KOSKA?

tiijamaria

Pidetään huuhaa pikku-joulut.Olisko ideaa.Olisko ajatus hyvä?

20

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

23.11

• Täällä ei uusia tarvita mee vain pois

• tiedänkuka
        kirjoitti:

Täällä ei uusia tarvita mee vain pois

No, no kuinkas sitä oikein käyttäydytään, huuhaa on tarkoitettu kaikille, eikä hän ole uusi.

• Weera16

sä oot rautaa..:)

• Bridie_09
        Weera16 kirjoitti:

sä oot rautaa..:)

Moi mun edellisen nickin feikki :) Saat mun salasanan, jos lupaat olla kiltisti ;)

• Bridie_09

Mun nicki kiiltelee uutuuttaan :D

• tiijamaria

Kiitos Aloitus oli ensimäinen mutta kai tänne uudetkin saa viestittää. Vain onko säännöissä että uudet ajetaan ulos?

• Bridie_09
        tiijamaria kirjoitti:

Kiitos Aloitus oli ensimäinen mutta kai tänne uudetkin saa viestittää. Vain onko säännöissä että uudet ajetaan ulos?

Aina uusia ryöpyttää :) mut älä vastaa niille :D

• Juhla armas lapsien? Kysyy epätietoinen Sysmästä...

*äimänkäkenä*
      --------------------------------------------
      Ajatuksena muuten hemmetin hyvä, meinaan jos jää sit kans vaan ajatuksen asteelle.

K. W. S.

• tiijamaria

Ajattelin et juteltais joulusta pidetään hauskaa ja muutama joululaulukin linkitetään .Kerranki olis kaikilla hauskaa .Mutta ei se kaikille näy sopivan :( joten unohdetaan joko juttu.

• tiijamaria kirjoitti:

Ajattelin et juteltais joulusta pidetään hauskaa ja muutama joululaulukin linkitetään .Kerranki olis kaikilla hauskaa .Mutta ei se kaikille näy sopivan :( joten unohdetaan joko juttu.

Vitsailin vaan. Voittehan te tavata ja tapella keskenänne sitten vaikka jossain puskassa tai jossain missä haluutte. Mä jätän sellaset ihan suosiolla väliin, kun tykkään pikkasen rauhallisemmasta meiningistä, meinaan silleen, ettei pyörätuolilaiset hakkaa ketää huuhaita tai kodinkoneilla pahoinpidellä erilaisia lintuja tai toisinpäin.

Mukavaa joulun odotusta sulle, niinku muillekin huuhaille, sekä rekatuille että rekkaamattomille. yläpeukku*

Höpsy-Köpsy

• A A

Sysmästä kotoisin? Minä ainakin olen.Otamosta.

• tiijamaria

Ei ole tarkoitus tapella kenenkään kaa .Enpä edes tiedä täältä ketään jota voisin kaveriksi tai tutuksi sanoa.Poistun että saatte rauhan.

• A A kirjoitti:

Sysmästä kotoisin? Minä ainakin olen.Otamosta.

...ois Särkilahdentieltä kotoisin. Ite taas oon kotoisin vähän tuolta idempää...heh heh...

"Kolme kovaa sysmäläistä"... mä ja mun faija ja sit joku ihme tangolaulaja, jonka nimi ei nyt ens hätään tuu sit millään mieleen...Särkilahdesta...

Köpsykkä

• A A
        K._W._Sorsaposki kirjoitti:

...ois Särkilahdentieltä kotoisin. Ite taas oon kotoisin vähän tuolta idempää...heh heh...

"Kolme kovaa sysmäläistä"... mä ja mun faija ja sit joku ihme tangolaulaja, jonka nimi ei nyt ens hätään tuu sit millään mieleen...Särkilahdesta...

Köpsykkä

oli särkilahdesta.

• tiijamaria kirjoitti:

Ei ole tarkoitus tapella kenenkään kaa .Enpä edes tiedä täältä ketään jota voisin kaveriksi tai tutuksi sanoa.Poistun että saatte rauhan.

...tai viet multa kaiken...

Mähän oon ollu tässä vapaalla(joo töistä, en vankilasta) ja siks ollu nyt liikaa täällä huuhailemassa, mut huomenna en kiusaa täällä ketään mielipuolineni..ainakaan nykyisessä mittakaavassa, kun oon duunissa pitkään.

Hyvää yötä.

@-}- @-}-

K. W. S.

• A A kirjoitti:

oli särkilahdesta.

Tottahan mä nyt sen muistan...heh heh...

Mukavia huuhaahetkiä myös sinne Sysmään. yläpeukku*

Köpsy

• veerafani

pitää mennä aina suhteilla :-)

• toive vaan

mutta pitäs tän saada uusiakin saada Eikä mitekään suhteilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2383
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2368
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2134
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76