Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onnellinen yksinäinen

eläköitynyt

Kauheesti herätän pahennusta nykyihmisissä, tietäs vaan miksi!

Terveys on menny ilman omaa syytä, juuri minnekään ei jaksa lähteä ja ystäväpiiri on kutistunut muutamaan ihmiseen.
Ittekseen kotona oleskelu on mukavaa, parisuhteen puute ei ole isokaan haitta.
Omaisuutta on, mutta ei intoa törsätä, vanhaa kuvaputkitelkkariakaan ei viitti vaihtaa uuteen ku se vielä toimii. Ei kiinnosta sisustaa, ei matkailla, ei pysyä muodin mukana eikä varsinkaan shoppailla muuten vaan.
Auto on vuosia vanha ja parhaat päivänsä nähnyt, vaan kyllä sillä vielä ruokakassin kotia saa.
Kampaajalla käyn vuosihuollossa.
Lapset ovat rakkaita, välit lämpimät vaikkei niistä toisinaan kuulu mitään. Ei tarvikaan, hyvä kun tulevat toimeen omillaan - olen siis hommani hoitanut.

Sosiaalisemmilta vuosiltani on hyvänpäiväntuttuja epälukunen määrä ja näihin törmäilen pienen paikkakunnan ruokakaupassa. Ja aina sama virsi. Sua ei enää nää missään, mikset matkustele ku nyt ois aikaa, itekseskö oot vieläkin, piristäshän se kun jossain kävis jne. Ystävät kuulee samaa ällistelyä omilta tutuiltaan. Ja minä tollo olen vaan onnellinen mökissä möyröttäessä!

Ei ole pulaa mistään, ite hoidan itteni ja sen mihin en pysty, voin palveluna ostaa lähimmäisiäni kuormittamatta. Saan tehdä mitä tykkään milloin tykkään tai olla tekemättä, ei ole kiire minnekään eikä tarvetta pinnistellä jotakin tavoitetta kohti. Ajattelemalla aika kuluu mukavasti ja käsillä voi tehdä luovia juttuja kun inspiraatio iskee.
Jos nyt ruumis toimii huonosti ja kipuja on kaverina, niin ei se ole lähellekään niin huono olotila kuin näiden tappiin stressattujen, asuntovelkaisten uraohjusten "pakko olla parempi ku naapuri" ahdistuksentäyteinen pyrkyryys. Tai toimeentulon äärirajoilla rimpuilevan työttömän epätoivoinen yritys selvitä päivästä toiseen.
Jotenkin ymmärtäisin, jos minua säälittäis. Nuori ihminen (alle 50) ja töihin ei pysty ja kipeekin on ja silleen, mutta se paheksunta se kummastuttaa. Pitäisi kuulema "nauttia" elämästä ja piristää itseänsä, mutta minun tapani ei ilmeisesti ole se oikea - omituista.

2

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elää niinku itte tykkää.Ainahan ihmiset marisee..Jos shoppailisit ja tuhlailisit,niin sitten olisit varmaankin leuhka ja itsestään liikoja luuleva pröystäilijä..:)

      Tuo sinun elämäsi kuullosti ihanan rennolta ja tasapainoiselta..

    • teksti oli kuin omasta elämästäni :))

      Kuule, älä ota paineita ympäristön "tietäjistä", aina on ihmisiä jotka ovat tietävinään itseä paremmin miten oma elämä pitäisi elää. Voihan olla ettei kaikki ole paheksuntaa, vaan vilpitöntä ystävällisyyttäkin voi joukkoon olla piiloutunut??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe