Totuuden Hetki _ Tapio Virkkusen Kisu

darethetruth

No huh, mikä eukko on Virkkusella! Melkoista myrkkyä! Voiko olla kypsempää olemusta? Tuntuis että avioliitto ois loppusuoralla... Jakso oli toisaalta aika mitäänsanomaton.

39

3776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roskatonrobotti

      Mmm niin, vaimon hyytävyys oli jakson kiinnostavinta antia... sekä Tapion vastaamatta jääneet kysymykset, niistä varmaan kesustellaan sitten vaimon kanssa kotosalla...

    • Avovaimo

      Sinänsä mitään mullistavaa ei tän illan showssa ollut, mutta hyi kamalaa mikä akka miesparalla on!?! Kaamea noita-akka, koko ajan naama norsunvitulla ja antoi Suomen kansan ymmärtää että mies on aivan kelvoton juoppolalli ja huono isä. Oikeasti kansalle tais paljastua vain se, miten kamalan kylmä vaimo Tapsalla onkaan, liekö vaimo kenties kateellinen isän ja tyttären lämpimistä väleistä vai mikä mättää... Joku tuon naisen katseessa oli niin vittumaisen kylmä ja julma että se sai mut toivomaan etten ikinä elämässäni joudu tuollaisen ihmisen kanssa tekemisiin! Huh...

      • ***

        Oli Tapsa todellakin oikea luikeron oloinen ukko. Taitaa olla luurankoja kaappi täynnä, ja kaapin
        takana. En kyllä yhtään ihmettele vaimon hyytävyyttä.


      • ::D
        *** kirjoitti:

        Oli Tapsa todellakin oikea luikeron oloinen ukko. Taitaa olla luurankoja kaappi täynnä, ja kaapin
        takana. En kyllä yhtään ihmettele vaimon hyytävyyttä.

        Tunti aikaa..koskahan kukaan millionkaan pääsee tuonne 50 000 euroon asti?
        Ei ehkä koskaan.

        Tuntuu myös siltä, että jos ei kisailija ota rahoja ajossa, ne otetaan sinulta ja väitetään, että
        vastasit väärin :(

        TÄmän iltaisessa 23.10 ohjelmassa Kisu-vaimo oli varsin outo.
        Tympeä kun mikä, kaiveli kynnenalusiaan ja välilllä sormikin oli suussta.
        Olisi hänen kannattanut jäädä kotiin mieluummin kuin hapanta näytellä ja antaa ymmärtää,
        että mies on tosi huono isä ja juo vaan kaljaa...(vaikka se olisikin ollut totuus niin silti)

        Juontaja huomasi saman ja kyselikin sitten asioita työkaverilta ja tyttäreltä...

        Isä kyseli jatkuvasti tyttären mielipidettä pelin jatkamiselle.
        Vaimo oli vain suu alaspäin.

        Onnea kuitenkin Tapiolle rahasummasta.


      • Kisufanittaja
        ::D kirjoitti:

        Tunti aikaa..koskahan kukaan millionkaan pääsee tuonne 50 000 euroon asti?
        Ei ehkä koskaan.

        Tuntuu myös siltä, että jos ei kisailija ota rahoja ajossa, ne otetaan sinulta ja väitetään, että
        vastasit väärin :(

        TÄmän iltaisessa 23.10 ohjelmassa Kisu-vaimo oli varsin outo.
        Tympeä kun mikä, kaiveli kynnenalusiaan ja välilllä sormikin oli suussta.
        Olisi hänen kannattanut jäädä kotiin mieluummin kuin hapanta näytellä ja antaa ymmärtää,
        että mies on tosi huono isä ja juo vaan kaljaa...(vaikka se olisikin ollut totuus niin silti)

        Juontaja huomasi saman ja kyselikin sitten asioita työkaverilta ja tyttäreltä...

        Isä kyseli jatkuvasti tyttären mielipidettä pelin jatkamiselle.
        Vaimo oli vain suu alaspäin.

        Onnea kuitenkin Tapiolle rahasummasta.

        Kisu oli kyllä sexy, mun mieleen! Mut olikohan siltä vähän kasvoje vedetty kireemmälle tai silmäluomia leikelty? Näytti ainaski siltä, että veistä olisi naamalle tarjottu.

        Tapsa oli kyllä aika epeli. Peruskoulupohjalta entinen kapakkamuusikko valtion leivissä päällikkönä!

        Jäi kyl todella sellainen kuva, että siel komerossa voi olla IHAN MITÄ VAAN vielä...
        Mut Kisu oli nam!


      • tapsa se ainoa totuu
        *** kirjoitti:

        Oli Tapsa todellakin oikea luikeron oloinen ukko. Taitaa olla luurankoja kaappi täynnä, ja kaapin
        takana. En kyllä yhtään ihmettele vaimon hyytävyyttä.

        Sinulla varmasti ei ole mitäään onne sinulle universumin ainoana olentona.


      • tapsa v
        Kisufanittaja kirjoitti:

        Kisu oli kyllä sexy, mun mieleen! Mut olikohan siltä vähän kasvoje vedetty kireemmälle tai silmäluomia leikelty? Näytti ainaski siltä, että veistä olisi naamalle tarjottu.

        Tapsa oli kyllä aika epeli. Peruskoulupohjalta entinen kapakkamuusikko valtion leivissä päällikkönä!

        Jäi kyl todella sellainen kuva, että siel komerossa voi olla IHAN MITÄ VAAN vielä...
        Mut Kisu oli nam!

        Kyllä vain Kisu on sexy: taidat olla kateellinen kun minulla on sexy vaimo, mutta kannattaisi käydä lääkärissä testaamassa näkösi tai vaihtaa parempaan resoon mistä nyt lienet katsonut ohjelmaa. Etpä taida tietää yhtään mitään naisten kasvoven modaamisesta kun täällä heität skeidaa, vielä pahempi jos olet vielä alalle koulutettu.
        Koulutusta varmasti ja kokemusta on enemmän kuin sinulla, mutta taidat sitäkin kadehtia.
        Tämä formaatti perustuu juuri tuohon, että tyhmät ihmiset samaistuu itseensä, sitten on kiva haukkuu muita (katso peiliin ennenkuin edes näille sivuille muita tulet arvostelemaan).
        1. Kateellinen vaimostani
        2. Olet todella ruma itse
        3. Akateemisesti koulutettu, mutta tyhmänä ei pärjää
        4. Komerossa on sitä sinullakin VARMASTI
        5. Kisu ei ikinä ottaisi noin hölmöä
        6. Ainoa TOTUUS sinulta oli Kisun oleva sexy


      • tapsa v vielä
        Kisufanittaja kirjoitti:

        Kisu oli kyllä sexy, mun mieleen! Mut olikohan siltä vähän kasvoje vedetty kireemmälle tai silmäluomia leikelty? Näytti ainaski siltä, että veistä olisi naamalle tarjottu.

        Tapsa oli kyllä aika epeli. Peruskoulupohjalta entinen kapakkamuusikko valtion leivissä päällikkönä!

        Jäi kyl todella sellainen kuva, että siel komerossa voi olla IHAN MITÄ VAAN vielä...
        Mut Kisu oli nam!

        Huomaan hyvin senkin, että kadehdit minua muusikkona ????
        1. Veinkö naisesi
        2. Veinkö itsetuntosi
        3. Enkö halunnut sinua piireihini
        4. Etkö päässyt jatkoille
        5 tai pukille
        6. HANKI ELÄMÄ niin ( me normaali ihmiset sen jodumme tekemään
        7. Haluatko elämääni ET IKINÄ OLET KETÄ TAHANSA


      • tapsa v
        *** kirjoitti:

        Oli Tapsa todellakin oikea luikeron oloinen ukko. Taitaa olla luurankoja kaappi täynnä, ja kaapin
        takana. En kyllä yhtään ihmettele vaimon hyytävyyttä.

        Siinäpähän varsinainen enkeli, ihanaa, loistavaa.
        Ole juuri tuollainen muut kaapit kiinnostaa, mutta muiden kaapit ON IN.
        Taitaa olla jotain spyykkisiä ongelmia sinulla kun joudut täällä netissä ihmisiä arvostelmaan.
        Katso peiliin, jos edes ymmärrät mikä PEILI ON


      • kaapissa on kaikilla
        *** kirjoitti:

        Oli Tapsa todellakin oikea luikeron oloinen ukko. Taitaa olla luurankoja kaappi täynnä, ja kaapin
        takana. En kyllä yhtään ihmettele vaimon hyytävyyttä.

        On varmasti hyvä, että itse olet täydellinen. Onnea ihmiselle jolla kaikki on hyvin.
        ps. Kuitenkin varo omia kaappiasi, ne voivat ilmestyä koska tahansa


      • yoda

        en tiiä kuka ootkaa mut oon tapsan lapsen kaveri tommi oon 13v mut oon sen lapsen bestis ja ollaa katottu nää kaikki täältä sen äiti on kiva ja isä on tosi hyvä ja ehkä se sun mielestä näyttää rumalta mut mitä se sulle kuulluu ku tollane randon nainen tulee haukkuu jotai nasita jos olisit ite siin penkis nii oi sulleki tullu tälläsii mut mistä tiiän olikko siin en tiiä mut oon sata varma et oot helkkarin tyhmä ja oon saa varma et et ees tiiä et oonko mä nuorimma lapsen kaveri tai oikeesti nuorin lapsi tai ketää mut tuu tietää !


    • Eev, joskus petetty

      En ole koskaan varmaan nähnyt noin iljettävää naista. Vetyperoksiidi blondi taisi saada herneen nenäänsä!
      Käytöstavat olivat suoraan oppaasta miten ei käyttäydytä. Oikeasti halveksiva ilme kauniilla kasvoillaan.
      Kisu nosta hymy kasvoillesi ja näytä että naisena kannattaa olla miestä ylempänä, Näytit varmasti huonoimman puolesi, etkä varmaan ole ylpeä nyt itsestäsi. Joten varmaan hävettää itseäsi vielä enemmän.Olisit kuitannut vastaukset huumorilla kaikkien katsojien katsellessa ohjelmaa.

      • -n- 27

        Veikkaan, että vaimo ei olisi suurin surminkaan halunnut ko. ohjelmaan joten sen takia naama kuin perseeseen ammutulla karhulla.


      • random sukulainen
        -n- 27 kirjoitti:

        Veikkaan, että vaimo ei olisi suurin surminkaan halunnut ko. ohjelmaan joten sen takia naama kuin perseeseen ammutulla karhulla.

        onko noin kivaa hakkuu toisii täällä se oli vaa pelkkä ohelma ja must tuntuu et et ees o nähny ammutuu karhuu oot ite varmaa joku mummo ketä asuu talossa, mut ainii ei sil oo taloo ku se oli roskis!


    • Heluna83

      Eihän tollasessa liitossa ole mitään järkee... Ei varmaan mies mikään puhdas pulmunen, mutta ton vaimon käytös oli pikemminkin sellasta mitä vois kuvitella vaan ex-vaimolta. Ja jos se mies on niin helkkarin huono kaikessa, niin tyhmähän se ämmä on ku edelleen roikkuu tollasessa liitossa! Ovat varmaan siviilissä "todella onnellisia". Alko niin ärsyttää se muija... mitäs läksi koko ohjelmaan, tuskimpa sinne ketään väkisin on raahattu!

      • kisun viikset

        Niin samoilla linjoilla kirjoituksesi kanssa! Niin jäätävän kylmä ja pirullinen omalle aviomiehelleen, joka varmaan olisi kaivannut tukea.

        Olisipa kiinnostava kuulle jonkun psykologin lausunto tällaisen käyttäytymisen taustoista- itse mietin jopa sitä olisko nainen niin narsistinen, että väittäisi miehen olevan täysin nolla korottaen itsensä ylemmäksi.
        Joka tapauksessa en ihmettele jos mies ei viihdy vaimonsa helmoissa:)
        Sinällään ohjelmassa tuli ilmi ristiriitaisi asioita. Tyttö oli isäntyttö ja muutenkin sai vaikutelman että heillä oli lämpimät välit. Äiti kuitenkin väitti, että isä olisi todella huono isä?

        Voimia sympaattisen oloiselle Tapsalle ja hänen kauniille tyttärelleen!


      • Äidin tyttö
        kisun viikset kirjoitti:

        Niin samoilla linjoilla kirjoituksesi kanssa! Niin jäätävän kylmä ja pirullinen omalle aviomiehelleen, joka varmaan olisi kaivannut tukea.

        Olisipa kiinnostava kuulle jonkun psykologin lausunto tällaisen käyttäytymisen taustoista- itse mietin jopa sitä olisko nainen niin narsistinen, että väittäisi miehen olevan täysin nolla korottaen itsensä ylemmäksi.
        Joka tapauksessa en ihmettele jos mies ei viihdy vaimonsa helmoissa:)
        Sinällään ohjelmassa tuli ilmi ristiriitaisi asioita. Tyttö oli isäntyttö ja muutenkin sai vaikutelman että heillä oli lämpimät välit. Äiti kuitenkin väitti, että isä olisi todella huono isä?

