Morrrrjensss....:)

Väen vängällä väännän tähän aloituksen,ku on kirjoittaminen nyt tukossa.:( ..Mitäs teitille kuuluu tänne? :))

63

670

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos kysymästä, sitä samaa kuin aina ennenkin :)

      Onko sulle tullut palstaähky kun kirjoittaminen tukossa?

      • putosi pois.


      • ähkystä,mut ku oon tullu tänne,nii mä vaan tuijotan silmät pyöreinä juttuja ja käpälät ei toimi..:¤
        Oikeestaan oon ollu aika pysähtyny koko viikon.Loman pidin töistä ja en saanu mitään aikaseks...:(

        Ehkä se ny tästä taas lähtee vauhtiin..Sillä mä pakotinki käpälät tekeen tän turhan aloituksen..:DD


      • mii-su kirjoitti:

        ähkystä,mut ku oon tullu tänne,nii mä vaan tuijotan silmät pyöreinä juttuja ja käpälät ei toimi..:¤
        Oikeestaan oon ollu aika pysähtyny koko viikon.Loman pidin töistä ja en saanu mitään aikaseks...:(

        Ehkä se ny tästä taas lähtee vauhtiin..Sillä mä pakotinki käpälät tekeen tän turhan aloituksen..:DD

        siitä taas piristyy :)

        Eikös ne lomat olekin lomailemista varten, eikä raadanataan tarkoitettuja.... Muistan kun olin aikoinaan palkkatyöläisenä pitkine lomineen, niin sitä aina tekin kaikenlaista suunnitelmaa isommista töistä..tuon ja tuon mä teen sitten lomalla :)


      • TaikisN kirjoitti:

        siitä taas piristyy :)

        Eikös ne lomat olekin lomailemista varten, eikä raadanataan tarkoitettuja.... Muistan kun olin aikoinaan palkkatyöläisenä pitkine lomineen, niin sitä aina tekin kaikenlaista suunnitelmaa isommista töistä..tuon ja tuon mä teen sitten lomalla :)

        piti tehdä muutama juttu,mut siirsin ku aattelin,että kerkee myöhemminkin..Piti tehä ny tällä lomalla,mut mä olin reporankana..:))

        Hitto..piti ottaa kukka-amppelitki ulkoo jo pois,mut nekin roikkuu siel yhä.Ehkä se oli sit tarkoitus,että mä en huuhki ympäriinsä koko ajan..:)

        Pitäs tehä fiksusti sillai,että tekin ennen lomaa kaiken pois,nii vois sitten hyvällä omallatunnolla lorvia..


    • pirpzuzeiccu

      Meitille kuuluu erinomaista. Tässä oon siivonnu kämppää koko päivän ja välillä piipahtanut pikaisesti koneella. Nyt taas hetkeksi hommiin, pyykinpesua ja sitten suihkuun.

      • Sinähän olet ahkera..Oot sitten vieny minunkin energiani,ku mä oon ku märkä lätti koko nainen.:))


      • pirpzuzeiccu
        mii-su kirjoitti:

        Sinähän olet ahkera..Oot sitten vieny minunkin energiani,ku mä oon ku märkä lätti koko nainen.:))

        vähän pakko siivota eilen, ku tänään täytyy ajella Helsinkiin ultraan ja huomenna lähdetään heti aamusta ajeleen Pohjois-Suomeen sukuloimaan. Se on kesäloma ny nääs. :P


      • pirpzuzeiccu
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        vähän pakko siivota eilen, ku tänään täytyy ajella Helsinkiin ultraan ja huomenna lähdetään heti aamusta ajeleen Pohjois-Suomeen sukuloimaan. Se on kesäloma ny nääs. :P

        esitteli pikaisesti jalkoväliään. Mää saan pojan!!!! :)


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        vähän pakko siivota eilen, ku tänään täytyy ajella Helsinkiin ultraan ja huomenna lähdetään heti aamusta ajeleen Pohjois-Suomeen sukuloimaan. Se on kesäloma ny nääs. :P

        sulla kesäloma vasta nyt..Ihan menin karmeen vihreeks täällä..:¤


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        esitteli pikaisesti jalkoväliään. Mää saan pojan!!!! :)

        IHANAA!!!Olipa todella hieno juttu! :)) Voi että..tulee ihan muistoja mieleen...:)


