SF-kirurgia Haaparannassa

todella pettynyt

Minulle tuotti kyseinen kirurgia täyden pettymyksen,kävin toukokuussa ekakertaa kyseisellä klinikalla.
Silloin sain tavata kirurkin ja hän suunitteli miten tehdään kyseinen kasvojen kohotusleikkaus ja kaulankorjausleikkaus.Hinnaksi sovittiin noin 6000 e,leikkausajankohta sovittiin elokuu tai viimeistään syyskuu. Maksoin normaalin yksityislääkärinpalkkion ja kaikki oli OK!

Alkoi ajankohdan odotus ja minulle tehtiin asia selväksi että puolet hinnasta pitää olla maksettuna ennen toimenpidettä.Nyt olien odotellut pankkisiirtolappuja jolla voisin puolet hinnasta maksaa,kuinka ollakkaan sain laskun kun en ole saapunut toimenpiteeseen 3260e,eikä ennen mitään kirjettä jossa olisi ollut toimenpideaika ja tuo laskun puoliksi maksamispankkisiirtolappu.Näin kävi mutta tulen jättämään asiasta tutkimuspyynnön.

8

6087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laadukas työ Tallinn

      Botuliini Kliniikka Helsingissä ostaa palveluita Fertilitas sairaalasta ja tuttavani kävi siellä,hinnat

      tasan puoliksi halvemmat kuinSF-kirurgialla.Ja ammattipätevä plastikkakirurgi Merle Sellend

      teki 100% hyvän työn.Menkää ihmeessä Tallinnaan.

      • Tallinnasta apu

        Luvataan hyvä työ ja yhteydenotot sekä lyht odotusaika toimenpiteeseen.Nyt olen odotellut yhteydenottoa jota ei tullut kuukausiin itse kyselin olenko edes jonossa vai mikä on tilanne.Luvattiin ja luvattiin... Kyllästyin jo odottamiseen otin ja tilasin ajan Helsinkiin Botuliini kliniikalle ja toimenpideaika tuli kolmenviikon sisällä Tallinnaan.Operaatio suoritettiin ja olen todella tyytyväinen tulokseen ja hinta yli puolet halvempi kuin SF-kliniikalla Haaparannassa.


    • jaaa..

      ...mustamaalaamista? Onko Haaparannasta tulossa uusi edullisten leikkausten "mekka" vai..?

      • hinta/laatu suhde

        kukin sanoo mielipiteensä,ajattelin Haaparantaa mutta päädyin Tallinaan ja tyytyväinen olen tulokseen.

        Hinta oli yli puolet halvampi Haaparantaan verrattuna.


      • Anonyymi
        hinta/laatu suhde kirjoitti:

        kukin sanoo mielipiteensä,ajattelin Haaparantaa mutta päädyin Tallinaan ja tyytyväinen olen tulokseen.

        Hinta oli yli puolet halvampi Haaparantaan verrattuna.

        Täällä yksi pettynyt lisää! En suosittele kenellekkään! Asiakas jätetään tyytymättömän lopputuloksen kanssa yksin eikä haluta korjata eikä auttaa ollenkaan! Kalliiksi tulee teetättää työ uudestaan jossain oikeasti ammattitaitoisella klinikalla jossa potilasta ei kohdella kuin koiraa. Rahat pois meininki Sf klinikalla ja kirurgilla nimeltä Riikka Veltheim joista ei kumpikaan halua ottaa vastuuta mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi pettynyt lisää! En suosittele kenellekkään! Asiakas jätetään tyytymättömän lopputuloksen kanssa yksin eikä haluta korjata eikä auttaa ollenkaan! Kalliiksi tulee teetättää työ uudestaan jossain oikeasti ammattitaitoisella klinikalla jossa potilasta ei kohdella kuin koiraa. Rahat pois meininki Sf klinikalla ja kirurgilla nimeltä Riikka Veltheim joista ei kumpikaan halua ottaa vastuuta mistään.

        Mikä operaatio sinulle tehtiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi pettynyt lisää! En suosittele kenellekkään! Asiakas jätetään tyytymättömän lopputuloksen kanssa yksin eikä haluta korjata eikä auttaa ollenkaan! Kalliiksi tulee teetättää työ uudestaan jossain oikeasti ammattitaitoisella klinikalla jossa potilasta ei kohdella kuin koiraa. Rahat pois meininki Sf klinikalla ja kirurgilla nimeltä Riikka Veltheim joista ei kumpikaan halua ottaa vastuuta mistään.

        joo näin kävi mullekin, mulle jäi jopa hieman kusetettu olo että multa piti poistattaa arpia ja konsultaatiossa luvattiin tuloksia hoidolla minkä nimeä en muista. no kun hoidot olivat ohi niin veti kyllä vähä sanattomaks, et siin vaihees vasta sanotaa et pitäis täyttää joka maksaa heti rahaa lisää. olin niin arka sanoakseni paikanpäällä mitään mut pakko sanoa et aivan haista vittu keissi oli mun osalta pääle tonnin makso eikä mulla oo vieläkää sen tasasempaa ihoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo näin kävi mullekin, mulle jäi jopa hieman kusetettu olo että multa piti poistattaa arpia ja konsultaatiossa luvattiin tuloksia hoidolla minkä nimeä en muista. no kun hoidot olivat ohi niin veti kyllä vähä sanattomaks, et siin vaihees vasta sanotaa et pitäis täyttää joka maksaa heti rahaa lisää. olin niin arka sanoakseni paikanpäällä mitään mut pakko sanoa et aivan haista vittu keissi oli mun osalta pääle tonnin makso eikä mulla oo vieläkää sen tasasempaa ihoa.

        Kirungi tiina jylhä korjaa tilanteessa.
        On pätevä leikkaaja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe