NÄÄS TÄMÄ MUUT 50 MUUTA VALTUUTETTUA, EI YHDELLÄKÄÄN HEISTÄ OLE ASIAA LAITTAA ENKELIN SIIPIÄ SELKÄÄN,JA LEIKKIÄ HURSKASTA.JOKAISELTA LÖYTYY OMA LUURAKONSA KOMEROSTA. SE ON SALETTI.
HANNU HAAPASALMI EI TARVITSE OLLA PAHOILLAAN
14
1700
Vastaukset
- "%!%&/(
On se kumma kun tämä "maantapa" moraalittomuus on levinny politiikkahan ja märännyttäny yleestä oikeuskäsitystä. Kepukin tuskaaloo omien vilippiensä kaas ja itköö, että kyllä ne muukkin on hämärärahaa keränny.
Jokaanen hualehtikohon oman pesänsä puhtauresta, että voi koska vaan teherä tiliä sitä vaativille.
Haapasalamen olisi ollu itte tajuttava, että ei voi jatkaa valuustos tälläästen tuamiooren jäläkehen.
Aika paskahousuja ovat valtuutetutkin, kun sallivat rappiopolitiikan jatkumon.- taittarallaa
könihinsä muutoon...?
- Valtuutet 100 %
Mitenkäs päädyit moiseen lopputulokseen?
Ei tajua Vanhanenkaan erota viraastansa, miksi sen pitäis teherä ns.ruohonjuuritason valtuutettu?
Vanhanen on monessa, monessa sotkusta uitettu mistään ei vain ole tullut kansalaasia koskevaa rehellistä tierotetta.
On mennynnä nuorisosäätin, terveydenhuollon ja monin muiden rahat keskustalaasten mainoksihin.
Ny, vanahukset, nuoret ym. kärsii ku rahat on tulattu keskustalaasille vaalien alla.
Mitä teköö keskusta? Ei anna rahaa vanhuksille, nuorisolle, teineille eikä auttavaan työhän lainkaan.
Oma etuus on parasta, Vanhanenkin hehkuttaa: Olen nyt voimakkaampi kuin koskaan.
Kattoos ikäänsä ja palais torellisuuteen.
Kaupungin hallitus esitti kaupunginjohtajan toimesta, Haapasalmelle jatkoa valtuustossa.
Ei voi olla kysees ihan nolla tyyppi, äänimäärä vaaleis kertoo sen.
Pitääsköhän sunkin ajatella järjellä Suomalaasta politiikkaa, eikä sydämellä. - älä hurkastele
Valtuutet 100 % kirjoitti:
Mitenkäs päädyit moiseen lopputulokseen?
Ei tajua Vanhanenkaan erota viraastansa, miksi sen pitäis teherä ns.ruohonjuuritason valtuutettu?
Vanhanen on monessa, monessa sotkusta uitettu mistään ei vain ole tullut kansalaasia koskevaa rehellistä tierotetta.
On mennynnä nuorisosäätin, terveydenhuollon ja monin muiden rahat keskustalaasten mainoksihin.
Ny, vanahukset, nuoret ym. kärsii ku rahat on tulattu keskustalaasille vaalien alla.
Mitä teköö keskusta? Ei anna rahaa vanhuksille, nuorisolle, teineille eikä auttavaan työhän lainkaan.
Oma etuus on parasta, Vanhanenkin hehkuttaa: Olen nyt voimakkaampi kuin koskaan.
Kattoos ikäänsä ja palais torellisuuteen.
Kaupungin hallitus esitti kaupunginjohtajan toimesta, Haapasalmelle jatkoa valtuustossa.
Ei voi olla kysees ihan nolla tyyppi, äänimäärä vaaleis kertoo sen.
Pitääsköhän sunkin ajatella järjellä Suomalaasta politiikkaa, eikä sydämellä.Haapasalmi sai tuomionsa ja turha sitä sitä on valtuustos kenenkään hurkastella.muuten menin koko valtuusto porukan läpi ja monenlaista juttua olen kuullu monesta kerrottavan että jätetäänpä hurkastelut sikseen. jokaine voi vilikasta ohi mennen peiliin.ja miettiä minkä arvoinen nassu sieltä peilistä vahtaakaan????
- maj-täti
Olisi itse ollut tajuttava erota kaikista luottamustoimista. Vaan kun sitä ei ymmärtänyt, kertoo se jotain henkilön ajatusmaailmasta. Melkein 40 vuotta Haapasalmen tunteneena en kyllä ihmettelekään...
- vihamies
maj-täti kirjoitti:
Olisi itse ollut tajuttava erota kaikista luottamustoimista. Vaan kun sitä ei ymmärtänyt, kertoo se jotain henkilön ajatusmaailmasta. Melkein 40 vuotta Haapasalmen tunteneena en kyllä ihmettelekään...
Aika harva valtuutettu on erotettu rikkeiden johdosta. Se on sitä demokratiaa. Ei tartte enää seuraaviis vaaliis äänestää jos ei halua. Mielenkiintoista kyllä pohtia, että miksi kolmea nurmoolaasta valtuutettua on kurmootettu mediassa mutta ei vielä yhtäkään seinäjokista. Nurmoolaasten poliitikkojen pitääs vähän kattua, että onko niillä joku vallanhaluunen vihamiäs seinäjokisten virkamiesten tai poliitikkojen keskuudes.
- Pohjanmaalaane
vihamies kirjoitti:
Aika harva valtuutettu on erotettu rikkeiden johdosta. Se on sitä demokratiaa. Ei tartte enää seuraaviis vaaliis äänestää jos ei halua. Mielenkiintoista kyllä pohtia, että miksi kolmea nurmoolaasta valtuutettua on kurmootettu mediassa mutta ei vielä yhtäkään seinäjokista. Nurmoolaasten poliitikkojen pitääs vähän kattua, että onko niillä joku vallanhaluunen vihamiäs seinäjokisten virkamiesten tai poliitikkojen keskuudes.
Eli teidän mielestä valtuustoos ympäri pohjanmaan pitää olla henkilöitä, joilla ei oo mitään tuomioita?
Saattaas mones valtuustos tulla yllätyksiä, jos kaikki menneet käytääs lävitte. Teidän on turha mollata Haapasalmea. Se on äänestetty valtuustoon ja sillä hyvä. Jos sen pitäis tuomionsa takia erota, niin sitten pitää kaikkien, jotka on joskus tuomittu lähteä v...un sieltä. Sama linja kaikille, eikä vaan sellaasille, joista mollaajat ei tykkää. - Täällä toisinaan
Pohjanmaalaane kirjoitti:
Eli teidän mielestä valtuustoos ympäri pohjanmaan pitää olla henkilöitä, joilla ei oo mitään tuomioita?
Saattaas mones valtuustos tulla yllätyksiä, jos kaikki menneet käytääs lävitte. Teidän on turha mollata Haapasalmea. Se on äänestetty valtuustoon ja sillä hyvä. Jos sen pitäis tuomionsa takia erota, niin sitten pitää kaikkien, jotka on joskus tuomittu lähteä v...un sieltä. Sama linja kaikille, eikä vaan sellaasille, joista mollaajat ei tykkää.En nyt oikein tiedä. Minun on vaikea ajatella , jos petän nyt vaikka Kelaa tms. , niin olen viaton!!! Ajatellaan nyt vaikka että puolet Kelan asiakkaista petkuttaa Kelaa, niin kuka hel.... maksaa. Minä en ainakaan haluaisi. Olen opiskellut ...paljon ja tehnyt työtä ....paljon yli . Miksi hel.....sa minun täytyy maksaa jonkun lusmuilut.
- äikkäope
Täällä toisinaan kirjoitti:
En nyt oikein tiedä. Minun on vaikea ajatella , jos petän nyt vaikka Kelaa tms. , niin olen viaton!!! Ajatellaan nyt vaikka että puolet Kelan asiakkaista petkuttaa Kelaa, niin kuka hel.... maksaa. Minä en ainakaan haluaisi. Olen opiskellut ...paljon ja tehnyt työtä ....paljon yli . Miksi hel.....sa minun täytyy maksaa jonkun lusmuilut.
On tainnu kuitenkin jäädä noi äikän tunnit käymättä.
- Keskustelupalsta
äikkäope kirjoitti:
On tainnu kuitenkin jäädä noi äikän tunnit käymättä.
ei kirjoita sinun tavallasi.
- Selvennys
Keskustelupalsta kirjoitti:
ei kirjoita sinun tavallasi.
Pari kommenttia.Jos olet oikeasti tuntenut Haapasalmen 40 vuotta niin silloin puheesi on paskaa. Olen tuntenut Hänet saman aikamäärän ja väitän että puheesi on paskaa.Jos tuntisit kunnolla miehen et kirjoittaisi noin. Toinen kommenttini koskee kirjoitusta jossa puhuttiin ja viitattiin että yhteiskunta maksaa Haapasalmen korvaukset. Täyttä paskaa sekin. Haapasalmi on maksanut tuomitut korvaukset eurolleen pois ja se on faktatietoa jonka voi tarkistaa. Väärinhän mies teki, minkä hän itsekin on myöntänyt. Mutta on kantanut vastuunsa ja hoitanut asiansa ja on valmis hoitamaan virkaansa valtuustossa. Pystyykö kaikki samaan???????
- Rasmusko
Ei muuten ole maksanut.
Mikäs ajattelumalli tuo on, mitä sinä teet? Joku tekee rikoksen, niin totta helvetissä se pitää tuomita. Jopa erottaminen valtuustosta olisi ollu mahdollinen. EI sillä ole mitää merkitystä mitä muut on tehnyt. Mikäli ne jää kiinni, niin sitten nekin saa tuomionsa. Ihan yksinkertaista, eikä tollaista kersamaista" ette voi syyttää, kun ootte tehneet jotakin itsekkin" tartte nyky-aikaisessa demokratiasta toitottaa. Ei hommassa tartte etsiä viattomia tuomitsijoita, vaan riittää syylliset rikolliset. Ihan simppeliä hommaa.
- perusmiessss
melkein jokaisen kunnan valtuustossa muuten istuu ihmisiä joilla on ns..taustaa. mehän olemmekin vain ihmisiä? siksi sinne ihmiset ihmisiä äänestää? en asu seinäjoella joten ei minua häiritse mutta siellä missä asun on mm.useampi hlö taustalla varustettu hlö valtuustossa,juuri yksi esiteltiin vain lehdessä kovan elämän koulun käyneenä nykyisenä yrittäjä jolla on siis näkemystä ja kokemusta...kuten myös haapasalmella? mä en ymmärrä mikä tuo kateus on joka seinäjoella pesii toisiaan kohtaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239629Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3771986Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3881979- 4381665
- 941658
- 61375
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331170Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241106Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521052- 361008