DVD k18

...serrano...

Ostin 7 kauden. huomasin sen olevan k18 kotona. Miksi muut on ik7 ja 7 k18? Mitä jännää siinä muka on? Tulivaan mieleen.

12

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Liekö samasta kyse, kun Pieni talo preerialla -sarjan k-18-merkinnässä:
      Kun dvd:hen leimaa merkinnän k-18, ei tarvitse maksaa kallista ennakkotarkistusmaksua. Hassuahan tuo on, ja Pieni talo preerian k-18-leimallehan naurettiin ihan ulkomaita myöten ;)

      • Eräs isä

        että juuri tästä on kyse. Ohjelma ei kovin helposti saa kylkeensä K18 leinaa, silloin pitää jo olla melkoisen raaka tai sekisiin yms. liittyvä sisältö. Jos sarja oikeasti saisi kylkeen K18 merkin, ei esim. yle olisi saanut esittää sitä siihen aikaan kuin esitti (aamulla klo 9 jälkeen ja iltapäivisin).

        Ei liity Serranoihin, mutta harmittaa ihan älyttömästi, että tekevät tällaista pelleilyä ikärajoista, jos sarja/elokuva ei oikeasti sitä merkintää saisi. Tämä tarkoittaa sitä, että ikärajojen merkitys ja rajat hämärtyvät ennestään. Yritä siinä sitten pitää jälkikasvun kohdalla kiinni ikärajoista, kun nenän eteen tullaan heiluttamaan esim. Pieni talo preerialla boksia ja kysytään miksi pikkusisko (ikä 10 v) saa katsoa sarjaa ja minä (ikä 12 v) en saa pelata peliä, joka on kielletty alaikäisiltä.

        Eräs isä


    • currito

      KERRO KERRRO!!!!

      MISTÄ SAA 7 KAUDEN MUKA NYT JO!!!!!!!!

      KAIKKIALLA JULKAISUPÄIVÄ VASTA 18.11 (JOISSAIN 25.11 ja joissain 11.11)

    • 12345678901

      Itseänikin kiinnostaa, että mistä tuon voi ostaa kuukauden ennen julkaisua.

    • kalavale

      ei sitä vielä mistään saa liki kuukauteen. tän ketjun alottaja valehtelee.

    • wrtwrtwrt

      Että puhutko nyt vaan ennakkotilaamisesta, vai onko sinulla se jo?

      • ...serrano...

        prismassa näin... miksi muuten cdon.com missa sanotaan ikärajan olevan k7


      • tuffutuouhuhiiyggfut
        ...serrano... kirjoitti:

        prismassa näin... miksi muuten cdon.com missa sanotaan ikärajan olevan k7

        sen on suomen valtio (yleisradio) jo kertaalleen luokitellut k7 materiaaliksi.


      • korvapulla
        tuffutuouhuhiiyggfut kirjoitti:

        sen on suomen valtio (yleisradio) jo kertaalleen luokitellut k7 materiaaliksi.

        dvd:ssä lukee k18!!!


      • pullakorva
        korvapulla kirjoitti:

        dvd:ssä lukee k18!!!

        mitä sillä on merkitystä?


      • korvapulla
        pullakorva kirjoitti:

        mitä sillä on merkitystä?

        netissä lukee/myydään k7 ja on oikeesti dvd:ssä k18. eipä muuten kai mitään.


      • puustikorva
        korvapulla kirjoitti:

        netissä lukee/myydään k7 ja on oikeesti dvd:ssä k18. eipä muuten kai mitään.

        vaikka siinä lukis k3, se on silti k7, koska suomen valtio on sen jo kertaalleen tarkistanut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe