USKONTOJEN SUPERMARKET

´TIEDOTTAA`

Organisaatioomme on perustettu tutkimusyksikkö, joka tieteellisin metodein pyrkii selvittämään Raamatun ihmeiden toimintaperiaatteita. Tarkoituksena on kehittää niiden pohjalta sovellutuksia eri teollisuusalojen hyödynnettäviksi. Tutkimuksen lähtökohdiksi on aluksi valittu seuraavat: (ihme / ajateltu soveltamisala)
1) Veden päällä kävely / tie- ja vesirakennus
2) Viiden leivän ja kahden kalan suuri ravintoarvo / elintarviketeollisuus
3) Kulumatta palavan pensaan toimintamekanismi / energiasektori
Otamme myös mielellämme lukijoilta ehdotuksia jatkossa tutkittavaksi otettavista ihmeistä soveltamisaloineen.
Kunnioittavasti:
US / Tieteellinen johtaja

26

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiduttaja on

Minä en toitota, odotan kunnes kuolen, mitä mitä mitä ihmettä minä kaikkivoivalle voin?

• Hihhuli

Nuo mitkään eivät oöe realismia. Kyseessä ovat ihmisille annettut testit, joilla mitataan uskon suuruutta.

• US/tutkimusyksikkö

US:n toiminta-ajatus on positiivisessa mielessä tutkia eri uskontojen oppisisältöjä tasavertaisesti ja ennakkoluulottomasti.
        Lähtökohtaisesti mitään väitettä ei etukäteen tulkita oikeaksi tai vääräksi.
        Niinpä esim. kohdan 2 tutkimuksissa lähdetään siitä, että 5:llä leivällä ja 2:lla kalalla todella ruokittiin 5000 ihmistä, eikä kyseessä ollut mikään uskon vahvuutta mittaava testi. Tämänkin vaihtoehdon luonnollisesti
        joudumme ottamaan huomioon, mutta vasta sitten, jos tutkimuksessamme ei tule ilmi muu selitys ravintoarvon kasvuun.
        Kiitämme asiaamme kohtaan osoittamastanne mielenkiinnosta!

• eeeeeeee*

eeeeeeeeeeeeeeeee

• erittäin mielenkiintoisesta avauksestanne. Yhtenä lisäehdotuksena voisin esittää, että Meteorologian laitoksen tutkijoita saataisi kiinnostaa tapa, jolla Gennesaretin järven myrsky tyynnytettiin.

• no nyt jo

Tee samanlainen pamaus kuin liittyy maailman syntymiseen, kun luulet ettei siihen tarvittu viisautta, vaan vahingonlaukaus.

• US/Tieteellinen johtaja, kiinnittämään erityistä huomiota tähän palavan pensaan dilemmaan. Siitä saamme uuden uusiutuviin luonnonvaroihin perustuvan energialähteen. Se pelastaa ihmiskunnan väistämättömältä tuholta.

• Remontti Reiska

Herra tieteellinen johtaja.
      Jerikon muurit sortuivat pasuunaan puhaltamalla. Varmaan vastaavaa käyttöä löytyisi pasuunoille nykyisissä purku- ja raivaustöissä.
      R.R.

• perinteisistä rakennusalan ammattilaisista uudelleen koulutettaisiin muusikoita?

• löyhäpää

Jeesus sanoi jotenkin näin rammalle; hiissaudu tuossa lähelläolevaan vesilammikkoon, niin parannut.

Ehdotan tutkittavaksi parantavan lähteen keksimistä. Sairaalat ja lääkkeet voitaisiin hylätä. Lääkärit ja muu terveydenhuoltohenkilöstö koulutettaisiin uusiin ammatteihin. Suomea uhkaava työvoimapula poistuisi kerralla.

• Remmontti reiska
        Teotwawki kirjoitti:

perinteisistä rakennusalan ammattilaisista uudelleen koulutettaisiin muusikoita?

mä tiärä josko varsnais muusikoit pitäs kouluttaa, niiren pitäs vaan löyttä pasuunast semmone sävel jok resonois sen muurin kans. Mä oon huamannu et jos esimerkiks huajuttaa jotakin kaadettavva tolppa siin tahis ko se itte huajuu nii se lopuks kaatuu. Ne kuttuu sitä resonoinniks.
        Sori et mä oon hiukka huano kynämiäs, etellisen viästin kirjotutin muijal mut se ei nyt oo paikall
        R. R

• Remmontti reiska kirjoitti:

mä tiärä josko varsnais muusikoit pitäs kouluttaa, niiren pitäs vaan löyttä pasuunast semmone sävel jok resonois sen muurin kans. Mä oon huamannu et jos esimerkiks huajuttaa jotakin kaadettavva tolppa siin tahis ko se itte huajuu nii se lopuks kaatuu. Ne kuttuu sitä resonoinniks.
        Sori et mä oon hiukka huano kynämiäs, etellisen viästin kirjotutin muijal mut se ei nyt oo paikall
        R. R

ja murre sopii tähän oikein hyvin. Kyllä ymmärrän, mitä resonoinnilla tarkoitetaan, vanha rumpali nääs.:-)

• löyhäpää kirjoitti:

Jeesus sanoi jotenkin näin rammalle; hiissaudu tuossa lähelläolevaan vesilammikkoon, niin parannut.

Ehdotan tutkittavaksi parantavan lähteen keksimistä. Sairaalat ja lääkkeet voitaisiin hylätä. Lääkärit ja muu terveydenhuoltohenkilöstö koulutettaisiin uusiin ammatteihin. Suomea uhkaava työvoimapula poistuisi kerralla.

voisi laskea. Sosiaalimenot ovat kasvaneet suhteettomiin mittasuhteisiin valtion tulo- ja menoarviossa. Lääkärit, sairaanhoitajat ja farmaseutit voisi uudelleen kouluttaa pasuunan soittajiksi. Purkuhommiin nääs, niin kuin Remontti Reiska ehdotti.

• löyhäpää kirjoitti:

Juu ja terveyskeskukset sekä sairaalat pitäisi korvata parantavan lähteen vesilammikoilla.

• paas yrittään
        Teotwawki kirjoitti:

perinteisistä rakennusalan ammattilaisista uudelleen koulutettaisiin muusikoita?

Koks apina ei muokkaudu ihmiseksi, ateisti yrittää muokata sellaisesta muusikkoa.

• hyvin pyyhkii
        löyhäpää kirjoitti:

Ateisti sanoo apinalle, että raahaudu tuohon lammikkoon ja muokkaudu ihmiseksi!

• H3mmo

Kiitos oivaltavasta aloituksestasi Tieteellinen johtaja.

Olemme Religious Technology Oy:ssä seuranneet organisaationne suorittamia tutkimuksia suurella mielenkiinnolla. Minun on kuitenkin ilmaistava huoleni 3. kohdan tutkimuksen turvallisesta toteuttamisesta. Yrityksemme suorittamat tutkimukset ovat osoittaneet, että kulumatta palaminen on lähes poikkeuksetta erittäin intensiivinen eksoterminen reaktio, jonka hallitseminen saattaa olla hankalaa, koska sillä saattaa olla erittäin odottamattomia seurauksia. Ehdotankin seuraavaa kulkua palavan pensaan tutkimukselle:

Selvitetään miten palava pensas toimii ja yritetään toistaa palavan pensaan palotapahtuma laboratorio-oloissa.

On mahdollista, että kulumatta palaminen jollekin pensaslajille luontainen ominaisuus tai jokin muu toimintatapa löytyy tämän ilmiön taustalta. Ehdotankin perustettavaksi ainakin yhtä tutkimusryhmää, joka lähtee hankkimaan näytteitä kyseisen alueen pensaista, jossa Raamatussa mainitun palavan pensaan epäillään kasvaneen. Myös pensaiden siemeniä on kerättävä, jotta pensaita voidaan kasvattaa laboratorio-olissa ja siten myöhemmin pystytään tutkimaan kasvavien pensaiden palokäyttäytymistä. Näytteitä hankitaan myös pensaiden sisällä, pinnalla ja ympäristössä elävistä mikro-organismeista ja näitä viljellään edelleen tutkimusyksikössä. Pensaiden kasvualueelta kerätyt maaperä-, sade- ja pohjavesinäytteet ovat myös tutkimisen arvoisia.

Kaikki organismien kasvatustoiminta ja näytteillä suoritettavat pensaanpolttokokeilut on tehtävä asianmukaisissa tiloissa, koska emme voi olla varmoja millaisia vaikutuksia palavalla pensaalla on ympäristöönsä ja miten kasvatetut organismit reagoivat lämpöön tai muihin olosuhteisiin. Erityisesti polton aikainen säteilyturvallisuus ja elävien organismien leviäminen testitilojen ulkopuolelle on otettava huomioon, joten erityisesti laboratorion ilmanvaihto nousee huomionarvoiseksi seikaksi.

Laboratoriosta, jossa polttokokeet suoritetaan, ei saa päästään ympäristöön mitään ilman asianmukaista suodatusta ja laboratorio on varustettava riittävillä sammutus- ja jäähdytysjärjestelmillä hallitsemattoman palotapahtuman varalta. Laboratorioon on myös asennettava asianmukaiset mittalaitteet, jotta jatkokokeiden suorittamiselle voidaan päättää asianmukainen turvallisuustaso.

Odotan innolla kuulumisia tutkimuksenne kulusta.

Kunnioittaen:

RT Oy / Vanhempi turvallisuusvastaava

• Kyllä jos muutos polttoon tulee koskien energiamäärän paranemista (aine ei häviä mutta energiaa tulee) olen valmis ostamaan RT:n ja US:n osakkeita noin 1 M eurolla per firma. Rahoitus myös järjestyy varmasti investointeihin :)

• US/tiedotussihteeri

Kiitämme yritystänne myötämielisestä suhtautumisesta tutkimuksiimme.
        Tutkimusyksikkömme johtaja on kieltänyt henkilöstöämme kommentoimasta julkisuudessa keskeneräisten tutkimuksien yksityiskohtia, joten emme tässä voi valitettavasti laajemmin käsitellä asiaa.
        Toteamme vain, että luonnonsuojelu- ja työturvallisuusjärjestelymme ovat pitkälti yhteneväiset esittämienne näkökohtien kanssa.

• Hihhuli

Kyllä siinä taas rienataan uskonkappaleita.
      Korostan vielä että nämä ovat uskonkappaleita, eikä niitä voi näsäviisaasti selittää.

• Kriittisyys mukaan

sekin itsekeskeisyys, millä eri uskontokunnat pitävät omia satujaan ainoina oikeina. Kovin käsin kohdellaan "vääräuskoisia". Pelätään tunnustaa, että maailman ilmiöt ovat monelta osin tuntemattomia.
        Pannaan pää pensaaseen ja turvataan satuihin kriittisen ajattelun sijasta.

• Hihhuli
        Kriittisyys mukaan kirjoitti:

sekin itsekeskeisyys, millä eri uskontokunnat pitävät omia satujaan ainoina oikeina. Kovin käsin kohdellaan "vääräuskoisia". Pelätään tunnustaa, että maailman ilmiöt ovat monelta osin tuntemattomia.
        Pannaan pää pensaaseen ja turvataan satuihin kriittisen ajattelun sijasta.

Kristuksensanoma lähtee siitä ,että annetaan anteeksi rikkomukset, toisinsanoen rakkaus voittaa kaiken vääryyden.
        Miten kelläkään täydellä järjellä varustetulla ihmisellä on kanttia etsiä näitä nänäviisaita selityksiä
        raamatun sanoihin.
        Kerro sinä nyt se sanoma.
        Jos on kyse vääräuskoisista- niin onko rakkaus vääräuskoisuutta?

• A.Mikkonen
        Hihhuli kirjoitti:

Kristuksensanoma lähtee siitä ,että annetaan anteeksi rikkomukset, toisinsanoen rakkaus voittaa kaiken vääryyden.
        Miten kelläkään täydellä järjellä varustetulla ihmisellä on kanttia etsiä näitä nänäviisaita selityksiä
        raamatun sanoihin.
        Kerro sinä nyt se sanoma.
        Jos on kyse vääräuskoisista- niin onko rakkaus vääräuskoisuutta?

"Kristuksensanoma lähtee siitä ,että annetaan anteeksi rikkomukset, toisinsanoen rakkaus voittaa kaiken vääryyden" Paitti epäuskoo,jossa tapauksessa pistetään saatana hommiin.:=) Muuten,kyllähän siinä Lasaruksen tapauksessakin olis sovelluksien paikkoja,kuten esim mielettömän pitkillä avaruusmatkoilla.

• Olisi myös kehittelyn arvoinen. Varsinkin meidän lähialueilla.
      Sillä voisi parantaa suomenlahden ja itämeren pohjan tutkimusta ja raivaamista Venäjän ja saksan välisen kaasuputken rakentamista varten..

• tee ensin ite

Näytä ensin esimerkkiä, ei ilman uskoa tuo ole sinulta mahdollista, ellet ole noitaukko.

• 1. Materia on energiaa oikein valjastettuna, kuten vesi.

2. Materiaa pystyvät monistamaan he joilla taito siihen on meille käsittämätön.

3. Miksi pensaan pitäisi "palaa" ikuisesti jos sillä ei ole katsovia loputtomiin ?

Kunnioittava vastaus tieteitä ajatteleva tuotannossa ja sen komplikaatioita

ajatteleva tunnollinen työntekijä. Kiitos tieteellisistä kysymyksistä. Tulevaisuus

on tutkimaton meille jokaiselle. Kaikissa tapauksissa, ystävällisesti toteutettuna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      95
      2133
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1388
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1350
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1298
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1028
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      55
      896
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      776
    Aihe