SAV-Rahoitus?

uugjlkkn

Onnistuuko SAV-Rahoituksen saaminen jos luottotiedot ovat mennyt?
Joku kenellä on oikeeta tietoa/kokemusta?

Kiitos vastauksista!

25

12430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAVett

ei onnistu.

SAV rahoitus rahoittaa: jopa 20 vuotta vanhoja autoja, 10% käsirahalla,ilman kaskoa,ym.
      mutta sekään ei rahoita jos luottotiedot on menneet.

• lisävelkaa

jos entisetkin on maksamatta?

• voutin kaveri

velaton ja silti luotttotiedoton,tai paljon velkaa ja silti luottotiedot ok

• Turha toivo

Koittakaa jo uskoa, että jos luottotiedoissa on merkintä, niin lainansaanti mistään on erittäin vaikeata.

Pankista voi laina irrota, jos merkinnän syy on jokin poikkeava, esim takausvelka, ei siis itseaiheutettu, ja se velka on aikaa sitten maksettu. Lisäksi oma talous pitää olla todella hyvissä kantimissa.

Muuten on ihan turhaa lähettää mitään laina/luottokorttihakemusta. Hylky tulee varmasti.

• jhjkk

mikä korko

• HOLLOO??????????????

Ei TIETENKÄÄN ONNISTU!?

Mikä v*tun kysymys tuo oli, jos ei tyhmä-kysymys???

(Täällä kun valopäisimmät toistelee mantraa: Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan.")

• ELOSSAJÄLLEEN

Ja paskat jos on tarpeeksi sinnikko tyyppi. Minulla on luottotiedot menneet 15 vuotta sitten ja revin kaikki ulosottokirjeet kappaleiksi roskiin.
        Silti olen saanut vuokra-asunnon, puhelinliittymän Telialta sekä Elisalta, TeliaFinance - rahoituksen maksimiluottomäärällä 4000. Laajakaista- ja mobiililaajakaistaliittymät Telialta. Eikun haisemaan vaan, mutta niksi on tässä: tulen maksamaan kaikki ajallaan pois etten menetä näitä monen mielestä ansaitsemattomia etuja! Joo, lisäksi Dna lähettelee tarjouksia ja kortteja, on vaan onneton kilpailussa näitä kahta vastaan. Todellakin kilpailevat asiakkuudestani, kun tilasin Elisalta kortit, Telialta soitettiin ja annettiin tarjous josta ei voinut kieltäytyä, olen muutenkin huono vaihtamaan.
        Y-tunnuksenkin onnistuin hommaamaan tässä vähän aikaa sitten ja eiku tilaamaan monista liikkeistä. Mutta järki käteen, pitää olla varma että todellakin pystyy suoriutumaan kaikista maksuista eikä tilailla yli varojen, muuten käy ohrasesti. Jos saa jalkansa jonkin liikkeen oven rakoon kannattaa siitä pitää kiinni, eli olla kunnon asiakas.
        Teliallakin olin ensin ns. koeajan asiakas about puoli vuotta, sen jälkeen kaikki estot poistettiin.
        Nyt voin valita, eivät enää välitä maksuhäiriömerkinnöistä kunhan hoidan hommani heille, sama juttu Elisan kanssa, nykyiset jos ovat tarkistaneet niin y-tunnus auttaa kummasti.
        Ei tietenkään joka paikassa, mutta etsivä löytää... Ovat peräti kohteliaita, toista oli aikaisemmin.

En houkuttele enkä suosittele huijaamaan, vaan jos onni käy niin kuin minulla MAKSUT PITÄÄ HOITAA. PISTE. Toinen mahdollisuus on sellaisen työn takana että paljon pitää yrittää ja olla varma että "ei oota, ei onnisu" tulee ja paljon! Lopulta sinnikkyys saatetaan palkita, mutta muista myös kunnioittaa yritystä joka ottaa riskin luottaa sinuun!!!

Ja tälle hylky-tyypille: älä puhu asioista mistä et tiedä. On muuten pankkilainakin, pitkä kun nälkävuosi vain 40€ kk lyhennyksillä, onneksi ei ole kun 915€ enää maksamista.
        Yrittäää ei laiteta, ja se ei maksa mitään muuta kun helvetisti työtä ja yritystä!

Tsemppiä kaikille, ei kannata menettää toivoaan eikä todellakaan uskoa kaiken maailman kusipäitä jotka ovat tietävinään kaiken. Tämä tositarina ei ole tarkoitettu huijareille vaan kunnon kansalaisille jotka ovat joskus tehneet virheen nuoruudessaan ja joutuvat maksamaan siitä kaikissa muodoissa lopun elämäänsä vaikka tiedän että on kaltaisiani jotka todellakin ovat oppineet virheistään ja tulevat hoitamaan asiansa jos vain saavat tilaisuuden, riittää kun on tuuria että saa jalan yhden oven rakoon, sen jälkeen on paljon mahdollisuuksia, rajattuja tietenkin.

• Anonyymi

Onnistuu nykyään, vastaan vaikka vanha teksti onkin. Vaaditaan, että ref-merkinnät veloista (eli maksettu kokonaisuudessaan) , palkkakuitti ja 10% käsiraha. Lisäksi kasko yli 5 tonnin autoihin vaaditaan.
      Ostin itse auton keväällä, velat maksettu ja mokailuista kärsitty.

• Anonyymi

Mullakin onnistu kun velat maksettu jo ja 10% käsiraha :)

• Anonyymi

En ottaisi kyseisen rahoituksen kautta autoa.

Alusta asti erät siirtävät paikkaansa ja keräävät lisäkuluja ihmeellisesti vaikka hoidat maksut ennalta ennen eräpäivää.

Suoritus hävisi mystisesti pankin sekä savin väliltä
      Pankki kertoi ,että näkyy lähteneen ja sav kertoi ,että olin maksanut oikeilla tiedoilla✌
      Nyt siis ottaisin mieluummin jotain muuta kautta rahoituksen autoon.
      Ei nyt ihan toimi kuten kuuluu.

• Anonyymi

Hyvittääkö korkoja/käsittelykuja, jos maksaa viulut loppuun etuajassa? On ihan saatanan vaikeeta saada sieltä vastausta,kun kyselee.

• Anonyymi

Ostettiin KK-autolta ajokki. Saatiin SAV-rahoitus. Maksuerin maksamisen viivästymisen johdosta SAV meni purkamaan osamaksu sopimuksemme ja ajokin takas itselle saamisen wdellytyksenä on että meidän olisi maksettava SAVille tuon ajokin ostohinta kokonaisuutenaan. Maksettuja osamaksueriä ei ole huomioitu missään ajokin ostoasiass.

• Anonyymi

Jännää touhuilua kyllä

Itse pysyisin kaukana tästä

Eivät vastaa viesteihin edes😁kertoo jotain

• Anonyymi

Hyvin tämä SAV-.rahoitus toiminut, mulla jo kolme autoa sillä ostettu. Ei mitään ongelmaa ikinä.
        Taitaa olla maksajassa vika, jos irtisanotaan sopparit yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin tämä SAV-.rahoitus toiminut, mulla jo kolme autoa sillä ostettu. Ei mitään ongelmaa ikinä.
        Taitaa olla maksajassa vika, jos irtisanotaan sopparit yms.

Höpö höpö.Toimarin juttuja

• Anonyymi

Paljonko oli maksut myöhässä kun sanoivat lainan irti?

• Anonyymi

Pysykää kaukana.
      Erät katoavat ja niiden kohdistaminen myös ontuu.

• Anonyymi

Pysyisin todella kaukana.

Jos asiakaspalvelu ei uskalla vastata ja erämaksu katoaa.
      Kohdistus takkuaa niin ei varmasti toiminta onnistu

• Anonyymi

Aika erikoinen yhtiö.

• Anonyymi

Vanha aloitus, mutta vastaan silti.
      Kyllä SAV-rahoitus onnistuu ilman luottotietoja
      Ja kyllä minulla on hommat toimineet niin kuin pitääkin.
      Toki luotonantaja ryhtyy vittuilemaan jos lyhennykset tökkii. Mutta jos hommat hoitaa sovitusti ei ongelmistaan tule.

• Anonyymi

Onnistuu rahoitus vaikka luottotiedot ovat menneet, kunhan ei ole ihan tuoreita merkintöjä. Jos ostat auton isolla käsirahalla (tai vaihtoautolla), tuoreillakaan merkinnöillä ei välttämättä ole merkitystä. Aina voi soittaa ja kysyä onko lainaa mahdollista saada.

• Anonyymi

Meillä ainakin on auto sav-ilta vaikka uo merkintä.

• Anonyymi

Onko kukaan miettinyt, miksi luottotiedot yleensä menetetään?
      Siksi, koska ei ole hallinnut omaa rahankäyttöään.
      Useimmiten myös oman toimintansa seurauksena - koska on ottanut
      korkeakorkoista lainaa, yleensä muusta kuin liikepankista.
      Jos jää ilman työtä, liikepankkien kanssa on yleensä mahdollisuus
      neuvotella ja sopia hitaammasta takaisinmaksuta.
      Vippifirmat lienevät tässä vaikeampia.

• Anonyymi

rahoittaa, vaikka luottotiedot on mennyt

• Anonyymi

Onnistuu, toinen auto hankittuna sav kautta, oma sav kautta näkyy kaikki suoritukset ja mihkä laskuun ne on kohdennettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe