Mies on ollut työssään jo vuosia joten se on miljonääri, lasketaan euroina tai jos lasketaan tulot vanhoina mummon markkoina. Näin nämä vapaamuurari ja temppelinherra okultistit pistävät ihmisten harteille vaikeesti kannettavia taakkoja mutta eivät itse koske niihin sormellakaan. Helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi kuin rikkaiden päästä taivasten valtakuntaan.
--------------------------------------------
Suomen kirkon johtomies, arkkipiispa Jukka Paarma pääsi jälleen yli sadantuhannen euron tienesteille. Hänen verotettava ansiotulonsa vuonna 2008 oli hieman päälle 111 300 euroa, missä kasvua on vain pari sataa euroa. Pääomatulot puolittuivat.
Paarman pääomatulot olivat viime vuonna hieman päälle 12 300 euroa, kun vuotta aiemmin vastaava summa oli liki 27 000 euroa.
Veroja ja maksuja arkkipiispa Paarma pulitti verokarhun kolehtiin hieman yli 50 000 euroa.
Turun arkkihiippakunnan toisen piispan, Kari Mäkisen ansiotulot olivat viime vuonna hieman runsaat 105 000 euroa. Pääomatuloja hänellä ei ollut lainkaan. Veroja ja maksuja Mäkinen suoritti hieman alle 46 000 euroa.
Paarma apulaisesta kirkon korkeimmalle paikalle
Vuonna 1942 Lappeenrannassa syntynyt Antti-Jukka Paarma astui virkaansa joulukuun alussa 1998.
Sitä ennen hän toimi mm. Turun tuomiorovastina ja kirkkoherrana Valkeakoskella. Pappisvihkimyksen vuonna 1967 saanut Paarma aloitti uransa Keski-Lahden papiston apulaisena. Teologian tohtoriksi hän valmistui vuonna 1980 Helsingin yliopistosta.
Paarman vanhemmat ovat tuomiorovasti Oskar Paarma (vuoteen 1935 Broms), ja musiikinopettaja Kaisu Engblom.
Arkkipiispa Paarman puoliso on uskonnon lehtori Pirjo Paarma, tyttäret Hanna ja Laura.
Eläkkeelle Jukka Paarma jää kesäkuussa 2010.
YLE Turku
http://yle.fi/alueet/turku/2009/11/arkkipiispan_tulot_kasvoivat_maltillisesti_1130401.html
Miik.3:11
Sen päämiehet jakavat oikeutta lahjuksia vastaan, sen papit opettavat maksusta, ja sen profeetat ennustelevat rahasta. Mutta Herraan he turvautuvat, sanoen: "Eikö Herra ole meidän keskellämme? Ei tule meille onnettomuutta."
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Miika 3:1&rnd=1257414918160
18 Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
19 sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
20 Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Room. 1:1&rnd=1257414346254
Evlut Miljonääri Arkkipiispan tulot
4
590
Vastaukset
- leipäjonossa
taas lihasoppaa torilla?
- 111300€
Tulot oli 250.000.000 miljoonaa/€ 2006 , siitä he antoi turun seudun diakoni ja leipäkassi työhön alle 1% vain 250.000€ vuodessa.
Raamatun mukaan puhdasta nuhteeton Jumalan palvelusta on pitää huolta köyhistä, sairaista, oudoista, vanhuksista ja varjella että maailma ei saastuta.
Nämä ekumeenian kirkkoruhtinaat ja vanhemmistot, miehet ja naiset, mielistelee valtaa pitäviä oman etunsa tähden.
ps.laske arkkipiispan työvuoden esim; 10.v x 111.300 palkka = miljonääri - jotain rajaa
111300€ kirjoitti:
Tulot oli 250.000.000 miljoonaa/€ 2006 , siitä he antoi turun seudun diakoni ja leipäkassi työhön alle 1% vain 250.000€ vuodessa.
Raamatun mukaan puhdasta nuhteeton Jumalan palvelusta on pitää huolta köyhistä, sairaista, oudoista, vanhuksista ja varjella että maailma ei saastuta.
Nämä ekumeenian kirkkoruhtinaat ja vanhemmistot, miehet ja naiset, mielistelee valtaa pitäviä oman etunsa tähden.
ps.laske arkkipiispan työvuoden esim; 10.v x 111.300 palkka = miljonääriPaljon maksaa kirkolle, kun ylläpitävät ja suojelevat karkoituspäätöksen saaneita suojissaan? Ihmeesti tuohon riittää rahaa, vaikka soppa leipäjonoissa loppuu kesken, osa jää ilman kassia!
Ei ole oikein, että kirkko astuu lain yläpuolelle.
- Pelastunut ..
Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa,vaan miekan."
Luuk. 22:36 "Niin hän (Jeesus) sanoi heille: ... Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan."
Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."
2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022132Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121959Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734