Pidetään huuhaa pikku-joulut.Olisko ideaa.Olisko ajatus hyvä?
KOSKA?
20
164
Vastaukset
- --------------------
23.11
- hö
Täällä ei uusia tarvita mee vain pois
- tiedänkuka
hö kirjoitti:
Täällä ei uusia tarvita mee vain pois
No, no kuinkas sitä oikein käyttäydytään, huuhaa on tarkoitettu kaikille, eikä hän ole uusi.
- Weera16
sä oot rautaa..:)
- Bridie_09
Weera16 kirjoitti:
sä oot rautaa..:)
Moi mun edellisen nickin feikki :) Saat mun salasanan, jos lupaat olla kiltisti ;)
- Bridie_09
Mun nicki kiiltelee uutuuttaan :D
- tiijamaria
Kiitos Aloitus oli ensimäinen mutta kai tänne uudetkin saa viestittää. Vain onko säännöissä että uudet ajetaan ulos?
- Bridie_09
tiijamaria kirjoitti:
Kiitos Aloitus oli ensimäinen mutta kai tänne uudetkin saa viestittää. Vain onko säännöissä että uudet ajetaan ulos?
Aina uusia ryöpyttää :) mut älä vastaa niille :D
Juhla armas lapsien? Kysyy epätietoinen Sysmästä...
*äimänkäkenä*
--------------------------------------------
Ajatuksena muuten hemmetin hyvä, meinaan jos jää sit kans vaan ajatuksen asteelle.
K. W. S.- tiijamaria
Ajattelin et juteltais joulusta pidetään hauskaa ja muutama joululaulukin linkitetään .Kerranki olis kaikilla hauskaa .Mutta ei se kaikille näy sopivan :( joten unohdetaan joko juttu.
tiijamaria kirjoitti:
Ajattelin et juteltais joulusta pidetään hauskaa ja muutama joululaulukin linkitetään .Kerranki olis kaikilla hauskaa .Mutta ei se kaikille näy sopivan :( joten unohdetaan joko juttu.
Vitsailin vaan. Voittehan te tavata ja tapella keskenänne sitten vaikka jossain puskassa tai jossain missä haluutte. Mä jätän sellaset ihan suosiolla väliin, kun tykkään pikkasen rauhallisemmasta meiningistä, meinaan silleen, ettei pyörätuolilaiset hakkaa ketää huuhaita tai kodinkoneilla pahoinpidellä erilaisia lintuja tai toisinpäin.
Mukavaa joulun odotusta sulle, niinku muillekin huuhaille, sekä rekatuille että rekkaamattomille. yläpeukku*
Höpsy-Köpsy- A A
Sysmästä kotoisin? Minä ainakin olen.Otamosta.
- tiijamaria
Ei ole tarkoitus tapella kenenkään kaa .Enpä edes tiedä täältä ketään jota voisin kaveriksi tai tutuksi sanoa.Poistun että saatte rauhan.
A A kirjoitti:
Sysmästä kotoisin? Minä ainakin olen.Otamosta.
...ois Särkilahdentieltä kotoisin. Ite taas oon kotoisin vähän tuolta idempää...heh heh...
"Kolme kovaa sysmäläistä"... mä ja mun faija ja sit joku ihme tangolaulaja, jonka nimi ei nyt ens hätään tuu sit millään mieleen...Särkilahdesta...
Köpsykkä- A A
K._W._Sorsaposki kirjoitti:
...ois Särkilahdentieltä kotoisin. Ite taas oon kotoisin vähän tuolta idempää...heh heh...
"Kolme kovaa sysmäläistä"... mä ja mun faija ja sit joku ihme tangolaulaja, jonka nimi ei nyt ens hätään tuu sit millään mieleen...Särkilahdesta...
Köpsykkäoli särkilahdesta.
tiijamaria kirjoitti:
Ei ole tarkoitus tapella kenenkään kaa .Enpä edes tiedä täältä ketään jota voisin kaveriksi tai tutuksi sanoa.Poistun että saatte rauhan.
...tai viet multa kaiken...
Mähän oon ollu tässä vapaalla(joo töistä, en vankilasta) ja siks ollu nyt liikaa täällä huuhailemassa, mut huomenna en kiusaa täällä ketään mielipuolineni..ainakaan nykyisessä mittakaavassa, kun oon duunissa pitkään.
Hyvää yötä.
@-}- @-}-
K. W. S.A A kirjoitti:
oli särkilahdesta.
Tottahan mä nyt sen muistan...heh heh...
Mukavia huuhaahetkiä myös sinne Sysmään. yläpeukku*
Köpsy
- veerafani
pitää mennä aina suhteilla :-)
- toive vaan
mutta pitäs tän saada uusiakin saada Eikä mitekään suhteilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321