Pimeitä, ankeita, märkiä ja kosteita. Jotkut tuntuvat keskiaikaisilta vankikammioilta.Näin kuvataan brasilialaisia vankiloita, jollaiseen suomalainen Toni Hakala tiistaina tuomittiin lähes 19 vuodeksi.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1749280
Suomalaisen murhatuomio
31
4121
Vastaukset
- kovatuomio
Tuossakin tapauksesta, mielestäni liian kova tuomio :(
- lkovcs
olla samalla mitalla ja yleensä ei vankiloita tarvita.
- luksus1666
Varmaan tulee luksus vankilaan (Suomeen) .
- 18
Suomella ja brasialla ei ole vankeinvaihto sopimusta, joten murhaaja lusii tuomionsa brasseissa!
Juuri tätä olen tarkoittanut, kun olen jo vuosia toitottanut jotta Suomen huippuhyvät vankila olot houkuttelevat, eestin ja venäjän rikollisia, rötöstelemään Suomeen! Suomen pitäisi ulkoistaa vankilapalvelut
brasseihin tai Siperiaan, se ehkäisisi horlowskien ja vara horlowskien rikollisuutta maassamme ! VARMASTI !
Late Lapista. Mamut kotiinsa RY !
- Nimimerkkiutiuiu
On kyllä Suomessa kultainen vankila !
- riiittäjo
Olen lukenut tarpeeksi sellaista missä lukee Suomalainen mies tappoi tyttöystävänsä !!!!
- meininki17
Suomalaismiehet hakkaavat ja tappavat rutiininomaisesti naisia ja sanotaan tämän olevan Suomessa normaalia meininkiä.
- 18+15
Suomessa olisi päässyt ehdonalaisella. Vasta oli uutinen missä mies oli pahoinpidellyt vaimonsa mm hakannut päätä seinään ja lopuksi maannut päällä että nainen oli tukehtunut. Jätti ruumiin mökille missä murha tapahtui ja vieraat ihmiset löysivät. Tämä sankari pääsi ehdonalaisella. Rikollisia hyysätään ja suojellaan ja uhrit ovat toisarvoisia. Tuon brassinaisen murhaajan tuomio on todella oikeudenmukainen koska ihmisen henki ei ole arvoton. Paitsi Suomessa.
- 6+10
Vilkaise rikostilastoihin, niin sinullekkin selviää mikä ryhmä väkivalta ja varsinkin raiskauksia tehtailee!
- suomiimous
Sama paska kuin täällä , myös Suomalaiset ulkomailla löytyy paskoja !
- VoiEi:(
Eli Suomalaiset myös tappaa ulkomailla :(
- (ei pakollinen)
taitaa olla keksitty ! Syytön !
- tonin ystävä
(ei pakollinen) kirjoitti:
taitaa olla keksitty ! Syytön !
Todellakin syytön, jokainen tietää ketä on asiaan perehtynyt. Paikallinen media teki Tonista syyllisen jo ennen oikeudenkäyntiä. Ne ketkä eivät minua usko, kuvitelkaa edes miltä tuntuisi olla syyttömänä 19v nälässä!
- rtyfgh
suomeenkin, ei roistot mitään lepokoteja tarvi
- kiikkuukaakkuu
niin ihan oikeen ja äikkis tolle miehelle---jos oisin tos tilantees niin vetäisin itteni kaulakiikkuun
- selvänäkijä3
kiikkuukaakkuu kirjoitti:
niin ihan oikeen ja äikkis tolle miehelle---jos oisin tos tilantees niin vetäisin itteni kaulakiikkuun
Mäkin vetäisin itteni kaulakiikkuun....
- sfsfs
selvänäkijä3 kirjoitti:
Mäkin vetäisin itteni kaulakiikkuun....
dsfdsfsd
- Enkeli36363
Mä luulin me ollaan enkeleitä .
- xguddd
Mamu tai Suomalainen .....Hirteen kaikki helvetin raiskaajat ja murhaajat!!
- qdddnx x x
Suomella ja brasilialla ei ole vankeinvaihto sopimusta...hän kärsi siellä ;)
- mvjg888
Ei ole Suomalainen , uskokaa minua !!
- issakak
vaikka se on tumma ...
- Nimikin,
issakak kirjoitti:
vaikka se on tumma ...
Äidiltään ei isästä n
- poo,mno
Nimikin, kirjoitti:
Äidiltään ei isästä n
Oletko varma se on tumma ?
- shalalalalalalala
ois tappanu suomessa ni ois saanut ehdonalaisen ja ehkä pienet sakot
- ei nim
Suomessa murhasta saa elinkautisen! (väh.12 vuotta vankilassa)
- popippiiii
Mistä löytyy kuva ?
- Krapu onneton
Syntynyt heinäkuun 4 päivä .kesän lapsi ja uhkapeluri siihen viina ja naiset ja mustasukkaisuus.Onneton krapu ja selviytyjä ja uusi mies jos selviää tuosta vankilasta hengissä edes vuoden.
- voiprkl
Iltasanomien mukaan :
Brasilialaistanssijan surmasta epäilty suomalaismies on ollut aktiivinen kamppailulajien harrastaja. Paikallisessa mediassa häntä on kutsuttu liikemieheksi.
Mies on viihtynyt jo vuosia ulkomailla: ensin Thaimaassa, sitten Brasiliassa.
Facebook-profiilinsa perusteella mies on ollut monien julkisuuden henkilöiden kaveri. Hänen ystävälistaltaan löytyi mm. julkkisyrittäjiä, tv- ja elokuvakasvoja, tunnettu malli, muusikko sekä tanssija.
Mies tutustui julkkiksiin työskennellessään Helsingin suosituimpien yökerhojen ovimiehenä vuoteen 2004 asti.
Brasiliassa mies on kertonut vaurastuneensa mm. ravintolabisneksellä ja olevansa ulkomailla nautiskelemassa rahoistaan.
Tuttavien mukaan liikkeellä on ollut useita huhuja miehen ulkomaille lähdön syistä.
Ilta-Sanomien tietojen mukaan mies on tuomittu pahoinpitelystä vuonna 2001 ja rattijuopumuksesta vuonna 2004. Lisäksi hänellä on ollut jo kaksi vuotta vireillä syyte huumausainerikoksesta, mutta juttua ei ole saatu käsiteltyä, koska miestä ei ole saatu käräjille. - Jussuf (se sama)
Eikö brasilialaiset ymmärrä, että mamuille pitää antaa lievä tuomio, esim. nuhtelu...
- saver1
Oe len Toni Hakalan lapsuuden-ystävä.ja vähän enemmäkkin.olen todella pettynyt brasilian alku kantaiseen-oikeus tajuun!tanssijan kynsien alta löytyi naisen nahkaa.-eiTonin.eli tapahtui erittäin suuri oikeus murha.helppohan se tonia on syyttää.-huom.?onko tunnustanut murhan?tai pahoinpitelyn?-----ei!. vääärä tuomio .ps.olen tuntenut Tonin vuosikymmenen.-ellen kauemmin.oltiin ystäviä.aina t:pete
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082