Missä Järvenpäässä voi lyhennyttää esim. housuja? Itsellä ei ole konetta eikä taitoja :(
Ompelija?
6
2072
Vastaukset
- 8oiu6go7i9g76
Vaikka tämä olisi mainos niin ansaitsevat tulla mainituiksi. S-marketin talossa Kauppakäytävä tms, siellä katutasolla ja kellaritasolla tähän sopivat liikkeet.
- Lyhennys
Minkähän nimisiä paikkoja siellä on tarjolla? Yhteen nimittäin laitoin nettisivujen kautta kyselyn enkä ole vastausta saanut, sinne en tästä johtuen mielellään vie :( Antoi huonon kuvan jo heti alkuun..
- .Mutku
Lyhennys kirjoitti:
Minkähän nimisiä paikkoja siellä on tarjolla? Yhteen nimittäin laitoin nettisivujen kautta kyselyn enkä ole vastausta saanut, sinne en tästä johtuen mielellään vie :( Antoi huonon kuvan jo heti alkuun..
Ei tämä varmaan mikään tietopalvelu kuitenkaan ole. Otahan selvää, vihjeet on annettu.
- Lyhennys
.Mutku kirjoitti:
Ei tämä varmaan mikään tietopalvelu kuitenkaan ole. Otahan selvää, vihjeet on annettu.
Olen sitten varmaan ymmärtänyt vääriin nämä keksustelupalstat.. On tuolla (tällä muiden alueiden palstoilla) ainakin mm. ravintoloista ja kirppiksista ihan nimillä kirjoiteltu :)
Ei mun mielestä siinä ainakaan mitään negatiivista ole jos joku sanoo että siellä on vaikkapa "neula ja lanka" -liike. Ihan sama jos joku kysyy hyvää ravintolaa ja toinen neuvoo esim. Rosson tai Martinan.. - Mumma
Lyhennys kirjoitti:
Olen sitten varmaan ymmärtänyt vääriin nämä keksustelupalstat.. On tuolla (tällä muiden alueiden palstoilla) ainakin mm. ravintoloista ja kirppiksista ihan nimillä kirjoiteltu :)
Ei mun mielestä siinä ainakaan mitään negatiivista ole jos joku sanoo että siellä on vaikkapa "neula ja lanka" -liike. Ihan sama jos joku kysyy hyvää ravintolaa ja toinen neuvoo esim. Rosson tai Martinan..Ei niitä nimiä muista, mutta jos sinulla on käytettävissäsi internet (!), tutki mitä Järvenpään kohdalla sanotaan tarvitsemastasi palvelusta. Tai vielä parempaa, kysy naapurin mummolta, hän voi vaikka ilahtua.
- Anonyymi
Ompelija kiertää ilmianto kohtaa, kertoo puhelut en muista ompelusta mitään ,onko Kenen vedot alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303641Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91708Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2261336Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431002Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 61900
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ68883Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849