Raumalla - kuoli

piittamaton

Miten ajetaan alikulkukäytävään? Täysillä.

5

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !?!

      tästä opitaan jotakin???? Vaan tuskin ! Täysillä vaan vaikka päin seinää!

      • ... valitettavasti

        Mopoiässä ei ajatusmaailmaan mahdu, että voi loukkaantua vakvasti tai jopa kuolla. Mopoikäinen, ja ikävä kyllä vielä liian moni 20 vuotiaskin, egoilee sen ajatuksen ajamana, että ei mulle mitään satu, kun ei ole ennenkään sattunut. Ensin kohelletaan uhraamatta ajatustakaan mahdollisille seurauksille ja sitten kun napsahtaa, niin ei uskota tapahtunutta ja syytetään huonoa tuuria.


      • zivalltaja
        ... valitettavasti kirjoitti:

        Mopoiässä ei ajatusmaailmaan mahdu, että voi loukkaantua vakvasti tai jopa kuolla. Mopoikäinen, ja ikävä kyllä vielä liian moni 20 vuotiaskin, egoilee sen ajatuksen ajamana, että ei mulle mitään satu, kun ei ole ennenkään sattunut. Ensin kohelletaan uhraamatta ajatustakaan mahdollisille seurauksille ja sitten kun napsahtaa, niin ei uskota tapahtunutta ja syytetään huonoa tuuria.

        Tietävätkö vanhemmat miten teinimopoilija käyttäytyy tai ajattelee liikennekäyttäytymisestä. Vanhemmilla pitää olla vastuuta. Harva teini kykenee vastuulliseen mopoajoon. Vastuullista liikennekäyttäytymistä ei ole kaahaaminen, keuliminen, virittely, liikennesäännöistä välittämättä jättäminen, kevyen liikenteen väylillä täysillä ajaminen, poukkoilu ajoradan ja kevyenliikenteen väylien välillä itselle edukkaimmalla tavalla, risteyksissä oikominen, koulujen pihoilla sudittelu, kännissä tai kypärättä ajelu, väistämisvelvollisuuden selkeä osoittaminen risteyksiä lähestyessä, kilven vääntely, meluava ajotapa taajamissa...

        Vielä on tätä vuotta jäljellä ja upeat mopotilastot paranee varmasti. Pidetään peukkuja.


    • !!!!

      ajoi toisen mopon kanssa yhteen eikä lastenvaunun kanssa!

      • Ja laittakaa niihin mopoihin valot kun ajatte pyörätiellä ja autotiellä kahdeksan aikaan kun on jo pimeää. Paljon helpommalla ei enää henkeä saa pois.

        Itsellä tuli muutama vastaan pyörätielläkin kun liikuin pyörällä ei tuollaisia mopoja edes kerkee huomaamaan vähänkään mutkaisemmassa kohdassa, jos ei ole valoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe