KOSKA?

tiijamaria

Pidetään huuhaa pikku-joulut.Olisko ideaa.Olisko ajatus hyvä?

20

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

23.11

• Täällä ei uusia tarvita mee vain pois

• tiedänkuka
        kirjoitti:

Täällä ei uusia tarvita mee vain pois

No, no kuinkas sitä oikein käyttäydytään, huuhaa on tarkoitettu kaikille, eikä hän ole uusi.

• Weera16

sä oot rautaa..:)

• Bridie_09
        Weera16 kirjoitti:

sä oot rautaa..:)

Moi mun edellisen nickin feikki :) Saat mun salasanan, jos lupaat olla kiltisti ;)

• Bridie_09

Mun nicki kiiltelee uutuuttaan :D

• tiijamaria

Kiitos Aloitus oli ensimäinen mutta kai tänne uudetkin saa viestittää. Vain onko säännöissä että uudet ajetaan ulos?

• Bridie_09
        tiijamaria kirjoitti:

Kiitos Aloitus oli ensimäinen mutta kai tänne uudetkin saa viestittää. Vain onko säännöissä että uudet ajetaan ulos?

Aina uusia ryöpyttää :) mut älä vastaa niille :D

• Juhla armas lapsien? Kysyy epätietoinen Sysmästä...

*äimänkäkenä*
      --------------------------------------------
      Ajatuksena muuten hemmetin hyvä, meinaan jos jää sit kans vaan ajatuksen asteelle.

K. W. S.

• tiijamaria

Ajattelin et juteltais joulusta pidetään hauskaa ja muutama joululaulukin linkitetään .Kerranki olis kaikilla hauskaa .Mutta ei se kaikille näy sopivan :( joten unohdetaan joko juttu.

• tiijamaria kirjoitti:

Ajattelin et juteltais joulusta pidetään hauskaa ja muutama joululaulukin linkitetään .Kerranki olis kaikilla hauskaa .Mutta ei se kaikille näy sopivan :( joten unohdetaan joko juttu.

Vitsailin vaan. Voittehan te tavata ja tapella keskenänne sitten vaikka jossain puskassa tai jossain missä haluutte. Mä jätän sellaset ihan suosiolla väliin, kun tykkään pikkasen rauhallisemmasta meiningistä, meinaan silleen, ettei pyörätuolilaiset hakkaa ketää huuhaita tai kodinkoneilla pahoinpidellä erilaisia lintuja tai toisinpäin.

Mukavaa joulun odotusta sulle, niinku muillekin huuhaille, sekä rekatuille että rekkaamattomille. yläpeukku*

Höpsy-Köpsy

• A A

Sysmästä kotoisin? Minä ainakin olen.Otamosta.

• tiijamaria

Ei ole tarkoitus tapella kenenkään kaa .Enpä edes tiedä täältä ketään jota voisin kaveriksi tai tutuksi sanoa.Poistun että saatte rauhan.

• A A kirjoitti:

Sysmästä kotoisin? Minä ainakin olen.Otamosta.

...ois Särkilahdentieltä kotoisin. Ite taas oon kotoisin vähän tuolta idempää...heh heh...

"Kolme kovaa sysmäläistä"... mä ja mun faija ja sit joku ihme tangolaulaja, jonka nimi ei nyt ens hätään tuu sit millään mieleen...Särkilahdesta...

Köpsykkä

• A A
        K._W._Sorsaposki kirjoitti:

...ois Särkilahdentieltä kotoisin. Ite taas oon kotoisin vähän tuolta idempää...heh heh...

"Kolme kovaa sysmäläistä"... mä ja mun faija ja sit joku ihme tangolaulaja, jonka nimi ei nyt ens hätään tuu sit millään mieleen...Särkilahdesta...

Köpsykkä

oli särkilahdesta.

• tiijamaria kirjoitti:

Ei ole tarkoitus tapella kenenkään kaa .Enpä edes tiedä täältä ketään jota voisin kaveriksi tai tutuksi sanoa.Poistun että saatte rauhan.

...tai viet multa kaiken...

Mähän oon ollu tässä vapaalla(joo töistä, en vankilasta) ja siks ollu nyt liikaa täällä huuhailemassa, mut huomenna en kiusaa täällä ketään mielipuolineni..ainakaan nykyisessä mittakaavassa, kun oon duunissa pitkään.

Hyvää yötä.

@-}- @-}-

K. W. S.

• A A kirjoitti:

oli särkilahdesta.

Tottahan mä nyt sen muistan...heh heh...

Mukavia huuhaahetkiä myös sinne Sysmään. yläpeukku*

Köpsy

• veerafani

pitää mennä aina suhteilla :-)

• toive vaan

mutta pitäs tän saada uusiakin saada Eikä mitekään suhteilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe