Ihmettelen suuresti miksi Laamanen vei paikan laulamalla jotain My Waytä keskinkertaisesti. Kajolla oli oma biisi ja hieno esitys.
Kajo
8
231
Vastaukset
- V***uuntunut
No se on tyhmien katsojien mielestä paljon hienompaa että vanha, lihava ja lähes kalju mies vetelee kohtuullisesti kuin että Kajo vetelee virheettömästi. Heillä on talenttia, mutta kun katsojat ei sitä ymmärrä.
Laamanen on perseestä.....- dipadipa
olet perseestä... et sitä ehkä tiennyt. Laula itse paremmin kuin Laamanen
- miksam
dipadipa kirjoitti:
Itse ei tarvitse laulaa paremmin kuin Laamanen, Kajo teki sen kuitenkin.
- V***uuntunut
dipadipa kirjoitti:
Aina kritisoiville tarjotaan samaan kommenttia : tee itse paremmin. Ei tarvitse tehdä paremmin, kun ei ole itse sinne pyrkimässä. Mutta jos etsitään koko valtakunnasta jotain erikoista talenttia, niin sitä ei todellakaan ole se että vanha ukkeli laulaa yhtä tasokkaasti kuin tuhannet ja taas tuhannet muutkin tässä valtakunnassa.
- dipadipa
V***uuntunut kirjoitti:
Aina kritisoiville tarjotaan samaan kommenttia : tee itse paremmin. Ei tarvitse tehdä paremmin, kun ei ole itse sinne pyrkimässä. Mutta jos etsitään koko valtakunnasta jotain erikoista talenttia, niin sitä ei todellakaan ole se että vanha ukkeli laulaa yhtä tasokkaasti kuin tuhannet ja taas tuhannet muutkin tässä valtakunnassa.
mussutusta pienen lapsen suusta lalalalalllaaalalalalaaalllaa
- V***uuntunut
dipadipa kirjoitti:
mussutusta pienen lapsen suusta lalalalalllaaalalalalaaalllaa
....tuo noita pedo-ajatuksiasi tälle palstalle.....
- dipadipa
V***uuntunut kirjoitti:
....tuo noita pedo-ajatuksiasi tälle palstalle.....
sorriiiii en jaksa tällaisesta kinata. Jokaisel omat mieli piteensä vai oliko se mielipiteensä
- laulupuu
Ehkä se oli äänestäneiden mielestä ihan sama miten Laamasen esitys meni,kun he olivat jo päättäneet äänestää häntä joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976