Kaameeta...

Tuli mieleen,että ei kai täältä vaan ole muutettu ja mut on jätetty tänne yksin! :P

Antakee ny elonmerkkiä..;)

19

304

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yxitypy

      ja toivottavasti vielä pitkään, vaikka en suostunut ottamaan ees possuinfulenssa rokotetta, joka työn puolesta olis kuulunut :=))

      Mutta nyt olis kyllä aika mennä pikkuhiljaa pehkuihin. Mihin se tuo aika menee nykyään, kun ei jouda paljoo ees palstaileen. Onkohan sitä tullut iän myötä vaan niin hemmetin hitaaks, vai miten se on selitettävissä?

      • Kyl se on nii,että hitaaks me tullaan..Ei tartte kohta mennä ees nukkumaan,ku pitää koko yön tehdä aamuaskareita..;))

        Mä uskon,että kyllä perusterveet ihmiset selviää tosta possutaudista..Jos ei,nii sit se on nii tarkotettu..


    • waan ett jättäisin sut tänne liween yksin "repee"

      • ny ihan kokonaan repee..;) Tuli eilen täällä nii orpo ja pitkästynyt olo,nii aattelin huhuilla porukkaa paikalle.Tukka nous ilmaan,ku käväs mielessä porukan palstanvaihto..:)))


    • paapuuri

      onhan meitä muutama, jotka vielä hengittää :))

      • Ihqua,ku alkaa oleen elonmerkkiä täälläkin...;) Taitaa osa porukasta huilia..Sitäkin kun joutuu jokainen välillä tekemään.Ei vaan iske juttua välillä sitten millään.Onneks se kohtaus menee aina ohi..:)


      • paapuuri
        mii-su kirjoitti:

        Ihqua,ku alkaa oleen elonmerkkiä täälläkin...;) Taitaa osa porukasta huilia..Sitäkin kun joutuu jokainen välillä tekemään.Ei vaan iske juttua välillä sitten millään.Onneks se kohtaus menee aina ohi..:)

        itseni joksikin aikaa eräältä toiselta palstalta, pieni tauko tekee hyvää.
        Ainakin minulle :)
        Aivan ihana ilma ulkona, just Nittikselle kirjoitin, miten kiva oli käydä lenkillä,
        kun satoi jättimäisiä hiutaleita.
        Nyt sataa vaan räntää ;(


      • paapuuri kirjoitti:

        itseni joksikin aikaa eräältä toiselta palstalta, pieni tauko tekee hyvää.
        Ainakin minulle :)
        Aivan ihana ilma ulkona, just Nittikselle kirjoitin, miten kiva oli käydä lenkillä,
        kun satoi jättimäisiä hiutaleita.
        Nyt sataa vaan räntää ;(

        satoi lunta?!?Huh..Onneks täällä tuli vaan vettä..:))

        Kyllä tauko tekee välillä hyvää.Tuota mun edellistä taukoa olisin kyl voinu vieläki jatkaa,mut vääntäydyin kummiski tänne..Tuli tyhjä olo..;)


      • paapuuri
        mii-su kirjoitti:

        satoi lunta?!?Huh..Onneks täällä tuli vaan vettä..:))

        Kyllä tauko tekee välillä hyvää.Tuota mun edellistä taukoa olisin kyl voinu vieläki jatkaa,mut vääntäydyin kummiski tänne..Tuli tyhjä olo..;)

        jos koko yön sataa lunta, missähän minun sukseni ovat ;))
        Lumikengät olis kivat, pääsis niilläkin retkeilemään.

        Ollaankohan me vähän koukussa palstailuun, mutta pidetään välillä taukoa.
        Eihän tää nyt pahimpia harrastuksia liene kuitenkaan.
        Ja tätä voi harrastaa kotona, mikä on etu näin pimeällä.


      • paapuuri kirjoitti:

        jos koko yön sataa lunta, missähän minun sukseni ovat ;))
        Lumikengät olis kivat, pääsis niilläkin retkeilemään.

        Ollaankohan me vähän koukussa palstailuun, mutta pidetään välillä taukoa.
        Eihän tää nyt pahimpia harrastuksia liene kuitenkaan.
        Ja tätä voi harrastaa kotona, mikä on etu näin pimeällä.

