hölömörskis ja aihe on tää..

miten minusta tuli minä-ohjelma huuhaalla? onko? no mä alota..oma tarinani meni näin..

Minusta tuli minä.. tämä tapahtui pian sen jälkeen kun tipuin turistikamelin kyydistä Turkin Sidessa kuumana Heinäkuun päivänä vuonna 1995..ja aloin elää elämääni pervokkina..

8

157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " pyörittää päätään"

Siis Kalevi "seiväsmatka" Keihäsen viitoittamalla tiellä?

• ..kEvyet plus 45-47 astetta lämmintä.. kenties osasyynä tippumiseen..

• "Ei ota uskoakseen"
        pervokki kirjoitti:

..kEvyet plus 45-47 astetta lämmintä.. kenties osasyynä tippumiseen..

Mikä oli arvioutu viskositeetti?

• Viivi.

Mä en enää edes muista milloin musta tuli Viivi. Joka tapauksessa muutama kuukausi ennen kuin Vilmasta tuli Vilma, muistatko sä vuotta, Vilma? Oisko ollut joskus 2006, ehkä?

Niin, valitsin nimimerkin mulle tärkeän päivän mukaan, eli Viivi merkkaa jotain mutta ei liity nimeeni mitenkään. Ja muutin kaatopaikalle asumaan siks kun en tykkää hienostelusta. Ja seurustelen mallinuken kanssa kun se ei ole koskaan täällä sanomassa mitään, tai on se joskus kai käynyt jotain kommentoimassa.
      Ja mikskö se on mallinukke, ehkä siksi kun ei ole paljoo sen kanssa puhuttavaa, mut kinaamme sitäkin enemmän. ;D

Sä oot ollu sit tosi kauan pervo...kki.

• ..ootte sitten niiku vähän vastasyntyneitä? täällä oon ollut pervokki vuodesta 2004.. eli melko pitkän ajan..

• syyna kamelin liukastumiseen ja putoamiseesi? viela voi hakea korvauksia døner-saatiølta; sivukonttoreita on etenkin ostareissa kautta maan :-)

kielibasasta tuli mulle tarkea kun ajoin via balticaa 2004 eestaas. ostin suwalkista juustokielibasaa ja søin sita 100 kilsan verran. rajanylitys liettuaan sujui kommelluksitta kun tarjosin tullimiehelle jamat :-)

• turistikamelin kyydissä tuli hmm oikian sopivaa ja lisko kiiltää

• paras tällä

hetkellä!We want more.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe