Tietoiskuni 2.11 Hyvästi Vanhanen!!

Uusi-Ukki

Nyt on käymässä juuri, kuten Uusi-Ukki on jo kauvan paasannut, pankaa hyvät Kepulit, Vanhanen vaihtoon. Ja nyt se toteutuu, aamu uutiset kertoo, Keskustapuolue kierrättää Ministereitään. Eikä tarvitse olla mikään Politiikan erikoistuntija joka nyt huomaa missä ollaan menossa.

Vanhaselle tarjottiin kunniallinen poistumistie Valtioneuvoston jä'senyydestä, siis Vanhasta kehoitettiin valmistautumaan Ministereiden vaihtoon. Nyt näki jo Kallin naamastakin, että Vanhanen lentää jo eennen vaaleja Hallituksesta kuin leppäkeihäs, siinä ei ole kahta sanaa.

Mitenkäs nyt suukut pannaan Oivat ja muutkin Matti Vanhasen nimeen vannoneet palstakepulaiset. Ja minä kun olen koko Matin Hallitukauden julistanut, Matti ei ole sopiva mies tämän Suomi nimisen Valtakunnan pääministeriksi.

Niin huomasittehan kun Kalli puhui Ministerinvaihdoksista, että todellisuudessa hän tarkoitti, ainoastaan Pääministerin vaihtoa, kai te Kepulaiset sen voitte rehellisesti tunnustaa. Olenkohan minä Uusi-Ukki Pohjanmaalta, jonkitason Politiikan Tietomies, kun olen tuon Vanhas Matin "haaksirikon" ennustanut jo vuosia sitten.

Ja ei muuta kuin Lehtomäki suitsiin ja kaupantekoon Veli- Venäläisen kanssa, siihen maahan uppoaa meidän Suomalaisten valmistamia tavaroita pilvin pimein. Kun tuo Lehtomäki osaa hyvin tuonkin vaikean Venäjän kielen, niin johan siinä Molotus käy, ja kun vielä vetäisee "karaokelaulun", aina kokouksen päätteeksi niin johan on Venäläiset Paulan edessä kontallaan, ja tämäkin on taivahan tosi.?

67

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vientiä tarvitaan

maiselle tasolle. Hyvin toimeentulevassa Ruotsissa kepulaisten osuus on reippaasti alle 10% ja sivistyneissä maissa samoin. Tosin Matti ajaa visioillaan suomalaiset taloudelliseen ahdingoon, nuo kommentit Verkkoapilassa siitä, että tulevaisuudessa saa puhua ainoastaan biotaloudesta ja bioteollisuudesta, hinnoista ei saa puhua, koska ei ole aika ajatella kustannuksia...... Tämmöiset on Matin visiot, käykää katsomassa Verkkoapinasta. Toivottavasti Kokoomus pitää pintansa!
      Ilkka-lehti ja Hokkanen siirtyivät Seppo Kääriäisen linjalla, vanhat herrat on päättäneet, että Matti saa mennä.

• se on 100 varma

jos vanhanen eroaa!

• lapin äijä..

Epäilen vahvasti Vanhasen poistumista pääministerin pallilta. Muita tietenkin on hyvä kierrättää. Ei Vanhanen ole mikään mitätön mies. Sanoisin jopa hyvähermoiseksi. Paljon on mies saanut kärsiä vastatuulta. Paula Lehtomäkeä olen gillannut. (gilla -tykännyt). Hänessä on täydet ainekset nostaa keskustapuolue maan suurimmaksi. Hänessä on sitä aitoa äitihahmoa. Hänen koko olemuksensa säteilee lämpöä, mitä täällä tarvitaan. Sitä paitsi hän tulee kainuusta, mistä on saanut oikeita elämän arvoja. Mielipiteenäni vaan sanon, että keskustapuolue tarvitsee nyt naisen johtoon. Naisilla on yleensäkin inhimillisyys paremmin esillä kuin miehillä. Suuri plussa on myöskin hyvä kielitaito sisältäen myös venäjänkielen. Keskustan kannatuksen tippuminen on pahasta koko Suomelle. Eritoten tavallisille pulliaisille. Joten ministerien kierrätys nostaa varmaan kannatuskäyriä ylös. Sitä on varmaan tässä ajateltukin.

• sinä katsoit?

Siinä minkä minä katsoin Kalli sanoi pääministerin tekevän kierrätyspäätökset. Kovasti eppäilen, että hän itsensä kierrättäisi?

Matti on puolueen diktaattori, kunnes ensi kesän puoluekokous hänet hylkää tai hyväksyy. Näin se vain menee elävässä elämässä vaikka Ukki mitä huutaisi kurkku suorana.

Nämä valittavat uudet ministerit ja mahdolliset salkkuvaihdokset ovat mielenkiintoisia, koska niistä voi jo arvailla ensikesän puoluekokouksen päätöksiä kuten kahvinporoista ikään.?

Älä Ukki ala lupailemaan paskan syöntiä, voi tulla karu Joulu.

• Uusi-Ukki

Aamu uutisten yhteydessä Kallia haastateltiin, luitko tuon Avaukseni tarkkaan, jossa kerroin, Vanhaselle tarjottiin kunniakass poistumistie Valtioneuvoston jäsenyydestä. Ja tämä tarkoittaa sitä, että Vanhanen lähtee ja sillä sipuli, luultavasti VANHASELLE EI OLE PAIKKAA EDES kULTTUURIMINISTERIKSI, EIKÄ HÄN YLPEYDESSÄÄN SITÄ EDES HYVÄKSYISi.

vOI KUN SINÄ OLISIT OLLUT SIELLÄ pUOLUEVALTUUSTON KOKOUKSESSA MISSÄ TÄMÄ KIERRÄTYSSPÄÄTÖS ON TEHTY, SIELLÄ ON TAATUSTI LYÖTY VANHASELLE NYRKKIÄ PÖYTÄÄN, JA ON SANOTTU SELVÄSTI, ETTÄ SAAT KUNNIALLISEN PERÄÄNTYMISTIEN KUN SAAT TÄSTÄ KIERRÄTYKSESTÄ ITSE ILMOITTAA, NÄIN ASIAT SIELLÄ PUOLUEVALTUUSTON KOKOUKSESSA ON MENNYT.

Älä sinä enää yritä meille muille palstalaisille pajuköyttä syöttää, lähiviikot tulevat näyttämään, että Vanhanen valitaan johonkin korkepalkkaiseen Valtion virkaan, jossa hän voi virkamiehenä sitten sorvailla niitä kottaraisenpönttöjään, kyllä näin on näreet, sano minun sanoneeni.??

• ennustaja..
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Aamu uutisten yhteydessä Kallia haastateltiin, luitko tuon Avaukseni tarkkaan, jossa kerroin, Vanhaselle tarjottiin kunniakass poistumistie Valtioneuvoston jäsenyydestä. Ja tämä tarkoittaa sitä, että Vanhanen lähtee ja sillä sipuli, luultavasti VANHASELLE EI OLE PAIKKAA EDES kULTTUURIMINISTERIKSI, EIKÄ HÄN YLPEYDESSÄÄN SITÄ EDES HYVÄKSYISi.

vOI KUN SINÄ OLISIT OLLUT SIELLÄ pUOLUEVALTUUSTON KOKOUKSESSA MISSÄ TÄMÄ KIERRÄTYSSPÄÄTÖS ON TEHTY, SIELLÄ ON TAATUSTI LYÖTY VANHASELLE NYRKKIÄ PÖYTÄÄN, JA ON SANOTTU SELVÄSTI, ETTÄ SAAT KUNNIALLISEN PERÄÄNTYMISTIEN KUN SAAT TÄSTÄ KIERRÄTYKSESTÄ ITSE ILMOITTAA, NÄIN ASIAT SIELLÄ PUOLUEVALTUUSTON KOKOUKSESSA ON MENNYT.

Älä sinä enää yritä meille muille palstalaisille pajuköyttä syöttää, lähiviikot tulevat näyttämään, että Vanhanen valitaan johonkin korkepalkkaiseen Valtion virkaan, jossa hän voi virkamiehenä sitten sorvailla niitä kottaraisenpönttöjään, kyllä näin on näreet, sano minun sanoneeni.??

Sorvailet anustappeja nyt ja tulevaisuudessa ja vanhanen jatkaa pm:nä vaalikauden loppuun.
        Näin on näreet ja sille sinä punikkina, eikä toverisi mahda yhtään mitään.
        Näin on kansan tahto ja nyt ei puhuta punikkien lehdestä...

• siinä syy
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Ei Vanhasta mihinkään valtion virkaan valita. Kalli tarkoittaa, että Matti Vanhasesta tulee EU presidentti ja siksi Kepu vaihtaa ministereitä. Etkö sinä tollakko tuota ole tajunnut.

Katsos Lipposesta ei tule presidenttiä Eurooppaan, siellä kun on jokuen päteväkin demari tarjolla, niin miksi ne kaikista epäpätevimmän valitsisivat nämä muut Euroopan demarit, häh?

• sinä tässä
        Uusi-Ukki kirjoitti:

maalimassa edes -80 luvulla?

Nyt on ainakin mopo pörähtänyt pusikkoon pahan kerran. Eiköhän se ollutkin tässä tämä politiikkapuoli meidän kesken.?

Jutellaan, jos tarvis, jatkossa enemmänkin näistä anustappi asioista....

• Uusi-Ukki
        siinä syy kirjoitti:

Ei Vanhasta mihinkään valtion virkaan valita. Kalli tarkoittaa, että Matti Vanhasesta tulee EU presidentti ja siksi Kepu vaihtaa ministereitä. Etkö sinä tollakko tuota ole tajunnut.

Katsos Lipposesta ei tule presidenttiä Eurooppaan, siellä kun on jokuen päteväkin demari tarjolla, niin miksi ne kaikista epäpätevimmän valitsisivat nämä muut Euroopan demarit, häh?

mitä tänne pallstalle piirtelet, pidätkö sinä noita Euroopan johtomiehiä niin tyhminä, että he valitsisivat tämän heidän naurunaiheensa jopa EU-n pressaksi, etkö sinä poloinen vieläkään tajua, että Vanhanen on noitten Valtiomiesten keskuudessa täysi vitsi, sanan täydessä merkityksessä.

Luulempa totisesti, että jopa itse Oivakin nauraisi tuolle ehdotuksellesi, olihan se sellainen "tiedonpläjäys", että minäkin Uusi-Ukki Pohjanmaalta olin sananmukaisesti kuolla nauruun.

• Puna-kääkkä
        Uusi-Ukki kirjoitti:

mitä tänne pallstalle piirtelet, pidätkö sinä noita Euroopan johtomiehiä niin tyhminä, että he valitsisivat tämän heidän naurunaiheensa jopa EU-n pressaksi, etkö sinä poloinen vieläkään tajua, että Vanhanen on noitten Valtiomiesten keskuudessa täysi vitsi, sanan täydessä merkityksessä.

Luulempa totisesti, että jopa itse Oivakin nauraisi tuolle ehdotuksellesi, olihan se sellainen "tiedonpläjäys", että minäkin Uusi-Ukki Pohjanmaalta olin sananmukaisesti kuolla nauruun.

Vanhaa punikia vituttaa kuin liito-oravaa, velipojan hakkaaman aukon reunassa.
        Kaikki nauravat sinulle tyhmyydellesi ja kannattamallesi punikki-aatteelle.
        Näin on näreet, herra paratkoon???

• KauKe
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Asiaakin, kierrättämis päätös koskee ijältään vanhempia ministereitä, kuten Hyssälää Kääriäistä, Väyrystä ja ehkä Pekkaristakin, vaikka minä pidän Pekkarista selkeänä ja sujuva sanaisena miehenä. Kun hän jotain sanoo, niin sen todella myös ymmärttää, mitä hän tarkoitti.

Matti Vanhanen on vielä nuorimies, parhaat päivät vielä edessä. Paula Lehtomäki on ihan hyvä ministeri, mutta Pääministerinä hän ei kestäisi nykyistä vasemmisto media vihaa, niinkään kauan kuin Anneli Jäätteenmäki, kun hän on liian hyväntahtoinen ihminen. Ja sillä päässyt vasemmiston suosioon, kun hänet on helppo lynkata, jos et tee niinkuin vasurit sanoo.

Kimmo Tiilikaisesta tulisi hyvä ja selkeäsanainen ministeri, ja puolue sihteeri, hänet täytyy huomioida jos vaihdoksia tulee, samoin Puumalainen. Todettakoon siis vielä,ettei jää väärää käsitystä esm, Ukille, että Pääministeri Matti Vanhanen, on se henkilö joka kierrättää vanhempia ministereitä tarvittaessa.
        Hän itse jatkaa ainakin tämän hallituskauden loppuun.

• Hyvin menee..

• Voittaja.

..p..... vetoa,että Matti vaihtuu voin helpottaa sinua älä lyö.

• Kapin kulta

Kun se on Vanhanen itse, joka päättää ketä kierrätetään ja milloin, jos yleensä kierrätetään.
      Sinun ennusteesi eivät koskaan satu kohilleen eli puukko käteen ja muorin hameen alle anustappia vuolemmaan, mutta älä vuole sormeesi.
      Näin näreet ja anustapit, herraparatkoon????

• Hohhohhooo

mellastaa siellä ja puhuu lempiaiheestaan anustapista.

Miten sen kivan rahapelin pelaaminen sujuu tähän
        vuodenaikaan?

• Uusi-Ukki
        Hohhohhooo kirjoitti:

mellastaa siellä ja puhuu lempiaiheestaan anustapista.

Miten sen kivan rahapelin pelaaminen sujuu tähän
        vuodenaikaan?

Koska nuo Kepulit nyt huomaavat kuinka oikeassa minä olen tuon Matin kohdalla ollut, siksi he yrittävät jatkuvasti purkaa pahaa tuultaan tällä palstalla. Eikä siinä auta, vaikka koetan kertoa, että Paula Lehtomäki on paljonkin pätevämpi, hän osaa jopa laulaakkin.

Eihän tuo Jutta Urpilainen osaa kuin poseerata pikku bikineissään, vai mitenkähän sille Paulalle oikein ne pikku pikku bikinit istuvat, Jutalle voisi paremminkin sopia, mitä mieltä olet.????

• Uusi-Ukki
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Koska nuo Kepulit nyt huomaavat kuinka oikeassa minä olen tuon Matin kohdalla ollut, siksi he yrittävät jatkuvasti purkaa pahaa tuultaan tällä palstalla. Eikä siinä auta, vaikka koetan kertoa, että Paula Lehtomäki on paljonkin pätevämpi, hän osaa jopa laulaakkin.

Eihän tuo Jutta Urpilainen osaa kuin poseerata pikku bikineissään, vai mitenkähän sille Paulalle oikein ne pikku pikku bikinit istuvat, Jutalle voisi paremminkin sopia, mitä mieltä olet.????

Aamulla kun kuuntelin Timo Kallia, ajattelin, että se on Vanhasenkanssa sovittu juttu. Nyt huomaankin, että Vanhanen on kierrätystä vastaan, ei siis ole valmis kierrätyksiin, koska kierrätys koskisi nimenomaan vanhasta.

Tuossa Iltalehdessä Kalli kuitenkin sanoo, että kierrätys toteutettaisiin jo ensi kesän puoluekokouksessa, saaneeko Matti armonaikaa siihen asti. Joo minä pidin selvänä, että myöskin Vanhanen on kierrätyksen takana, ymmärrän toki Vanhasta kukapa sitä itseeään kierrätykseen haluaa.

On myönnettävä, että minä innostuin ja riemuitsin vähän liian aikaisin. mutta "paisti" on kypsymässä kyllä se siitä melkein takuuvarmasti kevääseenmennessä kypsyy. Se kun tuon Istuvan Pääministerin erottaminen ei olekkaan niin yksinkertainen juttu, ellei häntä pystytä varkaudesta syyttämään, niin hän istuu kuin tatti tuolissaan ilman eväänsäkkään väräyttämättä, näinhän on marssijärjestys Pääministerin kohdalla.

• Kypsä säätiö
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Aamulla kun kuuntelin Timo Kallia, ajattelin, että se on Vanhasenkanssa sovittu juttu. Nyt huomaankin, että Vanhanen on kierrätystä vastaan, ei siis ole valmis kierrätyksiin, koska kierrätys koskisi nimenomaan vanhasta.

Tuossa Iltalehdessä Kalli kuitenkin sanoo, että kierrätys toteutettaisiin jo ensi kesän puoluekokouksessa, saaneeko Matti armonaikaa siihen asti. Joo minä pidin selvänä, että myöskin Vanhanen on kierrätyksen takana, ymmärrän toki Vanhasta kukapa sitä itseeään kierrätykseen haluaa.

On myönnettävä, että minä innostuin ja riemuitsin vähän liian aikaisin. mutta "paisti" on kypsymässä kyllä se siitä melkein takuuvarmasti kevääseenmennessä kypsyy. Se kun tuon Istuvan Pääministerin erottaminen ei olekkaan niin yksinkertainen juttu, ellei häntä pystytä varkaudesta syyttämään, niin hän istuu kuin tatti tuolissaan ilman eväänsäkkään väräyttämättä, näinhän on marssijärjestys Pääministerin kohdalla.

ainakin yhden tapauksen osalta.

http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2009/11/vihrialan_vaalirahoitustutkinta_laajenee_1130578.html

Ja jos ei nyt ministereitä kierrätetä, kierrätetään sitten vaaleissa rutkasti muutakin porukkaa.

Sovittu?

Ihmeellistä muuten ettei Nuorisosäätiön hallitus ole tehnyt vielä "johtopäätöksiä".

• Oikeisto jyrää..
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Kypsyy ennen suolessasi kuin että Matti lähtee pm:n pallilta.
        Matti lähtee 2011, jonka jälkeen jku kokoomksen pojista vetää pm:n pestiä pari vaalikautta.
        Siinäkkään hallituksessa ei ole demu-punikkeja.
        Näin näreet en paremmin sano???

• Uusi-Ukki
        Kypsä säätiö kirjoitti:

ainakin yhden tapauksen osalta.

http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2009/11/vihrialan_vaalirahoitustutkinta_laajenee_1130578.html

Ja jos ei nyt ministereitä kierrätetä, kierrätetään sitten vaaleissa rutkasti muutakin porukkaa.

Sovittu?

Ihmeellistä muuten ettei Nuorisosäätiön hallitus ole tehnyt vielä "johtopäätöksiä".

Joo Vanhanen sanoo selvästi, että Kalli puhuu pelkkää paskaa, no ei kuitenkaan näin kovin sanoin, mutta antaa ymmärtää, että mitään päätöksiä ei ole kierrätyksen suhteen tehty. Kyllä nyt viimeistään on Kepun "pakka" täydellisesti sekaisin, kun Puolueen tärkeimmät miehet puhuvat tiedotusvälineille mitä sattuu.

Voi voi sentään Vanhas raukkaa, kun hänen pitää vaan olla suosittu, vaikka väkisin, jopa omiensa keskuudessa. Ajatelkaapa hyvät Kepulit, minkälaista jälkeä tulee kun tämä "pannu" lopulta räjähtää pelaajiensa käsiin. Kyllä silloin paska lentää, vielä enepi kuin täällä Keskustan kirjoituspalstalla kun nämä reppanat oikein sydämen kyllyydestä yrittävät hiostaa Uutta- Ukkia pohjanmaalta.

Mutta Ukkipa pistää vain lauluksi, että "ei pohjan poikaa palella, kun liekki lämmittää", älkää nyt vain langetko luulemaan, että Ukin olisi tarvinnut Liekkiviinaan turvautua, ei kyllä juomani on ollut jo vuosia Konjamiini tai Fiski. eikä sitä enää tällä iällä niin peljon menekkään, tuollainen kolmen vartin pullo kestää jopa viikon, jos ei satu tulemaan sellaisia "kosteita" vieraita, sellaisiakin kuuluu tuttavapiiriini.

• Belsebuupi..
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Joo Vanhanen sanoo selvästi, että Kalli puhuu pelkkää paskaa, no ei kuitenkaan näin kovin sanoin, mutta antaa ymmärtää, että mitään päätöksiä ei ole kierrätyksen suhteen tehty. Kyllä nyt viimeistään on Kepun "pakka" täydellisesti sekaisin, kun Puolueen tärkeimmät miehet puhuvat tiedotusvälineille mitä sattuu.

Voi voi sentään Vanhas raukkaa, kun hänen pitää vaan olla suosittu, vaikka väkisin, jopa omiensa keskuudessa. Ajatelkaapa hyvät Kepulit, minkälaista jälkeä tulee kun tämä "pannu" lopulta räjähtää pelaajiensa käsiin. Kyllä silloin paska lentää, vielä enepi kuin täällä Keskustan kirjoituspalstalla kun nämä reppanat oikein sydämen kyllyydestä yrittävät hiostaa Uutta- Ukkia pohjanmaalta.

Mutta Ukkipa pistää vain lauluksi, että "ei pohjan poikaa palella, kun liekki lämmittää", älkää nyt vain langetko luulemaan, että Ukin olisi tarvinnut Liekkiviinaan turvautua, ei kyllä juomani on ollut jo vuosia Konjamiini tai Fiski. eikä sitä enää tällä iällä niin peljon menekkään, tuollainen kolmen vartin pullo kestää jopa viikon, jos ei satu tulemaan sellaisia "kosteita" vieraita, sellaisiakin kuuluu tuttavapiiriini.

Korvikeaineilla, se näkee kirjoituksistasi.Kun sinulla ei ole koulupohjaa ja olet tyhmä punikki niin ei voi muuta odottaa kuin tuommoista sekoilua jota päivittäin esität.
        Surullista, että yhteiskunnan pitää noin pitkään elättää laistasi elättiä, kyllä luoja saisi korjata sinut pois.
        Tosin epäilen , että korjaaja on piru ja mitäpä kiirettä piri varmoilla saatavillaan pitäsi.
        Näin on näreet kääkkä, en paremmin sano???

• kirkommies
        Uusi-Ukki kirjoitti:

ruveta käymään kirkossa joka päivä. Meinaan, kun sen edellisen käynnin vaikutus ei kestänyt kuin
        vuorokauden.

• Uusi-Ukki
        kirkommies kirjoitti:

ruveta käymään kirkossa joka päivä. Meinaan, kun sen edellisen käynnin vaikutus ei kestänyt kuin
        vuorokauden.

Olenhan minä lopettanut kiroilemisen, "älä siis tuomitse, ettei sinuakin tuomittaisi". Jos sinä taas luulet, että minä lopetteisin tämän Poliittisen tosiasiain julistamisen tällä valheelliseslla Kepupalstalla niin sinä luulet väärin.

Minä kun olen elämässäni aina tottunut puhumaan totta, siksi minun on vaikeaa tällä Kepupalstalla aina vämggätä näitä vääriä tietoja välittäviä Kepulaisia kohtaan. Myöskin tämä tietoiskuni joka perustui Timo Kallin esiintymiseen TV-ssä antoi hyvän tietopohjan Keskustalaisesta juonittelusta ja korruptiosta mitä Kepun sisäpiiri harjoittaa.

Kyllähän Keskusta on nyt "Kusessa", kaulaansa myöten Taatusti ne Ministerit jotka ovat "tappolistalla", nousevat ennennäkemättömään kapinaan. On muistettava sekin, että Timo Kalli ei ole Kekkonen joka hajoitti ja hallitsi.

Kallilla ei ole ketään "Eino Uusitaloa" jomka hän kutsuisi avukseen. Muuten joku tuossa mainitsi myöskin, että Väyrynen pantaisiin vaihtoon, mainiten Väyrysen iän syyksi, ja että vanhemmat Ministerit siis vaihtoon. No Väykynkohdalle se vaihto ei tule onnistumaan kuin siten että Väykky ottaa, siis ottaa, itselleen pääministerin tuolin, ei muuten.

Katsotaan nyt rauhassa mitä se Vanhanen reporttereille vastailee, tästä hänen ja Kallin yhteentörmäyksestä. Älkää vaan Kepulaiset väittäkö, että mitään yhteentörmäystä ei ole edes tapahtunutkaan, sehän on juuri Kepulaisten tapa, hoitaa asioita.

• Niinpä niin
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Olenhan minä lopettanut kiroilemisen, "älä siis tuomitse, ettei sinuakin tuomittaisi". Jos sinä taas luulet, että minä lopetteisin tämän Poliittisen tosiasiain julistamisen tällä valheelliseslla Kepupalstalla niin sinä luulet väärin.

Minä kun olen elämässäni aina tottunut puhumaan totta, siksi minun on vaikeaa tällä Kepupalstalla aina vämggätä näitä vääriä tietoja välittäviä Kepulaisia kohtaan. Myöskin tämä tietoiskuni joka perustui Timo Kallin esiintymiseen TV-ssä antoi hyvän tietopohjan Keskustalaisesta juonittelusta ja korruptiosta mitä Kepun sisäpiiri harjoittaa.

Kyllähän Keskusta on nyt "Kusessa", kaulaansa myöten Taatusti ne Ministerit jotka ovat "tappolistalla", nousevat ennennäkemättömään kapinaan. On muistettava sekin, että Timo Kalli ei ole Kekkonen joka hajoitti ja hallitsi.

Kallilla ei ole ketään "Eino Uusitaloa" jomka hän kutsuisi avukseen. Muuten joku tuossa mainitsi myöskin, että Väyrynen pantaisiin vaihtoon, mainiten Väyrysen iän syyksi, ja että vanhemmat Ministerit siis vaihtoon. No Väykynkohdalle se vaihto ei tule onnistumaan kuin siten että Väykky ottaa, siis ottaa, itselleen pääministerin tuolin, ei muuten.

Katsotaan nyt rauhassa mitä se Vanhanen reporttereille vastailee, tästä hänen ja Kallin yhteentörmäyksestä. Älkää vaan Kepulaiset väittäkö, että mitään yhteentörmäystä ei ole edes tapahtunutkaan, sehän on juuri Kepulaisten tapa, hoitaa asioita.

Etkö sinä perkeleen punikki opi kirjoittamaan? Vai onko se "Fiski" vienyt viimeisenkin valon nupistasi?

• Uusi-Ukki
        Niinpä niin kirjoitti:

Etkö sinä perkeleen punikki opi kirjoittamaan? Vai onko se "Fiski" vienyt viimeisenkin valon nupistasi?

Ei minulle nyt ihan jokasanaan virheitä tule, mutta halusin sinulle selvittää tuon "Fiskini", kun kisjoitin tuota juttuani, ajattelin tuohon Fiski sanaan sisältyvän jotakin ruottalaista, no se tuli tietenkin väärin, oikea nuoto olisi tuo kaksinkertainen V siis Wiski-

Mutta hyvinhän sinä kuitenkin viisaana lukijana tiesit mitä tarkoitin, eikö se ole tässä meidän kaikkien tuhertamisessa tarkoitus tulla ymmärretyksi, eiköstä vain.??????

• Niinpä niin
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Ei minulle nyt ihan jokasanaan virheitä tule, mutta halusin sinulle selvittää tuon "Fiskini", kun kisjoitin tuota juttuani, ajattelin tuohon Fiski sanaan sisältyvän jotakin ruottalaista, no se tuli tietenkin väärin, oikea nuoto olisi tuo kaksinkertainen V siis Wiski-

Mutta hyvinhän sinä kuitenkin viisaana lukijana tiesit mitä tarkoitin, eikö se ole tässä meidän kaikkien tuhertamisessa tarkoitus tulla ymmärretyksi, eiköstä vain.??????

Nettikaimani on taas pilkkuja viilailemassa. Harrastushan se on tuokin.

• Niinpä niin
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Periytyvää sorttia.

• ennen lumentuloa

Kun ehdotus ministerikierrätyksestä tuli kepun sisältä, niin olisikohan puolueessa jo vihdoinkin herätty viimeaikaisiin tapahtumiin ja niiden seurauksiin? Myöntävät varovasti tällä tavoin, että sössitty on ja aika suurella mitalla. Ministereiden vaihto on lämpimästi kannatettava ajatus ja toivottu askel keskustan politiikan tervehdyttämiseksi. Vanhanen, Hyssälä, Anttila, Kiviniemi ja sihteeri Korhonen ovat jo kypsiä vaihdettaviksi.

