mä sain epillereistä maksaläiskiä joka puolelle kroppaa ja lopetin pillerit siihen. Nyt olen ihan paniikissa että lähteekö ne millään pois?? Jos jollakin on tullut pillereistä maksaläiskiä voistikö kertoa miten olet saanut ne häipymään? KIITOS!
maksaläiskät
5
2172
Vastaukset
- loppan
On eräs keino jolla voi hävittää maksaläiskät, hidas kylläkin mutta toimiva. Siis jolleivät ne itse häviä, mutta se vain että tämä keino on niin vanha ja unohdettu. Mietin vain mahtaako sen toteuttaminen onnistua nykypäivänä ollenkaan, no se tietysti riippuu henkilöstä mutta aikaa se vie ja hieman hankalaa sillä eihän nämä nykypäivän apteekit...
No idea on se että tarvitset tuoretta (no kyllä kuivattukin käy) kalliokielon juurta, keität siitä sitten vahvan keitteen ja käytät ulkoisesti esim. laastarissa maksaläikän päällä. Muistuttaisin vielä että kalliokielo on myrkyllinen ja sitä ei pidä käyttää sisäisesti.- tuntematon
Ikävä kertoa sinulle huonoja uutisia, mutta maksaläiskät eivät lähde IKINÄ pois. Ne on ja pysyy. Mitkään voiteet eivät auta asiaa eikä myöskään laser. Laserhoito auttaa vain joissain maksaläikkätapauksissa, mutta jos sinulla on hormooniperäinen melasma maksaläikkä siihen ei auta mikään. Että sillee.....
- wiiiru
tuntematon kirjoitti:
Ikävä kertoa sinulle huonoja uutisia, mutta maksaläiskät eivät lähde IKINÄ pois. Ne on ja pysyy. Mitkään voiteet eivät auta asiaa eikä myöskään laser. Laserhoito auttaa vain joissain maksaläikkätapauksissa, mutta jos sinulla on hormooniperäinen melasma maksaläikkä siihen ei auta mikään. Että sillee.....
Jotkut mksaläiskät eivät lähde ja jotkut lähtevät ilman kummempia kikkailuja.
- hoh,hoijaaaaaa
wiiiru kirjoitti:
Jotkut mksaläiskät eivät lähde ja jotkut lähtevät ilman kummempia kikkailuja.
nosti viiden, kuuden vuoden takaisen ketjun, tuskin ap. käy täällä enää asiaa lukemassa:)))
- MKL
Hei!
Mitä e-pillereitä käytit?
Itsekin olen kärsinyt maksaläiskistä (en voi tosin suoraan sanoa, että johtuu pillereitä) ja kokeillut useaa tuotetta (fade out, Roc soya unify) ilman apua, nyt hiukan näyttää auttaneen YSL:n Clarte extreme -sarja ja siinä erityisesti seerumi geelilappuineen. Alla olen vielä käyttänyt Cliniquen stop signs seerumia. Ja ulkona jo nyt ROCin 60 suojakertoimen aurinkovoidetta plus läikkien päälle meikkivoidetta (esim. Joe Blascon peittävät), jotta iholle ei pääse aurinkoa. Tämä yhdistelmä on nyt auttanut. Myös Lancomella on maksaläiskiin oma tuotteensa (blanc expert), mutta en ole käyttänyt. Käy katsomassa myös www.yle.fi/akuutti/arkisto2004 ja sieltä 16.3. ohjelma maksaläiskistä. Ihotautilääkäriltä saa reseptin (tretinoidi, hydrokinoini sekä atselaidhappo), myös kosmetologilta voi saada apua, samoin laserhoidoista. Itse en ole hoitanut asiaa muuta kuin itsehoitotuottein. Jos maksaläiskiä on joka puolella kroppaa, niin tilanne on tietty hankalampi. Kai olet ilmoittanut asiasta e-pillereiden valmistajalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094206
- 783456
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?763249Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243189Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223072- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452760Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim602678Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852519- 332364