    • Mil-laN

      ...vaan.:)

      Jaksanut täällä paljoa kuikkia kun kipeenä olen ollut monta päivää.:(

      • pirpzuzeiccu

        Tää on kyllä semmosta aikaa, että flunssaa on liikkeellä ja näköjään myös vatsatautia. Koitas parannella itteäs. Tai no varmaan parantelet ilman neuvoanikin.. :D


      • Mil-laN
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Tää on kyllä semmosta aikaa, että flunssaa on liikkeellä ja näköjään myös vatsatautia. Koitas parannella itteäs. Tai no varmaan parantelet ilman neuvoanikin.. :D

        ...ei meinaa tauti hellittää, pakko mennä lekuriin tänään.

        Kasvaakohan mulle kärsä?


      • pirpzuzeiccu
        Mil-laN kirjoitti:

        ...ei meinaa tauti hellittää, pakko mennä lekuriin tänään.

        Kasvaakohan mulle kärsä?

        mutta hyvä ku meet lääkäriin.. :)


      • Mil-laN
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        mutta hyvä ku meet lääkäriin.. :)

        ...se lekurikin lohdutti ettei kasva kärsä vaikka nokka onkin ihan onteloita myöten tukossa...määräsi lääkkeet ja sitten vaan sohvalle levoksi.


      • Onpa kurjaa,että oot sairastunut..:( Toivottavasti paranet pian...

        Mä luulin koko mun loman ajan,että mulle on varmaan iskeny joku kaamee tauti ja se on levinnykki jo ihan joka paikkaan...:( Kyllä sitä ehti aatella vaikka mitä.:¤


    • Mitäpä tässä, kunhan olen yrittänyt toipua eilisillan lavatansseista! Paria taukoa lukuunottamatta eka valssista viimeiseen tuli parketilla heiluttua! :)

      • partaveitsi ollut vauhdissa. Siinä muuten kuluu uskomaton määrä kaloreita jos koko illan tanssii. Kait sä kävit nakkarilla tankkaamassa illan jälkeen? :)


      • TaikisN kirjoitti:

        partaveitsi ollut vauhdissa. Siinä muuten kuluu uskomaton määrä kaloreita jos koko illan tanssii. Kait sä kävit nakkarilla tankkaamassa illan jälkeen? :)

        Etuilin ja nimittelin isoimpia korstoja homoiksi! :)) ......no joo, tälläkertaa tyydyin asianmukaiseen nestetankkaukseen kotiin päästyäni, kun kerran olin autolla liikenteessä! :)


      • norMix kirjoitti:

        Etuilin ja nimittelin isoimpia korstoja homoiksi! :)) ......no joo, tälläkertaa tyydyin asianmukaiseen nestetankkaukseen kotiin päästyäni, kun kerran olin autolla liikenteessä! :)

        *kuvittelee norMixin uhoamassa nakkarijonossa* :))


      • pirpzuzeiccu

        ku kuulostat irstaalta.. Jotenkin tuli mieleen Poliisiopiston BlueOister ja siellä se tangon alkusävelet. No ei sillä ole mitään tekemistä sun tanssis kans, mutta alko naurattaan se elokuvan musiikki, sori. :)


      • Mil-laN

      • NK:-
        norMix kirjoitti:

        Etuilin ja nimittelin isoimpia korstoja homoiksi! :)) ......no joo, tälläkertaa tyydyin asianmukaiseen nestetankkaukseen kotiin päästyäni, kun kerran olin autolla liikenteessä! :)

        Tuollainen käytös on tietystikkin tarttunut täältä netistä:-)))
        Muutoin ihmettelinkin, kukas se siinä parketilla heilu epätahdissa:)))?
        Olisihan pitänyt arvata!


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...sut toisella niistä tauoista tämmöisissä merkeissä.:)

        http://www.millan.net/funp/120/icandance.html

        kameran kanssa heiluitkin! No katos pakkohan sitä tauoillakin on pikkasen pitää itseään lämpimänä, että että on iskussa kun pääsee taas itse asiaan! :))


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        ku kuulostat irstaalta.. Jotenkin tuli mieleen Poliisiopiston BlueOister ja siellä se tangon alkusävelet. No ei sillä ole mitään tekemistä sun tanssis kans, mutta alko naurattaan se elokuvan musiikki, sori. :)

        tietää, missä sä tapaat tanssia mutta mä en taatusti mene NIIHIN paikkoihin! :) Mulle kyllä riittää nää perinteiset suomalaiset lavat. Tango sinänsä on hieno tanssi ja siinä jos missään saa kontaktin tanssitettavaan daamiin!


