Kuka

BööPöö

se oli joka kirjoitti?

Mä kirjoitin tämän tyylillä stylestä puolelta livestä ja kirjoitit mistä ?
Aikas ykstoikkoista styleä samoilta päivästä ja toiseenkin.. pitäiskö hankkia livestyle sinunkin ja minunkin, vaik ei päivästä ja toiseen.

75

799

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      • BööPöö

        sattuiko.. nooh eise haittaa ku kitisee lissee :)))))


      • BööPöö kirjoitti:

        sattuiko.. nooh eise haittaa ku kitisee lissee :)))))

        jo muutama päivä ilman palstalaisten haukkumista. Että nyt taas jaksaa kuunnella kun on saanut hetken hengähtää.


      • BööPöö
        TaikisN kirjoitti:

        jo muutama päivä ilman palstalaisten haukkumista. Että nyt taas jaksaa kuunnella kun on saanut hetken hengähtää.

        ne palstalaiset haukkuu, nooh mä en kuuntele ja en etes kaikkea luekkaan, mä oon enempi kutiksellä tuolla livestylessä :)


      • BööPöö kirjoitti:

        ne palstalaiset haukkuu, nooh mä en kuuntele ja en etes kaikkea luekkaan, mä oon enempi kutiksellä tuolla livestylessä :)

        aina joku..... joka on vaan livessä, eikä juuri koskaan palstalla.... käy ohikulkiessaan moittimassa palstalaiset, milloin mistäkin ;))

        *viittaa tähänkin avaukseen*


      • BööPöö
        TaikisN kirjoitti:

        aina joku..... joka on vaan livessä, eikä juuri koskaan palstalla.... käy ohikulkiessaan moittimassa palstalaiset, milloin mistäkin ;))

        *viittaa tähänkin avaukseen*

        Tai olla mulla aikas hyvä avaus.. aikansa ku niitä tekee.. ni joku sentään pamahtaa :)


      • BööPöö kirjoitti:

        Tai olla mulla aikas hyvä avaus.. aikansa ku niitä tekee.. ni joku sentään pamahtaa :)

        mähän vain kohteliaanan palstalaisena tulin hurraamaan ja taputtamaan ylevälle ja fiksulle avauksellesi.


      • BööPöö
        TaikisN kirjoitti:

        mähän vain kohteliaanan palstalaisena tulin hurraamaan ja taputtamaan ylevälle ja fiksulle avauksellesi.

        Kiitos ja tosi palojon :)
        Ihkuu, mut asiasta toiseen: Oikein kaunista Päivää sinulle ja Sunnuntaita sitä huomista rauhallista :)
        Kirjoitit ystävälle, ok.. nyt ollaan sit ystävii..vaik palstalla sota :D


      • BööPöö kirjoitti:

        Kiitos ja tosi palojon :)
        Ihkuu, mut asiasta toiseen: Oikein kaunista Päivää sinulle ja Sunnuntaita sitä huomista rauhallista :)
        Kirjoitit ystävälle, ok.. nyt ollaan sit ystävii..vaik palstalla sota :D

        mitää sotaa ole, hyvin tasaisen rauhallista. Mitä nyt sie vähän yritit hämmentää :))

        Kaunista päivää ja viikonloppua myös Sinulle. Jaa että ystäviä ollaan, no ollaan vaan *ojentaa tassun*


    • xxxyyy

      Täällä olevien elämäntyyli on olla friikki, wikipedian ensimmäisen määritelmän mukaan. Kun olet tyhmä, kopioin sen tähän valmiiksi, eksyisit kuitenkin sitä etsiessäsi:

      Halventava termi henkilöstä, jolla on matalat sosiaaliset taidot, mutta joka usein omaa korkean älykkyyden. On esitetty teorioita siitä, että useilla näistä ihmisistä on Aspergerin syndrooma.

      • BööPöö

        Tosi :)
        Etkä tarvinnut etes Nickiä :D



      • xxxyyy
        BööPöö kirjoitti:

        Tosi :)
        Etkä tarvinnut etes Nickiä :D

        Kökköytesi riittää hyvin tälle palstalle. Älyä tietty saisi olla rutosti lisää.


    • ulos nyt palstalta. Illalla sitten uuvestaan...jos lifeä vielä riittää.
      Böö sulle, kiva kun poikkesit:)

      • BööPöö

        ilhalla sitten.. ulos :))


      • BööPöö kirjoitti:

        ilhalla sitten.. ulos :))

        kuis siel kulki? :)


    • Ak:n lapio

      monikon ensimmäisen persoonan preesens hemppuaa teikäläisellä kuin kullin nahka oman käden suomassa organisaatiossa. Mutta emme suosittele aukipedattua sänkyä nuoren perhetytön huoneessa - ainakaan yöllä. Molemminpuoleinen hämmästys olisi melkoinen, ja akuutti turhautuminen ou ou..

      • BööPöö

        Moi: Kalašnikov :)
        Ketkä te/sinä :D


      • yxyxyx
        BööPöö kirjoitti:

        Moi: Kalašnikov :)
        Ketkä te/sinä :D

        heistä jotka itseään kuninkaallisina pitävät ja itsestään monikossa puhuvat halutessasi voit tavata heitä esimerkiksi Niuvanniemessä.


      • Ak:n lapio
        yxyxyx kirjoitti:

        heistä jotka itseään kuninkaallisina pitävät ja itsestään monikossa puhuvat halutessasi voit tavata heitä esimerkiksi Niuvanniemessä.

        vierailulle luoksenne????


      • 9+12
        Ak:n lapio kirjoitti:

        vierailulle luoksenne????

        lääkäriltänne koska saatte lomaa =D


      • Ak:n lapio
        9+12 kirjoitti:

        lääkäriltänne koska saatte lomaa =D

        Ohjeistanne. Saammeko???


      • Ak:n lapio kirjoitti:

        Ohjeistanne. Saammeko???

        samasta rakennuksesta koko poppoo. Kiva täällä hihitellä ihan issekseen,kun muut on ympärjuovuksissa tai nukkuu viattomuuden unta ;D


      • Ystiïis
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        samasta rakennuksesta koko poppoo. Kiva täällä hihitellä ihan issekseen,kun muut on ympärjuovuksissa tai nukkuu viattomuuden unta ;D

        kiva sittenkään hihitellä, kun samassa veneessä olet issekin. En tarkoita et olisit yhtä humalassa, mut elämän tilanteessa kuiteskin. Mitä tekis tässä vaiheessa, jos kaik hajoais??


      • ästiä
        Ystiïis kirjoitti:

        kiva sittenkään hihitellä, kun samassa veneessä olet issekin. En tarkoita et olisit yhtä humalassa, mut elämän tilanteessa kuiteskin. Mitä tekis tässä vaiheessa, jos kaik hajoais??

        on tainnut jo hajota tappi venhon pohjalta ja kauhoa ette jaksa


      • en tainnutkaan olla
        ästiä kirjoitti:

        on tainnut jo hajota tappi venhon pohjalta ja kauhoa ette jaksa

        otettu, tuosta teitittelystä :;) Kait hän on tietoinen, ettei venholla tee mitään ilman tappi?? Tosin olen kuullut, että jotkut korvaavat tapin, jollain keinotekoisella "välineillä" kumisilla/muovinsekaisilla vastaavilla? Sorry, älä mulle ala##&&&¤¤


      • hyvin levännyt
        en tainnutkaan olla kirjoitti:

        otettu, tuosta teitittelystä :;) Kait hän on tietoinen, ettei venholla tee mitään ilman tappi?? Tosin olen kuullut, että jotkut korvaavat tapin, jollain keinotekoisella "välineillä" kumisilla/muovinsekaisilla vastaavilla? Sorry, älä mulle ala##&&&¤¤

        vain sinun viinanhuuruisissa haaveissa


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        samasta rakennuksesta koko poppoo. Kiva täällä hihitellä ihan issekseen,kun muut on ympärjuovuksissa tai nukkuu viattomuuden unta ;D

        ketkä nää ?