• YX KAX

surkimus, ja demarimafian kannattaja esittää oman näkemyksensä poliittisesta tilanteesta.
      Yhtä surkeita ovat nuo punikki luuserit kumpikin.
      mpp:tä ymmärrän siinä mielessä, mhän tekee propakandaansa rahasta, ja ninpäniin ihan laiskuuttaan. Eli siitä syystä, että on vain vallankumouksellinen vasuriboheemi. Ilmeisesti sieltä demaripunamafian huippukastista, eli korkeimmasta kansankusetus politpyroosta.
      On valmis loisimaaan muiden tehdessä ruumillisen työn, hänen ajatellessaan vain korkealentoisia punaisia "viisauksiaan", sekä kääntäen kaiken sosialistiseksi ilosanomaksi ukkipoloja, ja kapeja varten, jotka ovat altiitta "käännytykseen" kun oma poliittinenkin harkintakyky on aivan anhiton.

Ei ole Lehtomäestä Keskustan johtoon. Ei keskusta nyt niin hullua valintaa mene tekemään, että akan valtaan päästäisi, varsinkaan kun tuo ei ole läheskään Siimeksen veroinen.

demupellethän olettivat, että kun vasurien Siimes kannatuksen nousemaan, nin samoin kävisi demareilekin.
      vaan Valitsivat tuollaisen puolihullun binbon johtoonsa, kahden umpitollon lisäksi, joten metsään meni seki demupelleily.

Nyt sitten nämä palstasaastat täällä toivoisivat ainakin Keskustan vaihtavan naiseen puheenjohtajansa, jotta ämmät voisivat toisiaan tuijotela edes naitenvessassa, ytai peräti alkaa siellä Lipostelemaan, eli uhkailemaan kiinni käyhen toistensa kuontaloon.

Ukkipolo on jälleen osoittanut poliittisen "lahjakkuutensa", mikä vain todistaa demareiden olevan anarkistisia yhteiskuntaterroristeja.
      Tuo upseerin irvikuvahan toi punikkiutensa jo esille narsistisessa ja vallankumoksellisessa "demariylistyksessään."

Olette te helvetin tyhmiä.
      Eikö teille saatanan kusipäille mene sellainen asia kaaliin, jotta vain yhdessä rakentamalla maamme menestyy tulevaisuudessaki.

Miksi te alle 20 prosenttia maamme väestöstä katsotte olevanne ainoita, joiden vallanalla olisi muiden oltava.
      Tuoko on sitä sosialidemokratiaa? Kyllä on tuollaisten paskapäiden turhaa puhua mistään demoratiasta.
      Te olette pelkkiä toisten alistamiseen pyrkiviä loisia.
      Ei tokikaan kaikki sossukannattajat ole loisia, mutta järki heiltä puuttuu.
      Eli tulimme siihen loppupäätelmään, jotta kukaan täysipäinen ei äänestä demaria, eikä kannata sitä aatetta.
      Sehän on tyhmää, jos haluaa itsensä SAK/demarimafian orjaksi. YLE-tyhmää se on.

• Uusi-Ukki

Muuten heitä pois tuo kiroaminen se on hyvin. hyvin rumaa luettavaa, minäkin olen sen lopettanut, kun nuo sivistyneemmät ihmiset ovat minua neuvoneet. Muuten mitä tuohon sepustukseesi tulee, se on katkeroituneen ihmisen vuodatua, koska olet kuitenkin senverran Politiikasta perillä, että tiedät takuuvarmasti, että Keskustapuolue on kaulaansa myöten "kusessa", kuten sanonta käy.

Tuota tämäaamuista Kallin lausuntoa ei voi väittää kömmähdykseksi, Kalli nyt kertoilee, että hän oli tuolla Puoluevaltuuston kokouksessa vain asian esittäjänä, koska on tullut sellaisia vaateita, että Ministereitä pitää kierrättää. Herääkin kysymys miksi pitää kierrättää ja Miksi Vanhanen ei lämpene ajatukselle.

Ja siihen on yksinkertainen syy, Vanhanen on muodostunut "riippakiveksi" Hallituskumppaneilleen, nyt etsitään epätoivoisesti syytä jolla päästäisiin Vanhasesta eroon, koska Keskustan kannatusluvut laskevat kuin Lehmän häntä.

Tätätaustaa vasten ymmärtää myöskin Yx-kax-sen katkeransävyisen ja kiroilevan kannanoton, jossa hän tapansa mukaan näkee kaikki Suomen demokraattiset voimat itsensä pääpelsepuuppisen pirun takuumiehiksi.

Mitähän sinä poikaparka edes tiedät raskaista töistä joita sanot Demareiden vieroksuvan, ne raskaat työt olivat meikämannen elettyä aikakautta, nythän koneet tekevät melkein pienimmätkin lapiotyöt. Ja kaikki nuo kaksikymmen viisivuotiaat, istuvat päät tietokonepäätteiten äärellä, taatusti se ei ole ruumiillisesti rasittavaa.

Vaan se on paljon rasittavampaa, esimerkiksi Uusi-Ukin 79-sän lukea tuonYx-Kax-den katkeransävyisiä vuodatuksia joissa ei ole päätä eikä häntää, ja jossa omakehu haisee ainakin kilometein päähän.

• Selma se
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Muuten heitä pois tuo kiroaminen se on hyvin. hyvin rumaa luettavaa, minäkin olen sen lopettanut, kun nuo sivistyneemmät ihmiset ovat minua neuvoneet. Muuten mitä tuohon sepustukseesi tulee, se on katkeroituneen ihmisen vuodatua, koska olet kuitenkin senverran Politiikasta perillä, että tiedät takuuvarmasti, että Keskustapuolue on kaulaansa myöten "kusessa", kuten sanonta käy.

Tuota tämäaamuista Kallin lausuntoa ei voi väittää kömmähdykseksi, Kalli nyt kertoilee, että hän oli tuolla Puoluevaltuuston kokouksessa vain asian esittäjänä, koska on tullut sellaisia vaateita, että Ministereitä pitää kierrättää. Herääkin kysymys miksi pitää kierrättää ja Miksi Vanhanen ei lämpene ajatukselle.

Ja siihen on yksinkertainen syy, Vanhanen on muodostunut "riippakiveksi" Hallituskumppaneilleen, nyt etsitään epätoivoisesti syytä jolla päästäisiin Vanhasesta eroon, koska Keskustan kannatusluvut laskevat kuin Lehmän häntä.

Tätätaustaa vasten ymmärtää myöskin Yx-kax-sen katkeransävyisen ja kiroilevan kannanoton, jossa hän tapansa mukaan näkee kaikki Suomen demokraattiset voimat itsensä pääpelsepuuppisen pirun takuumiehiksi.

Mitähän sinä poikaparka edes tiedät raskaista töistä joita sanot Demareiden vieroksuvan, ne raskaat työt olivat meikämannen elettyä aikakautta, nythän koneet tekevät melkein pienimmätkin lapiotyöt. Ja kaikki nuo kaksikymmen viisivuotiaat, istuvat päät tietokonepäätteiten äärellä, taatusti se ei ole ruumiillisesti rasittavaa.

Vaan se on paljon rasittavampaa, esimerkiksi Uusi-Ukin 79-sän lukea tuonYx-Kax-den katkeransävyisiä vuodatuksia joissa ei ole päätä eikä häntää, ja jossa omakehu haisee ainakin kilometein päähän.

Etkö sinä tollo kehity yhtään? On karmeaa luettavaa, jossa joka kolmas sana on väärin kirjoitettu. Mummoni, joka oli syntynyt 1882, eikä ollut käynyt päivääkään koulua, kirjoitti paljon , paljon paremmin mitä sinä punanahka.

• tietäjäpä hyvinkin
        Uusi-Ukki kirjoitti:

kiroan? Kyllähän se ukki-polo niin on, että sitä kuusta kuuleminen, minkä oksalla radio.
        Nyt tuo radion kuuntelu on jäänyt monenkin kohdalla aivan liian vähäiseksi.
        Nimittäin sieltä tulee jopa kunnon ohjelmiakin, toisin kuin puna-ylestä, mikä on täysin keskittynyt SAK/demarimafian masinoimaan vallankaappausyritykseen, jonka ensisijaisena tavoitteena on saada kykenevä, ja kaikinpuolin kansansuosioa nauttiva hallitus nurin, tai ainakin vasuripunikit kokevat pääministerin tekevän liian hyvää työtä kansan hyväksi.
        Eli SAK/demarimafian oppien mukaisesti, kansan oloja ei saa tehdä liian hyviksi, silä siloin menee sosialidemokraattiselta propakandalta ja valehtelulta pohja pois.
        Mitenkäs sitten demarimafia pääsee rosvoamaan yhteiskuntaa, ja ennenkaikkea sen heikointa osaa. SAK/Demarithan ovat pelkkä ökyrosvojen kansankusetusosato.
        nyt ne käyvät kaikkia palvelualoja terrorisoimaan, kun joulumarkkinat ovat tulossa. Ilmeisesti ne eivät kuitenkaan unohda tuota liikenepuoltakaan käyttää hyväkseen yhteiskuntarauhan häirinnässään.

Jäänmurtajalakon aika ei ole ihan vielä, mutta jokohan jällen niitäkiin käytetään hyväksi, jotta kuihtuva teolisuutemme kuihtuisi vieläkin enemmän, lisäten työttömyyttä.

SAK/demarimafia on dsuurin syyllinen työttömyyteemme, kuin myöskin kansammme eriarvoistumiseen, ja köyhien heittellejättöön.

Näin se muuten "kultakulli" on. se kirjoita siihen kullittettureunaiseen postikorttisi, jonka toivon sinun lähettävän, "ystävillesi" Ahteelle,ja Jaakonsaarelle. pyydä heitä näyttämään myöskin terveisiä lipposelle, ja puna-mummolle, ja toivota minunkin puolestani terveisiä perseestä, noille kansankusettajille. noihin terveisiin yhtyy, noin 90%:a kansastamme, kun otetaan nukkuvatkin äänestäjät huomioon.
        Eli demujen, ja vasemmiston yhteiskannatus maassaamme on VAIN 10%.

Tämä minun laskentatapani antaa täydelleen oikean tuloksen.

Katsos kun yli 30%:a on nukkkuvia, ja 20%:a liikkuvia äänestäjiä,

Punikithan kyllä pakottaa omansa uurnille, kuten tuollaisten kansanalistajien tyyliin kuuluukin.
        Siis nuo valankumouksen urheat soturithan tietenkin pyrkivät saamaan vallankumoksen aikaiseksi.

Nuo niinsanotut liikkkuvat pitävät huolen siitä, ettei demarit enää koskaan pääse hallitukseen, mutta jos sellaista kauhuskenaariota alkaa jälleen ilmoilla liikkumaan, niin nukkuvat tulevat kyllä siten hätiin, ja pelastavat maan SAK/demarimafian ikeenalle joutumiselta.

Näin on muuten näreet, ja taivahan talikynttilät, puupyssyt ja niiden oksapaukut.

Demareiden "ritsapillut", ovat huonoja aseita, nuo urputtavakirkujat, millä Lipponen meinasi saada metsästettyä nuoriakin demupelleihin esiintymään, ja turvaamaan SAK/demarimafian kansankusetuksen.

Se on ukkeli niin, että kansa alkaa kyllästymään tuohon demutouhuun, missä noita mafiaperheitä vedetään loisimaan yhteiskunnan varoilla.
        Tarkoitan, että Lipponen on haalinut akkansa eduskuntaan loisimaan, ja tyhmiä puhumaan. Nyt tuo YLE-pakkomaksudemari Jungneri tukkii itsensä akkoineen eduskuntaan seuraavissa vaaleissa, tyhmien demusilmänpalvojien avustuksella. Näin muuten tulee ukki käymään. niin ja Urpilainen on myöskin saanut demareilta koko elämänsä "hyvinvoinnin"," jolle alle kolmetuhatta euroa hankkiva on köyhä. Eli 90%:a kansastamme. Kuinka kaukana pilvilinnamaisessa utopiamaailmassa nuo demarit leijallevat ja elävätkään.
        senhän osoitti jinärlä gustaasonni, kun väiti pienimmän eläkkeen olevan vain yhdeksänsataa euroa. todellisuudessa se on noin puolet siitä.
        Tuollaiset vielä puhuvat olevansa köyhä asialla. EIVÄT EDES TIEDÄ MITÄ KÖYHYYS ON. En yhtään ihmettele demareiden toimintaa köyhien kohdistuvan rosvouksen tekijänä, kun ne olettavat niiden olevan "miljonäärejä".
        Mutta demarihan ajaa eduskunnassa vain omaa etuaan, eli rikkaiden.
        TAJUATKO SINÄ TOLLAKKO, ETTÄ DEMUEDUSTAJAT TEKEVÄT JA TUKEVAT VAIN OMAA, JA MFIANSA LOPMSAA LIHOTTAVIA PÄÄTÖKSIÄ.
        EI NE KANSANETUA OLE AJANEET KOSKAAN.
        Sitten nuo vielä teidän avullanne pääsee europpaan, yhteensä noin 150,000 euron kuukausipalkalla lomailemaan, sekä sotkemaan maamme asioita.

Niin, että ketkähän ne ovat nitä kultaisten vasikoidensa kumartajia, ja poiittisen "uskolahkonsa" politbyroon pakkovallan alla.
        Eli niinkuin ukki olettaa keskustassa olevan vain lestoja, jotka todellisuudessa ovat kai kuitenkin demuja, ainakin käytöksensä perusteella.
        Salaa kulemma katsovat telkaria, ryyppäävät, ja pettävät, ja kieroilevat, aivan kuten demutkin tekevät, kieltäessään demariutensa.
        Minä en kenenkän uskoa halua loukata, sen enempää rehellistä demu-uskoakaan, sillä eihän demariäänestäjä tyhmyydeleen, eikä ahneudelleen mitään voi.

Ukkelin ja kapin "taivaanlintumainen" vapaus rajoittuu SAK/demarimafian sisään.

Ukkeli-pololla taas lirahtaa hieman housuihin, kun tuo narsistikapin matkija saa ketjuunsa jatketta.
        Sitä ukkeli vonkaa.
        Ukkeli reppana olettaa olevansa suurmies, kun hän sa vastineita.

• Niinpä niin

Syötkö taas Jompen paskaa hatullisen? Kerran noin varma olet punakääkkä niin vahvista paskansyöni

• Höpönasse

Vanhanen sanoo en vaihda/kierrätä. Kalli on sitä mieltä että vaihdettava on. Puolue valtuusto kokoontuu kohta ja muitakin ehokkaita Lehtomäen lisäksi on saatava näkyvälle paikalle. Niin että revi siitä Ukkkeli.

• Uusi-Ukki
        Höpönasse kirjoitti:

Vanhanen sanoo en vaihda/kierrätä. Kalli on sitä mieltä että vaihdettava on. Puolue valtuusto kokoontuu kohta ja muitakin ehokkaita Lehtomäen lisäksi on saatava näkyvälle paikalle. Niin että revi siitä Ukkkeli.

Ja taas aamu Tv-ssä oli Kepun Antti Rantakagas ja pari Keskustanuorten varapuheenjohtajan varapuheenjohtajaa. Ja keskustelu kulki aitokepulaiseen tyyliin siis, lässyn, lässyn, lässy, Vanhanen kierättää ja ei kierrätä Ministereitään.

Nämä nuoret varapuheenjohtajat eivät uskaltaneet "uraputkensa", edistymisen takia sanoa yhtään arvostelevaa sanaa Vanhasesta, olletikin kun Rantakangas vanhana konkarina ylisti Vanhasta. Jos kerran Ministereitä kierrätetään, niin nimet reilusti pöytään kenen on aika lähteä, mutta sitä kyllä varotaan viimeiseen asti julkituomasta.

Tämä Kepun Ministerinvaihdosbuumi, on sikäli huvittavaa ja mielenkiintoista, koska ainoa vaihdettava on yksinomaan Pääministeri Matti Vanhanen, se oikein huokui noista Rantakankaan seli seli seli selityksistä. Muistammehan kun Rantakangas tässä aiemmin on ollut hyvinkin kriittinen Vanhasen toimintaa ja tekoja kohtaan.

Nyt selvästi Rantakangas, viestitti Matille, olen sinun miehiäsi viimeiseen asti. Kyllä nuo Kepunuoretkin olivat taatusti Vanhasen vaihdon kannalla, mutta heillä ei kertakaikiaan ollut varaa sitä julkistaa, koska se olisi tiennyt heidän orastavan poliittisen uransa loppua, kyllä näin on näreet.

• Kappalainen..
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Ja taas aamu Tv-ssä oli Kepun Antti Rantakagas ja pari Keskustanuorten varapuheenjohtajan varapuheenjohtajaa. Ja keskustelu kulki aitokepulaiseen tyyliin siis, lässyn, lässyn, lässy, Vanhanen kierättää ja ei kierrätä Ministereitään.

Nämä nuoret varapuheenjohtajat eivät uskaltaneet "uraputkensa", edistymisen takia sanoa yhtään arvostelevaa sanaa Vanhasesta, olletikin kun Rantakangas vanhana konkarina ylisti Vanhasta. Jos kerran Ministereitä kierrätetään, niin nimet reilusti pöytään kenen on aika lähteä, mutta sitä kyllä varotaan viimeiseen asti julkituomasta.

Tämä Kepun Ministerinvaihdosbuumi, on sikäli huvittavaa ja mielenkiintoista, koska ainoa vaihdettava on yksinomaan Pääministeri Matti Vanhanen, se oikein huokui noista Rantakankaan seli seli seli selityksistä. Muistammehan kun Rantakangas tässä aiemmin on ollut hyvinkin kriittinen Vanhasen toimintaa ja tekoja kohtaan.

Nyt selvästi Rantakangas, viestitti Matille, olen sinun miehiäsi viimeiseen asti. Kyllä nuo Kepunuoretkin olivat taatusti Vanhasen vaihdon kannalla, mutta heillä ei kertakaikiaan ollut varaa sitä julkistaa, koska se olisi tiennyt heidän orastavan poliittisen uransa loppua, kyllä näin on näreet.

Mötky on lupautunut morsiusneidoksi ja ernesti bestmaniksi, kunhan vaan jompen kanssa pääsette sopuun kumpi on morsian.
        Muorille anna kenkää heti , muutoin syyttävät kaksinainnista.
        Imatran kirkkorouva sopii teille yvin papiksi...näin on näreet???

• Uusi-Ukki
        Kappalainen.. kirjoitti:

Mötky on lupautunut morsiusneidoksi ja ernesti bestmaniksi, kunhan vaan jompen kanssa pääsette sopuun kumpi on morsian.
        Muorille anna kenkää heti , muutoin syyttävät kaksinainnista.
        Imatran kirkkorouva sopii teille yvin papiksi...näin on näreet???

ylitit itsesi, toit noin älykkään asian peräti palstalle asti, kyllä on Kepulaisten älykkyysosamäärä huipussaan kun noin suurellisia ajatuksia palstalle suodattavat. Se milloin Matti pistää tuon Ministerinkierrätys operaationsa käytäntöö, ei kiinnosta pätkääkääm tätä Kepulireppanaa.

No hän on tottunut tietenkin tuon Vanhas Matin tuntemaan noitten "seksihommien" kautta, siksi Kappalainen tuo esille hänelle ja Matille tärkeitä asioita. No kyllähän ne nuo seksiasiatkin ovat ihan OK, mutta puhuttaisiinko tietoiskuni myötä asioista josta on ollut tarkoituskin puhua.

• Palstasiivooja
        Uusi-Ukki kirjoitti:

tuollaista tautia sairastavaa sanotaan Luulotautiseksi, joka asiasta kuin asiasta vääntää paskaa, eikä minkäänlaista totuuspohjaa ole näyttää juttujensa taustaksi. Mietippä itse kuinka surkuhuipaisia luulotautisen juttuja heittelet palstalle päivästä toiseen??

• Nuori pukki
        Uusi-Ukki kirjoitti:

ylitit itsesi, toit noin älykkään asian peräti palstalle asti, kyllä on Kepulaisten älykkyysosamäärä huipussaan kun noin suurellisia ajatuksia palstalle suodattavat. Se milloin Matti pistää tuon Ministerinkierrätys operaationsa käytäntöö, ei kiinnosta pätkääkääm tätä Kepulireppanaa.

No hän on tottunut tietenkin tuon Vanhas Matin tuntemaan noitten "seksihommien" kautta, siksi Kappalainen tuo esille hänelle ja Matille tärkeitä asioita. No kyllähän ne nuo seksiasiatkin ovat ihan OK, mutta puhuttaisiinko tietoiskuni myötä asioista josta on ollut tarkoituskin puhua.

varmaan sinulekin ymmärtämystä, joten kipin kapin sinne.
        Ukki-polollehan pitäisi sanoa, että kapin kapin sinne päin niinpä niin, viemään sossupankkiin mielipiteitäsi.

Mikä on se asia mistä avauksesi pohjalta voisi, tai pitäidsi yrittää keskustella?
        Siitäkö, että sinä olet demaripaskuri, ja että Urpilainen olidsi sossujen parassd panna kiertoon?
        Ei taida Lipponen ja Halonen suostua siihen, että demareissä muut, kuin SAK-mafia päättää asioista.
        suri on paniikki SAK/demariväen keskuudessa vaihtaa keskustan puheenjohtajaa, ja vedota siihen, että keskustan kannatus tippuuu.
        mitäpä se yleensä demupelleille kuuluu, tai yleensä heitä haittaa, vaikka Keskustan kannatus tippuisikn vanhasen vuoksi. huolehtikoon omista henkilövalinnoistaan.

Nyt on vain niin, etä Vanhanen on liian hyväö, ja suosittu, joten SAK/demarimafia yrittää kaikin tavoin sada keskustalle huonompi johtaja.

Demaranarkistit terrorisoivat yhteiskuntaa jälleen saadakseen vallankaappauksen aikaan.

Demarit ovat YLEN hupaisaa sakkia.

Ukki raapii päästään sytöt nuotioonsa. Kuten näihin puiseviin aloituksiinsakin.
        .

• Uusi-Ukki
        Palstasiivooja kirjoitti:

tuollaista tautia sairastavaa sanotaan Luulotautiseksi, joka asiasta kuin asiasta vääntää paskaa, eikä minkäänlaista totuuspohjaa ole näyttää juttujensa taustaksi. Mietippä itse kuinka surkuhuipaisia luulotautisen juttuja heittelet palstalle päivästä toiseen??

Tarkoittanet ilmeisesti minua tuolla arvostelullasi, epäilet minua luulotautiseksi, kyllä nyt olet täysin hakoteiilä. En todellakaan sairasta tuota mainitsemaasi tautia minä kirjoitan ainoastaan poliittisista realiteeteistä, eli miten tulevaisuudessa tulee tapahtumaan poliittisessa kentässämme.

Ja muuten palstasiivoja, saat olla varma, että minä Uusi-ukki pohjanmaalta tulen tekemään kaikkeni, että tuollaisesta "mätäpaiseesta", kuin Matti vanhanen päästäisiin eroon, sotkemasta Suomen poliittista elämää. Tiedän kyllä, että Vanhanen on "kantona kaskessa" jo Kepulaiselle kenttäväellekin.

Siitähän on todisteena jo monet, monet hävityt vaalit, ota sinäkin palstasiivooja "lusikka kauniiseen käteesi", ja ala jo vähitellen ihmisiksi, sinun Mattiasi ei enää pelasta itse P.....,anteeksi lupasinhan Maijalle sieltä maalta, olla kiroilematta.

Ja tuolle "toopelle" tuolta yläpuoleltasi, kyllähän se vaan kuuluu kaikille Politiikan päättäjille, miten maa poliittisesti "makaa", ettei tämän maan asioita ihan "Kepulaiseen tyyliin" hoideta, ettei kaikki menisi Keskustan "rakennushommiksi", siis että varastamalla vaan ja siihen malliin.

• HO,hoh, hooo!!
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Tarkoittanet ilmeisesti minua tuolla arvostelullasi, epäilet minua luulotautiseksi, kyllä nyt olet täysin hakoteiilä. En todellakaan sairasta tuota mainitsemaasi tautia minä kirjoitan ainoastaan poliittisista realiteeteistä, eli miten tulevaisuudessa tulee tapahtumaan poliittisessa kentässämme.

Ja muuten palstasiivoja, saat olla varma, että minä Uusi-ukki pohjanmaalta tulen tekemään kaikkeni, että tuollaisesta "mätäpaiseesta", kuin Matti vanhanen päästäisiin eroon, sotkemasta Suomen poliittista elämää. Tiedän kyllä, että Vanhanen on "kantona kaskessa" jo Kepulaiselle kenttäväellekin.

Siitähän on todisteena jo monet, monet hävityt vaalit, ota sinäkin palstasiivooja "lusikka kauniiseen käteesi", ja ala jo vähitellen ihmisiksi, sinun Mattiasi ei enää pelasta itse P.....,anteeksi lupasinhan Maijalle sieltä maalta, olla kiroilematta.

Ja tuolle "toopelle" tuolta yläpuoleltasi, kyllähän se vaan kuuluu kaikille Politiikan päättäjille, miten maa poliittisesti "makaa", ettei tämän maan asioita ihan "Kepulaiseen tyyliin" hoideta, ettei kaikki menisi Keskustan "rakennushommiksi", siis että varastamalla vaan ja siihen malliin.

Kerrohan mitä olet tekemässä??? Kyllä sinun kannattaa keskittyä anustappeihin ja häävalmisteluihin Jomppesi kanssa siinä on urakkaa punikille ylli ja kyllin.
        Näin on näreet ja anustapit, en paremmin sano???

• -Jäbä
        Uusi-Ukki kirjoitti:

että tuota hullua ei saada piirille!

• Uusi-Ukki
        -Jäbä kirjoitti:

että tuota hullua ei saada piirille!

Epäilen kyllä kovasti, onko meidän ikioma Jäbämme, alentunut näitten solvaajien tasolle, ja muuten lopeta tuo kiroileminen, et tohdi mennä"yöllä kuselle" oli Eteläpohjanmaalla sananparsi. Mikä ihme miestä noin kauheasti "risoo", vaikuttaa jo sairaalta.?

• Palstasiivooja
        Uusi-Ukki kirjoitti:

ihan sinua Juonenkylän lahjaa maailmmalle tarkoitin ja huomaampa, että muuta kuin tauti pahenee, siis luulotauti. Jos hiukankaan olit eilettäin kuulolla, niin Vanhanen ilmoitti, ettei ministerikierrätyksiä ole tulossa Syyskaudella. kait sen verran on Pm:n puheisiin luotettava, että myös näin tulee tapahtumaan. Sama se mitä muut höpisee toistaiseksi.

Se on selvä, että ensi Kesän puoluekokouksessa useampikin palli heiluu lujasti puolueen johdossa ja vaihtuukin todennäköisesti, mutta spekulointi asialla, varsinkin muitten puolelta kuin Keskutalaisten on aivan turhaa. Koskee näin ollen myös Sinua, jonka ääni sinne puoluekokoukseen vähiten kuuluu.

Sinun "yhdenmiehen" sota istuvaa Pääministeriä kohtaan lähinnä huvittaa, sillä tämä "mätäpaise" on Sulle liian kova "kanto kaskessa", tiedät sen itsekin, mutta tuuleen huutelu on vissiinkin hauskaa? No, kyllähän ääntä mailmaan mahtuu. Ei kukaan Poliitikko tai Pääministeri ikuisia ole ja aina he jossain vaiheessa joutavat vaihtoon. Näin käy myös Matti Vanhaselle, onko hänen otsikkoaikansa mennyt ohi jää nähtäväksi. Tuokin asia selviää, kun on sen aika, ei yhtään ennenmin tai myöhemmin.

• Palstasiivooja
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Epäilen kyllä kovasti, onko meidän ikioma Jäbämme, alentunut näitten solvaajien tasolle, ja muuten lopeta tuo kiroileminen, et tohdi mennä"yöllä kuselle" oli Eteläpohjanmaalla sananparsi. Mikä ihme miestä noin kauheasti "risoo", vaikuttaa jo sairaalta.?

ip-koodin ja voin sanoa, ettei ole oikea "Jäbä" vaan täys kokkari tai persu feikki, joita näyttää palstalla pyörivän useampia. Toki pari häiriintynytta kepulaistakin on potkittu gay-palstalta tänne tappejaan vuolemaan. Joten elä mene noiden feikkien ansaan ja ala haukkua väärää puuta!! Kuten olet huomannut, niin yhtä palstan asiallisinta kirjoittajaa "Niinpä niin" matkitaan hyvin mielellään ja ei sois kenenkään sekoittavan näitä aitoja ja feikkien juttuja keskenään. Toki tarkkasilmäinen näkee niissä heti eron, muutaman rivin perusteella.

• Uusi-Ukki

ihan sinua Juonenkylän lahjaa maailmmalle tarkoitin ja huomaampa, että muuta kuin tauti pahenee, siis luulotauti. Jos hiukankaan olit eilettäin kuulolla, niin Vanhanen ilmoitti, ettei ministerikierrätyksiä ole tulossa Syyskaudella. kait sen verran on Pm:n puheisiin luotettava, että myös näin tulee tapahtumaan. Sama se mitä muut höpisee toistaiseksi.

Se on selvä, että ensi Kesän puoluekokouksessa useampikin palli heiluu lujasti puolueen johdossa ja vaihtuukin todennäköisesti, mutta spekulointi asialla, varsinkin muitten puolelta kuin Keskutalaisten on aivan turhaa. Koskee näin ollen myös Sinua, jonka ääni sinne puoluekokoukseen vähiten kuuluu.

Sinun "yhdenmiehen" sota istuvaa Pääministeriä kohtaan lähinnä huvittaa, sillä tämä "mätäpaise" on Sulle liian kova "kanto kaskessa", tiedät sen itsekin, mutta tuuleen huutelu on vissiinkin hauskaa? No, kyllähän ääntä mailmaan mahtuu. Ei kukaan Poliitikko tai Pääministeri ikuisia ole ja aina he jossain vaiheessa joutavat vaihtoon. Näin käy myös Matti Vanhaselle, onko hänen otsikkoaikansa mennyt ohi jää nähtäväksi. Tuokin asia selviää, kun on sen aika, ei yhtään ennenmin tai myöhemmin.

Sieltä Juonenkylältä, tyylisi on vähän samansorttinen, tuollainen neuvovan vihjaileva. No olet kuka olet, muuten äsken kirjoitin sinulle pitkän selostuksen tämän Poliittisen tebatin tarkoituksesta ja muustakin. Sen vastaukseni meni huissin nevadaan yhdellä väärällä npinpainauksella, tuo vanhus kun ei tule yksin.??
        Kyllä tämä palsta on juuri sitä varten, että mielipiteemme pääsevät julki. Mitä taas yhdenmiehen sotaan Vanhasta vastaan tulle, niin eiköhän se ala olla jo koko kansan sota vastaan Vanhanen, sinun ei tule tätäkään unohtaa.

• Opettaja...
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Sieltä Juonenkylältä, tyylisi on vähän samansorttinen, tuollainen neuvovan vihjaileva. No olet kuka olet, muuten äsken kirjoitin sinulle pitkän selostuksen tämän Poliittisen tebatin tarkoituksesta ja muustakin. Sen vastaukseni meni huissin nevadaan yhdellä väärällä npinpainauksella, tuo vanhus kun ei tule yksin.??
        Kyllä tämä palsta on juuri sitä varten, että mielipiteemme pääsevät julki. Mitä taas yhdenmiehen sotaan Vanhasta vastaan tulle, niin eiköhän se ala olla jo koko kansan sota vastaan Vanhanen, sinun ei tule tätäkään unohtaa.

Älä käytä sivistyssanoja, kun et osaa niitä kirjoitta, etkä ymmärrä mitä ne tarkoittavat.
        Ne saavat sinut näyttämään entistä tyhmemmältä jos mahdollista...:)

• Palstasiivooja
        Uusi-Ukki kirjoitti:

että depaattisi meni bittitaivaalle näkemättä päivänvaloa palstalla. Oishan siitä varmaan tullut Ukin poliittinen dilemma esille. No, se on minulle tullut jo selväksi aikaisempien kirjoitustesi perusteella. On mullekin joskus käynyt samanmoinen virhe ja pitkään miettimäni hengentuotokseni on mennyt sen siliän tien. Eikä mittarissa ole vielä likikään Ukin lukemia.

Toki vanhanen saa arvostelua ja en minäkään niin tyhmä ole, että kaikki hänen tekemisesnsä hyväksyn mukisematta. Mutta niin kauan, kun hän nauttii Eduskunnan luottamusta tai jostain muusta syystä on valmis luopumaan pallistaan, muunlainen spekulointi lienee turhaa. Toki Poliitikkoja on arvosteltava ja muistuteltava, että heidän vaalien alla antamat lupauksensa yritetään täyttää, sillä meidän kansalaisten mandaatilla he siellä istuvat. Toistaiseksi Vanhanen on itse Pääministerin hommat hoitanut suht mallikkaasti, jos näin vihertävien lasien takaa asiaa katselee :)

Ps. en taida olla Juonenkylän Mvv- vaan poika lähes naapurista :)

• -Jäbä
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Ei perkele sinun hullun jorinoita jaksa lukea.

• Uusi-Ukki
        Opettaja... kirjoitti:

Älä käytä sivistyssanoja, kun et osaa niitä kirjoitta, etkä ymmärrä mitä ne tarkoittavat.
        Ne saavat sinut näyttämään entistä tyhmemmältä jos mahdollista...:)

ja sen kirjoittaminenkin kyllä ontuu, mutta kyllä ainakin yritän ymmärtää sanan merkityksen kun sitä käytän, näytäthän ystävällisesti minkä sivistyssanan kohdalla taas mokasin. Näin ottaisin opiksi kuin "variksenpoika tuulessa", kiitos jo etukätee?

• Oikea upseeri
        Uusi-Ukki kirjoitti:

ja sen kirjoittaminenkin kyllä ontuu, mutta kyllä ainakin yritän ymmärtää sanan merkityksen kun sitä käytän, näytäthän ystävällisesti minkä sivistyssanan kohdalla taas mokasin. Näin ottaisin opiksi kuin "variksenpoika tuulessa", kiitos jo etukätee?

Ja vie myös se aliupseeri sulhosi mukanasi.
        Miehistö ja au:t kuuluvat pressun alle!

• Uusi-ukki,

että depaattisi meni bittitaivaalle näkemättä päivänvaloa palstalla. Oishan siitä varmaan tullut Ukin poliittinen dilemma esille. No, se on minulle tullut jo selväksi aikaisempien kirjoitustesi perusteella. On mullekin joskus käynyt samanmoinen virhe ja pitkään miettimäni hengentuotokseni on mennyt sen siliän tien. Eikä mittarissa ole vielä likikään Ukin lukemia.

Toki vanhanen saa arvostelua ja en minäkään niin tyhmä ole, että kaikki hänen tekemisesnsä hyväksyn mukisematta. Mutta niin kauan, kun hän nauttii Eduskunnan luottamusta tai jostain muusta syystä on valmis luopumaan pallistaan, muunlainen spekulointi lienee turhaa. Toki Poliitikkoja on arvosteltava ja muistuteltava, että heidän vaalien alla antamat lupauksensa yritetään täyttää, sillä meidän kansalaisten mandaatilla he siellä istuvat. Toistaiseksi Vanhanen on itse Pääministerin hommat hoitanut suht mallikkaasti, jos näin vihertävien lasien takaa asiaa katselee :)

Ps. en taida olla Juonenkylän Mvv- vaan poika lähes naapurista :)

Nimittäin persuolen, siksi naimisiin Jompen kanssa. Näin on näreet???

• Niinpä niin

Matti Vuori oli aikoinaan sitä mieltä, ettei puolueenpuheenjohtajan tulisi olla samaan aikaan pääministerinä, koska vallankeskittymä on silloin liian suuri. Nykyisen järjestelmämme mukaisesti enemmistöhallituksen puheenjohtaja on käytännössä erottamaton, hän eroaa ainoastaan jos itse niin haluaa. Jääteenmäenkin tapauksessa, Anneli jätti eroilmoituksen itse. Vanhanen tuskin eroaa, hänhän aikoo jatkaa pääministerinä ensi vaalikaudellakin.

Ymmärrän hyvin kansanedustajien halun ministerikiertoon, sehän on uran kannalta varsin tärkeä. Kuitenkin, jos mitään perusteltua syytä vaihtoon ei ole, silloin sitä kannattaa vakavasti harkita. Jos ministeri on hoitanut työnsä hyvin, puolueen kasvojenpesun vuoksi, ei tulisi häntä pestistä poistaa. Henkilökohtaisesti minäkin olisin kierrättämisen kannalla, osa ministereistä ärsyttää todella, aina kun he suunsa avaavat. Olen herkkä hössöttämiselle.

Minä epäilen suuresti Lehtomäen kykyä haastaa Vanhasen asema, laittaisin lanttini likoon jonkun nuoren miehen puolesta.

• Niinpä niin

Meidän vasemmistolaisten on tyytyminen vaalituloksen mukaiseen hallitukseen emme sille mitään voi.
        Vanhanen ei eroa eikä ministereitä kierrätetä.
        Nyt näyttää aivan siltä, että kokoomus otta vetovauun oikeistuhallituksessa 2011 jälkeen.

• Niinpä niin
        Niinpä niin kirjoitti:

Meidän vasemmistolaisten on tyytyminen vaalituloksen mukaiseen hallitukseen emme sille mitään voi.
        Vanhanen ei eroa eikä ministereitä kierrätetä.
        Nyt näyttää aivan siltä, että kokoomus otta vetovauun oikeistuhallituksessa 2011 jälkeen.

hallitus ei ole vaalituloksen mukainen, ei yksittäisten ministereiden kohdalla. Sikäli mahdollisuus kierrätykseen on tietenkin olemassa. Kuitenkin, jos ajatellaan kierrätystä tilanteessa, jossa on omat ministeriönsä asioita hoitanut huolella ja joutuu eroamaan, toisten kunnianhimon vuoksi, niin epäreilultahan se tuntuisi.

Kyllä luulisin kierrätyksen tulevan ajankohtaiseksi keväällä. Vanha viisaus siitä, että viholliset kannattaa pitää lähellä, on luultavasti myös pääministerille tuttu. Puolueessa oleva varsin voimakas oppositio on vaiennettava, tähän ministerinpesti olisi hyvä. Veikkaisin Puumalaista ja/tai Tiilikaista johonkin ministeriöön.

Siltähän tuo näyttää, että Kokoomuksen asema on vahvistumassa.

• Joopa joo
        Niinpä niin kirjoitti:

hallitus ei ole vaalituloksen mukainen, ei yksittäisten ministereiden kohdalla. Sikäli mahdollisuus kierrätykseen on tietenkin olemassa. Kuitenkin, jos ajatellaan kierrätystä tilanteessa, jossa on omat ministeriönsä asioita hoitanut huolella ja joutuu eroamaan, toisten kunnianhimon vuoksi, niin epäreilultahan se tuntuisi.

Kyllä luulisin kierrätyksen tulevan ajankohtaiseksi keväällä. Vanha viisaus siitä, että viholliset kannattaa pitää lähellä, on luultavasti myös pääministerille tuttu. Puolueessa oleva varsin voimakas oppositio on vaiennettava, tähän ministerinpesti olisi hyvä. Veikkaisin Puumalaista ja/tai Tiilikaista johonkin ministeriöön.

Siltähän tuo näyttää, että Kokoomuksen asema on vahvistumassa.

Pm johtaa hallitusta eli vanhanen itse on isäntä talossa.
        Hän ei hätäile, eikä tee päätöksiä iltapäivälehtien kirjoittelun perusteella.
        Keskusta ei ole tyhmä, se ei halua oppositioon.
        Kokoomus ei tee virheitä, vaan ottaa pm:n paikan suurimpana puolueena 2011.
        Ilmeisesti pressan pesin 2012.
        Kannatuksen ja uskottavuuden menettäneile demareille on varattu paikka oppositiossa.

• Niinpä niin
        Joopa joo kirjoitti:

Pm johtaa hallitusta eli vanhanen itse on isäntä talossa.
        Hän ei hätäile, eikä tee päätöksiä iltapäivälehtien kirjoittelun perusteella.
        Keskusta ei ole tyhmä, se ei halua oppositioon.
        Kokoomus ei tee virheitä, vaan ottaa pm:n paikan suurimpana puolueena 2011.
        Ilmeisesti pressan pesin 2012.
        Kannatuksen ja uskottavuuden menettäneile demareille on varattu paikka oppositiossa.

Olen samaa mieltä siitä, että seuraava hallitus on Kokoomusvetoinen ja aivan oikein näin sen pitäisikin mennä. Kannattaa kuitenkin muistaa, ettei pöytää ole katettu kovin kummoisilla herkuilla. Valtionvelkaa on ryhdyttävä lyhentämään, työttömyys ei juurikaan kohene, veroja on korotettava ja osalla kunnista on varmasti konkurssinuhka päällä. Leikkauslistojen tekeminen iskee kipeimmin juuri heihin, joilla menee jo nyt huonosti, näinhän se on.

Mitä tahansa ratkaisuja tuleva hallitus tekee, niitä ei hurraten vastaanoteta. Oppositiossa lihotaan varmasti. Tämä hallituksen taktiikkana on ollut ongelmien siirtäminen seuraavalle. Liukumiinat olisi hyvä purkaa heidän, jotka ne ovat ne leiponeetkin.

• Joopa joo
        Niinpä niin kirjoitti:

Olen samaa mieltä siitä, että seuraava hallitus on Kokoomusvetoinen ja aivan oikein näin sen pitäisikin mennä. Kannattaa kuitenkin muistaa, ettei pöytää ole katettu kovin kummoisilla herkuilla. Valtionvelkaa on ryhdyttävä lyhentämään, työttömyys ei juurikaan kohene, veroja on korotettava ja osalla kunnista on varmasti konkurssinuhka päällä. Leikkauslistojen tekeminen iskee kipeimmin juuri heihin, joilla menee jo nyt huonosti, näinhän se on.

Mitä tahansa ratkaisuja tuleva hallitus tekee, niitä ei hurraten vastaanoteta. Oppositiossa lihotaan varmasti. Tämä hallituksen taktiikkana on ollut ongelmien siirtäminen seuraavalle. Liukumiinat olisi hyvä purkaa heidän, jotka ne ovat ne leiponeetkin.

Ei liho, vaikka minkälaista herkkua on tarjottu...:) Kansa ei taida tietä kuka siellä demuja johtaa ja vaalit painaa päälle. Hyvä näin.

• Niinpä niin
        Joopa joo kirjoitti:

Ei liho, vaikka minkälaista herkkua on tarjottu...:) Kansa ei taida tietä kuka siellä demuja johtaa ja vaalit painaa päälle. Hyvä näin.

Siltähän tuo hieman vaikuttaa. Sosiaalidemokraateilla on varsin hankala tilanne, sen pitäisi pystyä uudistumaan siten, että vanhojen kannattajien luottamus säilyisi. Uudistumisen yrityksenä voidaan pitää Urpiaisen valintaa, nuori koulutettu nainen olisi ollutkin varsin hyvä, ellei sitten henkilökohtaisen karisman puute olisi suorastaan silmiinpistävä. Tuskin tätä kokeilua kovinkaan kauan kannattaa pitkittää. Vahvan puheenjohtajan varjo on varsin pitkä, kuten Lipposenkin on. Seuraajat kasvavat tehtäväänsä viiveellä, jos sittenkään.

Toivoisin, että nyt syntyneen vaalikohun myötä, politiikka palaisi politiikkaan ja asiakysymyksistä keskusteltaisiin. näin kansa saisi todellisen vallinnanmahdollisuuden niistä keinoista, joiden avulla lamasta noustaisiin ja valtionvelkaa lyhennettäisiin. Urpiaisen viesti kuitenkaan ei ole uskottava, ei vaikka hän puhuisi asiaakin. Blondi on blondi, vaikka viehättävä nainen hän on.

• Husista heijjaa

Sinullehan kelpaisi kyllä se, että demripuheenjohtaja olisi pääministeri?
        Osinhan oikeaan. Kyllä sinun punavärinen kieroilu jo palstalla tunnetaan.
        Luulenpa että tunnetaan myös muuallakin.

Olet kyllä paatooksellinen demupropakandisti.

• Niinpä niin
        Husista heijjaa kirjoitti:

Sinullehan kelpaisi kyllä se, että demripuheenjohtaja olisi pääministeri?
        Osinhan oikeaan. Kyllä sinun punavärinen kieroilu jo palstalla tunnetaan.
        Luulenpa että tunnetaan myös muuallakin.

Olet kyllä paatooksellinen demupropakandisti.

Ei olisi siitäkään kovin tyytyväinen. Ajatus Urpiaisesta pääministerinä on onneksi varsin utopistinen. Ei tämä ole puolueesta kiinni, vaan siitä että valtaa tulisi jakaa.

• Natsi-Saksa oli jo
    • totuudessa pysyvä

viimeisin pieleen mennyt ennustusemävale!

Demarirotat yrittää jyrsii, vaikkei ole edes hampaita. buahhahhaaaaaaaa

• sanoo Ukin

pötky?

Hallitus jatkaa muina miehinä entiseen malliin ja maan asiat hoituvat mallikkaasti?

Matti sanoi hätäsimmille "Hold your horses!" ja homma oli siinä. Vain pientä vikinää tyhmimpien ämmien joukossa...

• kaupunkikepu

yrittää välilläm jo käntää asiaa aivann muksikin kuin mitä tuossa kiiluvinsilmin tehdyssä hurmosavauksessaan yrittää väittää, mutta kun poloinen on niin satananan tollo, ettei ymäärrä miettiä mitä kirjoittelee, niin joutui taas tulemaan perse edellä alas puusta.

Kyllä sai ukeli taas kuonolleen oikein kunnolla.
        On ne tulisieluisia vallankumouksellisia nuo "viimeisetkin" demumohikaanit.

Ei kerkeä tulla Kuusisen ja Tannerin jäleläistenkään sosialistisesta vallankumouksesta mitään.
        nytkin kyllä Lipponen ja Punamummo heidän Venäläisten päämafioosojen avulla yrittävät heikentää Suomen selkärankaa SAK/demarimafian rynnäköimisellä, vaan voipa olla, että vielä binbiblondi ylimieli Urpilainenkin kerkeää vaihtua toisenkin keran, enenkuin saavat ajettua maamme köyhät niin ahdinkoon, jotta alkavat huutamaan leipää demuökymafian kädestä.
        Oneksemme demarit joutui oppositioon. Kiitos viisastuneen kansamme.

Jos demut olisivat voittaneet vaalit, niin maamme kaduilla olisi jo nyt omia kerjäläisiämme taivasalla.
        Kauhuskenarioista suurin on sellaine, että demarit olisivat seuraavassa hallituksessa kokoomuksen kanssa. Silloin köyhät joutuis pieremään verta, kun heiltä vietäisiin ihmisarvokin.

Kiitos tasapainoittavalle Keskustalle luonnollisen ihmisläheisestä politiikasta.
        Keskusta on ainoa puolue, mikä totisesti tekee töitä ihmisarvoisen elämän puolesta.

• Ukin tampiolla

munaa tulla kirjoittamaan politiikkaa tosimiesten kanssa. Laatii vain typeriä avauksiaan vailla mitään asiaa...

• Pysy pois

Korvasta kiinni, ilman tahtia saunan taakse, potku rpiselle perseelle ja HYVÄSTI!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      52
      1181
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1167
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1030
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      768
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      697
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      591
    Aihe