mulle tehtiin ienrajaan paikka takahampaaseen ja blanketissa lukee 2 pintaa. Hinta oli melkoinen ja kysynkin nyt ensin että mikä haarukka on 2-pinnan täytteellä yksityisellä?
Kahdenpinnan hinta
6
581
Vastaukset
- kysyn aina
että HML:n hinnat vaihtelevat rajusti. Siksi kannattaa kysyä ennen hoitoa mitä se tulee maksamaan ja voi kysyä usealta lääkäriasemalta. Jotkut lääkärit pitävät esillä esim odotushuoneen seinällä hintalistaa jossa näkyy tavallisimpien hoitojen hinnat. Tuossa KK:n jutussa jotain tietoa:
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2431- eräs kusetettu
Onpa tosiaan mahtavat vaihtelut hinnoissa, todella törkeätkin erot, sanoisin. Aivan kusetusta koko yksityispuoli. Minulla maksoi kahden pinnan täyte 99 euroa joten kiskurihinta ja törkeä sellainen.
Seuraavan kerran julkiselle. - sfa20
eräs kusetettu kirjoitti:
Onpa tosiaan mahtavat vaihtelut hinnoissa, todella törkeätkin erot, sanoisin. Aivan kusetusta koko yksityispuoli. Minulla maksoi kahden pinnan täyte 99 euroa joten kiskurihinta ja törkeä sellainen.
Seuraavan kerran julkiselle.Tuo on aivan normaali hinta kahden pinnan täytteestä. Keskiarvoa muuttaa jonkin verran se, että yleensä amalgaamit ovat halvempia kuin yhdistelmämuovipaikat. Koodi ja Kela eivät kuitenkaan tee eroja materiaalien välillä vaan on aina sama.
- 3500e/kk netto
sfa20 kirjoitti:
Tuo on aivan normaali hinta kahden pinnan täytteestä. Keskiarvoa muuttaa jonkin verran se, että yleensä amalgaamit ovat halvempia kuin yhdistelmämuovipaikat. Koodi ja Kela eivät kuitenkaan tee eroja materiaalien välillä vaan on aina sama.
Todella kallista. Jos vielä puudutus olisi niin yli sata euroa tulis reilusti. Kahden pinnan paikka, sekä puudutus päälle reilusti yli sata euroa joten ei satasella saa mitään yksityispuolelta. Joku idiootti kirjoitti että muka tarkastus ja paikka saadaan alle satasella yksityispuolella, helvetin valetta, arrrggggg... tuloja on mutta en sentään maksa älyttömiä...no ilmanko minulla onkin rahaa :)
- -Kaide-
3500e/kk netto kirjoitti:
Todella kallista. Jos vielä puudutus olisi niin yli sata euroa tulis reilusti. Kahden pinnan paikka, sekä puudutus päälle reilusti yli sata euroa joten ei satasella saa mitään yksityispuolelta. Joku idiootti kirjoitti että muka tarkastus ja paikka saadaan alle satasella yksityispuolella, helvetin valetta, arrrggggg... tuloja on mutta en sentään maksa älyttömiä...no ilmanko minulla onkin rahaa :)
Saan YKSITYISELLÄ tarkastuksen 30€:lla ja paikkauksen 45€:lla, hammaskivet rapsuteltiin uudella ultraääni laitteella 30€:lla, jolla saa hoidettua koko suun eli ei tartte käsin kaivella. Oli muuten tosi miellyttävää ja samaa laitetta ei kunnallisella puolella ole!
Kannattaa soitella ja vertailla paikkoja, niin minäkin tein ja huomasin, että on huikeita eroja! - markkinamies
-Kaide- kirjoitti:
Saan YKSITYISELLÄ tarkastuksen 30€:lla ja paikkauksen 45€:lla, hammaskivet rapsuteltiin uudella ultraääni laitteella 30€:lla, jolla saa hoidettua koko suun eli ei tartte käsin kaivella. Oli muuten tosi miellyttävää ja samaa laitetta ei kunnallisella puolella ole!
Kannattaa soitella ja vertailla paikkoja, niin minäkin tein ja huomasin, että on huikeita eroja!Se oli sitä kuuluisaa markkinointikikkaa: sisäänajo halvalla ja ensi kerralla sitten hinnat tärähtääkin kattoon! Kokemusta nimittäin on, joten äläpä vielä vihellä. Ensin ajetaan halvalla sisään ja sitten nostetaankin kunnolla! näin se menee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772