        Onneks täällä ei ole tuota keliä...:P

        Kat tääkin joku koukku on...Mut vaaraton tää on.Eipä tee harmia kenellekkää..:))


      • paapuuri
        mii-su kirjoitti:

        Onneks täällä ei ole tuota keliä...:P

        Kat tääkin joku koukku on...Mut vaaraton tää on.Eipä tee harmia kenellekkää..:))

        hiihtämäänkään, lunta ei satanut kuin puoli senttiä :)
        Pikku pakkasta on ja oikein raikas ilma, hyvä niin.

        Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua sinulle!!


      • paapuuri kirjoitti:

        hiihtämäänkään, lunta ei satanut kuin puoli senttiä :)
        Pikku pakkasta on ja oikein raikas ilma, hyvä niin.

        Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua sinulle!!

        Samoin sulle..:) Siellä sitten kuiteski pysyy se vähäinenki lumi,jos on vähän pakkasta..(Voi eeeii..kirjotin eka,että jos siel on vähän pashkasta..) :DD


    • pirpzuzeiccu

      Mä hoksasin tän avaukses vasta nyt, vaikka oot tehny sen jo eilen. Näemmä silmien tarkkuus ei oo kauheen hyvä.. :D

      • ei tässä aloituksessa ny mitään viisasta ollu,että siinä olis menettäny jotain..;))

        Kiva kummiski,ku vastasit...:))

        Oikeesti,ku jutut menee alaspäin,nii käy usein ettei huomaa jotain aloitusta.Varsinkin sellaisilla palstoilla missä tulee paljon uusia juttuja...BB:ssä esimerkiks...Mä oon juurtunu sinnekki.Kehtaan tunnustaa ihan ääneen..:))


      • pirpzuzeiccu
        mii-su kirjoitti:

        ei tässä aloituksessa ny mitään viisasta ollu,että siinä olis menettäny jotain..;))

        Kiva kummiski,ku vastasit...:))

        Oikeesti,ku jutut menee alaspäin,nii käy usein ettei huomaa jotain aloitusta.Varsinkin sellaisilla palstoilla missä tulee paljon uusia juttuja...BB:ssä esimerkiks...Mä oon juurtunu sinnekki.Kehtaan tunnustaa ihan ääneen..:))

        aloituksen tarvikaan olla viisas, että se kuvastais silleen mukamas mielenkiintoista avausta. Joten älähän vähättele itteäs yhtään. :P

        Mä seurasin aluksi sitä bb-palstaa täällä suomi24:ssä, mutta sitte en enää jaksanu, ku siellä on niin paljon v*ttuilijoita ja muutenkin sekavaa. Oon kyllä lueskellu virallisia bb-sivuja ja siellä olleita keskusteluja, joihin en oo kuitenkaan osallistunu, ku en oo jaksanu rekata sen takia nikkiä (täytyy olla siis rekattu nikki, jotta voi osallistua keskusteluihin). Mutta irc-gallerian sivuilla kyllä keskustelen aiheesta paljonkin. :)


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        aloituksen tarvikaan olla viisas, että se kuvastais silleen mukamas mielenkiintoista avausta. Joten älähän vähättele itteäs yhtään. :P

        Mä seurasin aluksi sitä bb-palstaa täällä suomi24:ssä, mutta sitte en enää jaksanu, ku siellä on niin paljon v*ttuilijoita ja muutenkin sekavaa. Oon kyllä lueskellu virallisia bb-sivuja ja siellä olleita keskusteluja, joihin en oo kuitenkaan osallistunu, ku en oo jaksanu rekata sen takia nikkiä (täytyy olla siis rekattu nikki, jotta voi osallistua keskusteluihin). Mutta irc-gallerian sivuilla kyllä keskustelen aiheesta paljonkin. :)

        mä käyn lukemassa niitä sivuja.Aika törkeetä mollaamistahan se on..Tuntuu oikeen hirveeltä,ku huomaa miten julmia ihmiset on toisia kohtaan...

        Aikamoisen ryöpyn kohteeks noi asukkaat joutuu.Toivottavasti ovat kaikki vahvoja,ettei kukaan pahoita mieltään liikaa noista kommenteista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe