Anna saa levyn myynnistä jo isot tekijärojaltitkin! Hyvä Anna!
http://ylex.yle.fi/ylex-areena/viikon-albumi-videot/viikon-albumi-haastattelussa-anna-abreu
Anna sävelsi ja sanoitti 6 biisiä uudelle levylle!
9
336
Vastaukset
- idioottiiiiiiiii
Niin siis Anna OLI MUKANA ''sanoittamassa ja ''väveltämässä'' biisejä, niinkuin moni muukin idols-tähdenlento. :)
- abreun
fanosilla ei ole toi kuulun ja luetun ymmärtäminen ihan halussa.
- jaahas.
abreun kirjoitti:
fanosilla ei ole toi kuulun ja luetun ymmärtäminen ihan halussa.
Ei näytä sulla puolestaan oikeinkirjoitus sujuvan.
- Entinen fani
No niinpä. Mut ei kai nyt ekaluokkalaisilla kirjoitustaito vielä ole kovin hyvä...
- ssarrra
saan annan levyn vasta ens kuun alussa niin mitä biisejä anna on ollut tekemässä? onks anna tehnyt niitä patric sarinin ja raken kanssa?
- tina tööner
anna on nero siitä vaan ei huudella , se on superlahjakas ja kehittyy ja kasvaa kokoajan .
- Raivostunut -84
Hah, nero? NERO? Saanko kysyä, oletko kenties joku pikkulikka syntynyt vuosiväliltä 1995-2000? Annan esityksissä ei ole mitään sielukasta, nerokasta tai kaunista. Pelkkää laulamista nuottien tahtiin tai viereltä. Näytä minulle edes yksi Annan sielukas ja nerokas kappale/esitys/tulkinta. Nerokkuudesta ei voi olla eri mieltä, mutta väärin voi silti vastata.
- Anna on ihana
Saa nähä mistä maasta Anna saa seuraavan kultalevynsä. Anna
- Raivostunut .84
Raivostunut -84 kirjoitti:
Hah, nero? NERO? Saanko kysyä, oletko kenties joku pikkulikka syntynyt vuosiväliltä 1995-2000? Annan esityksissä ei ole mitään sielukasta, nerokasta tai kaunista. Pelkkää laulamista nuottien tahtiin tai viereltä. Näytä minulle edes yksi Annan sielukas ja nerokas kappale/esitys/tulkinta. Nerokkuudesta ei voi olla eri mieltä, mutta väärin voi silti vastata.
Minä odotan yhä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723