Ompelija?

Lyhennys

Missä Järvenpäässä voi lyhennyttää esim. housuja? Itsellä ei ole konetta eikä taitoja :(

6

2147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8oiu6go7i9g76

Vaikka tämä olisi mainos niin ansaitsevat tulla mainituiksi. S-marketin talossa Kauppakäytävä tms, siellä katutasolla ja kellaritasolla tähän sopivat liikkeet.

• Lyhennys

Minkähän nimisiä paikkoja siellä on tarjolla? Yhteen nimittäin laitoin nettisivujen kautta kyselyn enkä ole vastausta saanut, sinne en tästä johtuen mielellään vie :( Antoi huonon kuvan jo heti alkuun..

• .Mutku
        Lyhennys kirjoitti:

Minkähän nimisiä paikkoja siellä on tarjolla? Yhteen nimittäin laitoin nettisivujen kautta kyselyn enkä ole vastausta saanut, sinne en tästä johtuen mielellään vie :( Antoi huonon kuvan jo heti alkuun..

Ei tämä varmaan mikään tietopalvelu kuitenkaan ole. Otahan selvää, vihjeet on annettu.

• Lyhennys
        .Mutku kirjoitti:

Ei tämä varmaan mikään tietopalvelu kuitenkaan ole. Otahan selvää, vihjeet on annettu.

Olen sitten varmaan ymmärtänyt vääriin nämä keksustelupalstat.. On tuolla (tällä muiden alueiden palstoilla) ainakin mm. ravintoloista ja kirppiksista ihan nimillä kirjoiteltu :)

Ei mun mielestä siinä ainakaan mitään negatiivista ole jos joku sanoo että siellä on vaikkapa "neula ja lanka" -liike. Ihan sama jos joku kysyy hyvää ravintolaa ja toinen neuvoo esim. Rosson tai Martinan..

• Mumma
        Lyhennys kirjoitti:

Olen sitten varmaan ymmärtänyt vääriin nämä keksustelupalstat.. On tuolla (tällä muiden alueiden palstoilla) ainakin mm. ravintoloista ja kirppiksista ihan nimillä kirjoiteltu :)

Ei mun mielestä siinä ainakaan mitään negatiivista ole jos joku sanoo että siellä on vaikkapa "neula ja lanka" -liike. Ihan sama jos joku kysyy hyvää ravintolaa ja toinen neuvoo esim. Rosson tai Martinan..

Ei niitä nimiä muista, mutta jos sinulla on käytettävissäsi internet (!), tutki mitä Järvenpään kohdalla sanotaan tarvitsemastasi palvelusta. Tai vielä parempaa, kysy naapurin mummolta, hän voi vaikka ilahtua.

• Anonyymi

Ompelija kiertää ilmianto kohtaa, kertoo puhelut en muista ompelusta mitään ,onko Kenen vedot alla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3212
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2820
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      45
      2574
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1963
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1291
    Aihe