Maanantaista asti siis olen cymbaltaa napsinut, 30mg aamuisin. Lääke tuntuu väsyttävän, ja tekee jotenkin oudon olon päähän. Niinkuin kävisin hieman hitaalla, ja ajatus katkeilee ihmeellisesti. Voimaton ja aloitekyvytön olo.. Ja mieliala tuntuu huonommalta kuin ennen lääkitystä. Ja vähäisetkin seksuaaliset halut on aivan kadoksissa....
Kertokaa please kokemuksia tämän lääkkeen aloituksesta....
Kertokaa please kokemuksia tämän lääkkeen aloituksesta....
Vastaukset 1
Vanhimmat
voi tuhota seksuaalisuuden pysyvästi. Se tarkoittaa sitä, että ei voi tuntea rakkaudentunteita enää koskaan. Vaiva ei välttämättä parane vaikka lopettaisi lääkkeen käytön.
Wikipediasta http://en.wikipedia.org/wiki/Cymbalta
"Duloxetine and SSRIs have been shown to cause sexual side effects in some patients, both males and females. Although usually reversible, these sexual side effects can sometimes last for months, years, or longer, even after the drug has been completely withdrawn.[citation needed] This disorder is known as post-SSRI sexual dysfunction."
Lääkäri$ihän ei voi tätä kertoa...