      • lkow
        TaikisN kirjoitti:

        ketkä nää ?

        moralisoimaan sinäkään.
        Anna ihmisten kirjoitta mitä ne haluaa.


      • ===
        TaikisN kirjoitti:

        ketkä nää ?

        ei kuitenkaan sinun linjallesi. joka on että jotkut saavat kirjoittaa mitä tahansa ja se on vaan huumoria tai kivaa, jotkut taas eivät. olet reiluselkärankainen.


      • xxxyyyyy
        === kirjoitti:

        ei kuitenkaan sinun linjallesi. joka on että jotkut saavat kirjoittaa mitä tahansa ja se on vaan huumoria tai kivaa, jotkut taas eivät. olet reiluselkärankainen.

        joku vielä päissäänkin?
        Jutut aivan käsittämättömiä!


      • ===
        xxxyyyyy kirjoitti:

        joku vielä päissäänkin?
        Jutut aivan käsittämättömiä!

        on kunkin henkilökohtainen resurssi


      • === kirjoitti:

        ei kuitenkaan sinun linjallesi. joka on että jotkut saavat kirjoittaa mitä tahansa ja se on vaan huumoria tai kivaa, jotkut taas eivät. olet reiluselkärankainen.

        kuulostaapa tutulta.


      • xxxyyyy
        === kirjoitti:

        on kunkin henkilökohtainen resurssi

        sen sanoit!!


      • TaikisN kirjoitti:

        ketkä nää ?

        Nyt olen vissiin sitten loukannut ihmisiä. Hihittelin yläpuolen väittelyä omalla omituisella huumorintajullani.?
        Millekään linjalle en ole lähtenyt..ihmeellinen hässälä tähän ympärille nyt kehkeytyi :(


      • MutuSt
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        Nyt olen vissiin sitten loukannut ihmisiä. Hihittelin yläpuolen väittelyä omalla omituisella huumorintajullani.?
        Millekään linjalle en ole lähtenyt..ihmeellinen hässälä tähän ympärille nyt kehkeytyi :(

        Tarkoitan sitä ettei etukäteen voi mitenkään arvata millainen reagointi on. Täysin normaalisti käsitettävään yleiseen asiaan voi tulla ihan iloinenkin vastaus, toisaalta vastaus voi olla myös tulikivenkatkuinen hernetys, jolla tavalla kukaan muu ei reagoi.


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        Nyt olen vissiin sitten loukannut ihmisiä. Hihittelin yläpuolen väittelyä omalla omituisella huumorintajullani.?
        Millekään linjalle en ole lähtenyt..ihmeellinen hässälä tähän ympärille nyt kehkeytyi :(

        aina sitä ei tahdo jaksaa hymyssäsuin lueskella olevansa milloin hullujenhuoneelta, milloin lusivansa vankilassa.Tai olevansa muuten vain tylsä, typerä, idiootti, bottom, Aspergerin syndroomainen ynnä muuta mukavaa ja mieltä ylentävää.

        Toisinaan pinna joustaa, toisinaan se katkeaa.


      • TaikisN kirjoitti:

        aina sitä ei tahdo jaksaa hymyssäsuin lueskella olevansa milloin hullujenhuoneelta, milloin lusivansa vankilassa.Tai olevansa muuten vain tylsä, typerä, idiootti, bottom, Aspergerin syndroomainen ynnä muuta mukavaa ja mieltä ylentävää.

        Toisinaan pinna joustaa, toisinaan se katkeaa.

        varmaankin nyt. Parin henkilön sanalliset heitot huvitti mua, mutta en tarkoittanut todellakaan tehdä mitään "diagnooseja" yleisellä tasolla, ei mulla ole siihen varaa eikä edes haluja.


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        varmaankin nyt. Parin henkilön sanalliset heitot huvitti mua, mutta en tarkoittanut todellakaan tehdä mitään "diagnooseja" yleisellä tasolla, ei mulla ole siihen varaa eikä edes haluja.

        että ketkä nää. Halusin varmistaa, ettei tulisi väärinkäsitystä. :)

        Puskat vaan ei malttaneet odotella sivussa.
        Anteeksi kommenttini aiheuttama sivuhälinä.


      • 29
        TaikisN kirjoitti:

        että ketkä nää. Halusin varmistaa, ettei tulisi väärinkäsitystä. :)

        Puskat vaan ei malttaneet odotella sivussa.
        Anteeksi kommenttini aiheuttama sivuhälinä.

        isolla kuitenkin luki "Sinäkin lähdit sitten tuolle linjalle? " on se hassua kun vain osan huumori on huumoria ja osan hysymykset ovat viattomia. Tintillä on hyviä heittoja, tuntuu ajattelevan ja huomaavan enemmän kuin moni muu täällä.


      • 29 kirjoitti:

        isolla kuitenkin luki "Sinäkin lähdit sitten tuolle linjalle? " on se hassua kun vain osan huumori on huumoria ja osan hysymykset ovat viattomia. Tintillä on hyviä heittoja, tuntuu ajattelevan ja huomaavan enemmän kuin moni muu täällä.

        joka askarrutti ja hämmästytti.


      • TaikisN kirjoitti:

        että ketkä nää. Halusin varmistaa, ettei tulisi väärinkäsitystä. :)

        Puskat vaan ei malttaneet odotella sivussa.
        Anteeksi kommenttini aiheuttama sivuhälinä.

        asia lienee selvä meidän kohdalta :) Epäluotettavuus on todella karseaa, kun asia vilpitön.

        Häliskööt.....ei tarvitse heidän puolesta anteeksi pyytää.


      • 29 kirjoitti:

        isolla kuitenkin luki "Sinäkin lähdit sitten tuolle linjalle? " on se hassua kun vain osan huumori on huumoria ja osan hysymykset ovat viattomia. Tintillä on hyviä heittoja, tuntuu ajattelevan ja huomaavan enemmän kuin moni muu täällä.

        taistella tässä mun ja Taikun välissä..mä uskon, että me osataan asia selvittää:)

        Kehut otan vastaan....no heitto se tämäkin.


      • 29
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        taistella tässä mun ja Taikun välissä..mä uskon, että me osataan asia selvittää:)

        Kehut otan vastaan....no heitto se tämäkin.

        mielipide tai kannanotto muuttuu taisteluksi?

        taidan käydä hitaalla kun en ymmärrä :/


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        asia lienee selvä meidän kohdalta :) Epäluotettavuus on todella karseaa, kun asia vilpitön.

        Häliskööt.....ei tarvitse heidän puolesta anteeksi pyytää.

        asia selvä meidän kohdaltamme :) *ojentaa hymyillen kätensä Tintille**


      • 29 kirjoitti:

        mielipide tai kannanotto muuttuu taisteluksi?

        taidan käydä hitaalla kun en ymmärrä :/

        kun mun tyylinä on joskus korostaa sanoja ;) Et ilmeisimmin käy hitaalla.


      • TaikisN kirjoitti:

        asia selvä meidän kohdaltamme :) *ojentaa hymyillen kätensä Tintille**

        * ottaa vastaan ja ojentaa oman käden* :))


      • omat sanasi
        29 kirjoitti:

        mielipide tai kannanotto muuttuu taisteluksi?

        taidan käydä hitaalla kun en ymmärrä :/

        "Tintillä on hyviä heittoja, tuntuu ajattelevan ja huomaavan enemmän kuin moni muu täällä."


      • vastausta odotellen
        omat sanasi kirjoitti:

        "Tintillä on hyviä heittoja, tuntuu ajattelevan ja huomaavan enemmän kuin moni muu täällä."

        miten tuon mielipiteen voi tulkita taisteluksi. Jos lausuu jotain positiivista täällä jostain, niin se on väärin. Jos lausuu negatiivista, niin sekin on väärin. Väitteesi perusteella kaikki tänne kirjoitettu on taistelua, vai miten selität vastauksesi?


      • kerest
        TaikisN kirjoitti:

        kuulostaapa tutulta.

        Huomannut saman?


      • xxxyyy
        xxxyyyy kirjoitti:

        sen sanoit!!

        minä vaan tavan mukaan nämä aspergerpsykopaatit taas ovat innostuneet feikkaamaan. Voisit vaikka tappaa itsesi jollet pääse muuten eroon tavastasi.


      • Mil-laN
        xxxyyy kirjoitti:

        minä vaan tavan mukaan nämä aspergerpsykopaatit taas ovat innostuneet feikkaamaan. Voisit vaikka tappaa itsesi jollet pääse muuten eroon tavastasi.

        ...sinä oikeastaan ollenkaan millaisia Aspergerin syndroomaa sairastavat ihmiset ovat?

        Minusta sinä halveeraat heitä.


      • .`.`.`.
        xxxyyy kirjoitti:

        minä vaan tavan mukaan nämä aspergerpsykopaatit taas ovat innostuneet feikkaamaan. Voisit vaikka tappaa itsesi jollet pääse muuten eroon tavastasi.

        kylmänkalsea tunnevammaisuus, puistattaa.


      • ei lakkaa hämmästytt
        vastausta odotellen kirjoitti:

        miten tuon mielipiteen voi tulkita taisteluksi. Jos lausuu jotain positiivista täällä jostain, niin se on väärin. Jos lausuu negatiivista, niin sekin on väärin. Väitteesi perusteella kaikki tänne kirjoitettu on taistelua, vai miten selität vastauksesi?

        pitää yleensäkään esittää mielipiteitä kirjoittajista ?


      • sivusta16
        ei lakkaa hämmästytt kirjoitti:

        pitää yleensäkään esittää mielipiteitä kirjoittajista ?

        niin eikö muitakaan saa kehua?


        Voisin myös hieman kehua tuota tinttiä. Tuntuu mukavalta tyypiltä, ei ilkeile muille, eikä näytä olevan riidoissa mukana.


      • ei lakkaa hämmästele
        sivusta16 kirjoitti:

        niin eikö muitakaan saa kehua?


        Voisin myös hieman kehua tuota tinttiä. Tuntuu mukavalta tyypiltä, ei ilkeile muille, eikä näytä olevan riidoissa mukana.

        muuta puheenaihetta kuin toisenne?


      • anna arvo toiselle
        ei lakkaa hämmästele kirjoitti:

        muuta puheenaihetta kuin toisenne?

        toisistaan puhuu?

        Tässähän puhutaan toisen kehaisusta ja siitä kuinka se näköjään koetaan ikäväksii. Suomalaisille taitaa usein olla aika vaikeaa antaa kehuja ja ottaa niitä vastaan, samoin kuin kestää naapurien kehumista. Kannattaa muistaa että täällä olevat kehut ei oikein edes voi kohdistua ihmiseen itseensä, vaan ne kohdistuu niihin teksteihin ja ajatuksiin mitkä joku on näppäimistöltään tänne lähettänyt.

        Voinko kertoa koiran olevan mielestäni fiksu eläin, usein myös uskollinen ja reilu. Toivottavasti en loukkaa ketään edellisellä kehullani.


      • xxxyyyy
        .`.`.`. kirjoitti:

        kylmänkalsea tunnevammaisuus, puistattaa.

        sillä olen sellainen. Mitä se kuitenkaan sinulle kuuluu, huolehdi omista tunteistasi. Olen tunteiden yläpuolella, tunteet ovat kaltaistesi heikkoutta.


      • xxxyyy
        xxxyyyy kirjoitti:

        sillä olen sellainen. Mitä se kuitenkaan sinulle kuuluu, huolehdi omista tunteistasi. Olen tunteiden yläpuolella, tunteet ovat kaltaistesi heikkoutta.

        olet feikkauksinesi yhtä kiinnostava kuin kasa paskaa.


      • 18
        xxxyyy kirjoitti:

        olet feikkauksinesi yhtä kiinnostava kuin kasa paskaa.

        näköjään, hyhhyh. Hanki uusi harrastus


      • 18
        18 kirjoitti:

        näköjään, hyhhyh. Hanki uusi harrastus

        esitellä omiasi, mutta tyydyt vain kiilaamaan samalle kasalle.


      • koll
        18 kirjoitti:

        esitellä omiasi, mutta tyydyt vain kiilaamaan samalle kasalle.

        Taitaa reilut pitää keskenään kivaa.


      • xxxyyyy
        koll kirjoitti:

        Taitaa reilut pitää keskenään kivaa.

        julistaa kaikille? Oletko itsesipaljastajakin?


      • xxxyyyy
        xxxyyyy kirjoitti:

        julistaa kaikille? Oletko itsesipaljastajakin?

        ei kannata lähteä mukaan.


    • en ymmärtänyt tästä hölkäyksen pöläystäkään.

      • minäkään:D


      • *Tikli*
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        minäkään:D

        tulkinkin asiaa selvittämään, mutta turhaan. Tämä hurreissa asuva Nigerialainen tulkki tutki avausta n. 7 tuntia ja ainoa mitä häneltä irtosi selitystä oli "ovatko kaikki suomalaiset tyhmiä". Selitäppä sitten hänelle huonolla englannilla tai ruottilla, että ei me nyt ihan kaikki olla tyhmiä :)


      • ?

        jollekkankin kekällekkin se joku ylläri?? :D


      • ? kirjoitti:

        jollekkankin kekällekkin se joku ylläri?? :D

        puhu suomea niin et muutkin tajuaa. :/


      • 12
        Nittaminax kirjoitti:

        puhu suomea niin et muutkin tajuaa. :/

        auts, mahaan sattu ku naurattaa niin maan peruusteellisesti :DDDDDDDDDDDDDDDDD


      • 12 kirjoitti:

        auts, mahaan sattu ku naurattaa niin maan peruusteellisesti :DDDDDDDDDDDDDDDDD

        se sinäkin ilosi saat, mutta hyvä niin. Kyllä mua ainakin kiinostaisi tietää että mikä va saatans ylläri?


      • nii ai
        Nittaminax kirjoitti:

        se sinäkin ilosi saat, mutta hyvä niin. Kyllä mua ainakin kiinostaisi tietää että mikä va saatans ylläri?

        tämäkin ketju osoitti älykkyysosamääriä, olit ainoa joka edes yritti sanua jotta koko jutulla ei ole päätä eikä häntää, mutta ei saa häiritä jotta ei selkäranka vaan katkea kellään lopullisesti, kun yrittävät niitä teippailla jeesusteipillä minkä kerkiävät.


    • Pöö on tullut tänne..Kiva "nährä" suakin..:))

      Tosta viestistä en ymmärtäny hölkäsen pöläystä,mut MOI sulle..;))

      • MyPage

        Mulla sama juju, en ymmärtänyt "itsekkään" mitä kirjoitin, ehkä en ymmärrä tätäkään :)
        Mitäs sinulle mii-su kuuluu ?
        Mulle iski SIKA viikkoa kax aikaisemin tästä ja nyt, mut ois se ollu jouluksi namia maistella ittee ja sinappii, mut tulihan täs sellaiset joulun pikkuiset ootellesa sitä isompaa joulua ...... ihkuu ku saa syödä sitä toista sikaa. ja mut ei hätiä, "se" sai suola piikin persuksiin :)


      • MyPage kirjoitti:

        Mulla sama juju, en ymmärtänyt "itsekkään" mitä kirjoitin, ehkä en ymmärrä tätäkään :)
        Mitäs sinulle mii-su kuuluu ?
        Mulle iski SIKA viikkoa kax aikaisemin tästä ja nyt, mut ois se ollu jouluksi namia maistella ittee ja sinappii, mut tulihan täs sellaiset joulun pikkuiset ootellesa sitä isompaa joulua ...... ihkuu ku saa syödä sitä toista sikaa. ja mut ei hätiä, "se" sai suola piikin persuksiin :)

        Mulle kuuluu ihan hyvää...:) Sullako oli jo toi sika???? :O Tiiäkkö,mua hirvittää se ihan kamalasti..Pitäs painuu johonki korpeen,mut sit vaa päätin,et muhun se sika ei kyl käy kiinni ku limppuun..:)

        Oliks muutes millane tauti?Et sit vastaa mitään hirveitä..:¤


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe