Menkat kesken pillerilaatan.

Nyt tätä tyttöä hieman hämmentää.
Syön noin neljättä kuukautta Yasminelle pillereitä. Olen syönyt kaksi liuskaa putkeen ja sitten viikon tauko. Nyt on menossa toinen liuska putkeen, hieman yli viikon verran olen siitä syönyt. Eli menkkojen yli hypättiin - mutta mitä ihmettä! Silti minulla on menkat, ja kivuliaat sellaiset. Jotain poikkeavuutta vuodossa kyllä on, se ei ihan perinteistä kuukautisvuotoa ole, vaan seassa on pieniä "täpliä". Ne näyttävät (okei naurettavaa), mutta kutakuinkin "isoilta siittiöiltä" tai verihyytymiltä. Hämmentää ja hieman huolestuttaa.

Onko kelläään muulla tällaista, että kesken laatan alkaa vuoto?
2114
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Olisit tietysti voinut myös etsiä asiasta keskusteluja, niitä nimittäin löytyy useampia. Lääkäri on ilmeisesti sanonut sinulle, että voit syödä kaksi laattaa putkeen? Katsos kun kaikilla se ei kuitenkaan onnistu vaan osa alkaa vuotamaan kesken toisen (tai kolmannen jos syö niin monta putkeen) laatan. Sinulla nyt ilmeisesti ei onnistu ainakaan tuolla merkillä kahden laatan syöminen. Ja ne ei ole menkat, vaan tyhjennysvuoto. Kun syöt e-pillereitä niin sinulla ei ole kuukautisia.

Äänestä
  • Kiitos vastauksesta. Kyllä yritin pikaisesti keskusteluja samaisesta asiasta etsiä, mutta en nopsalla vilkaisulla löytänyt.

    En kyllä vielä luovuta 2 laatan syömistä putkeen. TÄmän jälkeen viikon tauko ja sitten taas kaksi putkeen. JOs silloinkin valuu ja vuotaa, niin sitten uskon ettei minua ole tarkoitettu syömään kahta putkeen :)
    Mutta kiitos!

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Simian kirjoitti:

Nyt tätä tyttöä hieman hämmentää.
Syön noin neljättä kuukautta Yasminelle pillereitä. Olen syönyt kaksi liuskaa putkeen ja sitten viikon tauko. Nyt on menossa toinen liuska putkeen, hieman yli viikon verran olen siitä syönyt. Eli menkkojen yli hypättiin - mutta mitä ihmettä! Silti minulla on menkat, ja kivuliaat sellaiset. Jotain poikkeavuutta vuodossa kyllä on, se ei ihan perinteistä kuukautisvuotoa ole, vaan seassa on pieniä "täpliä". Ne näyttävät (okei naurettavaa), mutta kutakuinkin "isoilta siittiöiltä" tai verihyytymiltä. Hämmentää ja hieman huolestuttaa.

Onko kelläään muulla tällaista, että kesken laatan alkaa vuoto?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu