oksettaa syödessä

nnimimerkki

mistä johtuu, kun välillä syödessä alkaa oksettamaan? tai muuten vaan mahassa tuntuu inhottavalle..? mahakin välillä löysällä.. minulla ei ole koskaan ollut mitään syömishäiriötä tai mitään, enkä usko tämänkään mistään sellaisesta johtuvan. Välillä kun ei tee mieli syödä ja mahaan koskee tms, niin odotettuani jotain 10 min, sitten yleensä maistuu taas ihan normaalisti.. enkä voi myöskään raskaana olla.
Ja välillä tuntuu myös että mulla olisi jotenkin pieni vatsalaukku tai jotain.. Tänä aamunakin (klo.10) kun söin aamiaiseksi kaksi paahtoleipää joiden päällä oli paistetut munat, ja täyden kulhollisen jukurttia, ei ollut ollenkaan nälkä vielä kolmen, neljän maissakaan päivällä. sillon söin silti tukevan päivällisen ja nyt äsken pari pizza palaa.. Eli ei tuossa ollut kuin kolme ruokailu kertaa, ja maha tuntuu nyt täydeltä.. Vai onko tuo ihan normaalia?
Toivottavasti vastaatte kiitos jo nyt(:

4

2460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NORMAALIAHAN SE

ja tietysti suurempaa ruumiillisessa työssä. Istutko vaan paikallasi?

• nnimimerkki

en suinkaan istu vain paikallani, käyn joka päivä 30-60 min lenkin koirani kanssa

• nnimimerkki
        nnimimerkki kirjoitti:

en suinkaan istu vain paikallani, käyn joka päivä 30-60 min lenkin koirani kanssa

voisiko tosin johtua myös siitä, kun olen viime aikoina yrittänyt hieman lihottaa, koska olen 165cm pitkä ja painan jotain 43 kiloa. vai onko edes tarvetta lihottaa?

• jejejejejejej
        nnimimerkki kirjoitti:

voisiko tosin johtua myös siitä, kun olen viime aikoina yrittänyt hieman lihottaa, koska olen 165cm pitkä ja painan jotain 43 kiloa. vai onko edes tarvetta lihottaa?

itsellenikään ei enää maistu tai oikeastaan vaan mahdu ruoka samalla tavalla kuin n. puol vuotta sitten, kun aloin reenaamaan kesäkuntoon ja puolitin syömiseni. nyt taas kesän jälkeen tai oikeastaan jo kesän ajan olen antanut itselleni luvan syödä niin paljon kun huvittaa ja mitä vaan mutta ruoka ei enää mene alas samalla tavalla. ruokalaukku on varmasti paljon pienempi, söin nimittäin yli puoli vuotta sitten aivan hirveesti suhteessa kokooni ( olen 165/50 ) mutta nykyinen ruokailuni tuntuu anorektisen pieneltä. vaikka itsellänikään ei voi olla mitään syömishäiriötä. syön kyllä kaikkea ja ruoka maistuu mutten vaan jaksa niin paljon.

syömiseni on siis ihan normaalia ja tervettä, mutta haluaisin pysytä syömään enemmän sillä haluan taas lihoa hieman. harmittaa kun mulla oli niin hyvä peppukin, sen saisi takasin jos vähän tästä turpoaisi..

mutta ehkä se vain tulee ajan kanssa, siis ruoka annoksien suureneminen. itseni kohdalla voi olla myös turvotuksen tunteen välttäminen, mahaani nimittäin turvottaa aina hirveästi kun olen syönyt tuhdisti ja nyt kevään dieettini aikana totutin itseni syömään vain sen verran, että nälkä menee enkä mennyt turvotukseen asti. kai sitä pitää alkaa taas vaan syömään hitaasti, mutta varmasti eli maha pömpölle ruokailun päätteeksi ja enemmän rasvaisia ruokia kunniaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe