Vaihtakaa jo aihetta

tympääntynyt

alkaa tympäiseen nahistelu vanhoissa ketjuissa

17

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirpzuzeiccu

Mistä aiheesta haluisit jutskailla? :)

• heku*

bb-talosta, miusta Sampo on ärsyttävä ja poppoo nukkuu aina

• heku* kirjoitti:

tuosta BB:stä tuliski paljon juttua..:)

Terveisin:Koukussa

• heku*
        mii-su kirjoitti:

tuosta BB:stä tuliski paljon juttua..:)

Terveisin:Koukussa

itsekin.
        On ku eläintarhaa sais seurata lasin takaa.
        Sellasia ihmiset on

• pirpzuzeiccu
        heku* kirjoitti:

sietää Sampoa. Tykkään ehdottomasti EsaA:sta. Tykkäsin myös Markosta ja Ninosta, kun olivat vielä talossa. Huomenna lähtee joku asukkaista asukasvaihtoon Filippiineille, saa nähdä, onko se Esa vai joku muu.

• aropupu!
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

sietää Sampoa. Tykkään ehdottomasti EsaA:sta. Tykkäsin myös Markosta ja Ninosta, kun olivat vielä talossa. Huomenna lähtee joku asukkaista asukasvaihtoon Filippiineille, saa nähdä, onko se Esa vai joku muu.

Filippiineille ja povataan että sieltä tulee kaks tilalle Paul Jake ja nainen

• pirpzuzeiccu
        aropupu! kirjoitti:

Joo tosiaan luin, että Kätlin lähti, mutta en ollu tietoinen, että olis peräti kaks tulossa sieltä tänne. Täähän meneeki jännäksi. :D

• heku* kirjoitti:

itsekin.
        On ku eläintarhaa sais seurata lasin takaa.
        Sellasia ihmiset on

ku sitä alkoi katsomaan,nii ei voi lopettaa millään..:))

• pirpzuzeiccu kirjoitti:

Mun suosikki on kans Esa A...:) Samaten pidin Markosta ja Ninosta.Mua harmitti valtavasti,ku Nino joutu lähteen. :(

Näikkös muuten sen Esan tippumisen siel päiväkirjahuoneessa?Mä nauroin nii,että vedet valu silmistä.On ollu pakko käydä Youtubessa kattomassa se aina vaan uudestaan.:)

• pirpzuzeiccu
        aropupu! kirjoitti:

Vaihdossa pitäis tulla joku Cathy ja sitte saa nähdä, pääseekö Kätlin ikinä sinne Filippiineille asti vai käännytetäänkö Amsterdamin kentältä takasi Suomeen. Filippiineillä on tällä hetkellä joku taifuuni.. huhheijakkata.. :P

• pirpzuzeiccu
        mii-su kirjoitti:

Mun suosikki on kans Esa A...:) Samaten pidin Markosta ja Ninosta.Mua harmitti valtavasti,ku Nino joutu lähteen. :(

Näikkös muuten sen Esan tippumisen siel päiväkirjahuoneessa?Mä nauroin nii,että vedet valu silmistä.On ollu pakko käydä Youtubessa kattomassa se aina vaan uudestaan.:)

Mä nauroin sillon vedet silmissä sille "no hupsista" tippumiselle, ku se näytettiin eka kerran telkasta. Ja myöhemmin oon kans kattonu moneen kertaan sen youtuben kautta. Esalla ei yleensä petä pokka, mutta kyllä siinä kohtaa sitäkin hetken aikaa nauratti, ennenku kokos ittensä henkisesti.. :D

• pirpzuzeiccu kirjoitti:

Mä nauroin sillon vedet silmissä sille "no hupsista" tippumiselle, ku se näytettiin eka kerran telkasta. Ja myöhemmin oon kans kattonu moneen kertaan sen youtuben kautta. Esalla ei yleensä petä pokka, mutta kyllä siinä kohtaa sitäkin hetken aikaa nauratti, ennenku kokos ittensä henkisesti.. :D

nauraminen oli kans sellanen mikä mua nauratti,ku se ei meinannu pystyä lopettamaan..:D

Sitä ei taida enää löytää Youtubesta...:(

• porukkaa elää sillä..

• tympääntynyt

Tämähän on vanha aihe!

• tympääntynyt

vanha aihe
        et halua puhua mistään

• tympääntynyt
        tympääntynyt kirjoitti:

vanha aihe
        et halua puhua mistään

Tappelun.

• Masse-setä
        tympääntynyt kirjoitti:

Tappelun.

Meikäläisellä jos olisi esimerkiksi Archimeden aivot, niin en menisi kylpyy ilma pelastusliivejä.
        Jos Ptolemaios olisi opoettaja esimerkiksi yrittää koko tuottoa, niin sanoisin hänelle parin tuhannen vuoden takaa, että parempi on kehitää muistisääntöjä, koska kyseessä on aggreditoitu ja hyvin vakavarainen yhtiö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      94
      11978
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      107
      9066
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      125
      5041
    4. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      101
      4248
    5. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      38
      4177
    6. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      81
      4164
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3943
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3719
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3613
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      32
      3585
    Aihe