisen tavallisen tallaajan? Haittaako ihotautini sinua?
No jospa en tulisikaan. Entäpä jos veljesi ei esimerkkisi tapauksessa ollut halukas, miksi sitten tuollainen aloitus?
Raamattu opettaa sinulle, ettei sanasi ollut kultaa ja miksi?
Rakkauden käskyn mukaan, jos joku veljellesi on loukkaus, sitä ei sinun pidä tehdä, no teitkö nyt?
Mulle on sama, milloin saunon, mutta olen esteellisistä syistä kieltäytynyt saunomasta milloin kenenkin kanssa, enkä nyt muista, koska viimeksi saunassa kävin, se lauman haju on hyvä olla olemassa ja siksi en taida adventismillekaan tuoksua.- akla
Nyt ei ole kyse sellaisesta loukkaavuudesta joka on esillä tuossa kohdassa jota lainaat.
Teidän tapojenne loukkaavuus on tieten tehty a-kirkkonne opetuksena. - b- kansalainen
akla kirjoitti:
Nyt ei ole kyse sellaisesta loukkaavuudesta joka on esillä tuossa kohdassa jota lainaat.
Teidän tapojenne loukkaavuus on tieten tehty a-kirkkonne opetuksena.No sinullako on oikeus loukata lähimmäistäsi, vaikka uskomatonta naapuria? Mikäs sen oikeuttaa?
- saunominen...
akla kirjoitti:
Nyt ei ole kyse sellaisesta loukkaavuudesta joka on esillä tuossa kohdassa jota lainaat.
Teidän tapojenne loukkaavuus on tieten tehty a-kirkkonne opetuksena.Erileiriläisiä kohtaan. Hmm.. ymmärrän Antti sitten kirjoituksesi, mutta ymmärtääkö Isä?
b- kansalainen kirjoitti:
No sinullako on oikeus loukata lähimmäistäsi, vaikka uskomatonta naapuria? Mikäs sen oikeuttaa?
Näet suurissa kanaloissa kanoita katkaisttan nokka etteivät ne voi tahallisesti toisiaan nokkia. Anrilta ei ole Antin isäntä vielä katkaisut nokkaa, siksi hän nokkii, näet pelkkä nokkiminen on tämä Antin pyhyyden ilmaisu.
Tässä jutunjuurta pe tai la tai sunnuntaisaunjille - ollako vai eikö olla ...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8542785
Infrapunasauna - onko se raamatullinen, onko se terveellinen, onko se OK?
INFRAPUNAsauna Turun seudulla, Raisiossa - 15 eurolla 2 henkilöä ...
http://www.raisionkeilailukeskus.com/index.phtml/art/11040/t/articles1
http://www.infrapunasauna.fi/infrared.htm - miksi juuri Relax?
http://www.kaaleppi.fi/?gclid=CMDv3q3ewp0CFVWF3godyX_WsQ -- syystarjous infrapunasaunat
http://www.suvitar.fi/ -- pieni Suvitar-infrapunasauna- Punapäät
Onko ip-sauna aito vai onko aito-kiuas aito? Mitä sanoo raamattu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
