Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä mitä!!

Nittaminax

Onko täällä hengähdystauko ja vedetään niinku syvään happea. Eiks nyt kukaan keksi hyvää provoa tai jotain.
Vihtori mikä kanalauma, kuka tääl on johtaja ja määrää tahdin..häh...kysyn vain. Ylös sieltä itsesäälin syövereistä ja hiljaisuudesta.

80

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lällätilää

      kierin missä haluan.
      Vaikka kananpaskassa jo haluttaa..
      läällätilllällläää

      • vai kananpaskassa sua haluttaa. :DDDD


      • lällätilääää
        Nittaminax kirjoitti:

        vai kananpaskassa sua haluttaa. :DDDD

        merilevässä, jos siltä tuntuu!!!!
        *tunkee merilevää Nitan sieraimiin*


      • lällätilääää kirjoitti:

        merilevässä, jos siltä tuntuu!!!!
        *tunkee merilevää Nitan sieraimiin*

        milläs mä nyt hirnun? *kaivaa ahvenen pois sieraimesta* toi oli jo liikaa meikäläisen nokassa.


    • täällä muutes kukkojaki...;) Osa osaa ihan tanssiakki..:D

      • joo-o-o

        ja ahdistella naiskirjoittajiakin hieman omituisten vaimojensa tai minkälie porttojen siten halutessa. Fiksua kun provota pitää oikeille ihmisillekin eikä leikit jää nettiin, sil viissiin juuh. Kaivelkaa vaan neniänne, muuhun lie ei kykene. Herneet ovat kyllä silloin pysyvän sorttisia ken sellaiselle linjalle haluaa lähteä.

        *Odottelee korvauksia sairaasta häiriköinnistä* Hih hih


      • :´´:
        joo-o-o kirjoitti:

        ja ahdistella naiskirjoittajiakin hieman omituisten vaimojensa tai minkälie porttojen siten halutessa. Fiksua kun provota pitää oikeille ihmisillekin eikä leikit jää nettiin, sil viissiin juuh. Kaivelkaa vaan neniänne, muuhun lie ei kykene. Herneet ovat kyllä silloin pysyvän sorttisia ken sellaiselle linjalle haluaa lähteä.

        *Odottelee korvauksia sairaasta häiriköinnistä* Hih hih

        siellä taas vauhdissa


      • 16+11
        joo-o-o kirjoitti:

        ja ahdistella naiskirjoittajiakin hieman omituisten vaimojensa tai minkälie porttojen siten halutessa. Fiksua kun provota pitää oikeille ihmisillekin eikä leikit jää nettiin, sil viissiin juuh. Kaivelkaa vaan neniänne, muuhun lie ei kykene. Herneet ovat kyllä silloin pysyvän sorttisia ken sellaiselle linjalle haluaa lähteä.

        *Odottelee korvauksia sairaasta häiriköinnistä* Hih hih

        odottaa maailman tappiin.
        Toivottavasti et pitkästy siellä suljetulla.


      • joo-o-o kirjoitti:

        ja ahdistella naiskirjoittajiakin hieman omituisten vaimojensa tai minkälie porttojen siten halutessa. Fiksua kun provota pitää oikeille ihmisillekin eikä leikit jää nettiin, sil viissiin juuh. Kaivelkaa vaan neniänne, muuhun lie ei kykene. Herneet ovat kyllä silloin pysyvän sorttisia ken sellaiselle linjalle haluaa lähteä.

        *Odottelee korvauksia sairaasta häiriköinnistä* Hih hih

        en tajunnu tosta mitään...:¤


      • :``:
        mii-su kirjoitti:

        en tajunnu tosta mitään...:¤

        palstojen häirikkökaheli


      • :``: kirjoitti:

        palstojen häirikkökaheli

        se kyl kuullostiki...Ei ole kaikki ihan kotosalla yläkerrassa..Osa inkkareista tipahtanu kanootista..jne...:¤


      • :´´:
        mii-su kirjoitti:

        se kyl kuullostiki...Ei ole kaikki ihan kotosalla yläkerrassa..Osa inkkareista tipahtanu kanootista..jne...:¤

        koskaan kanoottiin asti pääsytkään.


      • voi ei
        16+11 kirjoitti:

        odottaa maailman tappiin.
        Toivottavasti et pitkästy siellä suljetulla.

        tämä ole suljettu, suljetulla ovat ne jotka pitävät nettiä todellisena elämänä ja ihmisten vainoamisia sieltä normaalina käytöksenä.

        En odota maailman tappiin, rahatilaus on jo laitettu vetämään, kun eivät muullatavoin kykene käyttäytymistään kantamaan, mutta se nyt ei ole ihme kun selkäranka puuttuu täydellisesti ja terveet käytöstavat.

        Mitään kun ei saa jos ei kykene olemaan tekojensa takana, eikä myöskään kykene antamaan jos ei ole antamassakaan mitään.

        totta hevletissä jatkan, palkka on maksamatta sairaiden viihdyttämisestä.


      • Sääliksi käy
        voi ei kirjoitti:

        tämä ole suljettu, suljetulla ovat ne jotka pitävät nettiä todellisena elämänä ja ihmisten vainoamisia sieltä normaalina käytöksenä.

        En odota maailman tappiin, rahatilaus on jo laitettu vetämään, kun eivät muullatavoin kykene käyttäytymistään kantamaan, mutta se nyt ei ole ihme kun selkäranka puuttuu täydellisesti ja terveet käytöstavat.

        Mitään kun ei saa jos ei kykene olemaan tekojensa takana, eikä myöskään kykene antamaan jos ei ole antamassakaan mitään.

        totta hevletissä jatkan, palkka on maksamatta sairaiden viihdyttämisestä.

        täydellinen esimerkki netin sekoittamasta :))))))


      • se on
        Sääliksi käy kirjoitti:

        täydellinen esimerkki netin sekoittamasta :))))))

        onneksi vain sinun mielipiteesi joka ei liikauta sitten taas minua pätkääkään.


      • muutama sulkansa menettänyt yrittää tepastella urhoollisesti tääl, mutta että viellä jaksavat tanssiakin. Yllättävän kuulosta :)


      • 5+13
        voi ei kirjoitti:

        tämä ole suljettu, suljetulla ovat ne jotka pitävät nettiä todellisena elämänä ja ihmisten vainoamisia sieltä normaalina käytöksenä.

        En odota maailman tappiin, rahatilaus on jo laitettu vetämään, kun eivät muullatavoin kykene käyttäytymistään kantamaan, mutta se nyt ei ole ihme kun selkäranka puuttuu täydellisesti ja terveet käytöstavat.

        Mitään kun ei saa jos ei kykene olemaan tekojensa takana, eikä myöskään kykene antamaan jos ei ole antamassakaan mitään.

        totta hevletissä jatkan, palkka on maksamatta sairaiden viihdyttämisestä.

        sulle kukaan palkkaa siitä maksaa että työnnyt muiden keskusteluihin höpisemään.


      • Nittaminax kirjoitti:

        muutama sulkansa menettänyt yrittää tepastella urhoollisesti tääl, mutta että viellä jaksavat tanssiakin. Yllättävän kuulosta :)

        sitä olla kukkona tunkiolla..;)


      • oletko joku
        5+13 kirjoitti:

        sulle kukaan palkkaa siitä maksaa että työnnyt muiden keskusteluihin höpisemään.

        idiootti? Kenen muiden keskustelua, pikkuisen muutaman jäsenen jälkeenjääneen käytöksisen?

        Ei sille voi mitään jos pittää huudella idioottina pitkin nettiä vaikka ei tiedä mistään mitään, vai tiedätkö kuitenkin se olisi vielä surullisempaa. Sillä tässähän on ollut kaikenaikaa kyseessä häiriintyneistä moniongelmaisista nettirikollisista. Pariskunnista joiden päästä pahasti heittää ja jakavat toisiansa täältä netistä käsin oikeaa kumppania etsiville. Myös jotkin heidän hoidokkinsa ovat ottaneet samaisen käytännön ja jakavat näitä reppanoita edelleen, ovat yhtä suurta perhettä.

        Ja sille edelliselle nasselle tiedoksi, että mistäs muualtakaan minä korvauksiani kävisin pyytelemässä, kuin sieltä jossa rikolliset itse luurailevat, typerää naukumista. Team puppelgroupin sihteerikkö neiti x lipsautti jotta heitä on monta jotka ovat ylläpidonhommissa(jokusesta omistajajäsenestäkin hän vihjaili), tosin neiti käytökseltään kyllä enemminkin vaikutti enemmän sedältä, eikä kovinkaan naiselliselta. Ja neiti x-hän onkin juuri se joka perusti aivan oman maksullisen palstan johon vedätti ihmisiä perässään valheillaan vinon pinon.

        Eli todella tyhmä kysymys, sieltä minä odotan saatavia, juuri sieltä yläkerrasta, heillä on vain hiton hidas tuo rahan laskukone. ja järkikin ilmeisesti jälkijättöinen.

        Huomaatte väitteeni oikeaksi myös tämän viestin poistumanopeudesta päätellen. Mutta ei hätää mitäpä sairaloisten ihmisten häpäisemällä uhrilla enää on kuin aikaa auttaa sairaita itseänsä ymmärtämään ongelmansa ja hakemaan itsellensä vähintäänkin apua.


      • ^^v^^
        oletko joku kirjoitti:

        idiootti? Kenen muiden keskustelua, pikkuisen muutaman jäsenen jälkeenjääneen käytöksisen?

        Ei sille voi mitään jos pittää huudella idioottina pitkin nettiä vaikka ei tiedä mistään mitään, vai tiedätkö kuitenkin se olisi vielä surullisempaa. Sillä tässähän on ollut kaikenaikaa kyseessä häiriintyneistä moniongelmaisista nettirikollisista. Pariskunnista joiden päästä pahasti heittää ja jakavat toisiansa täältä netistä käsin oikeaa kumppania etsiville. Myös jotkin heidän hoidokkinsa ovat ottaneet samaisen käytännön ja jakavat näitä reppanoita edelleen, ovat yhtä suurta perhettä.

        Ja sille edelliselle nasselle tiedoksi, että mistäs muualtakaan minä korvauksiani kävisin pyytelemässä, kuin sieltä jossa rikolliset itse luurailevat, typerää naukumista. Team puppelgroupin sihteerikkö neiti x lipsautti jotta heitä on monta jotka ovat ylläpidonhommissa(jokusesta omistajajäsenestäkin hän vihjaili), tosin neiti käytökseltään kyllä enemminkin vaikutti enemmän sedältä, eikä kovinkaan naiselliselta. Ja neiti x-hän onkin juuri se joka perusti aivan oman maksullisen palstan johon vedätti ihmisiä perässään valheillaan vinon pinon.

        Eli todella tyhmä kysymys, sieltä minä odotan saatavia, juuri sieltä yläkerrasta, heillä on vain hiton hidas tuo rahan laskukone. ja järkikin ilmeisesti jälkijättöinen.

        Huomaatte väitteeni oikeaksi myös tämän viestin poistumanopeudesta päätellen. Mutta ei hätää mitäpä sairaloisten ihmisten häpäisemällä uhrilla enää on kuin aikaa auttaa sairaita itseänsä ymmärtämään ongelmansa ja hakemaan itsellensä vähintäänkin apua.

        ongelmasi ja haet itsellesi vähintäänkin pikaisesti psykiatrista ja terapeuttista apua.


      • ^^v^^ kirjoitti:

        ongelmasi ja haet itsellesi vähintäänkin pikaisesti psykiatrista ja terapeuttista apua.

        oli kyllä aivan erikoinen, että jäin suu auki lukemaan. Mitä voikaan ihmismielessä liikkua.


      • ja teidän
        Nittaminax kirjoitti:

        oli kyllä aivan erikoinen, että jäin suu auki lukemaan. Mitä voikaan ihmismielessä liikkua.

        vastauksenne edelleenkin tietämättömän tahi tietoisen valehtelijan suusta, joista jälkimmäinen ei minulle merkkaa mitään laisinkaan, toisten valheet.

        Surullista huomata jotta tajuntanne kumpaisenkin on niin suppea joka tapauksessa. En minä ole tarvitsemassa apua vaan olen sitä antamassa heille jotka ovat ymmärrystä vailla ja harhoissaan.
        Heidän tajunnassaan se on ollut tämä suuri aukko sivistyksessä. Siitä olen heidän puolestaan hyvin surullinen.


      • fgrs
        ja teidän kirjoitti:

        vastauksenne edelleenkin tietämättömän tahi tietoisen valehtelijan suusta, joista jälkimmäinen ei minulle merkkaa mitään laisinkaan, toisten valheet.

        Surullista huomata jotta tajuntanne kumpaisenkin on niin suppea joka tapauksessa. En minä ole tarvitsemassa apua vaan olen sitä antamassa heille jotka ovat ymmärrystä vailla ja harhoissaan.
        Heidän tajunnassaan se on ollut tämä suuri aukko sivistyksessä. Siitä olen heidän puolestaan hyvin surullinen.

        sinä harhainen, olet täällä muka auttamassa jotakuta.
        Kiitos vaan, tällä palstalla ei varmaanole yhtään ainoaa joka sinun apuasi haluaa.
        kysäse vaikka.
        Ei nouse kädet.
        Sinä kuljet täällä syyttelemässä ihmisiä, vaikka olet itse se joka on psykologin apua vailla.


      • ja teidän kirjoitti:

        vastauksenne edelleenkin tietämättömän tahi tietoisen valehtelijan suusta, joista jälkimmäinen ei minulle merkkaa mitään laisinkaan, toisten valheet.

        Surullista huomata jotta tajuntanne kumpaisenkin on niin suppea joka tapauksessa. En minä ole tarvitsemassa apua vaan olen sitä antamassa heille jotka ovat ymmärrystä vailla ja harhoissaan.
        Heidän tajunnassaan se on ollut tämä suuri aukko sivistyksessä. Siitä olen heidän puolestaan hyvin surullinen.

        tapu...oivallinen esimerkki psykiatrisen hoidon tarvitsemasta ihmisestä.


      • ^^V^^
        ja teidän kirjoitti:

        vastauksenne edelleenkin tietämättömän tahi tietoisen valehtelijan suusta, joista jälkimmäinen ei minulle merkkaa mitään laisinkaan, toisten valheet.

        Surullista huomata jotta tajuntanne kumpaisenkin on niin suppea joka tapauksessa. En minä ole tarvitsemassa apua vaan olen sitä antamassa heille jotka ovat ymmärrystä vailla ja harhoissaan.
        Heidän tajunnassaan se on ollut tämä suuri aukko sivistyksessä. Siitä olen heidän puolestaan hyvin surullinen.

        Kuljet täällä laukomassa loukkauksia toisensa perään viattomille kirjoittajille, riehut nikkien perässä houraillen aivan käsittämättömiä.
        Olet itse pikaisen avun tarpeessa, et ehkä sitä huomaa mutta sen huomaavat kaikki muut kirjoittajat ja lukijat. Jätä palsta rauhaan, sulje nettisi ja mene tutkituttamaan pääsi.


      • 5+2
        ^^V^^ kirjoitti:

        Kuljet täällä laukomassa loukkauksia toisensa perään viattomille kirjoittajille, riehut nikkien perässä houraillen aivan käsittämättömiä.
        Olet itse pikaisen avun tarpeessa, et ehkä sitä huomaa mutta sen huomaavat kaikki muut kirjoittajat ja lukijat. Jätä palsta rauhaan, sulje nettisi ja mene tutkituttamaan pääsi.

        ihan itse tutkituttamaan pääs, jos kerran pystyt noin sanomaan tuntematomalle ihmiselle.
        Kaikkein suurin ongelma näillä sivuilla on ihmiset, jotka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella....


      • asdfqa
        oletko joku kirjoitti:

        idiootti? Kenen muiden keskustelua, pikkuisen muutaman jäsenen jälkeenjääneen käytöksisen?

        Ei sille voi mitään jos pittää huudella idioottina pitkin nettiä vaikka ei tiedä mistään mitään, vai tiedätkö kuitenkin se olisi vielä surullisempaa. Sillä tässähän on ollut kaikenaikaa kyseessä häiriintyneistä moniongelmaisista nettirikollisista. Pariskunnista joiden päästä pahasti heittää ja jakavat toisiansa täältä netistä käsin oikeaa kumppania etsiville. Myös jotkin heidän hoidokkinsa ovat ottaneet samaisen käytännön ja jakavat näitä reppanoita edelleen, ovat yhtä suurta perhettä.

        Ja sille edelliselle nasselle tiedoksi, että mistäs muualtakaan minä korvauksiani kävisin pyytelemässä, kuin sieltä jossa rikolliset itse luurailevat, typerää naukumista. Team puppelgroupin sihteerikkö neiti x lipsautti jotta heitä on monta jotka ovat ylläpidonhommissa(jokusesta omistajajäsenestäkin hän vihjaili), tosin neiti käytökseltään kyllä enemminkin vaikutti enemmän sedältä, eikä kovinkaan naiselliselta. Ja neiti x-hän onkin juuri se joka perusti aivan oman maksullisen palstan johon vedätti ihmisiä perässään valheillaan vinon pinon.

        Eli todella tyhmä kysymys, sieltä minä odotan saatavia, juuri sieltä yläkerrasta, heillä on vain hiton hidas tuo rahan laskukone. ja järkikin ilmeisesti jälkijättöinen.

        Huomaatte väitteeni oikeaksi myös tämän viestin poistumanopeudesta päätellen. Mutta ei hätää mitäpä sairaloisten ihmisten häpäisemällä uhrilla enää on kuin aikaa auttaa sairaita itseänsä ymmärtämään ongelmansa ja hakemaan itsellensä vähintäänkin apua.

        huutelu koskee sinua itseäsi enemmän kuin ketään muuta.
        Hyökkääjä kertoo enemmän itsestään kuin hyökkäyksen kohde.


      • 5+2 kirjoitti:

        ihan itse tutkituttamaan pääs, jos kerran pystyt noin sanomaan tuntematomalle ihmiselle.
        Kaikkein suurin ongelma näillä sivuilla on ihmiset, jotka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella....

        sinä muitten yläpuolella? Juurihan sanoit samaa mitä hän. Mietippä....


      • ^^V^^
        5+2 kirjoitti:

        ihan itse tutkituttamaan pääs, jos kerran pystyt noin sanomaan tuntematomalle ihmiselle.
        Kaikkein suurin ongelma näillä sivuilla on ihmiset, jotka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella....

        Suurin ongelma näillä sivuilla on ihmiset jotka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella.....esimerkiksi sinä......
        Asetut "auttajaksi" kirjoittajille jotka eivät apuasi tarvitse. Suuruudenhulluutta??


      • oletko joku kirjoitti:

        idiootti? Kenen muiden keskustelua, pikkuisen muutaman jäsenen jälkeenjääneen käytöksisen?

        Ei sille voi mitään jos pittää huudella idioottina pitkin nettiä vaikka ei tiedä mistään mitään, vai tiedätkö kuitenkin se olisi vielä surullisempaa. Sillä tässähän on ollut kaikenaikaa kyseessä häiriintyneistä moniongelmaisista nettirikollisista. Pariskunnista joiden päästä pahasti heittää ja jakavat toisiansa täältä netistä käsin oikeaa kumppania etsiville. Myös jotkin heidän hoidokkinsa ovat ottaneet samaisen käytännön ja jakavat näitä reppanoita edelleen, ovat yhtä suurta perhettä.

        Ja sille edelliselle nasselle tiedoksi, että mistäs muualtakaan minä korvauksiani kävisin pyytelemässä, kuin sieltä jossa rikolliset itse luurailevat, typerää naukumista. Team puppelgroupin sihteerikkö neiti x lipsautti jotta heitä on monta jotka ovat ylläpidonhommissa(jokusesta omistajajäsenestäkin hän vihjaili), tosin neiti käytökseltään kyllä enemminkin vaikutti enemmän sedältä, eikä kovinkaan naiselliselta. Ja neiti x-hän onkin juuri se joka perusti aivan oman maksullisen palstan johon vedätti ihmisiä perässään valheillaan vinon pinon.

        Eli todella tyhmä kysymys, sieltä minä odotan saatavia, juuri sieltä yläkerrasta, heillä on vain hiton hidas tuo rahan laskukone. ja järkikin ilmeisesti jälkijättöinen.

        Huomaatte väitteeni oikeaksi myös tämän viestin poistumanopeudesta päätellen. Mutta ei hätää mitäpä sairaloisten ihmisten häpäisemällä uhrilla enää on kuin aikaa auttaa sairaita itseänsä ymmärtämään ongelmansa ja hakemaan itsellensä vähintäänkin apua.

        että taidat rämpiä aika syvällä fiktionaalisessa nettisuossa :)
        Mutta kun en viitsi tuollaista sanoa, niin tyydyn vain toteamaan että en käsitä kirjoituksestasi yhtikäs mitään. Enkä usko tarvitsevani kuitenkaan apua. :))

        En ole häiriintynyt moniongelmainen nettirikollinen...en pariskunnan(joiden päästä pahasti heittää) parintarjoaja...en puppeli tai sihteerikkö x,.... en hoidokki...en ylläpidonhommissa oleva.....tai mitä kaikkea tuo puheenvuorosi nyt käsittelikään. Mä oon vaan mä, ihan tuikitavallinen Taikis :))


      • ja teidän...
        Nittaminax kirjoitti:

        sinä muitten yläpuolella? Juurihan sanoit samaa mitä hän. Mietippä....

        Ei tarvitse enää mietiskellä, nämä vastaukset sinäänsä kertovat todella paljon itsestänne/ymmärryksestänne halusitte tai ette. Joukoin riennetään kertomaan ketä on ja mitä, vaan silti itsestänne kerrotte.

        Jos asia ei koskettaisi jollain muotoa, näitä kommentteja tuskin olisi tullut tämän kaltaisia.

        Onko se sitten itsensä ylentämistä/jeesustelua
        vaiko tietämättömyyttä/ymmärtämättömyyttä.

        Eikä sikseen en antaisi vastauksia vaikka kysyisittekin. Sillä MINÄ tiedän mitä olen tekemässä.

        No pian tulee herra kadunmies "allapidosta" ja poistaa viestimme kuitenkin


      • ja teidän... kirjoitti:

        Ei tarvitse enää mietiskellä, nämä vastaukset sinäänsä kertovat todella paljon itsestänne/ymmärryksestänne halusitte tai ette. Joukoin riennetään kertomaan ketä on ja mitä, vaan silti itsestänne kerrotte.

        Jos asia ei koskettaisi jollain muotoa, näitä kommentteja tuskin olisi tullut tämän kaltaisia.

        Onko se sitten itsensä ylentämistä/jeesustelua
        vaiko tietämättömyyttä/ymmärtämättömyyttä.

        Eikä sikseen en antaisi vastauksia vaikka kysyisittekin. Sillä MINÄ tiedän mitä olen tekemässä.

        No pian tulee herra kadunmies "allapidosta" ja poistaa viestimme kuitenkin

        Minun ymmärrykseni on todellakin alhainen varsinkin epäpääräisiin vastauksiin nähden. Tietääkseni kukaan ei ole rientänyt kertomaan sinulle kuka on kuka taikka muutakaan.
        Kalleriasta saa paljonkin tietoa jota sinä täällä luulet kertovasi uutena tietona.

        Kyllä..sinä ylennät itsesi toisiin kirjoittajinn nähden ja luulet olevasi fiksukin noilla sutkauksillasi.

        Hah...viimeinen kommenttisi kertoi kuka olet....Makkaranaamana olisit jo hiljaa.


      • Nittaminax kirjoitti:

        Minun ymmärrykseni on todellakin alhainen varsinkin epäpääräisiin vastauksiin nähden. Tietääkseni kukaan ei ole rientänyt kertomaan sinulle kuka on kuka taikka muutakaan.
        Kalleriasta saa paljonkin tietoa jota sinä täällä luulet kertovasi uutena tietona.

        Kyllä..sinä ylennät itsesi toisiin kirjoittajinn nähden ja luulet olevasi fiksukin noilla sutkauksillasi.

        Hah...viimeinen kommenttisi kertoi kuka olet....Makkaranaamana olisit jo hiljaa.

        KUka on makkaranaama??


      • TaikisN kirjoitti:

        KUka on makkaranaama??

        mä voin kertoo sen sulle yksityisviestillä gallerian kautta. Oota pikku hetki.


      • oi voi
        Nittaminax kirjoitti:

        Minun ymmärrykseni on todellakin alhainen varsinkin epäpääräisiin vastauksiin nähden. Tietääkseni kukaan ei ole rientänyt kertomaan sinulle kuka on kuka taikka muutakaan.
        Kalleriasta saa paljonkin tietoa jota sinä täällä luulet kertovasi uutena tietona.

        Kyllä..sinä ylennät itsesi toisiin kirjoittajinn nähden ja luulet olevasi fiksukin noilla sutkauksillasi.

        Hah...viimeinen kommenttisi kertoi kuka olet....Makkaranaamana olisit jo hiljaa.

        mistäs tälläinen harha makkaranaamasta? En silti näe vaivaa kysyä mikä tai kuka se on. Ehkäpä iltapalasi jossa näet naamoja.

        Mieleesi ei kertaakaan siis ole edes juolahtanut, mitä luulet itse jättäväsi itsestäsi viestiä muille kirjoittajille. Mutta antaa silti olla en ole kiinnostunut.

        Jos analysoi kommenttejasi noin about, niin tulee kuva jotta kuvittelet tuntevasi ja tietäväsi kaiken kaikista.
        Jos uusi kirjoittaja tulisi palstalle, tietäisit hänetkin ainakin naapurin kummin kaimaksi se jolla on karva korvassa?


      • oi voi kirjoitti:

        mistäs tälläinen harha makkaranaamasta? En silti näe vaivaa kysyä mikä tai kuka se on. Ehkäpä iltapalasi jossa näet naamoja.

        Mieleesi ei kertaakaan siis ole edes juolahtanut, mitä luulet itse jättäväsi itsestäsi viestiä muille kirjoittajille. Mutta antaa silti olla en ole kiinnostunut.

        Jos analysoi kommenttejasi noin about, niin tulee kuva jotta kuvittelet tuntevasi ja tietäväsi kaiken kaikista.
        Jos uusi kirjoittaja tulisi palstalle, tietäisit hänetkin ainakin naapurin kummin kaimaksi se jolla on karva korvassa?

        Tapu tapu sullekin.


      • oi voi kirjoitti:

        mistäs tälläinen harha makkaranaamasta? En silti näe vaivaa kysyä mikä tai kuka se on. Ehkäpä iltapalasi jossa näet naamoja.

        Mieleesi ei kertaakaan siis ole edes juolahtanut, mitä luulet itse jättäväsi itsestäsi viestiä muille kirjoittajille. Mutta antaa silti olla en ole kiinnostunut.

        Jos analysoi kommenttejasi noin about, niin tulee kuva jotta kuvittelet tuntevasi ja tietäväsi kaiken kaikista.
        Jos uusi kirjoittaja tulisi palstalle, tietäisit hänetkin ainakin naapurin kummin kaimaksi se jolla on karva korvassa?

        mutta kuitenkin...." ? :))


      • surullista
        TaikisN kirjoitti:

        mutta kuitenkin...." ? :))

        jos sinulle näin on päässyt käymään, miksi? :))


      • surullista kirjoitti:

        jos sinulle näin on päässyt käymään, miksi? :))

        katkeraksi vetää kun tajuaa ettei tajua mitä pitäisi tajuta. :))


    • Dorodea

      Älä hössötä siinä, me ollaan Miisun kaa talviunille asettumassa, herätään jouluna ja seuraavaks keväällä. Hohhoijaa.. krooohhh.. :)

      • lällätilää

        Doroteallekin merilevää nenään*
        Siinä sulle kun haukuit munarosvoski...


      • Dorodea
        lällätilää kirjoitti:

        Doroteallekin merilevää nenään*
        Siinä sulle kun haukuit munarosvoski...

        Ätshiiiii.. senkin, lopeta, en voi nukkuu nenu merilevää täynnä. Perun munarosvottelut, siehän vaan keräilet ja hoivailet kaikenlaisii munasii :D


      • lällätilää
        Dorodea kirjoitti:

        Ätshiiiii.. senkin, lopeta, en voi nukkuu nenu merilevää täynnä. Perun munarosvottelut, siehän vaan keräilet ja hoivailet kaikenlaisii munasii :D

        olet oivaltanut.Hyvä tyttö!
        Hellästi hoivailen.Päättömän kanan salissa.


      • Dorodea
        lällätilää kirjoitti:

        olet oivaltanut.Hyvä tyttö!
        Hellästi hoivailen.Päättömän kanan salissa.

        Klups.. vai sinne kaikki munaset ovat joutuneet, ihmekös täällä hiljaista. Onko siellä kanasia kans, päättömiä?!


      • lälllälläää
        Dorodea kirjoitti:

        Klups.. vai sinne kaikki munaset ovat joutuneet, ihmekös täällä hiljaista. Onko siellä kanasia kans, päättömiä?!

        lepakonsiivenläiskettä, karrrrmeita rituaaleja.Sammakonkutua, hämähäkinseittejä, lohikäärmeenverta...Pelottavaa


      • meikäläisenkin mennä talviunille. Ei, ei se onnistu, 15 tunnin yöunet riittää mulle.


      • lällätilää kirjoitti:

        Doroteallekin merilevää nenään*
        Siinä sulle kun haukuit munarosvoski...

        peijjooni tääl myy merilevää, ku sitä tungetaan yhen jos toisenkin nenään.


      • Dorodea kirjoitti:

        Ätshiiiii.. senkin, lopeta, en voi nukkuu nenu merilevää täynnä. Perun munarosvottelut, siehän vaan keräilet ja hoivailet kaikenlaisii munasii :D

        ettei sen levän mukana tuu muutakin roinaa. Mulle se tunki ahventa samaan aikaan.


      • Dorodea
        Nittaminax kirjoitti:

        meikäläisenkin mennä talviunille. Ei, ei se onnistu, 15 tunnin yöunet riittää mulle.

        Onnistuu, sulla jo hyvä alku tuommoisilla yöunilla :) Mä nukuin 7 tuntii ja olen ihan tööt, suu meinaa ratketa haukotuksista.


      • Dorodea
        Nittaminax kirjoitti:

        ettei sen levän mukana tuu muutakin roinaa. Mulle se tunki ahventa samaan aikaan.

        Jo on mennyt hirveeks tää touhu, ennen vaan herneitä tungettiin, nyt ahvenia ja levää! Mitähän seuraavaks? :)


      • Dorodea
        lälllälläää kirjoitti:

        lepakonsiivenläiskettä, karrrrmeita rituaaleja.Sammakonkutua, hämähäkinseittejä, lohikäärmeenverta...Pelottavaa

        Verta.. missäs suolen pätkät? Kiinnostaa noi rituaalit, voisko päästä salaa kurkkimaan? :D


      • Dorodea kirjoitti:

        Onnistuu, sulla jo hyvä alku tuommoisilla yöunilla :) Mä nukuin 7 tuntii ja olen ihan tööt, suu meinaa ratketa haukotuksista.

        6-7 tuntia mäkin nukun yössä, mutta joskus tulee noita poikkeuksia kun pitää ottaa takas univelkoja.


      • Dorodea
        Nittaminax kirjoitti:

        6-7 tuntia mäkin nukun yössä, mutta joskus tulee noita poikkeuksia kun pitää ottaa takas univelkoja.

        Samoin, viikonloppuisin ei mitään rajaa nukkumisella, olispa jo perjantai!


      • Dorodea kirjoitti:

        Jo on mennyt hirveeks tää touhu, ennen vaan herneitä tungettiin, nyt ahvenia ja levää! Mitähän seuraavaks? :)

        ne on täs vuoden varrella muuttunut. Oli herneenpalkoa ja pussia jopa ämpäreittäin, seuraavaksi varmaan tungetaan kokonainen kinkku niitten seuraksi :))


      • lällätilää
        Dorodea kirjoitti:

        Verta.. missäs suolen pätkät? Kiinnostaa noi rituaalit, voisko päästä salaa kurkkimaan? :D

        käytävän kautta salakapakasta saliin.


      • lällätilää
        Nittaminax kirjoitti:

        peijjooni tääl myy merilevää, ku sitä tungetaan yhen jos toisenkin nenään.

        omat merilevät, ne tuli sen suohirviön mukana...huoh.


      • Dorodea
        lällätilää kirjoitti:

        käytävän kautta salakapakasta saliin.

        Rohkea rotan syö.. tarviiko sinne mitään uhrilahjaa tuoda? Saaks sieltä kaavun päälle vai itte hankittava? Onko siellä uusille joku seremonia? Nyt alkaa jo jännittää.. :)


      • Dorodea
        Nittaminax kirjoitti:

        ne on täs vuoden varrella muuttunut. Oli herneenpalkoa ja pussia jopa ämpäreittäin, seuraavaksi varmaan tungetaan kokonainen kinkku niitten seuraksi :))

        Huhhei, johtuuko se siitä että nenunreiät on isontuneet kaikesta ja pienempi ei enää tunnu missään? Siis jos kinkkua jo aletaan tunkea :D


      • Dorodea kirjoitti:

        Huhhei, johtuuko se siitä että nenunreiät on isontuneet kaikesta ja pienempi ei enää tunnu missään? Siis jos kinkkua jo aletaan tunkea :D

        hyvinkin niin. Kaikenlaista rojua sieltä nykyään saakin kaivella :)


      • lällätilää
        Dorodea kirjoitti:

        Rohkea rotan syö.. tarviiko sinne mitään uhrilahjaa tuoda? Saaks sieltä kaavun päälle vai itte hankittava? Onko siellä uusille joku seremonia? Nyt alkaa jo jännittää.. :)

        vain rekisteröityneille, mutta tarvitsee arvata salasana...


      • Dorodea
        lällätilää kirjoitti:

        vain rekisteröityneille, mutta tarvitsee arvata salasana...

        Ahaa, semmonen sisäpiiri :) Mä olen niin huono salasanoissa, hyvä et omat muistaa ja sit pitäis vielä arvata. Vai siis kaavutetuille se salasana, sithän satunnainen selvii ilman?


      • Dorodea
        Nittaminax kirjoitti:

        hyvinkin niin. Kaikenlaista rojua sieltä nykyään saakin kaivella :)

        Höh, rojua, eiks sinne vois tunkee arvotavaraa, tuntuis kivemmalta. Mun nokkaan seteleitä, timantteja ja vaikka mersu :)


    • pirpzuzeiccu

      Etkö tiedä, että elämää on netin ulkopuolellakin? Hanki kuule elämä, niin! Tiedätkö edes mikä se on? Minäpä kerron sulle sen nyt tässä. Se on tuota.. se on niinku.. No, se on jotain.. ota ite selvää!

      Mä en nyt ehdi sun kans tässä keskustella, kun on nääs muutakin puuhaa. Olen reissussa ja tulin vain pikaisesti käväseen koneella, ku mulla on tää miniläppäri mukana. Mutta nyt pitää taas rientää. Ainii, sehän on sitä elämää, ku ei oo koko aikaa netissä, niin. Jep, morjens!!!

      • mulle ala tai..tai mä pyydän lällätislään pistään sunkin nekkuun merilevää. En mä osaa ulos täältä netistä ku mulle ei ole kukaan sitä taitoa opettanut *parkuu*


      • lällätilää
        Nittaminax kirjoitti:

        mulle ala tai..tai mä pyydän lällätislään pistään sunkin nekkuun merilevää. En mä osaa ulos täältä netistä ku mulle ei ole kukaan sitä taitoa opettanut *parkuu*

        tulla kaveriksi tunkeen sitä merilevää...
        Ja pari piikkirauskua...


      • pirpzuzeiccu
        Nittaminax kirjoitti:

        mulle ala tai..tai mä pyydän lällätislään pistään sunkin nekkuun merilevää. En mä osaa ulos täältä netistä ku mulle ei ole kukaan sitä taitoa opettanut *parkuu*

        Nyt mulla on tovi aikaa vääntää sun nenäs solmuun, ettei kukaan tunge sinne hernettä tai muutakaan merilevää. Tappele tätä mun sormea vastaan, mutta varo ettet loukkaa itteäs.. *ojentaa etusormensa kohti Nittaa*


    • :D

      viivatiina häslääkin, ja iha välimerkeillä :D

      • viivatiina edelleenkin ole 50 palstalla. Minusta et saa tekemälläkään ketään toista kirjoittajaa. :)


    • Masse Setä

      Etenkin, jos olet ajatellut kansainvälistä uraa, Sinun pitää olla kova kuin 30 min kananmunan syönyt ja sittenkin kehua, eittä hyvältä maistui.
      Toisaalta pitää olla joustava ja hienotunteinen kuin Lipponen ja tämän lisäksi pitää pidättää elämänkertaa vielä pari kolme kuukautta, niin kuin Halonen.

      • on ihan vihreä :))


      • sit vaan on hyvä ja tekee ohjeittensa mukaan :)


      • TaikisN kirjoitti:

        on ihan vihreä :))

        jopa yli kuuden minuutin munasku :)


      • Nittaminax kirjoitti:

        jopa yli kuuden minuutin munasku :)

        on kyllä vielä sisältä löllö :(
        Mä keitän aina kymmenen minuuttia ja siltikin paiskaan keltuaisen roskiin. Oikeasti, syön keitetyistä kananmunista vain valkuaiset, keltuaiset maistuu pahalta.


      • TaikisN kirjoitti:

        on kyllä vielä sisältä löllö :(
        Mä keitän aina kymmenen minuuttia ja siltikin paiskaan keltuaisen roskiin. Oikeasti, syön keitetyistä kananmunista vain valkuaiset, keltuaiset maistuu pahalta.

        ihme jos keltuainen maistuu pahalta jos noin keität. Mä laitan munat kylmään veteen ja sit keitän. Silloin ku vesi rupee kiehuun niin rupeen laskeen minuutteja.
        Näin ei munat myöskään hajoa kun ne kuumenee.


      • Masse Setä
        TaikisN kirjoitti:

        on ihan vihreä :))

        taitaa ollakkin. Sille vois kehittää vaikka mattiteppopohjan:
        Sori kulta vait oikin kattii
        Parempi kulta kun et ole tattii

        Tai katsastuspohjan:
        Siltikin mä katsastan sua, niin kuin viimeistä päivää kikkana ratsastan ja autoja katsastan.

        Tai kaupallisen katsastuspohjan:
        Jarrut ei ihan täsmää , mut tärkeetä on kuitenkin, että ratti ohjaa pyöriä.
        Hyvä, ja rengaspaineet on kyllä aika yläsessä. 3 bar menee yli ja nyt näyttää veren paine jopa nousevan, joten varaappa aika terveyskeskuksesta ja jätä kilvet tänne.


      • Masse Setä kirjoitti:

        taitaa ollakkin. Sille vois kehittää vaikka mattiteppopohjan:
        Sori kulta vait oikin kattii
        Parempi kulta kun et ole tattii

        Tai katsastuspohjan:
        Siltikin mä katsastan sua, niin kuin viimeistä päivää kikkana ratsastan ja autoja katsastan.

        Tai kaupallisen katsastuspohjan:
        Jarrut ei ihan täsmää , mut tärkeetä on kuitenkin, että ratti ohjaa pyöriä.
        Hyvä, ja rengaspaineet on kyllä aika yläsessä. 3 bar menee yli ja nyt näyttää veren paine jopa nousevan, joten varaappa aika terveyskeskuksesta ja jätä kilvet tänne.

        Mitä tuohon osaisi vastata *hämillään*
        No..kokeillaan tätä... minäkin tykkään susta :)))


      • Masse Setä
        TaikisN kirjoitti:

        Mitä tuohon osaisi vastata *hämillään*
        No..kokeillaan tätä... minäkin tykkään susta :)))

        Ainahan nämä syyspäivät on hieman parempia kuin hellepäivät Espanjassa.


      • Masse Setä
        Nittaminax kirjoitti:

        sit vaan on hyvä ja tekee ohjeittensa mukaan :)

        Yritetään parastamme, vaikkei se sitten ehkä onnistu...
        Tulee kuitenkin kysymys, että entäs sitten ja pitäisikös sekin keksiä itse??
        Onneksi onnellisuuttakin on jo kaupan esimerkiksi televisiossa.


      • Masse Setä kirjoitti:

        Ainahan nämä syyspäivät on hieman parempia kuin hellepäivät Espanjassa.

        oo koskaan käynyt, mutta Suomen syksy saa mielen matalaksi :((


      • Masse Setä
        TaikisN kirjoitti:

        on kyllä vielä sisältä löllö :(
        Mä keitän aina kymmenen minuuttia ja siltikin paiskaan keltuaisen roskiin. Oikeasti, syön keitetyistä kananmunista vain valkuaiset, keltuaiset maistuu pahalta.

        Kananmunat laitetaan aina KIEHUVAAN veteen. Lusikka, jolla munat laitetaan veteen täytyy olla KUNNOLLA kuumennettu keitinvedessä, jotteivat munat särkyisi kiehuvaan veteen laitettaessa.
        Veden kiehuminen pitää olla hallittua koko prosessin ajan.
        Kun munia lisätään kattilaan, lämpöä pitää lisätä rauhallisesti. Saattaa olla, että kiehuminen pysähtyy muutamaksi sekunniksi, mutta tämä ei ole vakavaa, kunhan normaalitila saavutetaan mahdollisimman nopeasti.

        Munan jäähdytykseen tavallaan kulminoituukin koko se hemmetin asia, minkä takia tässä ollaan, eikä se todellakaan tule ensi jaksossa jossain Dummyn keittiössä... Siis kaadetaan kiehuva vesi kattilasta ja ODOTETAAN, että munat ovat aivan kuivia.
        Sen jälkeen vasta kaadetaan kylmää vettä päälle ja toistetaan se kerran. Tämä yleensä riittä ja kuoret irtoavat aivan kuin itsestään riippumatta siitä, että ovatko munat tuoreet vai luomut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe