Missä kannataa huollattaa webasto Tampereella? Nokiakin on tossa vieressä, joten hyvä paja siltäkin puolelta kelpaa...
(webasto ei saa auto sisäpuhallinta päälle, muuten webasto kyllä toimii)
Hyvä (ja halpa) webasto huolto tampereella?
7
9754
Vastaukset
- Webasto
on hyviä kokemuksia täältä: http://www.pirkanmaanautotaito.fi/
- Weskonen
Lohjalla löytyy hyvä huolto ja korjaamo. ELEKTROMEKA
- Diesel webasto
Olisko tietoo Hyvinkkä Tuusula välilä hyvistä weasto korjaamoista
- eberman
Luulisi Tampereen kokoisessa kylässä olevan molempia korjaamoja, halpoja ja hyviä.
- Korjaa itse
Hyvää ja halpaa? Vain minun nurmikkokorjaamossani, mutta en korjaa, kuin omia kapineitani. Opettele sinäkin.
- käryytin ei toimi
ilmakehää ei saa vahingoittaa kuin 2 min kerralla , tyhjäkäynti sääntö.
Jos sulla on käryytin, sitä saa käyttää kuin vain ajossa.
Vai kuinka se laki sanoo.??????
Loppujen lopuksi; Webastot verolle, ja HETI. Suomi on vitsi lakeineen ja säädöksineen.- prrrrrrrrrr
Juuri tässä taas nähdään nämä ristiriidat,tyhjäkäynti kielletty Webasto,käyttö vapaa vo jessuksen per....
näitä Suomen verolakeja ym pas...kohta täällä ei saa pitää isompaa nelivetoautoa vaan pitää hommata pikkanen vajaavetoinen jolla ei suomen talvessa auraamattomilla teillä pääse mihinkään.Voi jessuksen per.... kyllä ois nuijalla töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232