Itse olen pitkään haaveillut passiivisista kuukausittaisista tuloista ja siksi yritin vuosia turhaan hankkia niitä verkostomarkkinoinnin avulla. Tosin, tie tähän toki lopulta löytyi verkostomarkkinoinnin avulla, koska luin kerran kirjan köyhä isä rikas isä. Kirjan sisältöä mietittyäni aikani, tein suunnitelman hankkiakseni passiiviset tulot ja nyt n. 3 vuoden jälkeen ansaitset tekemättä juuri mitään 651 euroa kuukaudessa.
Idean ydin löytyi ko. kirjasta, eli osta passiivisia tulonlähteitä ja näitä passiivisia tulonlähteitä ovat minulle sijoitusasunnot. Aluksi säästin rahat ensimmäisen asunnon käsirahaan ja ostin asunnon. Lopulta sain myös vaimoni vakuuttumaan asian järkevyydestä ja tällä hetkellä meillä on oman sijoitusasuntoni lisäksi 8 yhteistä sijoitusasuntoa, joista jää yli lainanlyhennyksen ja yhtiövastikkeiden maksujen jälkeen 445 euroa/kk ja oma juuri maksuun tullut sijoitusasuntoni tuottaa yhtiövastikkeen jälkeen 206 euroa/kk.
Seuraavan oman sijoitusasunnon ostan keväällä ja tarkoitus on, että sitä maksan pelkästään kahden asunnon vuokratuloilla ja ehkä myöhemmin laitan lisäksi omaa rahaa. Kahden asunnon vuokrilla maksan asunnon n. 4-5 vuodessa ja jos laitan omaa rahaa esim. 500 euroa/kk, maksan toisen asunnon n. 2 vuodessaa.
Tarkoitus on, että kolmatta maksan komen asunnon vuokrilla, neljättä neljän jne. tätä jatkan, kunnes tuloa on niin paljon, että voin halutessani jättää päivätyöni.
Vaimoni kanssa olevat yhteiset asunnot maksamme pelkästään vuokratuloilla, jolloin maksuaika on n. 14 vuotta.
Asunnot joita olemme ostaneet ovat hintaluokaltaan 19 500 -42 000 euroa.
Siksi kirjoitin alussa että tekemättä juuri mitään, sillä täytyyhän töitä tehdä mm. neuvotella lainoista, ostettavasta asunnosta, vuokrata asunto jne. mutta kun vuokralaiset on kaikissa asunnoissa, eikä ongelmia ole, niin silloin rahaa tulee täysin passiivisesti.
Näin saat passiivista tuloa oikeasti!!!
Eräs vain vm -76
0
999
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042358
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401572Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351222Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881018Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis288915- 55906
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20902Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763