Vaihtakaa jo aihetta

tympääntynyt

alkaa tympäiseen nahistelu vanhoissa ketjuissa

17

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirpzuzeiccu

Mistä aiheesta haluisit jutskailla? :)

• heku*

bb-talosta, miusta Sampo on ärsyttävä ja poppoo nukkuu aina

• heku* kirjoitti:

tuosta BB:stä tuliski paljon juttua..:)

Terveisin:Koukussa

• heku*
        mii-su kirjoitti:

tuosta BB:stä tuliski paljon juttua..:)

Terveisin:Koukussa

itsekin.
        On ku eläintarhaa sais seurata lasin takaa.
        Sellasia ihmiset on

• pirpzuzeiccu
        heku* kirjoitti:

sietää Sampoa. Tykkään ehdottomasti EsaA:sta. Tykkäsin myös Markosta ja Ninosta, kun olivat vielä talossa. Huomenna lähtee joku asukkaista asukasvaihtoon Filippiineille, saa nähdä, onko se Esa vai joku muu.

• aropupu!
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

sietää Sampoa. Tykkään ehdottomasti EsaA:sta. Tykkäsin myös Markosta ja Ninosta, kun olivat vielä talossa. Huomenna lähtee joku asukkaista asukasvaihtoon Filippiineille, saa nähdä, onko se Esa vai joku muu.

Filippiineille ja povataan että sieltä tulee kaks tilalle Paul Jake ja nainen

• pirpzuzeiccu
        aropupu! kirjoitti:

Joo tosiaan luin, että Kätlin lähti, mutta en ollu tietoinen, että olis peräti kaks tulossa sieltä tänne. Täähän meneeki jännäksi. :D

• heku* kirjoitti:

itsekin.
        On ku eläintarhaa sais seurata lasin takaa.
        Sellasia ihmiset on

ku sitä alkoi katsomaan,nii ei voi lopettaa millään..:))

• pirpzuzeiccu kirjoitti:

Mun suosikki on kans Esa A...:) Samaten pidin Markosta ja Ninosta.Mua harmitti valtavasti,ku Nino joutu lähteen. :(

Näikkös muuten sen Esan tippumisen siel päiväkirjahuoneessa?Mä nauroin nii,että vedet valu silmistä.On ollu pakko käydä Youtubessa kattomassa se aina vaan uudestaan.:)

• pirpzuzeiccu
        aropupu! kirjoitti:

Vaihdossa pitäis tulla joku Cathy ja sitte saa nähdä, pääseekö Kätlin ikinä sinne Filippiineille asti vai käännytetäänkö Amsterdamin kentältä takasi Suomeen. Filippiineillä on tällä hetkellä joku taifuuni.. huhheijakkata.. :P

• pirpzuzeiccu
        mii-su kirjoitti:

Mun suosikki on kans Esa A...:) Samaten pidin Markosta ja Ninosta.Mua harmitti valtavasti,ku Nino joutu lähteen. :(

Näikkös muuten sen Esan tippumisen siel päiväkirjahuoneessa?Mä nauroin nii,että vedet valu silmistä.On ollu pakko käydä Youtubessa kattomassa se aina vaan uudestaan.:)

Mä nauroin sillon vedet silmissä sille "no hupsista" tippumiselle, ku se näytettiin eka kerran telkasta. Ja myöhemmin oon kans kattonu moneen kertaan sen youtuben kautta. Esalla ei yleensä petä pokka, mutta kyllä siinä kohtaa sitäkin hetken aikaa nauratti, ennenku kokos ittensä henkisesti.. :D

• pirpzuzeiccu kirjoitti:

Mä nauroin sillon vedet silmissä sille "no hupsista" tippumiselle, ku se näytettiin eka kerran telkasta. Ja myöhemmin oon kans kattonu moneen kertaan sen youtuben kautta. Esalla ei yleensä petä pokka, mutta kyllä siinä kohtaa sitäkin hetken aikaa nauratti, ennenku kokos ittensä henkisesti.. :D

nauraminen oli kans sellanen mikä mua nauratti,ku se ei meinannu pystyä lopettamaan..:D

Sitä ei taida enää löytää Youtubesta...:(

• porukkaa elää sillä..

• tympääntynyt

Tämähän on vanha aihe!

• tympääntynyt

vanha aihe
        et halua puhua mistään

• tympääntynyt
        tympääntynyt kirjoitti:

vanha aihe
        et halua puhua mistään

Tappelun.

• Masse-setä
        tympääntynyt kirjoitti:

Tappelun.

Meikäläisellä jos olisi esimerkiksi Archimeden aivot, niin en menisi kylpyy ilma pelastusliivejä.
        Jos Ptolemaios olisi opoettaja esimerkiksi yrittää koko tuottoa, niin sanoisin hänelle parin tuhannen vuoden takaa, että parempi on kehitää muistisääntöjä, koska kyseessä on aggreditoitu ja hyvin vakavarainen yhtiö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      214
      18082
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3855
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      44
      2207
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      1571
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      71
      1533
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      166
      1456
    7. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      145
      1443
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      124
      1399
    9. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1334
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1121
    Aihe