      • NK:- kirjoitti:

        Tuollainen käytös on tietystikkin tarttunut täältä netistä:-)))
        Muutoin ihmettelinkin, kukas se siinä parketilla heilu epätahdissa:)))?
        Olisihan pitänyt arvata!

        Nettihän on tosiaan kaiken pahan alku ja juuri, rikollisuuden tyyssija, uhka maailmanrauhalle, ilmastomuutokoksen perimmäinen syy, tapainturmeluksen kehto ja maailmanlopun liikkeellepaneva voima. Voi kumpa päättäjillä olisi viisautta ja tahtoa kieltää perustuslailla koko netti ennenkuin on liian myöhäistä!

        Eikun siis itseasiassa minä olin ainoana tahdissa ja muut heilu epätahdissa! :)


      • TaikisN kirjoitti:

        *kuvittelee norMixin uhoamassa nakkarijonossa* :))

        parhaimmillaan nääs! :)


      • pirpzuzeiccu
        norMix kirjoitti:

        tietää, missä sä tapaat tanssia mutta mä en taatusti mene NIIHIN paikkoihin! :) Mulle kyllä riittää nää perinteiset suomalaiset lavat. Tango sinänsä on hieno tanssi ja siinä jos missään saa kontaktin tanssitettavaan daamiin!

        tanssi missään, enkä olettanut sunkaan käyvän "sellaisissa" paikoissa. Jostain syystä vaan tuli se elokuva mieleen. :D


      • Mil-laN
        norMix kirjoitti:

        kameran kanssa heiluitkin! No katos pakkohan sitä tauoillakin on pikkasen pitää itseään lämpimänä, että että on iskussa kun pääsee taas itse asiaan! :))

        ...siinä...mukavahan sitä lanteiden hetkuttelua oli katsella.:)


      • Vai tansseissa oot ollu..Ja vientiäki on näköjää ollu,ku et ole ehtiny huilaamaan.:))

        Vai tanssiksää yksin? :DDDDDDD


      • norMix kirjoitti:

        Etuilin ja nimittelin isoimpia korstoja homoiksi! :)) ......no joo, tälläkertaa tyydyin asianmukaiseen nestetankkaukseen kotiin päästyäni, kun kerran olin autolla liikenteessä! :)

        sää tiiä sitä sanontaa,että jos toisia haukkuu,nii on ite..;))))))) :DDDDD Ny mä repesin..:DD


      • mii-su kirjoitti:

        sää tiiä sitä sanontaa,että jos toisia haukkuu,nii on ite..;))))))) :DDDDD Ny mä repesin..:DD

        mutta eiköhän sentaan tässä kohtaa mielikuvitus ja todellisuus pidettäs erillään! :)) Sen verran minussa on itsesuojeluvaistoa, että viikonloppuna yöaikaan en edes mene nakkarijonoon! :))


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        tanssi missään, enkä olettanut sunkaan käyvän "sellaisissa" paikoissa. Jostain syystä vaan tuli se elokuva mieleen. :D

        Tapa se tuokin on tehdä jäynää! :)) Se elokuvan tumma ääntenmatkijakaveri muuten kävi hiljan Suomessa ja telkkarissakin oli haastateltavana. Kertoili mm aiheuttaneensa harmaita hiuksia lentokenttävirkailijoille matkimalla turvatarkastuksessa metallinpaljastimen ääntä! :))


      • mii-su kirjoitti:

        Vai tansseissa oot ollu..Ja vientiäki on näköjää ollu,ku et ole ehtiny huilaamaan.:))

        Vai tanssiksää yksin? :DDDDDDD

        vientiä oli sekä naisten- että sekahakuvuoroilla ihan kiitettävästi eikä kukaan kieltäytynyt lähtemästä itse miesten vuorolla hakiessani! :)) Tauot ajoitin jenkkoihin, tykkään enemmän hitaammista! ;)


      • norMix kirjoitti:

        mutta eiköhän sentaan tässä kohtaa mielikuvitus ja todellisuus pidettäs erillään! :)) Sen verran minussa on itsesuojeluvaistoa, että viikonloppuna yöaikaan en edes mene nakkarijonoon! :))

        Mulla seonkin vilkas mielikuvitus..:)))


      • norMix kirjoitti:

        vientiä oli sekä naisten- että sekahakuvuoroilla ihan kiitettävästi eikä kukaan kieltäytynyt lähtemästä itse miesten vuorolla hakiessani! :)) Tauot ajoitin jenkkoihin, tykkään enemmän hitaammista! ;)

        jääny seinäkuuseks..:)) Sillon joskus ku mä viel jonkin verran tanssin,nii tykkäsin kans vaa hitaista..:)


    • Dorodea

      Kiitos, ihan hyvää kuuluu :) Tässä rentona loman jälkeen, hiljaa koetan lähestyä työhommia. Näppis tuntuu oudolta, yli viikkoon ei saanut hipelöidä sitä, täytyy tuntumaa ottaa :)
      Mitäs Miisulle tänään?

      • Sinäkin olet ollut lomalla...Eikös olekki vaan mukavaa puuhaa? :)
        Aina nii harmittaa ku loma loppuu,mut äkkiähän sitä pääsee taas työvauhtiin...

        Tänän on taas töissä oltu ja ihan mukavin mielin.Aika nopsaan meni päivä,nii ettei tarttenu kelloa kuikuilla..:))


      • Dorodea
        mii-su kirjoitti:

        Sinäkin olet ollut lomalla...Eikös olekki vaan mukavaa puuhaa? :)
        Aina nii harmittaa ku loma loppuu,mut äkkiähän sitä pääsee taas työvauhtiin...

        Tänän on taas töissä oltu ja ihan mukavin mielin.Aika nopsaan meni päivä,nii ettei tarttenu kelloa kuikuilla..:))

        Oli mukavaa, akku ladattuna :) Joo, kyllä vielä olis voinut jatkaa, voisin vaikka tän syksyn ja talven viettää talviunessa kuin karhu, heräisin sit auringon myötä keväällä :)


      • Dorodea kirjoitti:

        Oli mukavaa, akku ladattuna :) Joo, kyllä vielä olis voinut jatkaa, voisin vaikka tän syksyn ja talven viettää talviunessa kuin karhu, heräisin sit auringon myötä keväällä :)

        Mä menisin kans mielelläni nukkumaan talveks.Miksei me voida olla niinku muumit.....:( Aatteles,kyllä olis mukavaa herätä keväällä ja mennä ulos juomaan sumpit..;)


      • Dorodea
        mii-su kirjoitti:

        Mä menisin kans mielelläni nukkumaan talveks.Miksei me voida olla niinku muumit.....:( Aatteles,kyllä olis mukavaa herätä keväällä ja mennä ulos juomaan sumpit..;)

        Ookoo, aletaan muumeiksi, nukkuikos ne kaikki hahmot talviunta, vai muumiperhe vain? Oletko Niiskuneiti, Pikku-Myy, Muumimamma vai Viljonkka? meniköhän noin? Keväällä sit kahville :)


      • Dorodea kirjoitti:

        Ookoo, aletaan muumeiksi, nukkuikos ne kaikki hahmot talviunta, vai muumiperhe vain? Oletko Niiskuneiti, Pikku-Myy, Muumimamma vai Viljonkka? meniköhän noin? Keväällä sit kahville :)

        passaisin Niiskuneidiks,ku mullaki on nilkkaketju..Toisaalta olen kuin Pikku-Myy,joten taidan sitten olla se..:))

        Mä en tiedä,nukkuuko ne muut.Ainaski siellä osa porukkaa vietti joulua...
        Nuuskamuikkunen lähtee aina pois,eikä kukaan kerro mitä se silloin tekee..;))

        Keväällä tavataan..Laihoina...:D


      • Dorodea
        mii-su kirjoitti:

        passaisin Niiskuneidiks,ku mullaki on nilkkaketju..Toisaalta olen kuin Pikku-Myy,joten taidan sitten olla se..:))

        Mä en tiedä,nukkuuko ne muut.Ainaski siellä osa porukkaa vietti joulua...
        Nuuskamuikkunen lähtee aina pois,eikä kukaan kerro mitä se silloin tekee..;))