        Voimia sympaattisen oloiselle Tapsalle ja hänen kauniille tyttärelleen!

        Oikeasti olen täysin ÄIDIN TYTTÖ, piti isälle vain antaa kaikki tuki ja rohkaisu ohjelmassa.

        Ja te, jotka ette kyseisen ohjelmaformaatin toimivuutta ole vielä tajunneet; koko pelinhän idea on ainoastaan kamppailla valheenpaljastuskonetta vastaan, eli yrittää päätellä, kumpaan vastaukseen (kyllä tai ei) se tulee sanomaan "Vastaus on totta". Meidän perhe lähti mukaan rahan takia (ja koska tyhmän pikkusiskoni mielestä oli hauskaa ilmoittaa isä 50-vuotislahjaksi ohjelmaan), eikä mitään yllätyksiä tullut vastauksissa (myöskään niissä, joita ei ohjelmassa päästy kuulemaan). Suostuimme äidin kanssa ohjelmaan, koska läsnäolomme oli isälle tärkeää (plus, isäni tylsistä sirukortti -plaaplaa -jutuistako te täällä keskustelisitte? ;>)

        "Jasmin"


      • Harri
        Äidin tyttö kirjoitti:

        Oikeasti olen täysin ÄIDIN TYTTÖ, piti isälle vain antaa kaikki tuki ja rohkaisu ohjelmassa.

        Ja te, jotka ette kyseisen ohjelmaformaatin toimivuutta ole vielä tajunneet; koko pelinhän idea on ainoastaan kamppailla valheenpaljastuskonetta vastaan, eli yrittää päätellä, kumpaan vastaukseen (kyllä tai ei) se tulee sanomaan "Vastaus on totta". Meidän perhe lähti mukaan rahan takia (ja koska tyhmän pikkusiskoni mielestä oli hauskaa ilmoittaa isä 50-vuotislahjaksi ohjelmaan), eikä mitään yllätyksiä tullut vastauksissa (myöskään niissä, joita ei ohjelmassa päästy kuulemaan). Suostuimme äidin kanssa ohjelmaan, koska läsnäolomme oli isälle tärkeää (plus, isäni tylsistä sirukortti -plaaplaa -jutuistako te täällä keskustelisitte? ;>)

        "Jasmin"

        Hoi,

        satuin itsekkin katsomaan kyseisen ohjelman ja mulla meni kyllä keskittyminen "Jasminiin". Uskomattoman kaunis ja pirtsakka kaveri! Yritin heti etsiä facebookista mutta harmikseni tajusin, että Jasmin taisi olla yhtä oikea nimi kun Harri :D


      • ehkä lapsista

        tapio virkkunen on hyvä isä oon randon ikänäne ja must tuntuu et äitiki on hyvä äiti mistä sä sen tiiät onko se haluunnu ees tulla koko kilpailuun mä sen sulle kerron. ei todellakaan mut isosisko sano et mee nyt sinne set sano en haluu mut sit sisko sano et sun on mentävä ja sit se meni sä et tiiäkkä onko mun faija tyhmä tai idiootti! mut mä tiän se on itse asiassa aika viisas vaikka äiti sitä ei tidekkää et se on viisas isä on vähä laisak mut hoitaa hommat kyllä!


    • niinpä niin

      Mä voin "lähipiiriin" kuuluvana kertoa että todellisuudessa toi Kisu on vielä paljon kamalampi ihminen kuin tossa ohjelmassa.. Valehteli tuolla aika pahasti asioista. Tapsa on hieno mies! :)

      • Hah Hah

        Nuorempana ainakin oli täys suuruudenhullu olemattomilla rehvastelija! Ehkä sai vaimokseen mitä ansaitsikin.


      • Lambilamba

        Onko sellainen hieno mies kun tekee lapsen toiselle naiselle.


      • kissukassu
        Lambilamba kirjoitti:

        Onko sellainen hieno mies kun tekee lapsen toiselle naiselle.

        Mitähän mahtaa Kisu tehdä työkseen?


      • !!!
        kissukassu kirjoitti:

        Mitähän mahtaa Kisu tehdä työkseen?

        Tuskin on tehnyt eläessään muuta kun hoitanut lapsia. Vaikuttaa siltä.
        Ainakaan tollasta nyrpeää pärstää ei kukaan viitti katella. Luulempa, että kamala
        työkaveri. Mitenkä Tapio viittii olla tollaisen kanssa. Ei ainakaan voi viedä edustustamaan
        minnekään. Huh, huh.


      • alkjfhajfh
        Lambilamba kirjoitti:

        Onko sellainen hieno mies kun tekee lapsen toiselle naiselle.

        Tytär on vanhempi kuin Virkkusen muut lapset. Tehty ennenkuin edes tapasi tuon riivinraudan.


      • The Witch

        Kiitos viestistäsi "lähipiiriin" kuuluva...vaikkakaan en tiennyt, että sellaisen omistaisin. Toivon sinulle kuitenkin onnea ja jaksamista elämääsi... ehkäpä jo seuraavan kolmentoista vuoden aikana onnistut lohkaisemaan edes pienen palan Tapsan sydämestä. Elämää paljon kokeneena ja jo Tapsaakin kymmenisen vuotta kauemmin eläneenä, toisen ex-vaimona varmaankin ymmärrät..,että ne viimeisimmätkin toivon pisarat voivat yllättäen kadota...valua sormiesi läpi unohduksien hiekkaan. Kisu


      • bulla
        The Witch kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi "lähipiiriin" kuuluva...vaikkakaan en tiennyt, että sellaisen omistaisin. Toivon sinulle kuitenkin onnea ja jaksamista elämääsi... ehkäpä jo seuraavan kolmentoista vuoden aikana onnistut lohkaisemaan edes pienen palan Tapsan sydämestä. Elämää paljon kokeneena ja jo Tapsaakin kymmenisen vuotta kauemmin eläneenä, toisen ex-vaimona varmaankin ymmärrät..,että ne viimeisimmätkin toivon pisarat voivat yllättäen kadota...valua sormiesi läpi unohduksien hiekkaan. Kisu

        kisu on minulle esitellyt itsensä lääkäriksi ja ratsastuksenopeksi.


      • pomo 1
        Hah Hah kirjoitti:

        Nuorempana ainakin oli täys suuruudenhullu olemattomilla rehvastelija! Ehkä sai vaimokseen mitä ansaitsikin.

        M
        mut päässyt varmasti pitemmälle kuin sinä


      • entinen Treen mimmi
        The Witch kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi "lähipiiriin" kuuluva...vaikkakaan en tiennyt, että sellaisen omistaisin. Toivon sinulle kuitenkin onnea ja jaksamista elämääsi... ehkäpä jo seuraavan kolmentoista vuoden aikana onnistut lohkaisemaan edes pienen palan Tapsan sydämestä. Elämää paljon kokeneena ja jo Tapsaakin kymmenisen vuotta kauemmin eläneenä, toisen ex-vaimona varmaankin ymmärrät..,että ne viimeisimmätkin toivon pisarat voivat yllättäen kadota...valua sormiesi läpi unohduksien hiekkaan. Kisu

        Kyllä on ihmiset toisilleen susia ! Josko ohjelmasta vois olla montaa mieltä, niin tuskin tarkoitus on arvostella soffalla istujan ulkonäköä !!??? Voisin ajatella, että Kisua jännitti siellä ..? Mukava mimmi kuiteski ! Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ([email protected])...pitkästä aikaa toivottelee kaasosi =)


      • ei ex
        entinen Treen mimmi kirjoitti:

        Kyllä on ihmiset toisilleen susia ! Josko ohjelmasta vois olla montaa mieltä, niin tuskin tarkoitus on arvostella soffalla istujan ulkonäköä !!??? Voisin ajatella, että Kisua jännitti siellä ..? Mukava mimmi kuiteski ! Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ([email protected])...pitkästä aikaa toivottelee kaasosi =)

        terkkuja t. tapsa (mun kautta jos K ei ??? löydät mun tietoni????)


      • "lähipiiriläinen"
        The Witch kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi "lähipiiriin" kuuluva...vaikkakaan en tiennyt, että sellaisen omistaisin. Toivon sinulle kuitenkin onnea ja jaksamista elämääsi... ehkäpä jo seuraavan kolmentoista vuoden aikana onnistut lohkaisemaan edes pienen palan Tapsan sydämestä. Elämää paljon kokeneena ja jo Tapsaakin kymmenisen vuotta kauemmin eläneenä, toisen ex-vaimona varmaankin ymmärrät..,että ne viimeisimmätkin toivon pisarat voivat yllättäen kadota...valua sormiesi läpi unohduksien hiekkaan. Kisu

        Olet kyllä nyt tainnut erehtyä henkilöstä. En nimittäin ole kenenkään ex-vaimo enkä kyllä Tapsaa vanhempikaan. Onnea ja jaksamista vaan sinullekin.


      • ...
        "lähipiiriläinen" kirjoitti:

        Olet kyllä nyt tainnut erehtyä henkilöstä. En nimittäin ole kenenkään ex-vaimo enkä kyllä Tapsaa vanhempikaan. Onnea ja jaksamista vaan sinullekin.

        Tämä äsköinen oli siis Kisulle


      • The Witch
        "lähipiiriläinen" kirjoitti:

        Olet kyllä nyt tainnut erehtyä henkilöstä. En nimittäin ole kenenkään ex-vaimo enkä kyllä Tapsaa vanhempikaan. Onnea ja jaksamista vaan sinullekin.

        Rakas "lähipiiriläinen, en kyllä edes pienen pientä hetkeä epäillytkään sinun olevan, sillä enhän minäkään ole Kisu...eikä moni muukaan ole sitä, mitä luulevat tai toivovat olevansa.
        Internet on ihmeellinen media! Kisu


      • ....
        The Witch kirjoitti:

        Rakas "lähipiiriläinen, en kyllä edes pienen pientä hetkeä epäillytkään sinun olevan, sillä enhän minäkään ole Kisu...eikä moni muukaan ole sitä, mitä luulevat tai toivovat olevansa.
        Internet on ihmeellinen media! Kisu

        Niin. Voihan se olla etten oikeasti edes tiedä sinua. Ehkä olen vain katsonut ohjelman ja tullut tänne huvikseni esiintymään tuttuna :)
        Kumma kyllä, tunnistan sinut Kisuksi jo tuosta kirjoituksesta.


    • biutshka7

      T. Virkkusella oli selityksen makua jokaisen vastauksen jälkeen ja osasi lopettaa ajoissa. Kukaan ihminen ei ole 100% rehellinen varsinkaan itselleen. Pitää olla aika epätoivoinen että menee sellaiseen ohjelmaan. Ois silti kivaa tehdä testi ja saada vastaukset valheenpaljastuskoneelta.
      Virkkusen vaimo kuitenkin keräsi sympatiat sen takia koska näki selvästi mitä todellisuudessa T. kätkee ja millainen on todellisuudessa.

      • silleen

        Ja häh? Ei kyllä vaimo kerännyt sympatioita. En ole kuullut kenenkään noin sanovan...Moni tunsi myötähäpeää vaimon käytöksestä miestään kohtaan ja moni ennusti jopa eroa..et silleen.


      • biutshka7:lle
        silleen kirjoitti:

        Ja häh? Ei kyllä vaimo kerännyt sympatioita. En ole kuullut kenenkään noin sanovan...Moni tunsi myötähäpeää vaimon käytöksestä miestään kohtaan ja moni ennusti jopa eroa..et silleen.

        samaa mieltä "täh"? kaa????? siihen en ota kantaa mikä T on mutta, vaimomna???? kyllä en menisi miehestäni TV:ssä puhuun pas......aaa. T oli symmppis kuitenniin ja vielä fiksukin. Ei ymmärtää tuota biutshka7
        ps. avaa nyt biutshka7 kuinka ainoana olet tuota mieltä ??????


      • sivust seuraja
        biutshka7:lle kirjoitti:

        samaa mieltä "täh"? kaa????? siihen en ota kantaa mikä T on mutta, vaimomna???? kyllä en menisi miehestäni TV:ssä puhuun pas......aaa. T oli symmppis kuitenniin ja vielä fiksukin. Ei ymmärtää tuota biutshka7
        ps. avaa nyt biutshka7 kuinka ainoana olet tuota mieltä ??????

        Ei kyl oo ainoo ja mist sä tiiät oliks ne puheet pas...aa. Vaimo ainaski vastas silmääkään räpäyttämättä suoraan eik selitelly. Ja eihän sua ja sun miestä siihen ohjelmaan otettukaa joten hanki elämä ja lopeta toisten puolest kelaamine ja myötä häpeämine


      • Bensselisetä
        sivust seuraja kirjoitti:

        Ei kyl oo ainoo ja mist sä tiiät oliks ne puheet pas...aa. Vaimo ainaski vastas silmääkään räpäyttämättä suoraan eik selitelly. Ja eihän sua ja sun miestä siihen ohjelmaan otettukaa joten hanki elämä ja lopeta toisten puolest kelaamine ja myötä häpeämine

        Tyypillinen valtion virkaa hoitava.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8501
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1393
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1165
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1156
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1000
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      785
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      778
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      761
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      674
    Aihe