        Keväällä tavataan..Laihoina...:D

        Voithan sää olla nilkkaketjuinen Pikku-Myy :) Mä alan Muumimammaks, sillon kiva käsiveska ja essu ja sitten se tekee räiskäleitä, niitä minäkin osaan :)

        Niinpä viettikin joulua, silloin muumitkin heräsi. Ihmettelivät mikä se joulu on. Silloin voitais mekin käydä hereillä, lahjat saamassa mutta kinkkua ei syödä, muuten ei onnistu tuo laihana herääminen ja tapaaminen :D


      • Dorodea kirjoitti:

        Voithan sää olla nilkkaketjuinen Pikku-Myy :) Mä alan Muumimammaks, sillon kiva käsiveska ja essu ja sitten se tekee räiskäleitä, niitä minäkin osaan :)

        Niinpä viettikin joulua, silloin muumitkin heräsi. Ihmettelivät mikä se joulu on. Silloin voitais mekin käydä hereillä, lahjat saamassa mutta kinkkua ei syödä, muuten ei onnistu tuo laihana herääminen ja tapaaminen :D

        ole sä Muumiamma,nii saat hoitaa ton ruokapuolen..Alas ny heti paistamaan niitä lättyjä,ku pitää mussuttaa varastoon..;)

        Nii..katos pakko syödä senkin takia ees vähän,että edes herää sit keväällä..Voi pian oikoa koipensa siinä nukkuessaan..;)


      • Dorodea
        mii-su kirjoitti:

        ole sä Muumiamma,nii saat hoitaa ton ruokapuolen..Alas ny heti paistamaan niitä lättyjä,ku pitää mussuttaa varastoon..;)

        Nii..katos pakko syödä senkin takia ees vähän,että edes herää sit keväällä..Voi pian oikoa koipensa siinä nukkuessaan..;)

        Ai niin tosiaan, varastoonhan sitä täytyykin syödä, nytpä tuli hyvä syy puputtaa massu täyteen herkkuja :)
        Paistelen minkä ehdin, kiirettä pitää kun sä syöt heti kun kerkii valmiiks :)


      • Dorodea kirjoitti:

        Ai niin tosiaan, varastoonhan sitä täytyykin syödä, nytpä tuli hyvä syy puputtaa massu täyteen herkkuja :)
        Paistelen minkä ehdin, kiirettä pitää kun sä syöt heti kun kerkii valmiiks :)

        Onks hilloo lisää?Kai sä sitäki teit varastoon,että voi ottaa purnukan sängyn viereen.Saa mussuttaa heti keväällä ku herää..;))


      • Dorodea
        mii-su kirjoitti:

        Onks hilloo lisää?Kai sä sitäki teit varastoon,että voi ottaa purnukan sängyn viereen.Saa mussuttaa heti keväällä ku herää..;))

        Että hilloa, jo toki, keitetty on kattila kaupalla. Neiti/rouva kuulostaa kyllä nyt Nalle Puhilta, sillä niitä purnukoita piisaa :) Mutta tällä pärjätään ja keväällä hilloo naamariin, voiko makeammin herätä..no voi, mut se asia erikseen :D


    • Ärriä ja ässiä ainaskin:) Vapaa päivän ratoksi sain toukkasen hoiviin ja siinä se päivä sitten menikin.

      Samalla työnnöllä sitten imuroin ja moppasin lattiat, pyyhin pölyt, heitin pesukoneeseen kolme vaatetta ja jopa nostin ne kuivumaan ;) Hura huh! Mieli on ajoittain matala, mut kyl me naisset pärjätään.

      • Siellähän on toinen ahkera immeinen..:) Ihan mä läkähdyin,ku luin mitä oot saanu aikaseks...Oisit samalla vauhdilla tullu meillekkin.Olis ollu ihana tulla kotiin töistä,ku paikat ois kiiltäny..;)


        Varmasti me naiset pärjätään,vaikka meitä heitellään välillä...Eihän meidän parane heittää pyyhettä kehiin.Koko maailma pysähtyis...


      • Ak:n lapio
        mii-su kirjoitti:

        Siellähän on toinen ahkera immeinen..:) Ihan mä läkähdyin,ku luin mitä oot saanu aikaseks...Oisit samalla vauhdilla tullu meillekkin.Olis ollu ihana tulla kotiin töistä,ku paikat ois kiiltäny..;)


        Varmasti me naiset pärjätään,vaikka meitä heitellään välillä...Eihän meidän parane heittää pyyhettä kehiin.Koko maailma pysähtyis...

        Me naiset, me naiset, me naiset varjeteen. Nykyisen ja kehittyvän teknologian avullaa tulevaisuus varmaan antaa mahdollisuuden neitseelliseen ,ja kaikken siihen, mitä mititantit sufrakentit ovat aina halunneet.

        Saattaahan esim ihmiskunnan kehityskin noin darvinisittinlain vuosimiljoonien kuluessa toimia samoin.

        Ommeksi meikäläinen on muuttuu kohtsiltään krematorion savupiipun kautta vähäpäästöiseksi vesihöyryksi.


      • Ak:n lapio kirjoitti:

        Me naiset, me naiset, me naiset varjeteen. Nykyisen ja kehittyvän teknologian avullaa tulevaisuus varmaan antaa mahdollisuuden neitseelliseen ,ja kaikken siihen, mitä mititantit sufrakentit ovat aina halunneet.

        Saattaahan esim ihmiskunnan kehityskin noin darvinisittinlain vuosimiljoonien kuluessa toimia samoin.

        Ommeksi meikäläinen on muuttuu kohtsiltään krematorion savupiipun kautta vähäpäästöiseksi vesihöyryksi.

        susta tuhkaaki... :)


      • Ak:n lapio
        mii-su kirjoitti:

        susta tuhkaaki... :)

        ei tuhkaksi kaikki minusta, pinttymäni eläköön.


      • EN:oo lapio
        Ak:n lapio kirjoitti:

        Me naiset, me naiset, me naiset varjeteen. Nykyisen ja kehittyvän teknologian avullaa tulevaisuus varmaan antaa mahdollisuuden neitseelliseen ,ja kaikken siihen, mitä mititantit sufrakentit ovat aina halunneet.

        Saattaahan esim ihmiskunnan kehityskin noin darvinisittinlain vuosimiljoonien kuluessa toimia samoin.

        Ommeksi meikäläinen on muuttuu kohtsiltään krematorion savupiipun kautta vähäpäästöiseksi vesihöyryksi.

        yritä kummiskin normaa...lisointiin


    • Masse Setä

      Mitään sen ihmeempää, kun mopokortti olisi tässä kiikarissa.
      Tarvii sen enempää kuin käydä kirjallisissa ja kait pitää vähän keulia fysikaalisessa kokeessa.

      • ihan oikeesti keuliakki? :) Ton mopokortin saa liian helpolla...Tai se teoriakoe kyl vaatii jo vähän järkeekin..:))

        Ostakko mopon? :))


      • Masse-setä
        mii-su kirjoitti:

        ihan oikeesti keuliakki? :) Ton mopokortin saa liian helpolla...Tai se teoriakoe kyl vaatii jo vähän järkeekin..:))

        Ostakko mopon? :))

        Tuleekin mopokortti, tai kratorikortti vielä ostettuakin. Se on tietysti motivaatiosta aika paljon kiinni, että pitääkö ne aina ostaa uudelleen ja tietysti rahatkin loppuu jossain vaiheessa.
        Melkein lähdin Pk-seudulle taksikuskiksi, mutta en tunne kaikkia katuja, niin kuin esimerkiksi rovaniemeläiset.


    • tukossa?
      jos ei sitä lasketa et rintaan pistää ja watuttaa niin hywin menee :=)

      • Donitsikin on tullunna...Muaki pistää rintaa mut ei just ny vatuta..:))


      • mii-su kirjoitti:

        Donitsikin on tullunna...Muaki pistää rintaa mut ei just ny vatuta..:))

        jos ei watuta tai jos waikka sattus watuttaa :=)


      • A.DONIS kirjoitti:

        jos ei watuta tai jos waikka sattus watuttaa :=)

        kiva jos vatuttaa..Silloin on vaara,että tinttaa jotakuta..:))


      • mii-su kirjoitti:

        kiva jos vatuttaa..Silloin on vaara,että tinttaa jotakuta..:))

        on oma terweys waarassa tjn.............
        eikä silloinkaan ole kyse watutuksesta :=(


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe